Şimdi Ara

Sessiz PSU arıyorum .450-500 W

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, sessizlik benim için çok önemli, Cooler Master 690C kasam var, içinden çıkan PSU inanılmaz gürültülüydü, aldığım ilk gün söküp yerine emektar FSP PSU mu taktım 300w ancak yeterli gelmediğini düşünüyorum.

    Bu yüzden 500 watt civarı gerçekten sessiz bir PSU istiyorum ama çok uçuk fiyat olmamalı...



    _____________________________
  • _____________________________
    || Asus Tuf Gaming Z590 Plus Wifi || Intel i9-10850K @ 48/45@1.2v || Corsair H100i 240mm || Corsair Dominator Platinum 32GB 3200MHz CL16 || Asus Tuf RTX3060 V2 Gaming || 2x SanDisk Ultra 1TB NVMe ||
    || Corsair RM 750x Gold || Corsair 4000X iCUE with Commander Pro || Asus Tuf VG279QE5A || Logitech Z-2300 2.1 || Asus Rog Chakram X Origin || Asus Rog Strix Scope II 96 || Seagate STEL6000200 || Schneider BVX 1200VA UPS ||




  • Bu saydıklarını gerçekten sessiz mi?

    FSP varmış, o acaba benim 300w kadar sessiz midir? :)

    Marka güveni yükske bende de...


    Şimdi gerçekten sessiz olması gerek çünkü , 3-5 koyunca güzel kasalar almak mümkün içinde PSU ile, o sebepten dolayı sessiz olmazsa üzülürüm...

    Öncelik sessizlik yani...


    Teşekkür ederim öneriler için...
    _____________________________
  • _____________________________
    9800X3D - X870E Carbon - RTX 5080 TUF OC




  • Enermax ECO 80+ II Güç Kaynağı 500W fiyat olarak bir hayli tuzlu kalıyor diğer ürünlere göre ama sessizlik konusunda iddialı;http://www.buildsilentpc.com/Silent-Power-Supplies.html
    _____________________________
  • _____________________________




  • leonne ne öneriyorsa alınır kardeşim :) kafan rahat olsun , yaşa sen leonne :)
    _____________________________
    İŞLEMCİ: AMD Ryzen 5 3600 || RAM: Corsair 32gb 3200mhz DDR4 CL16 || ANAKART: Gigabyte B450 Gaming X || EKRAN KARTI: MSI RTX 3060 || SOĞUTUCU: Coolermaster Hyper 212 Evo Black Edition || SSD: Sandisk Extreme 240gb , Samsung 500gb 850 EVO, Kingston KC3000 1Tb || HDD: Seagate Baracuda 1tb Sata 3 || GÜÇ KAYNAĞI: Highpower HX 750 watt || KASA: Haf 942
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    850-1000W PSU önerisi olan?
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MKayan

    Enermax ECO 80+ II Güç Kaynağı 500W fiyat olarak bir hayli tuzlu kalıyor diğer ürünlere göre ama sessizlik konusunda iddialı;http://www.buildsilentpc.com/Silent-Power-Supplies.html


    +1

    En sessizi budur
    Seasonic de düşünebilirsin; belli bir yüke kadar fanı bile çalıştırmaya gerek duymuyor...
    Şu an OCZ Fatal1ty 550w kullanıyorum, sessiz sözde ama kamyon kalıyor bunların yanında..
    Gerçekten sessiz PSU arıyosan benim gibi, paraya kıyacaksın haliyle.... Ucuz PSU'lar çok sessiz değil maalesef, fan büyüklüğü falan hikaye.
    _____________________________




  • Arkadaş uçuk fiyat olmasın demiş, sizler Enermax, Seasonic'ten kapı açıyorsunuz...

    Xilence kullandınız mı ? Fsp kullanıdınız mı ?

    420w Xilence orta seviye de yüklü o.c'lu yani, bir sistemi 4 yıldır sorunsuz taşıyor ve halen ilk gün kü gibi sessiz.

    350w Fsp yine orta seviye de bir pc'de ve 3 yıldır sorunsuz götürüyor ve ses düşük yine, zira bu sistemler de UPS'te yok.
    _____________________________
    || Asus Tuf Gaming Z590 Plus Wifi || Intel i9-10850K @ 48/45@1.2v || Corsair H100i 240mm || Corsair Dominator Platinum 32GB 3200MHz CL16 || Asus Tuf RTX3060 V2 Gaming || 2x SanDisk Ultra 1TB NVMe ||
    || Corsair RM 750x Gold || Corsair 4000X iCUE with Commander Pro || Asus Tuf VG279QE5A || Logitech Z-2300 2.1 || Asus Rog Chakram X Origin || Asus Rog Strix Scope II 96 || Seagate STEL6000200 || Schneider BVX 1200VA UPS ||
  • Benim de cooler master rc 690 kasam var 600 ya da 650 watt olması lazım o nasıl bir sesdir ya ben de sessiz fan arayışlarındayım.650 watt kasa 300 wattla nasıl çalışır ki?
    _____________________________
    INSIDE MY MIND COULDN'T FIND A PLACE TO RESTUNTIL I GOT THAT THUG LIFE TATTED ON MY CHEST
  • _____________________________




  • high power 450w cool max
    _____________________________
  • _____________________________




  • THERMALTAKE TR2 RX POWER 550W GÜÇ KAYNAĞI

    böle bişi var arkadaşlar


    ben sistemimi kararlaştırdım.

    Amd Phenom X6 2.8ghz

    8gb ram

    Gigabyte 1gb Gtx460

    vs. vs.

    Bu sisteme alacağım.

    Bu Thermaltake in Fanı 14cm imiş, daha az devirde dönüp daha mı sessiz olur acaba?


    FSP Saga 2 yi mi bunu mu alayım.

    Kalitesi önemli değil, verimi de, ben sessizlik istiyorum arkadaşlar... Kalitesi önemli değil derken yani, hepsi gerçek PSU sonuçta , çok da farklı değil, ben Sessizliğin derdindeyim.

    40 lira thermaltake e vermeye değermi fazladan?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmertoglu

    THERMALTAKE TR2 RX POWER 550W GÜÇ KAYNAĞI

    böle bişi var arkadaşlar


    ben sistemimi kararlaştırdım.

    Amd Phenom X6 2.8ghz

    8gb ram

    Gigabyte 1gb Gtx460

    vs. vs.

    Bu sisteme alacağım.

    Bu Thermaltake in Fanı 14cm imiş, daha az devirde dönüp daha mı sessiz olur acaba?


    FSP Saga 2 yi mi bunu mu alayım.

    Kalitesi önemli değil, verimi de, ben sessizlik istiyorum arkadaşlar... Kalitesi önemli değil derken yani, hepsi gerçek PSU sonuçta , çok da farklı değil, ben Sessizliğin derdindeyim.

    40 lira thermaltake e vermeye değermi fazladan?

    THERMALTAKE TR2 RX POWER 550W Kalitesiz bir güç kaynağıdır, FSP SAGA 500W ile karşılaştıramazsın bile. Sadece sessizlik önemli ise alırsın dandirik bir güç kaynağı sessiz bir fan takarsın olur biter...
    _____________________________





  • Ama gerçek psu demiştim yukarıda, dandirik bir psuya yukarıdaki parçaları emanet edemem.

    Belli kalitenin üzerindeki PSU larda, çok özellik istmeiyorum, yok 80+ sertifikası, yok bilmemne, yüzde 3-4 verim için çok fazla miktarlar ödemek istemiyorum açıkçası
    _____________________________
  • Gigabyte GTX460 aldım yanında da SAGA II aldım.

    İnşallah sessizdir. 90 küsür TL bişiye maloldu. Bir de yüzde 20 puan geldi o da baya iyi... Vcard+World Card %10+%10 olmak üzere
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.