Şimdi Ara

Shell Fuel Save Diesel (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
1
Favori
33.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eskişehir de V power satılıyor Shell istasyonlarında...
  • ses arttı performans düştü gibi fullsave ile zaten uzun giden yakıtlarda perf düşüyor po nun yakıtıda bu şekilde
  • zam gelmiş dün gece haberiniz olsun şansıma tüküreyim sabah fulledim v power 3.50 fuelsave 3.42 kütahyada geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceycey11

    zam gelmiş dün gece haberiniz olsun şansıma tüküreyim sabah fulledim v power 3.50 fuelsave 3.42 kütahyada geçmiş olsun

    50 tl lik yakıt aldım shellden v-power dizel 3,53 lt fiyatı aynı istasyonda fullsave vardı ondan koycaktı pompacı arkadas koydurmadım aslında gtl olanı koydurcaktım denemek için yanlıslık sonucu v-power dizel koydurduk burda okuduktan sonra iyikide fullsave almamısım dedim cok sorun yasayan var anlasılan gtl 3,75tl dedi pompacı yakında benzinle kafa kafaya gider artık bu gidisle

    opetten alıyodum surekli aracın sabahları calıstıktan sonra rolantiden dustugunu farkettim bunun için shellden aldım yarın sabah rolantiden dusmez bi sorun yaratmaz ise bi daha opetten hayatta almam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayi terbiyecisi

    Arkadaslar shell fuel save diesel yakit hakkinda shell in müşteri hizmetlerini aradim biraz once.
    Merak ettiğim bu yakitin v-power diesel yakitin yerine mi gectigi, yoksa diesel extra (hatirlarsiniz kamyonculara yonelik bir reklami vardi ve uzun menzil vaat ediyordu) dedikleri ürünün yerine mi gectigi idi.
    Bu arada shell istasyonlarindan v-power diesel yakitin kaldirildigini da ekleyeyim. Şimdi fuel save ve gtl var.
    Müşteri hizmetlerindeki bayan v-power diesel yakitin yerine fuel save in ikame edildigini bundan sonra v-power diesel isimli bir ürünün bulunmayacagini soyledi...
    Fuel save diesel yakitin v-power diesel e gore daha düşük kükürt oranina sahip oldugunu da ekledi ve bu oranin 10 ppm oldugunu soyledi.

    Gelgelelim benim gorusume. Bir ay kadar once surekli v-power diesel kullanan biri olarak gtl i denemek amacli depoyu doldurdum. Gtl ile menzil kisaldi (yaklasik %7 oraninda), performansta bir degisiklik gormedim. Bu hafta depoyu yeniden doldurmak icin shell istasyonuna gittigimde v-power diesel yok denildi, yerine fuel save geldigi soylendi. Başka bir istasyona gittim, orda da ayni sey soylendi. Gtl almak istemedigimden fuel save diesel aldim. Alir almaz 500 km sehirler arasi yol yaptim. Motor sesinde ve titresiminde artis hissettim acikcasi biraz da körelme var gibi geldi hizlanmada. 3 seneyi tamamladim aracimla, huyunu suyunu sesini bilirim... Donuste gtl ile tamamladim depoyu.

    Acikcasi boyle bir isim degisikligi beni huylandirdi. Bu olayi kafamda netlestiremezsem Total excellium ya da Po nun euro dieseline devam edecegim... Shell fuel save benim icin v-power dieselin degil diesel extra nin devami gibi geldi...

    Sizin fikirleriniz nelerdir?

    shell fuel save diesel kırsal motorinin yerine çıktı arkadaşlar.v-power dieselde şuan satılıyo ben hep v-power diesel alıyorum.




  • Fuel Save çıktı kavramlar karıştı. Shell firmasının resmi sitesinde motorin olarak 1- FuelSave Diesel (Motorin), 2-VP Diesel (Motorin), 3-Diesel Extra (Kırsal Motorin) , 4-VP Diesel +GTL (Motorin) ürünleri görülüyor. Bunlardan Fuel Save ve VP Diesel arasındaki fark nedir, bunlardaki kükürt oranları ne kadardır. Konuyu bilenlerin katkıları yardımcı olacaktır.
  • mükerrer mesaj üzgünüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakipsiz Fırtına -- 21 Mart 2011; 0:52:15 >
  • 3.7 tl ye dizel alan varsa vah vah,dizel araba almanın bi espirisi kalmamıştır demektir..30kuruscuk fark var sadece şaka gibi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    dikkat ederseniz tüm firmalar motorin adı altında sattıkları ürünün litre fiyatını düşürdüler ve katkısız eurodizelleri piyasaya sürdüler.bir tek opet bunu yapmadı ve karını %40 tan %35 e düşürdüğünü açıkladı resmi internet sitesinden.aslında yakıtın satıldığı yer çok önemli arkadaşlar.ben 5-6 aydır totalden alıyordum sürekli ve memnundum aslında.şimdilerde tavsiye üzerine kayseride İmamoğlu Opet adında bir işyerine gittim.arabanın çekişi bariz biçimde arttı.kayseride ikamet eden arkadaşlara kesinlikle tavsiyemdir.


    istasyondan istasyona yakıt kalitesi değişiyor,

    Bende hep totalden alırdım ama

    2 gün önce mecbur kaldığım için opetten aldım aracın sesi bi tuhaflaştı, opetten ne zaman alsam bu tarz sorunlar oluyor, ayrıca normalde şehir içi ve dışı ortalamam 4.0 iken opetten alınca 4.2 oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayi terbiyecisi

    Arkadaslar shell fuel save diesel yakit hakkinda shell in müşteri hizmetlerini aradim biraz once.
    Merak ettiğim bu yakitin v-power diesel yakitin yerine mi gectigi, yoksa diesel extra (hatirlarsiniz kamyonculara yonelik bir reklami vardi ve uzun menzil vaat ediyordu) dedikleri ürünün yerine mi gectigi idi.
    Bu arada shell istasyonlarindan v-power diesel yakitin kaldirildigini da ekleyeyim. Şimdi fuel save ve gtl var.
    Müşteri hizmetlerindeki bayan v-power diesel yakitin yerine fuel save in ikame edildigini bundan sonra v-power diesel isimli bir ürünün bulunmayacagini soyledi...
    Fuel save diesel yakitin v-power diesel e gore daha düşük kükürt oranina sahip oldugunu da ekledi ve bu oranin 10 ppm oldugunu soyledi.

    Gelgelelim benim gorusume. Bir ay kadar once surekli v-power diesel kullanan biri olarak gtl i denemek amacli depoyu doldurdum. Gtl ile menzil kisaldi (yaklasik %7 oraninda), performansta bir degisiklik gormedim. Bu hafta depoyu yeniden doldurmak icin shell istasyonuna gittigimde v-power diesel yok denildi, yerine fuel save geldigi soylendi. Başka bir istasyona gittim, orda da ayni sey soylendi. Gtl almak istemedigimden fuel save diesel aldim. Alir almaz 500 km sehirler arasi yol yaptim. Motor sesinde ve titresiminde artis hissettim acikcasi biraz da körelme var gibi geldi hizlanmada. 3 seneyi tamamladim aracimla, huyunu suyunu sesini bilirim... Donuste gtl ile tamamladim depoyu.

    Acikcasi boyle bir isim degisikligi beni huylandirdi. Bu olayi kafamda netlestiremezsem Total excellium ya da Po nun euro dieseline devam edecegim... Shell fuel save benim icin v-power dieselin degil diesel extra nin devami gibi geldi...

    Sizin fikirleriniz nelerdir?


    Sonuç itibariyle shell club katta birikmiş puanlarimi da gtl alarak degerlendirdim. Enterasan bir şekilde şu ana kadar 60 depodan fazla (yani 3600 litreden fazla) yakit almis olmama ragmen kartimda biriken puan sadece 85 TL lik yakit alabildi... (yaklasik 23 litre)
    Shell den cikip total'e gittim. Kalan kismi excellium euro diesel ile tamamladim. Renault'un cardvisit isimli karti geciyormus Totallerde. Ordan da 85 liralik yakit aldim depo doldu... 85 liraya 2,5 TL lik puan verdi üstüne. Bundan sonra excellium euro diesele devam edecegim.




  • Bu işi tam yetkilisinden öğrenen varmı ?
    Ben yakıtın setan sayısında değilim tamamen kükürt oranını merak ediyorum;

    10 mu 50 mi daha yüksekmi?

    Ayrıca Bir konu daha var ; Ben 2004 den bu yana yakıtı hep totalden aldım yalnız bu aralar totalin yakıtının kaliteli olduğunu düşünmüyorum;
    nedenmi? performanslı kullanım sonrası egzost dan asit kokusu (bir nevi tuz ruhu) buda sülfürük asit oluşumunu gösterir.
    Dikkat edin bence. GTL diesel de bu koku yok ama oda çok pahalı onu alacagıma benzinli araç alayım daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafacec -- 13 Mart 2011; 23:57:34 >
  • yakıttaki kükürt oranı akaryakıt şirketlerinin ayarlayacağı bir durum değildir.şu an tüm firmalar yakıtı türkiyedeki rafinerilerden getirtiyorlar ve avrupa standartlarına göre bu değer 10ppm olarak belirlendi ve rafinerilerimiz bu kükürt oranına göre üretim yapmaktadır.eskiden total ve opet dizel yakıtlarını yurt dışından getirirlerdi ve kükürt oranları daha düşük olurdu.ama şimdilerde rafinerilerimizden çıkan tüm dizel yakıtların kükürt oranları aynı.yani 10 ppm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakipsiz Fırtına -- 20 Mart 2011; 1:32:35 >
  • buradaki yorumlar gayet olumsuz.bu yüzden shell fuel save diesel almayı pek düşünmüyorum.bu mazot pahalılığında para verip de arabanın çekişten düşmesi çok sinir bozucu olur.umarım shell bu işe bir çare bulur yoksa çok müşteri kaybeder.çünkü shell deyince birçok insanın aklına ilk etapta performans geliyor.eğer yeni yakıt dediğiniz gibiyse shell bu gidişle bu imajını yitirir gibime geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakipsiz Fırtına -- 20 Mart 2011; 1:37:20 >
  • Kullandım ama fark göremedim hatta tedirgin etti beni
  • Arkadaşlar bütün yorumları okudum shell fuel save hakkında bir tane olumlu görüş yok. ben ilk kez dizel araç aldım sıfır seat leon 1.6tdi. 2250 km. kullandım ve hep shellden aldım ama tabi diğerlerinden almadığım için kıyaslama şansım yok. arabadan mıdır yoksa yakıttan mıdır bilmem ama aracıma binen herkes benzinli mi inanılmaz sessiz çalışıyor, diğer dizellerden çok farklı diyorlar..
  • o sizin aracın üzerindeki common rail sistemli TDİ motorun kalitesinden ileri geliyor emin olabilirsiniz
  • opet kullanan arkadaşlar bu opetin mazotu diğerlerine göre fazla mı yanıyor yoksa bana mı öyle geliyor.3-4 aydır opetten alıyorum.çekişinden memnunum ama daha önce kullandığım totale göre 100 km de yarım litre farkediyor.bu gidişle opetten dönüş yapacam herhalde.daha öncesinde shell v-power diesel de kullanmıştım ve menzili baya iyiydi.ama shell fuel save'e de güvenemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakipsiz Fırtına -- 21 Mart 2011; 0:55:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    opet kullanan arkadaşlar bu opetin mazotu diğerlerine göre fazla mı yanıyor yoksa bana mı öyle geliyor.3-4 aydır opetten alıyorum.çekişinden memnunum ama daha önce kullandığım totale göre 100 km de yarım litre farkediyor.bu gidişle opetten dönüş yapacam herhalde.daha öncesinde shell v-power diesel de kullanmıştım ve menzili baya iyiydi.ama shell fuel save'e de güvenemiyorum.


    söylediğinde haklısın. işyerine gidiş gelişimizi sağlayan arkadaş doblo m.jet aracına sürekli opetten alırdı yakıtı. son yapılan bir kampanyadan sonra shelle döndü ve 4 sefer x 100 TL v-power dizel aldı. shellin menzili daha uzun ama opetin rampalarda çekişi daha iyi.
  • Shell fuel save 3.70 tl olmuş. Ben tp den alıyorum eurodizel 3.26 tl. Şimdi hangisi daha tasarruflu hesap edelim. İzmir torbalı yolunu kullananlar bilir.20 tl deneme için aldığımda yol bilgisayarından baktığımda 138 km gidilecek menzil artıyor.Araba megane scenic dci.Çok hesaplı.fuel save bir depoda 1 litre tasarruf yaptırsa bile tp daha avantajlı.3 aydır aynı yerden alıyorum çekişide çok iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulasseven

    Shell fuel save 3.70 tl olmuş. Ben tp den alıyorum eurodizel 3.26 tl. Şimdi hangisi daha tasarruflu hesap edelim. İzmir torbalı yolunu kullananlar bilir.20 tl deneme için aldığımda yol bilgisayarından baktığımda 138 km gidilecek menzil artıyor.Araba megane scenic dci.Çok hesaplı.fuel save bir depoda 1 litre tasarruf yaptırsa bile tp daha avantajlı.3 aydır aynı yerden alıyorum çekişide çok iyi.

    3,70 olan v power diesel.fuel save 7 kuruş daha ucuz.bu arada tp lerde fiyat standart mı acaba?yoksa sadce o isrtasyona ait bir durummu onu da bilemiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakipsiz Fırtına -- 21 Mart 2011; 17:18:45 >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.