Şimdi Ara

SEAT LEON MK3/5F ANA KONU (2590. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
10 Misafir (2 Mobil) - 8 Masaüstü2 Mobil
5 sn
57.712
Cevap
368
Favori
2.584.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 25882589259025912592
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mehmet_u kullanıcısına yanıt
    Cevap için çok teşekkürler hocam, benim sipariş verdiğim xcellence araçta adaptif şasi kontrolü opsiyonu bulunmadığı için (ekrandan vs) hiç bir türlü mod değişimi yapamıyorum diye anlıyorum.
  • McNeO kullanıcısına yanıt
    Evet xcellence da adaptif şasi yoksa mode tuşu olmaz. Sadece dsg den spora alınır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba 2016 model leon aracım var. Aldığım günden beri silecek performansından hiç memnun değilim siliyor fakat sürekli iz bırakıyor ve çok sesli çalışıyor. Linkteki ürünü alıp kullanan memnun kalan varmıdır ya da başka bir silecek takımı önerir misiniz ?
    https://urun.n11.com/muz-silecek/seat-leon-muz-silecek-2013-2016-bosch-aeroeco-P101369071
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snatch1903

    Arkadaşlar merhaba 2016 model leon aracım var. Aldığım günden beri silecek performansından hiç memnun değilim siliyor fakat sürekli iz bırakıyor ve çok sesli çalışıyor. Linkteki ürünü alıp kullanan memnun kalan varmıdır ya da başka bir silecek takımı önerir misiniz ?
    https://urun.n11.com/muz-silecek/seat-leon-muz-silecek-2013-2016-bosch-aeroeco-P101369071

    Ben bunu kullaniyorum 1 yildir. Surucu tarafi 3 4 cm uzun aracla birlikte gelenlere gore daha az ses yapiyor fakat golf icin 5cm daha kisa olani var onu tercih edin.. ben bi dahakine ole yapicam..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dewr


    quote:

    Orijinalden alıntı: snatch1903

    Arkadaşlar merhaba 2016 model leon aracım var. Aldığım günden beri silecek performansından hiç memnun değilim siliyor fakat sürekli iz bırakıyor ve çok sesli çalışıyor. Linkteki ürünü alıp kullanan memnun kalan varmıdır ya da başka bir silecek takımı önerir misiniz ?
    https://urun.n11.com/muz-silecek/seat-leon-muz-silecek-2013-2016-bosch-aeroeco-P101369071

    Ben bunu kullaniyorum 1 yildir. Surucu tarafi 3 4 cm uzun aracla birlikte gelenlere gore daha az ses yapiyor fakat golf icin 5cm daha kisa olani var onu tercih edin.. ben bi dahakine ole yapicam..

    hocam sizdeki bu olmasın
    https://urun.n11.com/muz-silecek/seat-leon-silecek-seti-2013-2017-mk3-bosch-aerotwin-a945s-P92068151
    hatta bunun polo için olanı kısa dediğiniz
    genelde herkezin kullandığı aerotwin modeli
    arkadaş aeroeco nun linkini göndermiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: josh-r


    quote:

    Orijinalden alıntı: dewr


    quote:

    Orijinalden alıntı: snatch1903

    Arkadaşlar merhaba 2016 model leon aracım var. Aldığım günden beri silecek performansından hiç memnun değilim siliyor fakat sürekli iz bırakıyor ve çok sesli çalışıyor. Linkteki ürünü alıp kullanan memnun kalan varmıdır ya da başka bir silecek takımı önerir misiniz ?
    https://urun.n11.com/muz-silecek/seat-leon-muz-silecek-2013-2016-bosch-aeroeco-P101369071

    Ben bunu kullaniyorum 1 yildir. Surucu tarafi 3 4 cm uzun aracla birlikte gelenlere gore daha az ses yapiyor fakat golf icin 5cm daha kisa olani var onu tercih edin.. ben bi dahakine ole yapicam..

    hocam sizdeki bu olmasın
    https://urun.n11.com/muz-silecek/seat-leon-silecek-seti-2013-2017-mk3-bosch-aerotwin-a945s-P92068151
    hatta bunun polo için olanı kısa dediğiniz
    genelde herkezin kullandığı aerotwin modeli
    arkadaş aeroeco nun linkini göndermiş.

    Haklisiniz ben boyut olarak yazmistim.. joshun dedigi gibi areotwin polo icin olani olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba, Elimde 2 adet Seat Leon - Vw Golf - Polo ya uyumlu silikon anahtar kılıf mevcut. Zamanında almıştım fazladan ama hiç kullanmadım. Kılıfı daha açılmadı. İlgilenen olursa PM atabilir. Uygumlu anahtar görseli ve ürün görselleri aşağıdaki gibi.

    Tanesi 10 TL den vereceğim.

    Ayrıca elimde 1 adet orijinal Seat Leon anahtar kılıfı mevcut (Yapıştırmalı olan) 80 TL ye vereceğim.

    SEAT LEON MK3/5F ANA KONUSEAT LEON MK3/5F ANA KONUSEAT LEON MK3/5F ANA KONU




  • ultimasalida kullanıcısına yanıt
    cevap için teşekkürler evet araç dsg
  • Bunlarin nasil bir satis politikasi var anlamiyorum 2017 modellerde en cok tutulan jant ve renk secenekleri yok sanki kasa komple degisti sen gel en cok tutulan apollo ile alor maviyi kaldir guzelim kirmizi yerine salca kirmizisi gibi desire kirmizi getir bide mor renk cikarmislar 2018 de renklerde degisiklik olurmu arkadaslar bilgisi olan varmi acaba ?

    tek secenek beyaz duruyo suan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ckmz17 kullanıcısına yanıt
    Ben de aynen böyle düşünüyorum. Güzelim mavi ve kırmızıyı kaldırmışlar. Çok ilginç.
  • Yeni gelen Eclipse turuncu var. 2017 martta sipariş verirken olsaydı emocion kırmızı yerine bunu alırdım



    SEAT LEON MK3/5F ANA KONU

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün il

    SEAT LEON MK3/5F ANA KONUk

    SEAT LEON MK3/5F ANA KONU

    SEAT LEON MK3/5F ANA KONUbakıma girdim. (650.tl)



    Sonra amerikan parkları kapattırdım. (Gizli özellikleri açtırdığım yerdi ücret almadı)



    Ne zamandır bekleyen torpido soğutmayı taktım. (Parça fiyatı 95.tl)



    En sonda silecekleri değiştirdim. Bosch aerotwin (95.tl)



    Verimli bir gün oldu.



    Gerçi doğuş oto da hava filtresi kapağını bayağı çizmişler ama üsteleyince değiştirdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese merhaba biraz sağlık sorunları biraz iş nedeniyle uzun zamandır forumu takip edemiyordum. Bugün başıma gelen bişey hakkında bilginizi rica edeceğim.

    Sabah erken saatlerde eşimi havaalanına bıraktıktan sonra dönerken arabayı biraz zorlamak istedim. Şöyle problemim var yada problemmi bilmiyorum ama Leon Fr 1.4 eco tsi DSG 150HP 250 tork aracım. 2017 model 4 aylık 6000 km de araç. Araç 200km/h hıza çok kısa sürede tırmandı fakat araç 2 sefer denedim 2 seferde tam 200km/h da araba takılı kaldı ve daha fazla kesinlikle hızlanmadı. Hafif aşağı yönlü ivmede 220 km hızı gördü yol düzleşince 220 de devam etti fakat araç dümdüz yolda 200 km de takılı kalıyor.

    Aracın 200 km hızdan sonra 0-100 gibi hızlanmasını beklemiyorum hız yavaş artar artması lazım ama benim aracım hiç hız arttırmadı 200-201 de ibre titredi kaldı. Araç ben giderim aslında ama izin bu kadar der gibiydi

    Daha sonra passat cc vardı önümde geçtim normal geçtim sol şeritten passat cc gururuna yediremedi eleman basmaya başladı yine 200 km/h'a kadar passata 1-1,5 boy fark attım araba gene tam 200 de takıldı ibre ve dijital hız göstergesi ilerlemedi.

    Bu süreçte araç 200 km/h da 4500-4700 civarı devirde 6.vitesteydi ve çakılı kaldı resmen. Bendeki H kasa astra bile 205-206 km hızı görmüştü FR ın 200 de çakılı kalması bana çok mantıklı gelmiyor. Aracın limitörü 200km/h da devreye giriyor desem 110 hp leon neredeyse 200 yapıyor. İnternetteki stok araçları izlediğimde 215-230 km arasında hızlanabilen var stok haliyle o araçlarmı stok değil yada bende mi problem var?

    Forumlarda okuduğum kadarı ile tabiki denemedim şuan ama ESP-ASR nin aracı kısıtladığı limitörü devreye soktuğu 200 km den sonra aracı bunun kısıtlamış olabileceğini söyleyen var.

    Passat CC bi ara bıraktım tekrar tekrar uğrasınca sol şeritte önümde giderken sağına geçtim sağından tekrar 200 e kadar gene 1 boya yakın fark attım ama 200 de araç gene durdu benim ve hani aracın gidecek yeri var hissediyorum ama araç gitmiyor.

    sonuç olarak benim bu arabada bilmediğim şey nedir.

    Bu araç 200 e kadar çıkıp orada bırakıyormu?
    ESP-ASR kapatmak gerekiyormu yada faydası olurmu yazıldığı gibi? ESP sanırım kapanmıyor ASR ekrandan kapanıyor diye biliyorum?
    2017 araçlarda act motor olması nedeniyle ekstra kısıtlamamı var?
    Uzun vadede passat cc herşeye rağmen 160 hp olması nedeniyle geçecekti ama bu hızın 200km de benim takılıp kalmam şeklinde olması garip oldu açıkçası

    Araç da sport mod açıktı bu ara 18 inç fabrikasyon jant var bende passa cc de sanırım 17 ama emin değilim. passat sanırım 2015-2016 arası bi model 160 lık dedi eleman.

    Yardımlarınızı rica ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buffon1987 -- 18 Kasım 2017; 18:43:59 >




  • buffon1987 B kullanıcısına yanıt
    Hocam bende de 125lik fr var benim araçta düz yolda 211km/h de takılıyor fakat başkaları 220km/h yapabiliyor.. (aracımı çok yormam çok zorlamam) belki ilgisi vardır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emrahgms kullanıcısına yanıt
    Açıkçası genelde bende 140 ı geçmemeye çalısıyorum ama garip geldi aracın 200 ü geçememesi sıcaklık soğukluk acaba etkilermi diyorum ama 96 derece falandı yağ sıcaklığı. Araç havaalanına girerken 60 km yol yaptı 10-15 dk sabah 1 derece sıcaklıkta kontak kapalıydı. Tekrar çalıstırdıktan en fazla 10 dakika sonra oldu dediğim olaylar.



    Asr etkilermi diyorum ama ne alaka diyorum bi yandan. Diğer araç en az 3-4 saat yol yapmıstı benim araç 60 km yoldan sonra 15 dk falan kapalı kaldıktan sonra karsılastık acaba benim motormu soğuk diyorum.



    Bazı yerlerde gaza dip gaz yaptıktan sonra gazdan çek ayagını dip gaz yap diyen var.



    Bu arada araç 20 dakikalık 170 üzeri sürüşten sonra 3 çizgi olan benzin tek çizgiye düştü 15 km lik menzil kaldı böyle bir yakıt görmedim daha 😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buffon1987

    Açıkçası genelde bende 140 ı geçmemeye çalısıyorum ama garip geldi aracın 200 ü geçememesi sıcaklık soğukluk acaba etkilermi diyorum ama 96 derece falandı yağ sıcaklığı. Araç havaalanına girerken 60 km yol yaptı 10-15 dk sabah 1 derece sıcaklıkta kontak kapalıydı. Tekrar çalıstırdıktan en fazla 10 dakika sonra oldu dediğim olaylar.



    Asr etkilermi diyorum ama ne alaka diyorum bi yandan. Diğer araç en az 3-4 saat yol yapmıstı benim araç 60 km yoldan sonra 15 dk falan kapalı kaldıktan sonra karsılastık acaba benim motormu soğuk diyorum.



    Bazı yerlerde gaza dip gaz yaptıktan sonra gazdan çek ayagını dip gaz yap diyen var.



    Bu arada araç 20 dakikalık 170 üzeri sürüşten sonra 3 çizgi olan benzin tek çizgiye düştü 15 km lik menzil kaldı böyle bir yakıt görmedim daha 😀

    Merhaba.

    Ben şöyle düşünüyorum.

    Birincisi asr esp top speedi etkilemez limitör olsa yokuş aşağıda 200ü geçemezdiniz gaz keserdi.

    Bir dahakine tavsiyem 5.vites te deneyin. Bakalım sonuç değişecek mi? Ayrıca gaz pedalına tam bastığınızda kick down tuşu var. Ona da basın mutlaka..



    Bence motor 150bg olsa da sonuçta 1.4 ufak bir motor. Yüksek hızlarda çokta etkili olmayabilir.



    Motor sıcaklığıda çok önemli ama bahsettiğiniz güzergahta aracınız çoktan optimum sıcaklığa gelmiştir. Lastik basınçlarını kontrol etmenizi tavisye ederim.

    Ayrıca bagajınızda yük varsa o da çok etkiler.



    Benim aracım 1.2 110bg düz yolda 190 lara kadar nispeten hızlı geliyor. 195 e kadar çıkıyor. Ama eğim yakalarsam 200ü geçiyor. Tabi 5.viteste. 6 ya atmaya gerek kalmıyor. Atınca yavaşlıyor zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • buffon1987 B kullanıcısına yanıt
    1.2tsi manuel 110hp var bende, duz oldugunu dusundugum yolda 212 yi gordum 6. Viteste. 120 ile sabit giderken hizlandim 5 e kucultmeden ustelik. Daha once de 205 i gormustum ancak onume arac ciktigi icin devam edememistim basmaya. İzmit-sakarya arasi otobanda yaptim 2 denemeyi de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 tdi 110'luk aracımla istanbul otobanında 211 yada 214 görmüştüm. 150 bg aracınızla 250 lere kadar çıkabilirsiniz. Çıkmaması ilginç geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yangsagan


    quote:

    Orijinalden alıntı: buffon1987

    Açıkçası genelde bende 140 ı geçmemeye çalısıyorum ama garip geldi aracın 200 ü geçememesi sıcaklık soğukluk acaba etkilermi diyorum ama 96 derece falandı yağ sıcaklığı. Araç havaalanına girerken 60 km yol yaptı 10-15 dk sabah 1 derece sıcaklıkta kontak kapalıydı. Tekrar çalıstırdıktan en fazla 10 dakika sonra oldu dediğim olaylar.



    Asr etkilermi diyorum ama ne alaka diyorum bi yandan. Diğer araç en az 3-4 saat yol yapmıstı benim araç 60 km yoldan sonra 15 dk falan kapalı kaldıktan sonra karsılastık acaba benim motormu soğuk diyorum.



    Bazı yerlerde gaza dip gaz yaptıktan sonra gazdan çek ayagını dip gaz yap diyen var.



    Bu arada araç 20 dakikalık 170 üzeri sürüşten sonra 3 çizgi olan benzin tek çizgiye düştü 15 km lik menzil kaldı böyle bir yakıt görmedim daha 😀

    Merhaba.

    Ben şöyle düşünüyorum.

    Birincisi asr esp top speedi etkilemez limitör olsa yokuş aşağıda 200ü geçemezdiniz gaz keserdi.

    Bir dahakine tavsiyem 5.vites te deneyin. Bakalım sonuç değişecek mi? Ayrıca gaz pedalına tam bastığınızda kick down tuşu var. Ona da basın mutlaka..



    Bence motor 150bg olsa da sonuçta 1.4 ufak bir motor. Yüksek hızlarda çokta etkili olmayabilir.



    Motor sıcaklığıda çok önemli ama bahsettiğiniz güzergahta aracınız çoktan optimum sıcaklığa gelmiştir. Lastik basınçlarını kontrol etmenizi tavisye ederim.

    Ayrıca bagajınızda yük varsa o da çok etkiler.



    Benim aracım 1.2 110bg düz yolda 190 lara kadar nispeten hızlı geliyor. 195 e kadar çıkıyor. Ama eğim yakalarsam 200ü geçiyor. Tabi 5.viteste. 6 ya atmaya gerek kalmıyor. Atınca yavaşlıyor zaten.

    Cevap veren herkese öncelikle teşekkür ederim flood yapmamak adına tek mesajda cevap vereyim.

    (Yangsagan) Hızlanma sırasında pedalı sonuna kadar yüklendim mandalada bastım ama ayağımı hiç çekmedim bazı forumlarda ayağı çekip tekrar dip gaz yapılırsa biraz daha hızlanılabileceği yazılmış ama denemedim açıkçası. Belki saçma gelecek farkındayım 12 yıl düz vites araç kullanmış biri olarak otomatik vitesi düz kullanamıyorum bi sefer takla attırıyordum araca alt vitese alınca 5 e alıp deneme işine kendi beceriksizliğim yüzünden mesafeliyim açıkçası =)))) Lastikleri aldığımdan beri hiç dokunmamıştım bayi özellikle araç geldiğinde ayarlandığını belirtti geçen hafta içinde lastik basınç uyarısı verdi önleri 32 arkayı 30 şişirdim opette. Fakat şişirdiğim tekere hemen kapağı takıyorum sadece deneme amaçlı basıncı bidaha verdiğimde 32 verdiğim teker en iyi ihtimal 30 gösteriyor. Açıkçası tutarsızlık olduğunu düşünüyorum benzinlik pompalarının. Ara. 18 inç bu arada fabrikasyon jant ve teker var araçta. Hızlanma sırasında araç boştu bu arada bagaj ve yolcu yoktu sadece ben vardım.

    (masterap) İnternette gördüğüm kadarı ile 1.2 110 hp lerin belirttiğiniz hızlara çıktığını gördüm açıkçası ayda yılda bir bastm bu kadar ama 200 de takılması garip geldi zaten fabrikasyon verisi 217 sanırım garip geldi bu yüzden

    (Şafak Akpınar) 250 de gözüm yok =))) Ama itiraf etmek gerekirse 200 km ye kadar arkasından başlayıp sağından geçip 1 boy önüne geçtiğim Passat CC nin 200 den sonra beni geçmesi benim hızı arttıramaman gururumu incitti sanırım =)))) Ben arabanın 215 i rahat göreceğini düşünüp 215 de bıracaktım ki araç inanıyorum ki passat cc nin ağırlığ nedeniyle 215-220 bandına kadar geçilmezdi. Belki sonra 160 hp olması nedeniyle geçecekti ki sanırım torku 240 passatın

    servise zaten gideceğim egsoz ısı kalkanındaki ses nedeniyle ustaya söyleyeceğim afra tavra yapacak zaten 1.4 motor ne bekliyorsun falan diyecek bende atmosferik astra ile 205-206 yaptım millet stok aynı araçla 220-230 a çıkarken bu niye 200 o zaman neyin FR ı diyeceğim ortalık gerilecek gene =))

    Kullanım hatam mı var onu anlamaya çalısıyorum =)




  • buffon1987 B kullanıcısına yanıt
    hocam benim aracım fr 1.4 150 act dsg, şuan 7bin de,

    yazın antalya’dan istanbula gelirken gaz pedalına yüklendim aracım 200 ü geçmedi, sizin sorununuz da sanırım bu yönde,

    hoş ben pek hız yapmasını seven birisi değilim ama neden 200 de takılı kaldı anlamadım,

    yolda pek eğimli sayılmaz hatta düz dü sanırım,

    sorununuzu çözerseniz benide haberdar edermisiniz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 25882589259025912592
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.