Şimdi Ara

Senin Bankan 50 TL'lik Alışverişe 30 TL İade Kampanyası kitapyurdu. (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
560
Cevap
14
Favori
17.093
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ismai1 kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri malesef yetersiz, daha önce de altın kartımı Paypal hesabıma tanımlama konusunda sıkıntı yaşamıştım. MH farklı şey söylemişti, şube farklı şey.. Şimdi de bu alışveriş problemi. İşin ilginci benim kart numaram da 2 ile bitiyor
  • vedatcan19 kullanıcısına yanıt
    beninde kart geldi 2 gündür bekliyorum ne saçma bir iş bu anlamadım:S
  • sguler16 kullanıcısına yanıt
    Bu gün o akdar denedim. BKM expresse kartı ekledi ancak hesapta para , hesap karta bağlı olmasına rağmen yinede ödeme hatası aldım. Lanet olsun diyip bıraktım. Yok böyle bişey. Ne bkm expressle ne de normal bir şekilde altın kartımla ödeme yapamıyorum.
  • ismai1 kullanıcısına yanıt
    Benim ki 1 le bitiyor. Ben de hata alıyorum :)

    Bu işin 1 le 2'yle ilgili olduğunu sanmıyorum. Beceriksizlik...
  • Arkadaş bu kadar saçma bir banka yok galiba. Yaklaşık bir ay önce başvurdum kart geldi kurye iade etmiş kurye ye ulaşmak mümkün değil. Bende gidip şubeden yeni kart aldım . İnternet şifresi alayım dedim iki kart görünüyordu vermiyordu neyse zar zor iptal ettirdik yine şifre vermiyor kart aktif değilmiş kampanya bitecek hâlâ alışveriş yapamadım. Müşteri hizmetleri tam bir fiyasko sekiz beş çalışıyorlar zaten bağlanana kadar yarım saat geçiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kıdemli Yarbay kullanıcısına yanıt
    hocam hesap nosu 2 ile bitenler benim ne bkm ne sitede calısıyordu. Bunu müşteri hizmetlerine söylüyorum gelen yanıt sorun yok siz de sorun var yada kitap yurdunda sorun var diye saçma cevap veriyorlar. Kitap yurdu ile bile iletişime geçtim onlarda diyor bizdede sorun yok :) Ek olarak tam 3 tane yeni kart bastı hepsindede aynı hatayı vermeye devam etti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismai1 -- 7 Ocak 2016; 21:50:44 >
  • Kart bilgileriniz doğrulanamadı hatası için az önce müşteri temsilcisi ile yeniden görüştüm. Daha önceden açtığım kayıt için gelen cevap site kaynaklı olduğu yönünde oldu ama siteyle görüştüm bizde sorun yok dediler. Müşteri temsilcisine başka kişilerinde aynı sorunu yaşadığını söylediğimde ise kimseden bu yönde talep gelmediğini söylediler. İşin garip tarafı benimde hesap numaramın sonu ....-2 ile bitiyor
  • Mark of Cain kullanıcısına yanıt
    Hocam ben yaklaşık 10 kayıt açtırdım dediğiniz gibi durumuda söyledim başkalarıda yaşıyor dedim. Onlarda yok öyle birşey sorun felan yok biz inceledik diyorlar. Bir müşteri hizmetleri sinir etti kayıt bile açmayınca merkeze mail attım dönen kişilerede olayı izah ettim onlarda sorun yok deyip tuturdu dedim ben yalan mı söylüyorum birşey demediler. Ve ek olarak marketdede çalışmıyor kart fiziki post ilede kullanılmıyor. O beni arayan bayan gidin kartı yenileyin dedi. Gittim bir kart bastı hemen ilk telefondan girdim web siteye aynı hatayı bu kartada verdi dedim abi bak devam ediyor allah allah dedi ordaki pc yi girdik siteyi açtık kendisi denedi ondada hata verdi sonra gitti bir kart daha bastı geldi. Ondada sorun olunca skype ını açıp şirket içindeki senin bankan sorumluları ile görüştü aldığı cevap evet biliyoruz genel olarak hesap nosu 2 ile bitenlerde sorun yaşıyoruz şuan için bu sorunu çözmeye çalışıyoruz oldu. Dedim abi bunca zamandır kayıt açtırdım hep bende sorun olduğu söylendi neden en başında adam gibi bu cevabı vermediler dedim birşey demedi.




  • Sonu 2 ile bitenlerde bu sorunun olması tamamen tevafuk diye düşünüyorum ama gerçekten ilginç :) Arkadaşlar aklıma takılan bi nokta var. İnternet şubesinden giriş yaptığımda senin bankan hesabımda para olduğunu görüyorum. Ancak "kartlarım" bölümünden altın kartımı kontrol ettiğimde kart limiti:0 TL ve kullanılabilir kart limitinin de 0 TL olduğunu fark ettim. Normalde hesabında ne kadar para varsa ATM kartında da o görünür. Ama her iki hesabımda da para olmasına rağmen altın kartımda hiç para görünmüyor. Sizde de böyle mi görünüyor acaba?
    Not: Senin bankan hesabım ana hesaptır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xray78 -- 7 Ocak 2016; 22:24:14 >
  • V-for-vandetta kullanıcısına yanıt
    Hocam ben sikayetvar a yazmistim 1 gun icerisinde ulastilar. Kargocunun aldigi bilgiler ellerine ulasmamis henuz bu yuzden karti kullanamiyormusum ama hesao aktif. Kampanyayi sordum kampanya surecinde basvuranlar icin bankadaki kayitli numaramizla baska karttan alisveris yaoabilecekmisiz. İade senin bankan kartina yatacakmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @ismai1 Hayret doğrusu söyleyecek birşey bulamıyorum. Yarın sonu 2 ile biten hesabı silip yeni bir hesap açıp onunla denemeyi düşünüyorum yine olmaza tekrar arayım müşteri hizmetlerini. Kampanya bitecek biz daha alışveriş yapamadık

    @xray78 Şuan hesabımda para yok ama aktardığım zaman benimde dikkatimi çekmişti dediğiniz gibi kart limiti 0 görünüyor.
  • daha önce kuveytturk hesabım vardı,seninbankan başvurusundan sonra 2 ile biten bir hesap açmışlar.
    yeni hesabı ana hesap yaptım ve öncesinde aldığım altın karta,yeni hesabı ana hesap olarak tanımladım.
    hesaba para yatırdım ama alışverişte 2 ile bitenler gibi bende sorun yaşıyorum.
    yatırdığım parayı hiçbir hesabıma aktaramıyorum,
    yatırırken sorun yok ama çekmeye gelince problem

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fırsattan yararlanmak için alışverişimi yaptım. Fakat iadelerde sıkıntı olduğuna dair birkaç şikayet gördüm. Yinede alışverişi yaptım. İnşallah uğraştırmadan iadeyi gerçekleştirirler
  • Beyler şimdi karti aldim bugun kitaplari alicam.

    Bu kartin icine para gonderip oyle mi alayim yoksa ziraat banka kartimla mi alayim?

    Ziraat ile alirsam buna iade yatacak mı ? O kısmi tam anlamadim bkm gibi kart tanimlama falan mi yapmamiz gerek. Yoksa hiç ugrasmadan bununla mi alayim kitaplari ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PunkBunny kullanıcısına yanıt
    Altin kartla yapmaniz gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kart hatası alan tarayıcı degistirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 aydır hoşgeldin araması bekliyorum. Bu durumu yaşayan var mı acaba? Müşteri hizmetleri de her seferinde aynı şeyleri söylüyor...(ulaşabildiğim ender zamanlarda)
  • Arkadaşlar ben kartımı 2 ay önce falan almıştım. Şimdi internet bankacılığına açtırmak istiyorum ama giriş yapamıyorum. Şifremi unuttum diyerek işlem yapmaya çalışıyorum bilgiler bulunamadı diyor. Ne yapmam lazım ilk kullanımda nasıl bir yol izleniyor?
  • mevcit müşteriler senin bankana nasıl üye olabiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEVERDIES

    Arkadaşlar ben kartımı 2 ay önce falan almıştım. Şimdi internet bankacılığına açtırmak istiyorum ama giriş yapamıyorum. Şifremi unuttum diyerek işlem yapmaya çalışıyorum bilgiler bulunamadı diyor. Ne yapmam lazım ilk kullanımda nasıl bir yol izleniyor?

    ben de dün gece aynı işlemi yapayım dedim, olmadı, aradım, dediler ki: onay için bizi aramaları lazımmış ardından açılabiliyormuş, kayıt aldılar gece sözde bugun arıcaklardı.

    bu arada ben de kartla bugun almayı denedim ben de kart hatası aldım ve sonu 2 değil.
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.