Şimdi Ara

Serdal Adalı 22:25'te TV8 Telegol'de !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
164
Cevap
1
Favori
2.720
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Beşiktaş >> Serdal Adalı 22:25'te TV8 Telegol'de !
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1593 Mesaj
    Fikret Orman kesinlikle yine Başkan seçilmeli..
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1324 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OnrbK

    Kaya da olmasa 1 saate ağlayarak kaçardı herhalde..Çocuk gibi sırf sataşma yok böyle bir şey.Hocam anlatsana projelerini, Fikret Orman öyle dedi ama :((

    Bu ne bu

    Bak yine kendi kendine fail oldu, bize önerilen hocalarla futbolcularla görüşüyoruz dedi..Hocam bitti o dönem BİTTİ.


    kesin başkan diyebiliriz yd vol..2


    bi sene adam gibi yönetim geldi ya yeter

    q7 geri dönsün kulüp ne hale gelirse gelsin
    |
    |
    _____________________________

  • Yarbay
    2751 Mesaj
    Bu program on numara oldu, oy kaybı yaşar bu programdan sonra.

    Reklam arasında uyarırlar şimdi yüklenmeyin diye
    |
    |
    _____________________________

  • Yüzbaşı
    736 Mesaj
    havuz nedir ya
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj
    Görüştüğü hoca lucescu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1395 Mesaj
    Şu Erman hocadan iyi gazeteci olur çok iyi yakalıyor Adalıyı. Bol bol sıkışır bu Adalı.
    |
    |
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    13363 Mesaj
    Serdal Adalı proje açıklamazsa yönetim listeside onu kurtaramaz gibi. Ben seçildiği zaman biliyorum ki yine Quaresma ayarında starlar gelecek ama bunlar hangi parayla gelecek o düşündürücü.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    iOS & Android Projeleriniz İçin PM Atabilir
    Fiyat Teklifi Alabilirsiniz



    PSN ID:re_charged21
  • Yüzbaşı
    473 Mesaj
    Bu adamı ilk defa bu derece oturup ciddi izliyorum. Başkan maşkan olmaz Serdal Adalı'dan hep üstü kapalı konuşuyor.

    Siyaset yapamıyor. Kendine göre Fikret Orman'ın açığı diye düşündüğü noktalara vurgu yapmayı deniyor ama yetersiz. Korkuyordum seçilirse diye artık korkmuyorum, bu adamı destekleyenlerle tablo bu derece açıkken tartışmam bile.

    Tipik eski kafa yönetim anlayışı, şudur budur mantalitesi. Yıllardır bir yere varamadık artık başka şeyler deneme vakti geldi. Olmuyor işte eski mantıkla cacık olmuyor, arada 1 klüp parlıyor avrupada şansa o kadar. Süreklilik yok, gelmiş bunlar hala önerilen diyor. OFFF OFFF
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2802 Mesaj
    oha dediği doğruysa feda t-shirtlerinden gelen tüm para samet aybabanın tazminatına gitmiş
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Yarbay
    4735 Mesaj
    Yemin ediyorum Türkiye'nin durumu gibi oluruz eğer bu adam seçilirse. 'Müstahak size' der geçerim. Yazık...
    |
    |
    _____________________________
    "Türkiye Cumhuriyeti'ni kuran Türkiye halkına Türk milleti denir..."
    "Arkadaşlar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır."
    "Devrimin amacını kavramış olanlar sürekli olarak onu koruma gücüne sahip olacaklardır."
    "Sizler, yani yeni Türkiye’nin genç evlatları! Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz… Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar. Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir."

  • Yarbay
    2751 Mesaj
    Twitter'a girin de dehşete düşün yorumlar karşısında.Q7'yi geri getir omuzlarda taşıyalım diyen mi var, Serdal Adalı tam bir başkan gibi konuşuyor diyen mi dersin..
    |
    |
    _____________________________

  • Kurmay Yarbay
    13363 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cahitdikici

    oha dediği doğruysa feda t-shirtlerinden gelen tüm para samet aybabanın tazminatına gitmiş

    Bunu zaten o söylemesede biliyorduk. Orman yönetiminin hatalarından biri dört yıllık sözleşme zaten.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    iOS & Android Projeleriniz İçin PM Atabilir
    Fiyat Teklifi Alabilirsiniz



    PSN ID:re_charged21
  • Çavuş
    73 Mesaj
    Erman Toroğlu: Yıllardır rakiplerin artıklarını aldınız ?
    Serdal Adalı: Ben almadım.

    Ben: Aurelio'yu dedem aldı.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1395 Mesaj
    Anlaşıldı bu adamın projesi felan yok .
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2751 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cahitdikici

    oha dediği doğruysa feda t-shirtlerinden gelen tüm para samet aybabanın tazminatına gitmiş

    |
    |
    _____________________________

  • Yarbay
    2751 Mesaj
    abi çok iyi ya merak ediyorum nasıl bitecek program.

    Şu kel de Fernandes'i sürekli eleştiriyor her programda.Bir defasında ''Fernandes kim yaaaaa'' demişti, yazık lan
    |
    |
    _____________________________

  • Yarbay
    4191 Mesaj
    spoiler vermeyin lan digiturkwebtv'de geriden geliyorum
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    473 Mesaj
    Bir dakka bir dakka bu hm Jokey Klübü hem BJK başkanlığımı yapacak aynı anda. YUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1395 Mesaj
    Adamın tek projesi alt yapıya bir yer aldık , diğeride transfer. Şu programda Erman olmasa sarmaz tam güzel sorular soruyor
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    743 Mesaj
    Aradan Ziya da sıkıştırıyor Kaya da avantajı olacağını düşündüğü konuları açmaya çalışarak kurtarmaya çalışıyor.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
üniversite
Orjinal Laptop Yedek Parça
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
30,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.