Şimdi Ara

Server da çok ruh hastası var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
14
Cevap
0
Favori
261
Tıklama
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> League Of Legends >> LOL Genel >> Server da çok ruh hastası var
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    542 Mesaj
    Evet 8. perma banımdan sonra artık biraz daha gelişme katettiğimi düşünüyorum.Bu arada başlıkta server yazdığımı gördünüz,arkadaşlar ben tr de bronz olup daha sonra ben west te geçicem diyip west silver büyüktür tr challenger diyenlerden değilim.Westtede 2 accountum permalı yani.Rapor sistemi işe yarıyor falan diyorsunuz benim açtığim her konuya.Bakın birkaç gündür geliyor başıma.Çeşitli heroları spamlayıp 1000 maçta elmas 3 ve üstüne çıkanlar geliyor maçıma.Ve adamlar gerçekten normal değil.Ölüyorum,adam diyor ki all chat ten,"reportlayın,bize bilerek beslicem dedi".Varmı yani böyle bişey.Asıl toxic bu oluyor ben değilim.Adam öğrenmiş demiş ki aa bak reportlayınca ban yiyorlar.Hoşuna gitmeyene direk yalan söylüyor böyle yüzsüz bir şekilde.Ve karşıdaki 800 maçlılarsa diyorki "Reportlarız".Riot un beni banlicağına bunları banlaması gerekmiyor mu ? Kastığım o hesaplar benim için bir emek değil,zorlanmıyorum yani.Sadece gereksiz yere yedikleri için adaletsiz olduğunu düşünüyorum.Ama bu adamların yaptığı şey gerçekten sağlıklı bir hareket değil yani utanıyorum ben görümce



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2125 Mesaj
    Hangi server anlamadım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Çocukluğumun Büyülü Dünyası yıkıldığında ellerimi dolduran tek şeyin,geceleri uyumayıp kurduğum hayallerin paramparça olmuş kalıntılarıydı canımı acıtan.
  • Binbaşı
    1567 Mesaj
    sezon 3 müydü kaçtı hatırlamıyorum chat ban olayı fırlamıştı. Durup durmadık yerde 500 oyun chat ban falan yiyorduk ondan sonra ben hiç gereksiz ban yediğimi hatırlamıyorum. Aynı serverdamı oynuyoruz ?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    138 Mesaj
    tr diamond'a çıkan oyuncuların sadece yetenekleri gelişmiyor. Aynı zamanda flame kabiliyeti , takımımdaki oyuncuyu nasıl sinir edebilirim veya en ufak şeyde kimi suçlayabilirim diye düşünerek bunları da geliştiriyolar. Tr diamondda 3 sezonda flame atmadan yaklaşık 1000 maç oynadım. İnsan flame atmayınca daha da sinirleri bozuluyor. O yüzden ya hızlıca challengera (hiç challenger olamadım belki orası farklıdır ve oyunuma gelen şampiyonluk kümesi oyuncuları genelde sakin ve içten oyuncular) kasın veya gidin diğer serverları deneyin.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1196 Mesaj
    Sende onları rapor et ve açıklama kısmında durumu açıkla, illa kontrol edilir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2409 Mesaj
    Oyun başından beri Allaha sövüyor report diyen tipler var gerçekten :D :D



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    491 Mesaj
    Westte ayni sekilde 35+35 mac ranked bani yemistim.
    Adam bilerek 5 kisinin arasina girip girip oluyor.ve bilerek yapiyor.
    Pls dont dedigim zaman flameden ban yiyorum.

    Kazandigimiz oyun sonunda gg yazdim sadece.adam not gg it was bad game diyip raporluyo ban yiyorum.
    Bir keresinde ortada bisey yok benden bahsederek karsiya bize flame yapiyor yazanlar oldu.pre girdigi kisi de ayni sekilde iftiracilari destekledi. iftira attilar ban yedim.
    West trden kotudur



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3255 Mesaj
    Niye biz veya ben perma yemiyoruzda sen yiyosun . Biraz bunu dusun bence



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
  • Yüzbaşı
    542 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: senatorts

    Niye biz veya ben perma yemiyoruzda sen yiyosun . Biraz bunu dusun bence

    Hakaret olarak algılamada elon ne ? Kümeni sormuyorum bak farkındaysan.Ki ilk banları biraz hakettim onlara bir lafım yok.Fakat son birkaç permam.Anlatıyorum ya size olayı.Adamlar bildiğin organize oluyorlar.Bana sinir olan diyo allaha sövüyro reportlayın.Benim lanede ezdiğim adamda diyorki tamam reportlarız.Ya bunları diyorlar.Chate hiçbişey yazmıyorum.Maç bitiyor umutsuzca bekliyorum.Chat banı yedin uyarısı geliyor.Gösterilen chat log unda 0 küfür var.Ticket atıyorum riota,riot bana kullanıcı sözleşmesini atıyor.Kapa çeneni diyor yani.Gerçekten üzücü
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1422 Mesaj
    8 kere perma yiyip Serverı suçlamak da ayıp be hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1231 Mesaj
    Abartıyorsun demek ki küfür etmesen bile boş boş konuşan tiplerdensin galiba. Ben de küfür ediyorum uyarı bile almadım. Yapıyorsun ki ban yiyorsun. 8 kere ban yemişsin hala ağlıyorsun burada. 1000 oyunlu 800 oyunlu diamond diye dalga geçmende bir acayip . Herkes pro olmak veya challenger olmak için oynamıyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    515 Mesaj
    Her oyun bize/karşıya gelen sihirdarlar arasında sadece chat yapmaya gelip küfür edenleri sinir edebilecek derece de ağır konuşuyorum, ben ve ekibim neden yıllardır en ufak bir uyarı bile almıyoruz da sen/senin gibiler ceza alabiliyor?

    Yalan söyleyerek gerçek ruh hastasının sen olduğunu bu foruma kanıtladığın için teşekkürler!
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    326 Mesaj
    Valla sen bu hakediyorsuncu tayfaya bakma westte 3-5 tane gıcık adam oyun sonu hiç bişey yazmayıp etmesen bile report attıklarında hiç uyarı ban tarzı şeyler yememişler anlamazlar bu report olayını getirdiklerinde dedim durduk yere ban yiyecek millet diye ve oluyorda yapcak bişey yok gerçekten kafayı yemiş insanlar çok 😕



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    988 Mesaj
    Permaların sebebi nedir ?

    Arkadaş doğru demiş eskiden kafalarına göre chatban atılıyordu.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
SEO
üniversite
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.