Şimdi Ara

Servise ürün yolladım eksik geldi napmalıyım ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Intheflames (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Gameekstradan aldığım Creative Rageyi kulaklığımı mikrofonu ve usb kablosu gibi aksesuarları tam şekilde yolladım. Zaten ürün kırık diye servis dışı olmuş.

    Ürünü kargodan teslim alıp, paketi açtığımda içinden mikrofonu çıkmadı, Gameekstranın teknik servisini aradım ve sorunumu anlattım. Teknik servis yetkilisi, benim servise mikrofonu dahil şekil de yolladığımı kayıtlara bakarak söyledi.
    Ve aynı zamanda bana servisten de tam aksesuarlı şekilde gönderilmiş olduğunu yine kayıtlara bakarak söyledi.

    Ben eminim ki teknik servis kutudan çıkartırken mikrofonu düşürdü, ve farkına varmadı bile. Napmam lazım arkadaşlar ?


    edit.imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Intheflames -- 6 Ekim 2015; 19:00:33 >



    |
    |
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.