Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

sezon 4 ün farkı nedir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
7
Cevap
0
Favori
233
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> League Of Legends >> LOL Genel >> sezon 4 ün farkı nedir
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1437 Mesaj
    pek bilgim yokda sezon 4 de farklı olacak şeyler nedir ?



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5242 Mesaj
    Yeni jungle kampı, yeni itemler, değiştirilen çalılar, Yeni gelen trinket sistemi vs
    _____________________________
    ...
    BREAKING BADGAME OF THRONESFRINGELOSTPRISON BREAKARROWHANNIBALSUPERNATURALFARGOTRUE DETECTIVESHERLOCKSPARTACUS
    DA VINCI'S DEMONSDAREDEVILFLASHWAYWARD PINESORPHAN BLACKBANSHEEMR. ROBOTTHE LOST ROOMBETTER CALL SAUL
    R7 265 GDDR5 2GB 256Bit AMD Radeon EKRAN KARTI | Amd Fx X6 6300 3.50 gHz İşlemci | 4GB Ripjaws DDR3 1600MHz RAM | ASGARD 382 500W MidT ATX SİYAH KASA | 970A-G46 AMD 2133 MHz(oc) ANAKART | 3.5" 1TB Barracuda 7200Rpm HARDDISK
  • Yüzbaşı
    491 Mesaj
    Suplar ap ve tanky olarak belirgin bicimde ayrildi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1437 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HeLLsTeR

    Yeni jungle kampı, yeni itemler, değiştirilen çalılar, Yeni gelen trinket sistemi vs

    detaylı bi şekilde nerden ulaşabilirim
    _____________________________
  • Yarbay
    5242 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Muhammet5513

    quote:

    Orijinalden alıntı: HeLLsTeR

    Yeni jungle kampı, yeni itemler, değiştirilen çalılar, Yeni gelen trinket sistemi vs

    detaylı bi şekilde nerden ulaşabilirim

    Googleden yazarak her sitede bulabilirsin. Bir siteden sana şu yazıları atıyorum, kısaca anlatmışlar

    4. Sezona başlarken yapılması planlanan değişiklikler şu şekilde;
    Harita hakimiyetini ve totem kullanımını, oyunun oynanışıyla ve stratejiyle daha çok bütünleştirmek,
    Tüm rollerde ve pozisyonlarda oynayan oyuncuların; becerileri sayesinde güçlenip ilerleyebilmesinin garantiye alınması,
    Oyun ilerleyişini serileştirmek ve takımların kartopu etkisiyle aşırı güçlenmesini azaltmak.
    Bu değişikliklerle, özellikle ilgiye ihtiyaç duyan sistemler üstüne odaklanarak daha rekabetçi, daha zevkli bir oyun ortamı oluşturmak amaçlanıyor.

    --------------

    Her sistemde yapılan değişikliklerle ilgili ayrıntıları o sistemde görevli ekip anlatacak. Fakat özetlemek gerekirse;
    Harita hakimiyetini, altın kapma yarışından oyunun stratejisini ve oynanışını etkileyen bir öğeye dönüştürmek isteniyor. Görüş sağlayan özel eşyalar için yeni bir eşya yuvası, oyuncuların taşıyabileceği totem sayısında kısıtlamalar ve yeni totem çeşitleri gibi yenilikleri, Xypherous ve (Kara Siyah Ölüm Yangını Ateşi Tarikatının Sağ Kolu ve Eşbaşkanı) Xelnath açıklayacak.
    Orman yenileniyor. Taşıyıcı tarzı ormancılar için yeni eşyalar, daha orantılı altın akışı ve dördüncü yaratık kampı, ormanı daha çok şampiyona açacak. Detaylar Soulcrushed’dan gelecek.
    Destek oyuncularına gelen altın miktarı da, koridorda bir başka şampiyonla oynayan desteklerin kesesine daha çok altın aktaracak şekilde ayarlanacak. O altıncıkları harcatmak için yeni eşyalar ekleyecek, eskilerini de iyileştireceğiz. Ayrıca, temel destek şampiyonlarının benzersiz konumunu vurgulamak için, seviyeleri arttıkça verdikleri hasarın değil, işlevselliklerinin artmasını önemli hale getireceğiz. Bu değişiklikleri, hiçbir masraftan kaçınmayıp topladığımız 13 ifrit taşıyla çağırdığımız Xelnath anlatacak ve muhtemelen hemen akabinde hepimizin sonunu getirecek.
    Oyun akışında ve matematiksel sistemlerde yapılan değişiklikler, kartopu etkisinin önüne geçecek. Kule yıkma, ilk kan dökme, art arda asist yapma, ejderi öldürme gibi eylemlerin ödüllerindeki değişimlerle ve çalıların yerlerinin yeniden ayarlanmasıyla, iyi oyunu sürekli ödüllendiren bir sistem oturtmaya çalışacağız. Bu değişiklikleri, şirketimizin kuduz atı FeralPony anlatacak.
    Son olarak; ricklessabandon ve FeralPony; başta Rünler ve Kabiliyetler olmak üzere oyun dışı strateji öğelerini anlatacaklar. Kabiliyetlerde, özellikle rollere özel kabiliyetlerde çok büyük bir değişiklik yapmayacağız. Rünlerde ise amacımız, daha dengeli ve dinamik rün seçenekleri geliştirerek oyun dışı stratejiler geliştirmenizi kolaylaştırmak olacak.

    - See more at:http://www.efsanelermeydani.com/haber/?4_Sezonda_Gelecek_Yenilikler-129#sthash.vxszOTbi.dpuf
    _____________________________
    ...
    BREAKING BADGAME OF THRONESFRINGELOSTPRISON BREAKARROWHANNIBALSUPERNATURALFARGOTRUE DETECTIVESHERLOCKSPARTACUS
    DA VINCI'S DEMONSDAREDEVILFLASHWAYWARD PINESORPHAN BLACKBANSHEEMR. ROBOTTHE LOST ROOMBETTER CALL SAUL
    R7 265 GDDR5 2GB 256Bit AMD Radeon EKRAN KARTI | Amd Fx X6 6300 3.50 gHz İşlemci | 4GB Ripjaws DDR3 1600MHz RAM | ASGARD 382 500W MidT ATX SİYAH KASA | 970A-G46 AMD 2133 MHz(oc) ANAKART | 3.5" 1TB Barracuda 7200Rpm HARDDISK




  • Yarbay
    2144 Mesaj
    supportlar 2 ward alıp full ap cıkıyor adc'ye tek atıyor
    |
    |
    _____________________________
    monstercat
  • Binbaşı
    1853 Mesaj
    Fark bot lanede bi sup annie adcyi rahat aliyor sonra taric i bir adc nin öldurmesi imkansız 9 levelde kule tankliyor falan thresh desen 2v1 i rahat yapar durumda öyle işte



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1437 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HeLLsTeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Muhammet5513

    quote:

    Orijinalden alıntı: HeLLsTeR

    Yeni jungle kampı, yeni itemler, değiştirilen çalılar, Yeni gelen trinket sistemi vs

    detaylı bi şekilde nerden ulaşabilirim

    Googleden yazarak her sitede bulabilirsin. Bir siteden sana şu yazıları atıyorum, kısaca anlatmışlar

    4. Sezona başlarken yapılması planlanan değişiklikler şu şekilde;
    Harita hakimiyetini ve totem kullanımını, oyunun oynanışıyla ve stratejiyle daha çok bütünleştirmek,
    Tüm rollerde ve pozisyonlarda oynayan oyuncuların; becerileri sayesinde güçlenip ilerleyebilmesinin garantiye alınması,
    Oyun ilerleyişini serileştirmek ve takımların kartopu etkisiyle aşırı güçlenmesini azaltmak.
    Bu değişikliklerle, özellikle ilgiye ihtiyaç duyan sistemler üstüne odaklanarak daha rekabetçi, daha zevkli bir oyun ortamı oluşturmak amaçlanıyor.

    --------------

    Her sistemde yapılan değişikliklerle ilgili ayrıntıları o sistemde görevli ekip anlatacak. Fakat özetlemek gerekirse;
    Harita hakimiyetini, altın kapma yarışından oyunun stratejisini ve oynanışını etkileyen bir öğeye dönüştürmek isteniyor. Görüş sağlayan özel eşyalar için yeni bir eşya yuvası, oyuncuların taşıyabileceği totem sayısında kısıtlamalar ve yeni totem çeşitleri gibi yenilikleri, Xypherous ve (Kara Siyah Ölüm Yangını Ateşi Tarikatının Sağ Kolu ve Eşbaşkanı) Xelnath açıklayacak.
    Orman yenileniyor. Taşıyıcı tarzı ormancılar için yeni eşyalar, daha orantılı altın akışı ve dördüncü yaratık kampı, ormanı daha çok şampiyona açacak. Detaylar Soulcrushed’dan gelecek.
    Destek oyuncularına gelen altın miktarı da, koridorda bir başka şampiyonla oynayan desteklerin kesesine daha çok altın aktaracak şekilde ayarlanacak. O altıncıkları harcatmak için yeni eşyalar ekleyecek, eskilerini de iyileştireceğiz. Ayrıca, temel destek şampiyonlarının benzersiz konumunu vurgulamak için, seviyeleri arttıkça verdikleri hasarın değil, işlevselliklerinin artmasını önemli hale getireceğiz. Bu değişiklikleri, hiçbir masraftan kaçınmayıp topladığımız 13 ifrit taşıyla çağırdığımız Xelnath anlatacak ve muhtemelen hemen akabinde hepimizin sonunu getirecek.
    Oyun akışında ve matematiksel sistemlerde yapılan değişiklikler, kartopu etkisinin önüne geçecek. Kule yıkma, ilk kan dökme, art arda asist yapma, ejderi öldürme gibi eylemlerin ödüllerindeki değişimlerle ve çalıların yerlerinin yeniden ayarlanmasıyla, iyi oyunu sürekli ödüllendiren bir sistem oturtmaya çalışacağız. Bu değişiklikleri, şirketimizin kuduz atı FeralPony anlatacak.
    Son olarak; ricklessabandon ve FeralPony; başta Rünler ve Kabiliyetler olmak üzere oyun dışı strateji öğelerini anlatacaklar. Kabiliyetlerde, özellikle rollere özel kabiliyetlerde çok büyük bir değişiklik yapmayacağız. Rünlerde ise amacımız, daha dengeli ve dinamik rün seçenekleri geliştirerek oyun dışı stratejiler geliştirmenizi kolaylaştırmak olacak.

    - See more at:http://www.efsanelermeydani.com/haber/?4_Sezonda_Gelecek_Yenilikler-129#sthash.vxszOTbi.dpuf

    tşk
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
üniversite
Masal
son dakika
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,296
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.