Şimdi Ara

Sene 2020 Altyapıda port yok[BTK CEVABI GELDİ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 gün 2 saat 14 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • zaomss (8 mesaj) joster35 (3 mesaj) asparagas999 (2 mesaj) AngelDust! (1 mesaj) ayhann06 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (12 mesaj) Mobil (1 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar, bir ay sonra yeni evime taşınıyorum. Evi tutarken altyapıyı kontrol ettiğimde 100mbit internet görünüyordu ve port vardı, bugün türknetin sitesinden başvuru yapmak istediğimde altyapımda port olmadığı uyarısını gördüm. Bu konuda ne yapabiliriz? port açtırmanın bir yolu var mıdır? Teşekkür ederim.

    Edit: aşağıdaki arkadaşın önerisi üzerine önce ADSL'ye daha sonra da VDSL'ye başvurarak çözmek istedim. Fakat Türk Telekoma gidip ADSL istediğimde bile port yok dediler. Ve dilekçe yazmam gerekti. Dilekçe yazdım size geri dönülecek dendi. Ama hiçbir şekilde inandırıcı değildi. BTK ve CİMER'e şikayette bulundum. Arkadaşlar evden çalışıyorum. Sene 2020. Dağ başında yaşamıyorum istanbulda merkezi bir yerdeyim. Port yok ne demek yahu? Böyle bir durumun yaşanmış olması bile aşırı saçma. İnternette Kalite Hareketinin bu durumu ele alması acil acil acilen gerekiyor. Türk telekom müdürlüğünde şu korona döneminde bile bir sürü insan vardı port için gelen. Yazık valla ne diyim. Yazık.

    Edit 14.10.2020: arkadaşlar bugün CİMER üzerinden yaptığım başvurunun BTK'ya iletilmesi sebebi ile BTK'dan cevap geldi. Hazır bir cevap, ilgileneceğiz babında ifadeler mevcut, fakat aşağıya bıraktığım satır gerçekten önemli. Eğer problemi yaşayan herkes bir şikayet bırakırsa, bir çözüm bulunabilir.

    "Kurumumuz mevzuatı çerçevesinde tüketici şikâyetleri; şikâyetlerin tasnifi neticesinde şikâyetlerin yoğunlaştığı ve/veya şikâyet konusunun yaygın abone mağduriyetlerine yol açtığının anlaşılması durumunda Kurumumuz tarafından yapılacak düzenleme ve denetlemelerde dikkate alınmaktadır."

    Aşağıya örnek şikayet metnini bırakıyorum. Saygılar.

    [bağlı olunan müdürlük] TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ ERİŞİM PLANLAMA BİRİMİNE;

    [adres] ADRESİNDE İKAMET ETMEKTEYİM. HEPİMİZİN EVDEN ÇALIŞMAK ZORUNDA KALDIĞI BU PANDEMİ DÖNEMİNDE ACİL İNTERNET İHTİYACIM OLMASINA RAĞMEN SAHA DOLABIMIZDA YETERLİ PORT OLMADIĞINDAN İNTERNET HİZMETİ ALAMAMAKTAYIM. 1 YILA KADAR BEKLEME SÜRELERİ GÖRÜNMEKTE VE İNTERNET HİZMETİ ALAMIYORUM. BU DURUMLA İLGİLİ GEREKLİ İŞLEMLERİN SAĞLANMASINI ARZ EDERİM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaomss -- 14 Ekim 2020; 13:21:23 >



    |
    |




  • VDSL port açtırmak çok zor, hatta Türk Telekom bağlatmayacaksanız imkansıza yakın. Siz ADSL olarak başvurun, her gün düzenli olarak kontrol edin. Üst pakete geçebilirsiniz seçeneği çıktığı an geçin. Ben de aynı şekilde yapmıştım, 2-3 saat içerisinde geçişim tamamlanmıştı.
    https://eveinternet.com.tr/altyapi-sorgula/

    Bu sitede ne kadar boş port olduğunu gösteriyor.
  • joster35 kullanıcısına yanıt
    hocam ADSL de kullanmak istemiyorum açıkcası. Ölüm gibi geliyor. ADSL açtırdıktan ne kadar süre sonra VDSL açılmıştı?

    edit: hocam verdiğiniz siteden sorguladığımda max 81mbps(heryerde böyle çıkıyor zaten bu normal) 6 adette boş port görünüyor. VDSL portları mı bunlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaomss -- 25 Eylül 2020; 14:1:14 >
  • zaomss kullanıcısına yanıt
    Benim 1,5 ay içerisinde 3 VDSL port boşaldı, ilk ikisini Turknet sağolsun aktivasyondu vs idi derken kaçırdık

    VDSL port olması lazım ancak iyice emin olmak içi. şu sitelerden de sorgulayın.
    https://altyapisorgu.netspeed.com.tr/
    https://www.extranet.com.tr/altyapi/?tag=donanimtr01-21&ie=UTF8&language=tr_TR




  • joster35 kullanıcısına yanıt
    hocam maalesef netspeed ve extranet sitelerinde port yok görünüyor. Türknetin adsl hizmeti var mı? öyle başvurup daha sonradan uğraşmadan vdsle yükseltebiliyor muyuz
  • zaomss kullanıcısına yanıt
    Turket'in ADSL hizmeti var, dediğim gibi en pratik yol ADSL bağlatıp port boşalınca VDSL'e geçme talebi iletmek olur.
  • joster35 kullanıcısına yanıt
    anladım hocam. yani dediğiniz gibi en mantıklı o görünüyor. Umarım kısa sürede açılır ADSL azabı ile çok uğraşmam. Çok çok teşekkür ederim ilginiz için
  • İlk mesaj güncellendi

  • bana port yok diye internet bağlamıyolardı müdürlükten zorla açtırdık, şimdi 60 mb altyapı var vdsl port yok diyolar şikayet ettim btkya bakalım ne olacak

  • Bende aynı sorunu yaşıyorum, türknet kullanıcısıyım nakil yaptırdım halen bağlanmadı İnternet, sorgu yapılan sitede benim apartmanımda altyapı olmadığı görünüyor fakat komşularım İnternet kullanıyor. Diğer apartmanlarda da altyapı var görünüyor. Btk'ya yazdım bende bekliyorum. 5 10 fazla verip Türk Telekoma geçmeye bile razıyım yeter ki internet gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asparagas999 a kullanıcısına yanıt
    Hocam nasıl bağlattınız? Benim btk şikayetime çok yuvarlak bir cevap verildi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaomss kullanıcısına yanıt

    btk yuvarlak cevap veriyor en net cevabı il,ilçe türktelekom müdürlüğü verebilir ancak en net bilgiye oradan ulaşın

  • asparagas999 a kullanıcısına yanıt
    Oraya da dilekçe bıraktım. Bir tık yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • güncellenmiştir.

  • herkese aynı cevapları kopyala yapıştır gönderiyorlar... ALGI da gÖzel bu ülke de hizmet almak vs KÖK söktürüyorlar vatandaşa hala Eski Türkiye yeni Türkiye neymiş gördük....

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.