Şimdi Ara

servis sonrası 2017 model polo araç arızası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, bu işlerden anlamayan biri olarak soruyorum.

    2017 model polo, 1.2 tsi, BMT 90 comfortline triptonik, otomatik vites aracım var. araç 1 yıldan beri bende. aracın garantisi mayıs ayında doldu.

    15 gün önce VW yetkili serviste bakıma götürdüm. hiçbir sorunu yoktu ve 1 yıldır da bir kere arıza lambası yanmadı.
    Dün sabah, önce kumandası kapıyı açmadı, anahtarla açtım ve çalıştırdım, ekranda ESC(denge), direksiyon, lastik basınç, ve start/stop arızası verdi. Servisi aradım "muhtemelen akü bitiyordur" dedi. "Biraz gezin ışıklar söner" dedi ve söndü.

    Bugün tekrar aynı sorunlar olunca servise gittim. Olası bir akü değişimi için siz değiştirmeyin, ben dışarıda değiştireyim demeli miyim? Direksiyon arızası için de çip arızalanmış olabilir, değiştireceğiz muhtemelen diyorlar.

    1- araç 47 bin km'de. ben geçen sene sadece 6bin km yapmışım, araç hergün çalışıyor ama 1-2 km gidiyorum. yine de yatmış sayılır ve akü bitmesi normal mi?

    2- İstanbul avrupa yakasında bildiğiniz (fiyatta geçirmeyecek) bir usta var mı? akü olarak varta istiyorum ama model, watt hangisi olacak hiçbir fikrim yok. Bilen varsa yazarsa sevinirim.

    3- Bir de servis sonrası böyle bir sorun olması "acaba, araçta arıza çıkarması için oynama yapılmış mıdır?" şüphesini akla getirmeli mi?



  • İyi niyeti bozma yetkiliye çek akü değişirse belki para bile ödemezsin. İleride şanzıman arızalanırsa keşke özel servislere gitmeyeydim dersin...

    Akü bitmesi normal bu arada ben geçen sene 2-3km git gel yaptım üniye aküyü hud ile kontrol ediyordum bir süre sonra voltaj değeri zayıfladı yaza doğru akü öldü mutlu garantiden sıfır değişti. Marş basarken harcadığı gücü kısa mesafede yerine koyamıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam günde 1-2 km gitmekle aküyü dolduramazsınız, araç çok uzun süreler yatmış sayılır. Sorun aküde gibi gözüküyor. Benim araçta 2017 model 1.2 tsi bundan 1 yıl önce kışın 1 ay boyunca aracım yattı ve ilk çalıştırmada start stop arızası verdi. 100 km civarı yol yaptım o gün.

    Daha sonra sanıyorum ki akü şarj oldu ve birdaha arıza vermedi. Yani demek istediğim akü uzun süre kullanılmayınca şarjı düşüyor sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkür ederim cevaplar için, 1-2 km biraz olmuş ama 5'i geçmez muhtemelen günlük kullanım. dediğiniz gibi akü şarj etmediği için bitmiş olabilir. yine yetkili servise bayılacağız parayı anlaşılan:)
  • ilginçtir bende arıza vermedi ama hafta sonu bebnde servis gittim golf arac ıcın 2017 model. servis bana akü durumunuz iyi ama sarj olması lazım dıye uyarıda bulundu. sizin konuyu gorunce aklıma geldi. Bende bir kaç gündür start stop falan kapatıp gezıyorum serviste start stop yuzunden de bıtmıs olabılır demıstı
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.