Şimdi Ara

SHARP klimaları nasıl bilirsiniz. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
0
Favori
39.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derya1735

    Şu an anımsadığım 5 kişiye şarp klima aldırdım, bu 5 klimanın 3 çatı katında, oturan arkadaşlarda,

    biri torosta oturuyor dağ başı evin üstünde çatı yok düz beton yalıtım falan hiç yok camlar aliminyum tutunca elin donar ama sharp klima canavar gibi burada çalışıyor hiç sorun yok, sesi ise yanına gidersen var.

    biri yağhanelerde çatıda, adam süper memnun her havada, isterse kar yağsın salonda gömlekle oturuyorlar,

    yani işin özeü bu klima süper sizde bir sorun oluşmuş buraya destanlar düzeceğinize İklimsa merkeze, tüketici hakem heyetine, tüketici derneklerine, tüketici mahkemesine başvursaydınız işin çoktan çözülürdü.

    Bu kadar uzatılınca insanlarda bu işte kasıt var ortada arızalı cihaz yok karalama var diye düşünecek.

    Dün daha koşuda oturan arkadaşımın evinde idim 12000 btu sharp ınverter odayı yakıp kavuruyor idi,

    bana bu arkadaşın şikayetleri ciddi gelmiyor, ciddi olsa gerekli makamlara başvururdu.




  • Durumu müşteri temsilcisine ilettigimi ne yapılması gerekirse onların yapacagını baştan söyledim.Sorunu baştan bildirdim servis geldi gitti.Aynı sorun bu yılda tekrar edince gerekli yerlere tekrar başvurdum CİDDİ olarak.şimdi beklemedeyim diyorum.sorun ciddi degil falan gibi yazıları görünce ciddiyetsizlik görüyorum.cihazım daha garantide.durumu sakin olarak düzelmesini bekliyorum.sabrımı zorlarlarsa o zaman görün siz dananın kuyrugu nasıl kopuyor.geçen hafta iklimsanın servisini çagırıp bakım yaptırttım.toz topraktan dır gürültü dedim ama malesef + sogutmaya geçmesi ap ayrı bir durum.iklimsa sorunumu çözmezse ben yapacagımı biliyorum..
  • sharp müşteri temsilciyle dün tekrar görüştüm.servis pazartesi aradı salı gelecegim dedi sabahtan akşama kadar servis olduk.perşembe akşama dogru gelmiş evde bulamamış kagıt yapıştırmış gitmiş.anlayamadıgım iletişim denen aygıt var niçin aramazlar.yere göge sıgdıramadıgız şarp sınıfta kalmış durum dadır.merak etmeyin bu işin sonuna kadar varım.artık inada dönmüş durumda...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agrilion

    sharp müşteri temsilciyle dün tekrar görüştüm.servis pazartesi aradı salı gelecegim dedi sabahtan akşama kadar servis olduk.perşembe akşama dogru gelmiş evde bulamamış kagıt yapıştırmış gitmiş.anlayamadıgım iletişim denen aygıt var niçin aramazlar.yere göge sıgdıramadıgız şarp sınıfta kalmış durum dadır.merak etmeyin bu işin sonuna kadar varım.artık inada dönmüş durumda...

    ama siz sürekli servisin yaptığı tuhaflıkları söylüyorsunuz,bizim söylediğimiz klima anlatıldığı kadar kötü olamaz diyoruz ,yoksa bazı bölgelerde ki servisler tabi ki insanı çileden çıkartabiliyor ,isterse dünyanın en iyi kliması olsun sizin olduğunuz yerde servis çok kötüyse müşteri memnuniyetini sağlamak mümkün değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    quote:

    Orijinalden alıntı: agrilion

    sharp müşteri temsilciyle dün tekrar görüştüm.servis pazartesi aradı salı gelecegim dedi sabahtan akşama kadar servis olduk.perşembe akşama dogru gelmiş evde bulamamış kagıt yapıştırmış gitmiş.anlayamadıgım iletişim denen aygıt var niçin aramazlar.yere göge sıgdıramadıgız şarp sınıfta kalmış durum dadır.merak etmeyin bu işin sonuna kadar varım.artık inada dönmüş durumda...

    ama siz sürekli servisin yaptığı tuhaflıkları söylüyorsunuz,bizim söylediğimiz klima anlatıldığı kadar kötü olamaz diyoruz ,yoksa bazı bölgelerde ki servisler tabi ki insanı çileden çıkartabiliyor ,isterse dünyanın en iyi kliması olsun sizin olduğunuz yerde servis çok kötüyse müşteri memnuniyetini sağlamak mümkün değil

    müşteri temsilcisine ve servise aramayacagız da obamayımı arayacagız.anasını sattıgımın memleketinde tek servis onlar.başka servis olsa onu çagıracagım ama öyle bir şansım yok.klimada sorun olmasa ben niye ugraşayım.yani bunlara şerefsiz dememek için zor tutuyorum kendimi..




  • KENDİM TAMİR ETME YETENEGİM OLSA ........LE NİYE UGRAŞAYIM.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agrilion

    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    quote:

    Orijinalden alıntı: agrilion

    sharp müşteri temsilciyle dün tekrar görüştüm.servis pazartesi aradı salı gelecegim dedi sabahtan akşama kadar servis olduk.perşembe akşama dogru gelmiş evde bulamamış kagıt yapıştırmış gitmiş.anlayamadıgım iletişim denen aygıt var niçin aramazlar.yere göge sıgdıramadıgız şarp sınıfta kalmış durum dadır.merak etmeyin bu işin sonuna kadar varım.artık inada dönmüş durumda...

    ama siz sürekli servisin yaptığı tuhaflıkları söylüyorsunuz,bizim söylediğimiz klima anlatıldığı kadar kötü olamaz diyoruz ,yoksa bazı bölgelerde ki servisler tabi ki insanı çileden çıkartabiliyor ,isterse dünyanın en iyi kliması olsun sizin olduğunuz yerde servis çok kötüyse müşteri memnuniyetini sağlamak mümkün değil

    müşteri temsilcisine ve servise aramayacagız da obamayımı arayacagız.anasını sattıgımın memleketinde tek servis onlar.başka servis olsa onu çagıracagım ama öyle bir şansım yok.klimada sorun olmasa ben niye ugraşayım.yani bunlara şerefsiz dememek için zor tutuyorum kendimi..

    arkadaşım bize niye kızıyorsun anlamış değilim

    ben siz haksızsınız demedim, aynı zamanda ne fabrikam ne de dükkanım var ,bırakın sharp'ı hiçbir firmayla ilgim yok ,sadece kızdığınız konunun firmadan ziyade o servis olması gerektiğini söyledim,aslında biraz araştırmış olsanız sizin gibi problemle karşılaşmış bir sürü diğer firmalardan ürün almış insanlar da olduğunu göreceksiniz

    sonra ben hiç bir zaman sharp önerisinde de bulunmadım ama çevremde kullananların genel kanaati doğrultusunda yorum yapıyorum

    sonra siz zannetmeyin ki buradan kötülediğinizde insanlar bu markadan vazgeçecek,eğer öyle olsaydı bugün heryer arçelik/beko ve vestel kullanıcısıyla dolmazdı

    tekrar ediyorum ben size karşı değilim aksine yanınızdayım netice de bende kullanıcıyım ve burada birilerinin aferin demesine de ihtiyaç duymuyorum,umarım anlatabilmişimdir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    quote:

    Orijinalden alıntı: agrilion

    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    quote:

    Orijinalden alıntı: agrilion

    sharp müşteri temsilciyle dün tekrar görüştüm.servis pazartesi aradı salı gelecegim dedi sabahtan akşama kadar servis olduk.perşembe akşama dogru gelmiş evde bulamamış kagıt yapıştırmış gitmiş.anlayamadıgım iletişim denen aygıt var niçin aramazlar.yere göge sıgdıramadıgız şarp sınıfta kalmış durum dadır.merak etmeyin bu işin sonuna kadar varım.artık inada dönmüş durumda...

    ama siz sürekli servisin yaptığı tuhaflıkları söylüyorsunuz,bizim söylediğimiz klima anlatıldığı kadar kötü olamaz diyoruz ,yoksa bazı bölgelerde ki servisler tabi ki insanı çileden çıkartabiliyor ,isterse dünyanın en iyi kliması olsun sizin olduğunuz yerde servis çok kötüyse müşteri memnuniyetini sağlamak mümkün değil

    müşteri temsilcisine ve servise aramayacagız da obamayımı arayacagız.anasını sattıgımın memleketinde tek servis onlar.başka servis olsa onu çagıracagım ama öyle bir şansım yok.klimada sorun olmasa ben niye ugraşayım.yani bunlara şerefsiz dememek için zor tutuyorum kendimi..

    arkadaşım bize niye kızıyorsun anlamış değilim

    ben siz haksızsınız demedim, aynı zamanda ne fabrikam ne de dükkanım var ,bırakın sharp'ı hiçbir firmayla ilgim yok ,sadece kızdığınız konunun firmadan ziyade o servis olması gerektiğini söyledim,aslında biraz araştırmış olsanız sizin gibi problemle karşılaşmış bir sürü diğer firmalardan ürün almış insanlar da olduğunu göreceksiniz

    sonra ben hiç bir zaman sharp önerisinde de bulunmadım ama çevremde kullananların genel kanaati doğrultusunda yorum yapıyorum

    sonra siz zannetmeyin ki buradan kötülediğinizde insanlar bu markadan vazgeçecek,eğer öyle olsaydı bugün heryer arçelik/beko ve vestel kullanıcısıyla dolmazdı

    tekrar ediyorum ben size karşı değilim aksine yanınızdayım netice de bende kullanıcıyım ve burada birilerinin aferin demesine de ihtiyaç duymuyorum,umarım anlatabilmişimdir

    BEN SİZE NİYE KIZAYIM NOKTAYI KOYMAYI UNUTMUŞUM.BEN ORADA SHARP VE SERVİSİN DEDİM.SİZLE BİR ALAKASI YOK SHARP SİZİN OLSA KIZARDIM YANİ.AMA İŞİN PEŞİNİ BIRAKMAYACAGIM...




  • sharp klima asla almayın.servis elemanı bile mitsubishi ve general en sessizi onlar dedi.HATA EDİP SHARP VE EMSALLERİNİ ALMAYIN.
  • İyide neye dayanarak almayın diyorsun arkadaşım benim bizzat bildigim 8 sharp ınverter klima süper sessiz şekilde 7 ila 13 senedir tek tornavida değmeden canavar gibi sessiz sakin çalışıyorlar nedne çamur atıyorsunuz işyerimizdede 3 tane var Allah için tek sorun yok siz başka markamı satıyorsunuz.
    Dediğiniz ürünlerde güzel ama sharpta o kadar boktanda değil.
  • Klimanın gürültüsünden bıktıgım için dir.Başka servis çagırdım dış ünitenin takozları yokmuş onları bagladılar kısmi de olsa gürültü kesildi.Birdaha klima alırsam mitsubishi veya general alacagım.
  • Biz aldık siz almayın kıytırık klimaya 2000 lira verdik ufacık odayı soğutamıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    Biz aldık siz almayın kıytırık klimaya 2000 lira verdik ufacık odayı soğutamıyor

    neden geri vermiyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Perfect Blue

    quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    Biz aldık siz almayın kıytırık klimaya 2000 lira verdik ufacık odayı soğutamıyor

    neden geri vermiyorsunuz.

    nasıl yani?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arjen553

    Biz aldık siz almayın kıytırık klimaya 2000 lira verdik ufacık odayı soğutamıyor

    Odanız kaç metrekare ve kaç btu olanı kullanıyorsunuz ? Sharp klimalar en çok tavsiye edilen klimalar arasında,servisi çağırın gaz eksikliği olabilir .
  • eger yeni ise ver geri parayı sokaktanmı topluyorsunuz anlamıyorumki herşeyi sineye çeken insanım
  • Arkadaşlar, elimde çok az kullanılmış sharp AY-AP12FHR klima var. 2009 yılı almış olduğum klimayı o yıl ve sonraki yıl kullandım fakat 2010 senesi ankara ya geldiğim ve sıcağım sorun olmadığı bir yere taşındığım için burada (Ankara ) montaj bile yaptırmadım. Ama şimdi makinenin boşuna yatmasını istemediğimden dolayı cihazı satmak istiyorum. ilgilenen olursa ve anlaşabilirsek makineyi satabilirim. ilgilenen olursa özelden görüşelim.
  • Aranızda Sharp AP-XP24LR kullanan oldu mu??? Gürültülü bir alet mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donniedarko

    Aranızda Sharp AP-XP24LR kullanan oldu mu??? Gürültülü bir alet mi?



    aynı modeli kullanmadım 9luk klasik var iç ünite seslidir hava debisi yüksek olduğundan. ama bu avantajdır çabuk ısıtması açısından. dış ünitesine kulağını yanaştırmazsan çalışmıypr sanırsınız saharp iyi klimadır.
  • Sharp tavsiye edilmiyor artik, klima arayisindayim kullananlar nediyor?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.