Şimdi Ara

Serviste tamir olmayan telefon ve para iadesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Salı günü ekranda bozukluk var, yanlış işlem yapıyor diye kvk servisine vermiştim. Bugün aldım ancak azalsa bile hala devam ediyor. Raporda yazılım güncellendi, bakım yapıldı yazıyordu ancak değişsen bir şey olmadı

    Yarın tekrar vericem, pek ümidim yok açıkçası. Bildiğim kadarıyla 3 kez tamir olup gene bozulan ürüne para iadesi çıkıyor. Bunun püf noktası nedir, benim durumum için geçerli olur mu?

    Telefon :Sony c4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PeterPan13 -- 27 Ocak 2017; 18:40:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • aynı şeyi bende merak ediyorum 2 kez verdim sorun yapılamadı (gerçi 2.sinde tam emin değilim ama ) 3. yü vericem yine muhtemelen yapılamıcak bu durumda ne yapmamız gerekiyor para iadesi için ? (telefon kendi kendini kapatıp açıyor bazen 4-5 saatte bir bazen 5 dk da bir )


    m5 benim telefonda
  • kvk daki kasaplar telefondan anlamaz teleservise verin bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu ülkede telefon kullanıyosan

    özellıkle sony gıbı kapalı kutu

    parcalarını alıp kendın tamır etcen

    yoksa cıhazın perti cıkıyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.