Şimdi Ara

Sene 2018 hala aynı TTNET rezilliği !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
214
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 04.09.2017 tarihinde 2 nci dairem için fibernet başvurusunda bulundum. Diğer arkadaşların dediği gibi, ne bilgi veren, ne randevu veren, ne de arayan soran olmadı ve bugün sabah 11 sularında müşteri temsilcisi arayıp saat 10.01 sularında bana ulaşamadıklarından dolayı aboneliğin iptalini sağlamışlar. Kimse aramadı beni dedim ama "aranmış ulaşılamamış" notu düşülmüş deyip iptal edildiğini söyledi.
    İnsan gülsün mü ağlasın mı çözemedim bir türlü. Üstüne yalan söylüyorlar aradık ulaşamadık diye. Müşteriyiz güya, haklarımız var güya. Neler yapılabilir bu konuda bir fikri olan arkadaşları da dinlemek isterim.
    Sene 2018 hala aynı TTNET rezilliği !
    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/9502557



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kingo Panda -- 21 Eylül 2017; 16:1:44 >



  • kasıtlı olarak hattınızı iptal ediceklerini zannetmiyorum müşteriye iyi davranmıyorlar tamam bunu kabul ediyorum ama yeni sözleşme yaptiklari müşteriyede bunu yapmazlar şansınıza belki sinyal kesilmiştir telefonda cidden aradiğinda çalmamış olabilir ama yinede onları haklı duruma geçirmiyor bu biraz bekleyip birdaha aramaları gerekliydi üzücü bi olay
  • Sanırım yapacak birşey yok. Turkcell'i aradım " orası TTnet bölgesi biz abonelik yapamayız" gibi bir cevap yazıp postaladılar beni. bu da tuhaf :))
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.