Şimdi Ara

Sevgiliye hediye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 6
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 52 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Zaguel X (4 mesaj) Blgrçoban (1 mesaj) Üfler (1 mesaj) Guest-B81DB4D44 (1 mesaj) yikes (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (1 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    611 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar öncelikle hepinize iyi geceler,bildiğiniz üzere 14 şubat yaklaşıyor,aslına bakılırsa ben normalde bu tarz günleri genelde önemsiz görmüşümdür,fakat bu sene içimden geldi ve 2 senelik kız arkadaşıma çok özel birşeyler hazırlamak istiyorum.Daha oncede birşeyler ayarlamıştım ama fazla detaylı değildi açıkçası.Sizden bu kardeşinize ufak tefek öneriler vermenizi istiyorum,ama mümkünse çok klasik şeyler olmasın.Yanı biryerden birşey almak değil hazırlamak istiyorum munkunse,kafamı çok patlattım ama aklıma gelen şeyler çok sınırlı,sizlerden de fikir almak istedim.Yorumlar için şimdiden sağolun



    |
    |
  • Teğmen
    234 Mesaj
    Sihirbaz filmindeki kolyeyi yapmaya çalışabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    255 Mesaj
    Öncelikle video atıcam hocam ancak reklama girio ban yemekten korkuyorum ama olsun diyorum artık burdaki arkadaşlara açık açık söyleyimde reklamlara tıklamadan izleyin dh de spam yapıcak halim yok.

    İlk önerim evde boş bir kavanoz ve boya ile olabilecek birşey. Biz bunu hem mumluk hemde çiçek için vazo olsun diye yaptık ancak mum koyduğumuzda boya tek kat olduğu için boyanın arkası gözüktü. Yine aynı tasarımla yapıp ortasındaki kalp olarak hazırladığımız yere içten 2nizin fotoğrafını yapıştırabilirsiniz.
    Kavanozda yazı olarakda ilişki başlama tarihinizi yazabilirsiniz silikonla.

    https://youtu.be/bjBdUfzwaZU

    İçerisinide yine el yapımı olarak kağıtlardan çiçej olarak doldurabilirsiniz.

    https://youtu.be/_V-I-BWGeCw

    Bayanlar için güzel ve anlamlı olur. Odasında komidin üzerinde veya başka birşeyin üzerinde durur ve el emeğinizdie bu. Hem özel bir fotoğrafınıda eklerseniz hocam dediğim şekilde ciddi anlamda uzun yıllar işe yarar.

    Kanalda yastık falanda yapımı varda. Ben açık konuşayım kendim beceremem sizi bilemem. Yani kız arkadaşım yaptı onu ancak kavanozu birlikte yaptık hatta yazılarını ben yazdım. Masrafı 5 ile 10 tl arası birşey tuttu çok anlamlı olduğunu düşünüyorum.

    Umarım ceza almam bunun için. İyi akşamlar herkese.


    Edit : hocam hatta kavanozun alt katmanına sevdiği çikolataları koyabilirsiniz. Biz toprak niyetine grapon kağıdını kullanmıstık onun yerine içine anlamlı sözlerle yüzlerce kağıt koyarsınız saksısından sıkıldıkça bir kağıt çeker. Buda güzek olur düşüncesindeyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blgrçoban -- 27 Ocak 2016; 2:13:03 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Binbaşı
    1248 Mesaj
    Kız arkadaşın oyun oynamayı seviyorsa Fallout 4 al.
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    Benimkinin de doğum günü var benhttp://dalida.com.tr/bayan-boyunluk-bere-eldiven-takim-20017-6-8515 şunu almayı düşündüm. evet klasik ama onun bundan yok, hemde biz liseliyiz, ama daha karar vermedim bakalım bakalım
  • Yüzbaşı
    611 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Beyler öncelikle tavsiyeler için sağolun,birşeyi somut olarak direk almayı planlamıyorum.Emek verilmiş bir hediye olmalı,yani benim kız emek verip 5 lira harcadığın şeye 500 lira harcadıgından daha fazla değer veren türden bir insan.Bu yüzden içine emeğimi katmalıyım,yaratıcı fikirleri bu yüzden istedim.Yoksa direk satın alacak çok şey düşündüm bende,ama anlamsız olur dedim.Sağolun yorumlar için,kavanoz muhabbeti hoşuma gitti son çare onu deneyeceğim.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    988 Mesaj
    Maket ev yap pembe panjurlu fln olsun evin içine romantik müzik çalan kutulardan olsun :d

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
valorant points
Sohbet
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,195
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.