Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Profil Özeti
qadir54
Gerçek AdKadir Özavcı
Üyelik Bilgileri
Katılım zamanı: 12 Ekim 2012
Mesaj sayısı: 140
2. el mesaj sayısı: 0
Son mesaj tarihi: 4 gün önce
Son giriş tarihi: 4 gün önce
Aktiflik: Şu anda forumda değil
Son Aktiviteler Filtreleme seçenekleri:  Konular | Yorumlar | Favoriler | Paylaşımlar | Hepsi
Park sensörü tampon başlıklı konuya yorum yazdı (4 gün önce)
Hocam delik orası yoksa yapardim öküzün biri vurup kaçmış gecen hafta... Mesaja git »
Park sensörü tampon başlıklı konuya yorum yazdı (4 gün önce)
Abi amacımız bunları kapatmak cok aşşağida mi kalir ?... Mesaja git »
Park sensörü tampon konusunu başlattı (4 gün önce)
Arkadaşlar bu park sensöründe delikler açılıyor ya bu delikleri tamponda istediğimiz izaya koyabilir miyiz ? Belli bir kuralı var mi ? Tamponun altina... Mesaja git »
Son Güncelleme Kasma başlıklı konuya yorum yazdı (16 gün önce)
Herkes de hizlanma var bende tam tersi bu dfu ne demek hocam bilmiyorumda tam?... Mesaja git »
Son Güncelleme Kasma konusunu başlattı (16 gün önce)
Arkadaşlar 6s telefonum son güncellemeden sonra 10.3.3 sanırım gözle görülür şekilde kasmalar basladi ne yapmalıyım ?... Mesaja git »
Hastalığımı Bulamıyorlar ! başlıklı konuya yorum yazdı (24 gün önce)
Herkes aynisini diyor fakat yok stres yapacak bisey yok cidden yani dusunuyorum yok :)... Mesaja git »
Hastalığımı Bulamıyorlar ! başlıklı konuya yorum yazdı (24 gün önce)
Katılıyorum hocam yoruldum doktor doktor gezmekten ????... Mesaja git »
Hastalığımı Bulamıyorlar ! başlıklı konuya yorum yazdı (24 gün önce)
Salı günü iyi bir doktora gidicem insallah kbb uzmanı... Mesaja git »
Hastalığımı Bulamıyorlar ! başlıklı konuya yorum yazdı (24 gün önce)
Bir nöroloji uzmanı psikiyatrii hapı vermis kullandim acillik oldum dokundu mise bulantisi falan yapti serum yedim kendime gelmek icin... Mesaja git »
Hastalığımı Bulamıyorlar ! başlıklı konuya yorum yazdı (24 gün önce)
Gittim gittim kardeşim :)... Mesaja git »
Arkadaşları
Bu üyeye ait hiçbir arkadaş yok.
Pano
Bu üyeye ait bir pano mesajı bulunmuyor.
Referansları
Referans bulunmuyor.
İmza
 

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR2
0.093