Şimdi Ara

ASUS SERVİSPOİNT REZALETİ (ROGSTRIX RTX2060 servis hasarı 9500 TL O.Ücreti) - EPOSTA ETKİNLİĞİ (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
4
Favori
10.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
125 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • armax kullanıcısına yanıt

    Adem bey yine döktürmüş, bu konuda siz haklısınız kafanız rahat olsun iş ola ki uzar ve tüketici hakem heyetine gider ise lehinize karar çıkacağından eminim.


    Ama gönül ister iş uzamasın sonuçta pc için en önemli bileşenden mahrumsunuz ne dileyim geçmiş olsun tekrardan.

  • armax kullanıcısına yanıt

    https://forum.donanimhaber.com/inventus-tan-aldigim-anakart-arzalandi-bana-rma-ya-basvur-dendi--152793737


    Benimde konum bu hocam anakartla ilgili servisle ve inventusla bana atılan defolu anakart için açmıştım, isterseniz benim konuyu da ekleyin.

  • @redoracle

    İnventus'a da yazık, zarf içinde bozuk para üstü yollayan firmadan nerelere geldiler.


    Ben başımdan atayım da, servisle uğraşıp dursun kafası.


    Kullanıcılar sayesinde ayakta durmuyor musunuz ?


    Müşteriyi küstürürseniz, çok sürmeden kepenkleri kapatır gidersiniz. Bu tür firmalara tavrımızı koymamız gerekir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 29 Eylül 2022; 13:6:27 >
  • armax kullanıcısına yanıt

    Elbette hocam, Asus ürünü kullanan herkes servisin kelek atma potansiyeline sahip şuan.


    Şansıma, şimdiye kadar servis yüzü görmedim.

  • _Dominic_Toretto_ kullanıcısına yanıt

    Hocam yanlış anlamayın ama İnventus'un kabahati nedir burada? Adam üretmemişki kartı. Galeriden sıfır araba aldınız, 30.000 KM gittiniz, araç arıza yaptı. Galeriye mi gidersiniz aracın servisine mi gidersiniz?

  • Asus tayvana mail at. Dueumu açıkla fotoları göster yanık diyorlar, böyle yanık mı olur, garanti stickerı sağlam olmasa açmazlardı bile lütfen mağduriyetimi giderin de.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • AREryilmaz kullanıcısına yanıt

    fazlasıyla yapıldı.

  • Evime asla asus ürün sokmuyorum bunları bildiğimden.

    Asus Rog alacağıma Monster aldım her yolladığımda macun yenileyip klavye temizleyip geri veriyorlar kargo bile ödemiyorum. Fanında arıza oldu gık etmeden değiştirdiler.

    Asus ürün olarak daha mı kalitelidir belki ama böyle olduktan sonra umrumda değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkbozkus kullanıcısına yanıt

    Ben de inventus tan sıfır anakart aldım ve defolu geldi bozuk ama değişim yapılmadı yalama vida sökülerek geri yollandı bozuk anakart.

    https://forum.donanimhaber.com/inventus-tan-aldigim-anakart-arzalandi-bana-rma-ya-basvur-dendi--152793737




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redoracle -- 29 Eylül 2022; 14:27:25 >
  • berkbozkus kullanıcısına yanıt

    Buyurun, anlatmak istediğim bu aslında. Eskiden çözüm odaklı / müşteri odaklı çalışan bir firmaydılar.


    Alıntı

    metni:
    Ben de inventus tan sıfır anakart aldım ve defolu geldi bozuk ama değişim yapılmadı yalama vida sökülerek geri yollandı bozuk anakart.
  • eposta katılımı için bu akşam e posta adresleriyle birlikte ayrı bir başlık açacağız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armax -- 29 Eylül 2022; 22:13:17 >
  • Aslında donanım haber olarak boykota gidersek asusun Tr servisi ile ilgili büyük ihtimal ciddiye alırlar. Şahsen 2 yıl önce ful rog toplamıştım pc ve ekipmanları bir daha almayı ben düşünmüyorum kendimde 5 ay kadar mağdur oldum çünkü sonuca bağlandı fakat giden 5 ay oldu.

  • Arkadaşlar lütfen bu mesajımı UP layın

    Forumdan @hey adlı abimiz eski LN2 ASUS overclock cu ekipten.Şuan kendisi Asus Türkiyede çalışıyor. Sizde çağırın gelsin bu rezaleti görsün. Tr deki çoğunluk %80 Servispoint ve Infocom mağduru. Asus un bu adamların kulağını çekmesi lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StreamRolleR -- 29 Eylül 2022; 15:11:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • armax kullanıcısına yanıt

    Hocam ayrı başlık altında asus mağdurları diye konu açmaniz yerinde bir karar. asus urunune sahip olan yada olmayan herkes destek verecektir. Asus u mail yağmuruna tutarız. Diğer platformlarda da konuyu öne alırsak. Ciddi bir ses getireceğine eminim.

    Açacağıniz konuyu öne çekmek gerekir ki herkes görsün..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Küçük bir dipnot; Aynı metni ENG olarak ASUS Global ve Tayvan'da çalışan yöneticilere de göndermek istiyoruz.


    Aşağıda benim gönderdiğim e postalardan geri dönen "okundu mailleri"


    TR'deki umursamazlara; global olarak markanın kayıtsız kalacağı ihtimalini %0 görüyorum.



    ASUS SERVİSPOİNT REZALETİ (ROGSTRIX RTX2060 servis hasarı 9500 TL O.Ücreti)  - EPOSTA ETKİNLİĞİ




  • Bu konunun sonucunu çok merak etmeye başladım. Umarım kazanan biz müşteriler oluruz. Konu sahibi arkadaşın mağduriyeti hepimizin başına gelebilecek bir durum. Ben de Asus ekran kartı kullanıyorum ve kartım bozulacak diye korkuyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • StreamRolleR kullanıcısına yanıt
    Kendisinin görevi nedir hocam biliyor musunuz?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • armax kullanıcısına yanıt

    Pm attim hocam. Bana kızmasın sonraASUS SERVİSPOİNT REZALETİ (ROGSTRIX RTX2060 servis hasarı 9500 TL O.Ücreti)  - EPOSTA ETKİNLİĞİ 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armax -- 29 Eylül 2022; 22:25:8 >
  • Vlla birisi de yamış mağdurlar klubü açalım filan beni de inventustan sıfır anakart alıp sonrasında serviste de mağdur edilmişlere yazabilirsiniz,insanların hakkını gasp etmek bu kadar kolay olmamalı suçlamak bu kadar kolay olmamalı.

    Ben thh'ye de başvurdum zaten sırf babam yeni ölmüşken daha acısını yaşarken kafam doluyken beni bu durumda bıraktıkları için bile mücadelemi ederim gerekli e postaları da yolladım yerliye defalarca attım şikatey vs sanmam da belki global den biraz bişey çıkar bana sıfır satılan anakrtın yalama vidasını da anakartın serisini de attım hatta umarım biz yansakta başkalarının hakkı yanmaz,koca şirket böyle bir servise mahkum kalmamalı ya da servis şeffaf açık olamalı herkese benim kutuymu elektrostatik poşetimi geri yollamadılar sonra asusa mail atınca foto çektiniz mi dendi lan kamera yok mu kardeşim koca serviste bu kadar lakayır bir servis daha önce görmedim ayrıca o da değil anakrtın arkasına kağıt yapıştırıp sökmüşler bir kısmı kalmıştı yazık yani bu kadar kötü servis olamaz.


    Bugün sesini çıkarmayan asus kullanıcıları da yarın başına böyle bişey gelince mağdur olabileceklerini iyice düşünüp hareket etsinler 3-4 katına çıktı fiyatlar,daha da artacak gibi görünüyor.





  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.