Şimdi Ara

Reshade Sharpen Effect & SweetFX (Oyunlarda tonlamalar ve bulanıklık giderilmesi) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
356
Cevap
35
Favori
31.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    Renk ne kadar kastırabilir ki konsolu?

    olay sadece renk değil ki :) dosyaların settings bir incile bence , alandaki tüm objelere netlik veriyorsun smaa , fxaa , sharpen veriyosun ... fps olarakta denersen pc de bile bazı oyunlarda kasıldığını görürsün , adamlar zorla 30 fps verecez diye oyunları çamur gibi yaptılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 15 Temmuz 2013; 23:44:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    Renk ne kadar kastırabilir ki konsolu?

    olay sadece renk değil ki :) dosyaların settings bir incile bence , alandaki tüm objelere netlik veriyorsun smaa , fxaa , sharpen veriyosun ... fps olarakta denersen pc de bile bazı oyunlarda kasıldığını görürsün , adamlar zorla 30 fps verecez diye oyunları çamur gibi yaptılar

    Niye oyunları illa 30 FPS'te çalıştırmaya çalışıyorlar ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    Renk ne kadar kastırabilir ki konsolu?

    olay sadece renk değil ki :) dosyaların settings bir incile bence , alandaki tüm objelere netlik veriyorsun smaa , fxaa , sharpen veriyosun ... fps olarakta denersen pc de bile bazı oyunlarda kasıldığını görürsün , adamlar zorla 30 fps verecez diye oyunları çamur gibi yaptılar

    Niye oyunları illa 30 FPS'te çalıştırmaya çalışıyorlar ki?

    daha üstünü veremiyorlar zaten daha altıda olursa iyice slayt şova döner oyunlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    Renk ne kadar kastırabilir ki konsolu?

    olay sadece renk değil ki :) dosyaların settings bir incile bence , alandaki tüm objelere netlik veriyorsun smaa , fxaa , sharpen veriyosun ... fps olarakta denersen pc de bile bazı oyunlarda kasıldığını görürsün , adamlar zorla 30 fps verecez diye oyunları çamur gibi yaptılar

    Niye oyunları illa 30 FPS'te çalıştırmaya çalışıyorlar ki?

    daha üstünü veremiyorlar zaten daha altıda olursa iyice slayt şova döner oyunlar

    Harbi veremiyorlar mı? FPS sabitleme üst limitlerde geçerlidir, alt limitlerde değil. Yani sen 25 FPS verecek makinede FPS'i 30'a sabitleyemezsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    Renk ne kadar kastırabilir ki konsolu?

    olay sadece renk değil ki :) dosyaların settings bir incile bence , alandaki tüm objelere netlik veriyorsun smaa , fxaa , sharpen veriyosun ... fps olarakta denersen pc de bile bazı oyunlarda kasıldığını görürsün , adamlar zorla 30 fps verecez diye oyunları çamur gibi yaptılar

    Niye oyunları illa 30 FPS'te çalıştırmaya çalışıyorlar ki?

    daha üstünü veremiyorlar zaten daha altıda olursa iyice slayt şova döner oyunlar

    Harbi veremiyorlar mı? FPS sabitleme üst limitlerde geçerlidir, alt limitlerde değil. Yani sen 25 FPS verecek makinede FPS'i 30'a sabitleyemezsin.

    kardeş konsolda 60 fps sabit veren oyunlarda var yani konsolda öyle bir limti yok :) ancak o zaman kaplama ve grafiklerden büyük ödün veriyorlar yada hepten çalçamur yapacaklar işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    Renk ne kadar kastırabilir ki konsolu?

    olay sadece renk değil ki :) dosyaların settings bir incile bence , alandaki tüm objelere netlik veriyorsun smaa , fxaa , sharpen veriyosun ... fps olarakta denersen pc de bile bazı oyunlarda kasıldığını görürsün , adamlar zorla 30 fps verecez diye oyunları çamur gibi yaptılar

    Niye oyunları illa 30 FPS'te çalıştırmaya çalışıyorlar ki?

    daha üstünü veremiyorlar zaten daha altıda olursa iyice slayt şova döner oyunlar

    Harbi veremiyorlar mı? FPS sabitleme üst limitlerde geçerlidir, alt limitlerde değil. Yani sen 25 FPS verecek makinede FPS'i 30'a sabitleyemezsin.

    kardeş konsolda 60 fps sabit veren oyunlarda var yani konsolda öyle bir limti yok :) ancak o zaman kaplama ve grafiklerden büyük ödün veriyorlar yada hepten çalçamur yapacaklar işte

    E tamam da oyunları 30 FPS'e sabitlemelerinin nedeni ne?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    Renk ne kadar kastırabilir ki konsolu?

    olay sadece renk değil ki :) dosyaların settings bir incile bence , alandaki tüm objelere netlik veriyorsun smaa , fxaa , sharpen veriyosun ... fps olarakta denersen pc de bile bazı oyunlarda kasıldığını görürsün , adamlar zorla 30 fps verecez diye oyunları çamur gibi yaptılar

    Niye oyunları illa 30 FPS'te çalıştırmaya çalışıyorlar ki?

    daha üstünü veremiyorlar zaten daha altıda olursa iyice slayt şova döner oyunlar

    Harbi veremiyorlar mı? FPS sabitleme üst limitlerde geçerlidir, alt limitlerde değil. Yani sen 25 FPS verecek makinede FPS'i 30'a sabitleyemezsin.

    kardeş konsolda 60 fps sabit veren oyunlarda var yani konsolda öyle bir limti yok :) ancak o zaman kaplama ve grafiklerden büyük ödün veriyorlar yada hepten çalçamur yapacaklar işte

    E tamam da oyunları 30 FPS'e sabitlemelerinin nedeni ne?

    söyledim ya kardeş üstte , 30 fps de çoğu oyun motoru için bir eşik oluyor daha altında rahatsız edici derecede kasılmalar fark edilir , yani senin bildiğin gibi 30 fps limiti yok konsolda adamlar kırparak , oynanabilir grafiklerle o fps yi yakalamaya çalışıyorlar sadece



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 16 Temmuz 2013; 0:51:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    Renk ne kadar kastırabilir ki konsolu?

    olay sadece renk değil ki :) dosyaların settings bir incile bence , alandaki tüm objelere netlik veriyorsun smaa , fxaa , sharpen veriyosun ... fps olarakta denersen pc de bile bazı oyunlarda kasıldığını görürsün , adamlar zorla 30 fps verecez diye oyunları çamur gibi yaptılar

    Niye oyunları illa 30 FPS'te çalıştırmaya çalışıyorlar ki?

    daha üstünü veremiyorlar zaten daha altıda olursa iyice slayt şova döner oyunlar

    Harbi veremiyorlar mı? FPS sabitleme üst limitlerde geçerlidir, alt limitlerde değil. Yani sen 25 FPS verecek makinede FPS'i 30'a sabitleyemezsin.

    kardeş konsolda 60 fps sabit veren oyunlarda var yani konsolda öyle bir limti yok :) ancak o zaman kaplama ve grafiklerden büyük ödün veriyorlar yada hepten çalçamur yapacaklar işte

    E tamam da oyunları 30 FPS'e sabitlemelerinin nedeni ne?

    söyledim ya kardeş üstte , 30 fps de çoğu oyun motoru için bir eşik oluyor daha altında rahatsız edici derecede kasılmalar fark edilir , yani senin bildiğin gibi 30 fps limiti yok konsolda adamlar kırparak , oynanabilir grafiklerle o fps yi yakalamaya çalışıyorlar sadece

    Bazı oyunlarda 30 FPS limiti var. NFS'nin bir oyununda vardı mesela.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    quote:

    Orijinalden alıntı: evohan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Doppelgangbanger

    Renk ne kadar kastırabilir ki konsolu?

    olay sadece renk değil ki :) dosyaların settings bir incile bence , alandaki tüm objelere netlik veriyorsun smaa , fxaa , sharpen veriyosun ... fps olarakta denersen pc de bile bazı oyunlarda kasıldığını görürsün , adamlar zorla 30 fps verecez diye oyunları çamur gibi yaptılar

    Niye oyunları illa 30 FPS'te çalıştırmaya çalışıyorlar ki?

    daha üstünü veremiyorlar zaten daha altıda olursa iyice slayt şova döner oyunlar

    Harbi veremiyorlar mı? FPS sabitleme üst limitlerde geçerlidir, alt limitlerde değil. Yani sen 25 FPS verecek makinede FPS'i 30'a sabitleyemezsin.

    kardeş konsolda 60 fps sabit veren oyunlarda var yani konsolda öyle bir limti yok :) ancak o zaman kaplama ve grafiklerden büyük ödün veriyorlar yada hepten çalçamur yapacaklar işte

    E tamam da oyunları 30 FPS'e sabitlemelerinin nedeni ne?

    söyledim ya kardeş üstte , 30 fps de çoğu oyun motoru için bir eşik oluyor daha altında rahatsız edici derecede kasılmalar fark edilir , yani senin bildiğin gibi 30 fps limiti yok konsolda adamlar kırparak , oynanabilir grafiklerle o fps yi yakalamaya çalışıyorlar sadece

    Bazı oyunlarda 30 FPS limiti var. NFS'nin bir oyununda vardı mesela.

    o işte oyun motoru ile alakalı
  • Resident Evil Revelations

    SweetFX + SSAO + SGSSAA

    Reshade Sharpen Effect & SweetFX (Oyunlarda tonlamalar ve bulanıklık giderilmesi)

    Reshade Sharpen Effect & SweetFX (Oyunlarda tonlamalar ve bulanıklık giderilmesi)


    Reshade Sharpen Effect & SweetFX (Oyunlarda tonlamalar ve bulanıklık giderilmesi) Reshade Sharpen Effect & SweetFX (Oyunlarda tonlamalar ve bulanıklık giderilmesi)
    Reshade Sharpen Effect & SweetFX (Oyunlarda tonlamalar ve bulanıklık giderilmesi) Reshade Sharpen Effect & SweetFX (Oyunlarda tonlamalar ve bulanıklık giderilmesi)
    Reshade Sharpen Effect & SweetFX (Oyunlarda tonlamalar ve bulanıklık giderilmesi) Reshade Sharpen Effect & SweetFX (Oyunlarda tonlamalar ve bulanıklık giderilmesi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 27 Temmuz 2013; 21:05:13 >
  • 21:05:17'de mesaj atılmış 21:05:13'te mesaj editlenmiş. Garip.
  • gta 4 ile uğraşırken bunlar çok işe yarıyordu..

    güzel bir konu güncel paylaşımlarla desteklenmeli..
  • Konuyu güncel tutalım arkadaşlar ben hala b,rşey anlamadım ama güzel birşeye benziyor videolu veya resimli ayrıntılı bir anlatım olursa çok yararlı olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tersol

    Konuyu güncel tutalım arkadaşlar ben hala b,rşey anlamadım ama güzel birşeye benziyor videolu veya resimli ayrıntılı bir anlatım olursa çok yararlı olur

    kardeşim ilk mesajı incelersen rahatça anlarsın bence hiç zor bir şey değil , basitçe birkaç dosyayı oyun .exe snini olduğu yere atıyorsun o kadar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evohan -- 29 Eylül 2013; 23:47:33 >
  • SweetFX 1.5 Çıktı.


    New compatiblity mode allows some effects to run on really old cards that does not support Shader Model 3, but only 2.
    New Levels shader to allow people to easily set a new black and white point.
    New Explosion shader. Scatters the pixels similar to Irfanviews Explosion filter
    New Custom shader - a blank template already integrated into SweetFX, to make it even easier for people to write their own shaders
    New Vibrance setting "Vibrance_RGB_balance" allows people to set Vibrance per color component
    New border-width and border-color options for the Border shader
    Created two new curve formulas (9 and 10)
    Created a new ordered dithering algoritm with much better quality than the old one, while still being just as fast.
    - It also affects the compressibility of the screenshots and videos less.
    Improved the Cartoon shader. It should have better quality and be slightly faster now.
    New Splitscreen mode : Curvy.
    Wrote a new DX10 shader technique that will correctly bypass SMAA code when SMAA is disabled
    Wrote a new DX10 vertex shader that can generate texture coordinates without relying on the DXGI proxy to send it a position.
    Extra gamma corrections under DX10 is now only done when necessary, that is when both SMAA and another effect is enabled at the same time.
    Clamped output of Monochrome to ensure it never outputs shades that are out of range, even if the user used bad conversion values.
    Reworked some code to make it easier for myself to use GPU ShaderAnalyzer on the SweetFX shaders.
    Fixed problems with presets for older versions. SweetFX 1.5 should now be compatible with presets from all previous versions ( 1.0 to 1.5 )
    Included a log.log with the installation to hopefully prevent some of the issues with create file permissions on Windows Vista and up.
    This log also contains information to resolve the problem that arises if the injector can't write to this log.
    Improved performance of the Border shader
    Improved performance of Lift Gamma Gain
    Improved performance of the random dithering algoritm
    Improved performance of Curves formula 4 and 8
    Improved performance of LumaSharpen
    Improved performance of SMAA
    Improved performance of DPX
    Improved performance of Vignette


    http://dropcanvas.com/l46x9/27
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehriyet

    SweetFX 1.5 Çıktı.


    New compatiblity mode allows some effects to run on really old cards that does not support Shader Model 3, but only 2.
    New Levels shader to allow people to easily set a new black and white point.
    New Explosion shader. Scatters the pixels similar to Irfanviews Explosion filter
    New Custom shader - a blank template already integrated into SweetFX, to make it even easier for people to write their own shaders
    New Vibrance setting "Vibrance_RGB_balance" allows people to set Vibrance per color component
    New border-width and border-color options for the Border shader
    Created two new curve formulas (9 and 10)
    Created a new ordered dithering algoritm with much better quality than the old one, while still being just as fast.
    - It also affects the compressibility of the screenshots and videos less.
    Improved the Cartoon shader. It should have better quality and be slightly faster now.
    New Splitscreen mode : Curvy.
    Wrote a new DX10 shader technique that will correctly bypass SMAA code when SMAA is disabled
    Wrote a new DX10 vertex shader that can generate texture coordinates without relying on the DXGI proxy to send it a position.
    Extra gamma corrections under DX10 is now only done when necessary, that is when both SMAA and another effect is enabled at the same time.
    Clamped output of Monochrome to ensure it never outputs shades that are out of range, even if the user used bad conversion values.
    Reworked some code to make it easier for myself to use GPU ShaderAnalyzer on the SweetFX shaders.
    Fixed problems with presets for older versions. SweetFX 1.5 should now be compatible with presets from all previous versions ( 1.0 to 1.5 )
    Included a log.log with the installation to hopefully prevent some of the issues with create file permissions on Windows Vista and up.
    This log also contains information to resolve the problem that arises if the injector can't write to this log.
    Improved performance of the Border shader
    Improved performance of Lift Gamma Gain
    Improved performance of the random dithering algoritm
    Improved performance of Curves formula 4 and 8
    Improved performance of LumaSharpen
    Improved performance of SMAA
    Improved performance of DPX
    Improved performance of Vignette


    http://dropcanvas.com/l46x9/27



    evet yeni dx1. teknikleri ile yazılmış sanırım dx11 de çalışmayan bazı oyunlarda işe yaracak
  • Resmen 3 sene ileriye götürüyorlar oyunları bu program ile. Konsollar yüzünden grafikler 5 senedir ilerleyemiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnLiNe MaNaGeR -- 30 Eylül 2013; 17:27:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnLiNe MaNaGeR

    Resmen 3 sene ileriye götürüyorlar oyunları. Konsollar yüzünden grafikler 5 senedir ilerleyemiyor

    aynen kardeşim
  • Üstte neden 30'a sabitlendiği sorulmuş ve cevaplanmış ama bir de ben cevaplayayım. Aslında bir oyunun kusursuz derecede akıcı olması için 60 fps gerekir. Tps oyunlarında çok da önemli değil ama FPS bana göre kesinlikle 60 olması gerekir.
    Konsollar çoğu oyunu maximum 40 fps'de falan çalıştıracağı için 60'a değilde 30'a sabitlemişlerdir. Bunun nedeni de patlama sahnelerinde v.s fps 40'dan 30'a düştüğünde rahatsız edici yırtılmalar yani Terraing sorunu olur. Ve ayrıca anlık donmalar (yarım saniye) olur. Bu rahatsız eder ve 40'a çalışacağına 30'da daha stabil olur.
    Call Of Duty konsollarda 60'da çalışan çok ender bir oyundur. Kafanıza uçak düşse Frame Rate düşmez ve mükemmel bir akıcılık sunar.
    PC sahipleri COD'a sövmelerinde haklıdırlar ama konsol sahiplerin bir gram eleştirmeye hakkı yoktur bu yüzden oyunun grafiklerini
  • emeğine sağlık evohan ,burada yapılmak istenen olayı takdirle karşılıyorum fakat ,gerçekte olması gereken benim anlattığım şekilde olsa hiç bunlara gerek kalmayacak ,oyunlar orjinal çıktıktan 6 ay sonra gene firmalar aracılığıyla piyasaya bedava sürülse hem herkese ulaşır hemde firmalar daha çok para kazanır ,çünkü saygı kazanmak para kazanmaktan daha değerli olup gene para kazanmanın daha etkili yoludur ...nasıl olsa bu oyunların bir şekilde korsanı çıkacak ,bırak herşey oyunu çıkaran firmanın elinde olsun ,biz anlatıyoruz ama dinleyen firma yok ...
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.