Şimdi Ara

Selectra'yı Şak Diye Bırakayım mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Pandemi yüzünden doktora gidemediğimden dolayı ilaç bitmek üzere. Hiçbir faydasını görmedim. Normal olan beni huzursuz takıntılı biri haline bile çevirdi diyebilirim. Doktor durumumu pek önemli görmediği için doz artırmamıştı. Günde bir tane içiyorum sadece. Yarından itibaren içmesem bir şey olur mu?
    ilacı kullanan ya da doktor olanlar yorum yapabilirse sevinirim.

    İlacı 15 ocaktan beri tek doz kullanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3BDE25B43 -- 26 Mayıs 2020; 23:22:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • 100 mg kullandım 1 yıl , bırakırken bir anda bıkakmaya çalıştım ama sürekli kafamda şimşekler çakıyordu , 1 ay 50 mg ,1 ay 25 mg ,sonra ki ay 3 günde 1 yaparak bıraktım
    _____________________________
    sansar yok
  • Selectra'yı nasıl kullandınız? Bana 50 mg'lık verilmişti. İlk yarım tableti almamdan 2 saat sonra şiddetli mide bulantısı yapmaya başlamıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İşletim Sistemi: Windows 11 Pro
    İşlemci: Intel i7 12650H
    Ekran Kartı: Nvidia RTX 4060 - 105W
    RAM: 16 GB
    Depolama: 1 TB NVMe SSD
  • Selectra'yla Tranko Buskas'i şak diye bıraktım hiçbir şey olmaz olmadı ama sana da olmayacağı anlamına gelmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrakeMcCain

    Selectra'yı nasıl kullandınız? Bana 50 mg'lık verilmişti. İlk yarım tableti almamdan 2 saat sonra şiddetli mide bulantısı yapmaya başlamıştı.
    Bana da 50 mg verdi ilk hafta yarım ondan bu zamana kadar hep 1 tablet kullandım günde. Mide bulantısı gibi yan etkiler olmadı ama içimde bir huzursuzluk var. Sürekli biri kalbimi kırıyormuş gibi hissediyorum. Normalde bu yoktu bende pek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-1F943E7C5

    Selectra'yla Tranko Buskas'i şak diye bıraktım hiçbir şey olmaz olmadı ama sana da olmayacağı anlamına gelmez
    50 mg yi başka nasıl bırakabilirim ki zaten yarım yarım bırakayım en iyisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arka Destroyer

    100 mg kullandım 1 yıl , bırakırken bir anda bıkakmaya çalıştım ama sürekli kafamda şimşekler çakıyordu , 1 ay 50 mg ,1 ay 25 mg ,sonra ki ay 3 günde 1 yaparak bıraktım
    Böyle bırakmaya kalkarsam ilaç yetmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Şaka falan mı bu?
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.