Şimdi Ara

sherwoodlu ashe çıktı giftten [ss var]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
25
Cevap
0
Favori
1.288
Tıklama
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> League Of Legends >> LOL Genel >> sherwoodlu ashe çıktı giftten [ss var]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1941 Mesaj
    ss beyler ağlıyorum şu anda





    |
    |
    _____________________________
    çok uygun fiyata steam hesabı satıyorum, pm
  • Binbaşı
    1651 Mesaj




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Badem Bıyık -- 29 Aralık 2013; 18:20:19 >
    |
    |
    _____________________________
    Anime Listem
    Steins;Gate, Great Teacher Onizuka, Mirai Nikki, Shingeki no Kyojin
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Ne kadar saçma konular açıyorsunuz. Çıktıysa çıktı bize ne ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3063 Mesaj
    Az şükret anasını satim savaş beyi shen çıkmış buz ejderi shyvana çıkmış sen hala ühühühü sherwoodlu ashe çıktı diye ağlıyorsun
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2758 Mesaj
    Recon te emo çıktı...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3552 Mesaj
    Emerald taric tempest janna bide sorakanin bi skini cikti bana. Haline sukret



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    6691 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hyponsoinage

    Emerald taric tempest janna bide sorakanin bi skini cikti bana. Haline sukret

    Support oynamaya yönlendiriyo riot seni sende o yeteneği görmüş
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5105 Mesaj
    bana hiçbir şey çıkmadı
    hediye gönderenim bile yok
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2573 Mesaj
    TR'de kutu alınıp atılır,güvenlik gereği önce karşı atacak.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1951 Mesaj

    Ah ah ah ....






    Allah herkese böyle kanki nasip etsin


    Adam 3 legendary 1 de ultimate skin çıkardı giftlerden. Hack Vaaa diyolla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rohypnol -- 29 Aralık 2013; 20:15:05 >
    |
    |
    Bahsedilenler: TheB0SS
    _____________________________
  • Yarbay
    3782 Mesaj
    Bana üst üste oduncu sion , barbar sion çıkmıştı .


    Edit : Ondan sonrada itfaiyeci trist , zebani nasus çıktı ama :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HalfKill -- 29 Aralık 2013; 20:17:01 >
    |
    |
    _____________________________
    Gerçek Bayburt bu değil
  • Yarbay
    8261 Mesaj
    harrowingte sherwood ashe,samuray yi ve şövalye amumu çıktı.sonra yolların kralı blitz çıktı ama riot blitz vardı. yılbaşında da vandal gragas çıktı(noel baba gragas alacaktım) şans işte.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7375 Mesaj
    Bu giftler paralı değil mi arkadaşlar?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1015 Mesaj
    TPA orianna çıktı Xd
    |
    |
    _____________________________
    Intel® Core™ i5-6400 Processor | MSI H110M PRO-VD |Sapphire Nitro+ RX 470 OC |
    | ZALMAN Z3 PLUS |CORSAIR VS 650W | Kingston 8GB Hyperx DDR4 2133MHz | WD Caviar Blue 1TB 7200rpm |
  • Yarbay
    2758 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rohypnol

    Ah ah ah ....






    Allah herkese böyle kanki nasip etsin


    Adam 3 legendary 1 de ultimate skin çıkardı giftlerden. Hack Vaaa diyolla...

    bende birşeyler olduğunu sana atmadan söylemiştim
    _____________________________




  • Binbaşı
    1951 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheB0SS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rohypnol

    Ah ah ah ....






    Allah herkese böyle kanki nasip etsin


    Adam 3 legendary 1 de ultimate skin çıkardı giftlerden. Hack Vaaa diyolla...

    bende birşeyler olduğunu sana atmadan söylemiştim

    . Allah herkese senin gibi arkadaş nasip etsin ne diyehh
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3927 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hyponsoinage

    Emerald taric tempest janna bide sorakanin bi skini cikti bana. Haline sukret

    |
    |
    _____________________________
    “Eğer bunu okuyorsan, bu uyarı senin için. Bu anlamsız forum imzasından okuduğun her kelime hayatından harcanan diğer bir saniye demek. Yapacak başka işlerin yok mu?Hayatın gerçekten bu kadar boş mu da bu anları daha iyi geçirebileceğin bir yol düşünemiyorsun? Yoksa saygı ve inanç beslediğin otoriteyi ortaya koyanlardan çok mu etkilendin? Okuman gereken her şeyi okur musun? Düşünmen gereken her şeyi düşünür müsün? Sana alman gerektiği söylenen her şeyi satın alır mısın? Apartmanından dışarı çık. Karşı cinsten biriyle tanış. Lüzumsuz alışverişi ve mastürbasyonu bırak. İşinden ayrıl. Bir kavga başlat. Yaşadığını kanıtla. Eğer insanlığını ispat edemezsen, bir istatistik olarak kalacaksın."
    Artık uyarıldın.
  • Yarbay
    2597 Mesaj
    Shadow Evelynn ve Black Belt Udyr deyip uzaklaşıyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1326 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheB0SS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rohypnol

    Ah ah ah ....






    Allah herkese böyle kanki nasip etsin


    Adam 3 legendary 1 de ultimate skin çıkardı giftlerden. Hack Vaaa diyolla...

    bende birşeyler olduğunu sana atmadan söylemiştim

    Gelsene önce ben atarım güzel atarsan bi tanede fazladan hediye
    |
    |
    _____________________________


    Dead man walkin'


    Acaba?




  • Yüzbaşı
    443 Mesaj
    Bana da geldi :SS
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
Bey Azura
üniversite
SEO
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.