Şimdi Ara

Servispoint kalitesi!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 15
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 10
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 saat 13 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Sadece Sürücü (10 mesaj) otto87 (6 mesaj) smhyldz41 (3 mesaj) AtiMX4 (2 mesaj) IbraKadabrA (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) Mobil (10 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    Laptop hala ulaşmadı bana. Çarşamba verilen kargolar, perşembe öğlene kadar ulaştırılır.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    490 Mesaj
    menteşe ve fan ızgaraları kırıldı yollamasam mı servise daha kötü yapacakalrsa.d
  • Yarbay
    6384 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: smhyldz41

    menteşe ve fan ızgaraları kırıldı yollamasam mı servise daha kötü yapacakalrsa.d

    fan ızgaraları için komple kasa değişimi yapılır.

    Ayrıca bahsettiğiniz işlemler için yüksek bir ücret isterler. Forumda anakartı arızalı msi laptop satılıyordu, sahibine ne kadar parça parça sat desem de satmadı. satsa usb board ve bataryayı alacaktım
  • Yüzbaşı
    490 Mesaj

    garantisi varda komple kasa işin içine girdimi garantiye girmez büyük ihtimalle.d
    |
    |
    Sadece Sürücü kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6384 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: smhyldz41

    garantisi varda komple kasa işin içine girdimi garantiye girmez büyük ihtimalle.d

    ızgaraların kırılması bana hor kullanım gibi geldi, hayatta garanti dahilinde yapılmaz. menteşeler de zaten ızgaraları öyle olan laptop için garantiye girmez kullanıcı hatası denilir.
  • Yüzbaşı
    490 Mesaj

    alakası yok incecik plastik ızgara sonucta, bir sıcacık oluyor bir buz gibi kırılmaması anormal bnce.. nyse servis yetkililerine saklıym kndimi .d
    |
    |
    Sadece Sürücü kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1838 Mesaj
    Bende servise gönderdikten sonra gıcırdama başladı. Ama ben bastırınca o ses geliyor. Normal zamanda yok. Acaba vidaları sıkmayı mı unuttalar diyerekten vidaları tek tek sıktım. Gıcırdama geçmedi bastırınca. Benimkileri de kırmışlardır büyük ihtimal.
    |
    |
  • Teğmen
    108 Mesaj
    Yeni aldığım msi ge70 2pc 460xtr cihazımi hdd sesi ve ısınma problemiyle gönderdim değişim talep ettim 8 gün sonra raporu gönderdiler . 2 cihaz geldi aynı problemler devam ettiği için tekrar değişim talep ettim pazartesi gönderdim ve bugün değişim raporu geldi . Servispointe Beni yormadiklari için teşekkür ederim. Cihazdan soğudum aldığım yer ile yarın görüşüp para iadesi isteyecegim inşallah onlarda beni yormadan paramı iade ederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    Bugünde adıma paket olmadığını söylüyor, MNG kargo çalışanı.
    |
    |
  • Yarbay
    6384 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: frq02

    Yeni aldığım msi ge70 2pc 460xtr cihazımi hdd sesi ve ısınma problemiyle gönderdim değişim talep ettim 8 gün sonra raporu gönderdiler . 2 cihaz geldi aynı problemler devam ettiği için tekrar değişim talep ettim pazartesi gönderdim ve bugün değişim raporu geldi . Servispointe Beni yormadiklari için teşekkür ederim. Cihazdan soğudum aldığım yer ile yarın görüşüp para iadesi isteyecegim inşallah onlarda beni yormadan paramı iade ederler.

    büyük ihtimal 5400rpm dandik diskli laptoplara alıştığınız için olmuştur. 7200rpm bütün laptoplarda aynı durum var. masaüstü diskleri gibi hızlı çalışsın o sese razıyım. Sizin yaptığınız işlem olmak zorunda. hakkınız. çünkü 1ay içinde koşulsuz iade vs. hakkınız var. paşa paşa yapacaklar. yapmazlarsa bir tüketici hakem heyetine bakar.
    |
    |




  • Yarbay
    14401 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: frq02

    Yeni aldığım msi ge70 2pc 460xtr cihazımi hdd sesi ve ısınma problemiyle gönderdim değişim talep ettim 8 gün sonra raporu gönderdiler . 2 cihaz geldi aynı problemler devam ettiği için tekrar değişim talep ettim pazartesi gönderdim ve bugün değişim raporu geldi . Servispointe Beni yormadiklari için teşekkür ederim. Cihazdan soğudum aldığım yer ile yarın görüşüp para iadesi isteyecegim inşallah onlarda beni yormadan paramı iade ederler.

    O HDD sesi gayet normal. Isınma dediğiniz ise 95 dereceyi geçmediği sürece bir oyun laptopı için normal. Boş yere kuruntu yapmışsınız açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NomadCRY -- 6 Şubat 2015; 14:07:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1046 Mesaj
    Bende 1 ay önce aldığım GT72 2QD'yi oyun oynarken kapanıp tekrar açılmadığı için servise yolladım. SSD arızalıymış. Cihaz değişimi verdiler. Bütün hediyeleri de geri istediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onbaşı
    28 Mesaj

    Hocam SSD arızalı ise değiştirirler, basit birşey. Başka birşeydir o. Değişim verdiklerine göre. Acaba tekrar almayı düşünüyor musunuz?
    |
    |
    IbraKadabrA kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    MSI 10-10-2011 tarihinde laptopu satın aldım. Hala da memnunum fakat;

    MSI GE620DX laptopumu aldıktan 2ay sonra gıcırdama sesleri başlamıştı... Üstüne kulaklık çıkışı bozulunca, 2sorun için yekili servis olan servispoint'e yolladım.

    Ses boardu değiştirildi şeklinde kağıtla geri geldi. Gıcırdamalar yok gibiydi.. 2ay sonra tekrar gıcırdama yaptı, mühendislik okuduğum için laptop sürekli kullanıyordum. Yollamadım öyle kaldı.

    Aradan 2yıl geçti garantim bitti, tekrar kulaklık çıkışım bozuldu, bir temizleyeyim belki elimden bir şey gelir diye laptopu açıp kontrol ettim.
    Ses boardunun olduğu yerde yapabileceğim bir şey olmayınca temizleyip kapatacaktım ama zamanında gıcırdıyor diye yolladığım yerlerdeki plastikleri kırmışlar, plastiklerin olduğu yerlere kağıt bant çekmişler...

    Servispointe böyle sorunlar için yollarken dikkat edin. Plastikleri kırıp, bantlayarak yetkili servisçilik yapıyorlar. Zamanında 2500tl verip almışım, varsa sorun kasasını değiştirirsin. boşuna 2yıl garantili almıyoruz ürünleri. 3yıldır laptopu zaman zaman gıcırdamasını çekerek kullandım...

    Bu arada beni bilen bilir, şu konunun sahibiyim:http://forum.donanimhaber.com/m_54486680/tm.htm
    Kutu açma videomu 14bin kişi izledi. Belki birçok kişi benim sayemde laptop aldı. ama böyle basit bir servis işini görmezden gelemezdim.





    Hocam laptopum geldi. Servis sağolsun, şubeden almak üzere göndermiş. Eve gelmedi. O kargo ile iş yaptığımızdan şube müdürü sağolsun eve gönderdi. Fakat laptopumun sağ tarafındaki hoparlör kısmı oynuyor. Kırılmış sanırım. 3-4 mm içeri girip çıkıyo bastırınca. Arka kapağada bant koymuşlar, açarsanız garanti biter diye :S
    Umarım içeride birşeyler kırılmamıştır.
    |
    |




  • Binbaşı
    1046 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: otto87

    Hocam SSD arızalı ise değiştirirler, basit birşey. Başka birşeydir o. Değişim verdiklerine göre. Acaba tekrar almayı düşünüyor musunuz?

    Almayı istiyor musunuz derken? Evet verecekleri sıfır cihazı alacağım. Para iadesi almayı düşünmüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,719
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.