DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Serdar Ortaç - Poşet Klibindeki DANSÇILAR ?[HDvideo]
17
Cevap
0
Favori
13.399
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Serdar Ortaç - Poşet Klibindeki DANSÇILAR ?[HDvideo]
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      708 Mesaj
      01 Ocak 2011 05:38:59 Konu Sahibi
      Arkadaşlar Serdar ortaçın poşet klibindeki dansçıların kim oldugunu bulabilirmiyiz ya çok merak ettim.

      serdar ortaç kliblerinde yarı amatör oynattığını duydum inş. bunlar profesyoneldir de bulunur.





      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1544 Mesaj
      01 Ocak 2011 10:30:19
      kızıl saçlı süper


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      810 Mesaj
      01 Ocak 2011 10:44:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: lucadris24

      kızıl saçlı süper

      Diğerleri kötü sanki



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      708 Mesaj
      01 Ocak 2011 13:25:11 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: [BTHN]



      Alıntıları Göster


      Diğerleri kötü sanki

      hepsi birbirinden fena



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4463 Mesaj
      01 Ocak 2011 13:27:43
      Parçala Behçeeet....


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Ocak 2011 13:36:08
      sanırım klip moskova-rusyada çekilmiş.. o yüzden dansçıların rus olabilme ihtimalleri vardır belki diye düşünmekteyim


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Ocak 2011 13:38:39
      Off hatunlar süper tek atımlık çıtır maşallah.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      222 Mesaj
      01 Ocak 2011 13:41:11
      BEYLER ÇOK GÜZEL BİRŞEY BULDUM DINLEYIN.

      SESI TAMAMEN KISIN VE KIZLARI IZLEYIN

      BU ARADA BRAZZERS HD ALETTA OCEAN FALAN AÇIN SESI FULLEYIN.

      KLIBI IZLEMEYE DEVAM EDIN ARKADA ALETTA OCEAN INLEMELERI OFF



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Ocak 2011 13:41:58
      Hay anasını klipte hiçbir sahne 1 saniyeden fazla durmuyo ki kızları izleyelim.Değişip değişip duruyor.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2049 Mesaj
      01 Ocak 2011 13:45:04
      adriana lima değilmi o ?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________


      Apple iPhone 7
      Apple iPhone 6S
      Monitor Audio MR2
    • Yarbay
      6032 Mesaj
      01 Ocak 2011 13:48:29
      quote:

      Orijinalden alıntı: Bu Nick Tam 20 Harfli

      Hay anasını klipte hiçbir sahne 1 saniyeden fazla durmuyo ki kızları izleyelim.Değişip değişip duruyor.


      aynen ama arkadaşlar dur-kalk yapmış anlaşılan..



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
    • Yarbay
      21606 Mesaj
      01 Ocak 2011 14:10:23
      Dün Beyaz' da Serdar kızların Bulgar, Romen ve Arnavut olduğunu söyledi ama tek tek işaret etmedi.
      Şarkı da söyletti kızlara.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Ocak 2011 15:44:59
      quote:

      Orijinalden alıntı: TuVNeRa

      Dün Beyaz' da Serdar kızların Bulgar, Romen ve Arnavut olduğunu söyledi ama tek tek işaret etmedi.
      Şarkı da söyletti kızlara.


      Oha dün beyaz showa mı geldiler?Hemen izliyim o zaman.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      71 Mesaj
      01 Ocak 2011 18:19:51
      Şarkıdan cok kızlar harika yaw :D masallah


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      708 Mesaj
      01 Ocak 2011 19:04:00 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Bu Nick Tam 20 Harfli



      Alıntıları Göster



      Oha dün beyaz showa mı geldiler?Hemen izliyim o zaman.

      hocam yildiz.tv den bakarsan dakika ve saniyeyi söylersen hemen bende izliyeceğim



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      21 Mesaj
      11 Ağustos 2011 08:38:14
      kızıl saçlı olanın adı İnci


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      778 Mesaj
      05 Mayıs 2013 01:12:55
      quote:

      Orijinalden alıntı: RiverStyx

      BEYLER ÇOK GÜZEL BİRŞEY BULDUM DINLEYIN.

      SESI TAMAMEN KISIN VE KIZLARI IZLEYIN

      BU ARADA BRAZZERS HD ALETTA OCEAN FALAN AÇIN SESI FULLEYIN.

      KLIBI IZLEMEYE DEVAM EDIN ARKADA ALETTA OCEAN INLEMELERI OFF

      Adamdaki fanteziye bak!..



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    • Teğmen
      222 Mesaj
      05 Mayıs 2013 02:36:40
      quote:

      Orijinalden alıntı: Shen


      Alıntıları Göster


      Adamdaki fanteziye bak!..

      lan ne zaman yazmışım bunu :D



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.