Şimdi Ara

Sharkoon, İnce Hesap Ayıplı Kasa BW9000-W

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
1
Favori
3.077
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Kasa/Güç kaynağı >> Sharkoon, İnce Hesap Ayıplı Kasa BW9000-W
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5766 Mesaj
    Keşke ayaklarınızı fotoğrafta görmeseydim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jac0B0 -- 26 Kasım 2019; 21:37:28 >
  • Er
    14 Mesaj
    Ben de incehesaptan GamePowerın kasasını almıştım. Kutuyu bir açtım, ayaklarından birisi kırık. Hemen o an aradım durumu anlattım, fotoğrafları istediler. Fotoğrafları gönderdikten sonra isterseniz kasayı gönderin, yada isterseniz biz size bir ayak gönderelim dediler. Ayak göndermelerini rica ettim. Pc yi kurdum en üstteki rgb fanın kendisi çalışıyor fakat ledler çalışmıyor. Bununla ilgili bir mail daha attım, kasayı gönderin değiştirelim dediler, meğer rgb kontrol şeysinin 6 girişi var ve biri bozukmuş, diğerine takınca problem düzeldi. Tekrar mail atıp, sadece ayak göndermelerini rica ettim ve aynı gün kargo çıktı.

    İncehesap aslında bu tür konulara hızlı cevap veriyor fakat siz önce Sharkoon Türkiye, sonra Sharkoon Almanya ve nihai İncehesapı muhattap alırken biraz zaman kaybetmiş gibisiniz. 1-2 hafta diyorsunuz Almanyadan cevabı beklediğiniz süreç. Yani ben mi yanlış biliyorum; Ayıplı ürün satın aldıysam ilk muhattabım ürünü aldığım yer olur. Benim yerime bütün o yazışmaları, ürünün değişimini vs halletsinler. Neyse geçmiş olsun umarım problemi çözersiniz.
    |
    |
    _____________________________
    ....




  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    Değerli yetkili tarafınızdan aranıp kasayı göndermem istenmişti 202593787250 Yurtiçi takip numaralı kargom 23.11.2019 tarihinde size teslim edilmiş gözüküyor süreç hakkında bilgi alabilirmiyim.. Teşekkürler kolay gelsin.

    10 günü geçti ses seda yok..
    |
    |
    _____________________________
    " Ya kasapsındır, Yada Et "
  • Yarbay
    2963 Mesaj
    incehesap ........... . bu incehesap laptopu bile sadece poşete sarıp gönderiyor çok özensiz bir firma.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    İnce Hesaptan almış olduğum Sharkoon marka kasa ayıplı çıktığı için fotoğraf ve video kayıtları ile ince hesap ile iletişime geçtim, bunun üzerine aranıp kasayı göndermem istenmişti ...........0 Yurtiçi takip numaralı kargom ........ tarihinde kargom teslim edilmiş o gün bugündür 2. Hafta olacak ne arayan var ne soran kasa nerede belli değil iade değişim kısmında da takibi yok, siz siz olun ince hesaptan ürün alırken dua edin sıkıntı çıkmasın gördüğüm en kötü müşteri hizmetlerine sahip e-ticaret sitesi maalesef.
    |
    |
    _____________________________
    " Ya kasapsındır, Yada Et "
  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    evet şikayet.var a 1 mesaj daha yazınca lütfedip Giray isimli ince hesap yetkilisi arayıp servisin kasanın kullanıcı hatası olduğunu söylediğini ve 390tl ücreti olduğunu söyledi evet yanlış okumadınız 290tl lik kasanın sadece ayıplı ön kapağına 390tl fiyat istemiş.
    _____________________________
    " Ya kasapsındır, Yada Et "
  • Binbaşı
    1229 Mesaj

    Kullanıcı hatası nedir yahu altı üstü kasa. Demek ki çok küçük firmalar bunlar yazık.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Christopher Moltisanti kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    02-08-2019 tarihinde incehesap.com web sitesi üzerinden Sharkoon BW9000-W USB 3.0 Pencereli ATX Siyah Mid-Tower Gaming Kasa satın aldım. Kasayı kutudan çıkardığımda kasa ön kapağında bulunan tırnakların kırık olduğunu farkettim, ürünü satın almış olduğum incehesap.com ile temasa geçip ürünün ayıplı olduğunu değişim yada iade talep ettiğimi ilettim, incehesap.com yetkilisi üründe ki ayıp ile ilgili fotoğraf ve video çekip destek@incehesap.com adresine mail atmamı istediler, vermiş oldukları mail hesabına üründeki fabrikasyon hatanın fotoğraflarını ve videolarını çekip mail attım, maili aldıktan sonra beni haklı bulup ürünü kargo ile göndermemi istediler dedikleri adrese ürünü ...... Yurtiçi takip numarası ile gönderdim 2-3 hafta sonra aradığımda ürünün yetkili servise sevk edildiğini, servisin üründeki hataya kullanıcı hatası dediğini ve 390tl ücret talep ettiklerini beyan etmişlerdir. Almış olduğum kasanın fabrikasyon ayıplı ve hatalı ürün olduğu fotoğraf ve videolardan net olarak görülmekte olup, satın almış olduğum ürünün iadesini talep ediyorum.

    THH süreci başlattım bakalım mahkeme karar versin.
    |
    |
    _____________________________
    " Ya kasapsındır, Yada Et "




  • Onbaşı
    36 Mesaj
    Iyi Günler Christopher Bey,

    Sorumlu satıcıdan talebinize cevap aldınız mı?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SharkoonTürkiye

    Iyi Günler Christopher Bey,

    Sorumlu satıcıdan talebinize cevap aldınız mı?
    cevap alamadık maalesef ürünü size göndermişler, siz kullanıcı hatası demişsiniz kasa aynı şekilde dün yurtiçi kargo ile tarafıma ulaştı. Kasa balkonda yatıyor, hatta ince hesap aradığında göndermeyin size hediyem olsun dedim ona rağmen göndermişler. İnce Hesap suçu size atıyor yetkili servise gönderdik kullanıcı hatası dedi diyor, hatta dün ürün geldi dedim bende mi sıkıntı var acaba tekrar kapağı birebir oturtmak için denedim video ve fotoğrafta net gözüküyor bu kapak bu kasaya uygun boyutta değil, oda sıkıntı değil olur fabrika sonuçta hatada olabilir, ama spot telefoncular gibi garantisi benim gibi bir durum oldu ürün ayıplı olmasına rağmen tarafıma aynen iade edildi canınız sağolsun THH süreci başladı bakalım onlar ne diyecek inşallah bilirkişi tayin edilir umudum o yönde, kasasında parasında değilim açık söyleyeyim, ürün hatalı müşteri sürünsün 3-4 ay THH ile uğraşsın diye bir düşünce hoş bir yaklaşım değil açık söyleyeyim demek ki size güvenip sistem toplamaya kalksaydım aylarca mağdur olacaktım onu anlamış oldum, tüm samimiyetimle söylüyorum kasayı kutudan çıkardığımda tüm tırnaklar kırıktı öyle olmasına rağmen anakartı taktım bu şekilde idare ederim belki diye o şekilde bile kullanıma uygun değil, sonra corsair 680X aldım şuan onu kullanıyorum, eğer ürün iade olsaydı ram alacaktım tamir değişim olsaydı ikinci kasa olarak kuracaktım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Christopher Moltisanti -- 11 Aralık 2019; 17:23:15 >
    _____________________________
    " Ya kasapsındır, Yada Et "




  • Onbaşı
    36 Mesaj

    Samimiyetinizden dolayi tesekkür ederiz.
    Biz böyle durumlarla cok nadir karsilasiyoruz ve kullanicilarimiz memnun kaliyor ürünlerimizden.
    Bu durumu arastiracagiz ve olusan sıkıntıyı gidermeye calisacagiz.
    |
    |
    Christopher Moltisanti kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SharkoonTürkiye

    Samimiyetinizden dolayi tesekkür ederiz.
    Biz böyle durumlarla cok nadir karsilasiyoruz ve kullanicilarimiz memnun kaliyor ürünlerimizden.
    Bu durumu arastiracagiz ve olusan sıkıntıyı gidermeye calisacagiz.



    Enteresan bir durum farkettim sizin mesajınızdan sonra kasanın üzerindeki etiketleri inceledim nedense kasa arena bilgisayara gitmiş, orada üzerine arena bilgisayara ait değil yazmış biri tükenmez kalemle, ince hesap etiketinde de endeks yazmışlar, sanırım ürün sahipsiz distribütörü de bulamadı galiba ince hesap kullanıcı hatası deyip salladılar sanırım.

    Endeks diye Google dan bakınca, fotoğrafta ki firma çıkıyor, işe bak koca ince hesap kasayı Türkiye de ne kadar distribütör varsa dolaştırmış sanırım, kasanın kime ait olduğu bile belli değil şaka gibi, İnce hesap ta işin içinden çıkamayınca kullanıcı hatası diye sallamış.



    Oksid bilişim envanterinde de sharkoon yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Christopher Moltisanti -- 11 Aralık 2019; 22:33:13 >
    _____________________________
    " Ya kasapsındır, Yada Et "




  • Yüzbaşı
    691 Mesaj
    Az daha bende bu markanın kasasını alacaktım sizin konuyu görünce iyiki almamışım dedim kendime umarım sorununuz bir an önce çözülür para yattığın yerden gelmiyor emek harcama sonucu kazanılıyor
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: i.y4114

    Az daha bende bu markanın kasasını alacaktım sizin konuyu görünce iyiki almamışım dedim kendime umarım sorununuz bir an önce çözülür para yattığın yerden gelmiyor emek harcama sonucu kazanılıyor
    Teşekkürler hocam, Forumda ki sharkoon yetkilisi ilgileneceğini çözeceğini söyledi fakat şimdilik ses seda yok bakalım bekliyoruz.

    THH de devam ediyor..

    Başvuru Numarası İşlem Tarihi Yapılan İşlem
    2019/0261.6934 6.12.2019 13:13:24 Başvuru Tamamlandı
    2019/0261.6934 12.12.2019 10:56:23 Başvuru Bilgileri Güncellendi
    2019/0261.6934 12.12.2019 10:56:37 Savunması İstendi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Christopher Moltisanti -- 13 Aralık 2019; 9:13:0 >
    |
    |
    _____________________________
    " Ya kasapsındır, Yada Et "
  • Binbaşı
    1229 Mesaj

    Sharkoonun bir servis ağı yok demek ki uygun fiyatlı psulari dikkatimi çekiyordu herhalde bulaşmamak gerek



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Christopher Moltisanti kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    54 Mesaj
    Konuyu yeni görüyorum ama anladığım kadarıyla incehesabın online işleyişi ile şirketin fiziki işleyişi arasında bariz bir kopukluk var. Şöyle ki, gaming geceleri kampanyasından 1 ürün almıştım, ertesi hafta iade etmek istedim ve siparişlerim kısmından ürünü seçip iade nedeni yazılacak yeri de doldurup kargoladım. Bir kaç gün sonra durumun akıbetini öğrenmek adına desteğe yazdım ve tam da konu sahibi arkadaşın belirttiği gibi "ürününüz yetkili servise iletilmiştir" gibi bir cevap geldi. Cevabı gördüğüm gibi müşteri hizmetlerini arayıp bir yanlışlık olduğunu, servis için değil iade için yolladığımı belirttim, kısa bir bekleyişin ardından yetkili durumu bildirdiğini belirtti sorun çözüldü, birkaç güne iadem yattı. Sonradan farkettim ki iade için gönderdiğimizde ürüne iade diye not yazıp göndermemiz gerekiyormuş, aksi taktirde onlara gelen ürünleri ayırt etmeden yetkili servise iletiyorlar. Sitede iade işlemini seçmişiz, iade yazısı yazmışız hiç bir dikkate alınmıyor kısacası. Kopukluk burada yaşanıyor tahminimce. Bu firmaya iade gönderimi yapacaklar göz önünde bulundursun derim.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    Güncel... hala tık yok ne firmadan ne ince hesaptan.
    |
    |
    _____________________________
    " Ya kasapsındır, Yada Et "
  • Binbaşı
    1992 Mesaj
    qb one ve silentstorm psu alacaktım ama bu konuyu görünce vazgeçtim. geçmiş olsun hocam.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Intel i7 6700 - MSI B150I Gaming Pro AC - HyperX Fury Black 2x16 2133C14 - MSI GTX 1080 Armor 8G OC - Intel 600P 512GB NVMe - NZXT M22 - Corsair SF600 Platinum - Thermaltake Core V1 - Logitech G933 - Logitech G810/G13 - Logitech G900/G600
  • Yüzbaşı
    997 Mesaj
    Merak eden varsa bugün tüketici hakem heyetine çağırdılar kasa ile gittim ayıbı 6-7 kişilik heyete de gösterdim 2-3 ay oldu bekliyoruz bakalım halen.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    " Ya kasapsındır, Yada Et "
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    Merhaba Hocam,
    Konuyla ilgili son durum nedir? (İnşallah sorununuz çözülmüştür) Bende ilgili siteden bilgisayar toplamayı düşünüyorum.
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Lastik Avcısı
bankalar.org
Canlı Tv izle
Sohbet
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,944
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.