Şimdi Ara

SEAT LEON MK3/5F ANA KONU (2487. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
57.732
Cevap
368
Favori
2.584.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 24852486248724882489
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: safahh


    quote:

    Orijinalden alıntı: catpower

    arkadaşlar selam, birşey sormak istiyorum sizlere, maltepeden çengelköy tarafına taşındim ve hanımı üsküdara bırakmam gerekiyor her sabah. sahilde de acayip trafik olduğu icin tepelerden arka sokaklardan gitmem gerekiyor. aracin yag sicakligi 50 derece civariyken 3000 devirlere cikmam gerekiyor yokuş yukarı veya aşağı olduğu için yollar. araç henüz 10000kmde ve dsg. bu durum motor aşınmasına sebep olur mu ve ne yapmam gerekiyor. cevap veren herkese teşekkürler.

    motor ustası ya da bilirkişi değilim ama araç sahibiyim. bir nane olmaz. hatta eski şöförler motor çok çabuk ısınsın diye yüksek devirli kullanırlar ilk çaılıştırmada. ben onların yalancısıyım.


    cevap verdiğin için teşekkürler, ben de pek problem olacağını sanmıyorum ama yine de bir sormak istemiştim, bir tek sen cevap verdin zaten :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar sitede bulamadım Yen'i leonların opsiyon listelerine nerden ulaşabilirim? 1.0 dsg almayı düşünüyorum fakat led paket sunroof ve büyük ekran opsiyonla fiyat ne kadar çıkar bilmiyorum alanınız veya opsiyon listesini bulanınız varsa paylaşırsa sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Architect_24

    Arkadaşlar sitede bulamadım Yen'i leonların opsiyon listelerine nerden ulaşabilirim? 1.0 dsg almayı düşünüyorum fakat led paket sunroof ve büyük ekran opsiyonla fiyat ne kadar çıkar bilmiyorum alanınız veya opsiyon listesini bulanınız varsa paylaşırsa sevinirim

    Eski opsiyon fiyatlarına göre +8-8.5 bin TL ekleniyor. Yeni opsiyon listesi de arka sayfalarda paylaşıldı isterseniz o listeyi bulup daha sağlıklı rakamlara ulaşırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Architect_24 kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz paket advanced diye geçiyor adı. 9.800TL liste fiyatı var. Paketin içeriği Alcantra döşeme ve arka kol dayama + Sunroof ve led iç aydınlatma+ Seat Full Led farlar + media system plus ( 8inç ekran 4hop+4tweeter) + arka görüş kamersı.
  • safahh kullanıcısına yanıt
    Hocam motorun birde ısınması ve birden soğuması motor ömrüne kısa vadede etki etmez ama uzun yıllarda etki eder motor bloğu filan çatlar diye düşünüyorum. 90 dereceye gelene kadar 3 deviri geçme derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih İSMAİL

    Bugün itibari ile 2017 model seat Leon fr dsg act 150 hp gümüş gri aracımı Mbu seat İzmir Levent beyin yardımlarıyla alarak aranıza katıldım arkadaşlar . Hem fiyat hem de ilgi alaka yönünden öncelikle Levent beye , Mbu seat İzmire çok teşekkür ederim.

    Hayırlı olsun öncelikle. Levent bey'den bende teklif almıştım araç almayacağıma rağmen baya ilgilenmişti. Kaça aldınız hocam aracı ?
  • erman4833 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam bu arada sizde bu araçtan almışsınız herhalde hayırlı olsun Allah kazasız binmek nasip etsin. Bende şu sıra kararsızım 80-85 bin aralığında temiz 2016 fr dsg mi yoksa 2017 1.0 mı diye... bu dediğiniz rakmla 1.0 araç 90-91 arasına gelecek sanırım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • josh-r J kullanıcısına yanıt
    eyvallah hocam..bilen arkadaşlar var mı acaba ?
  • GöKHaN 35 kullanıcısına yanıt
    96000 hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • catpower kullanıcısına yanıt
    O arabalarda turbo yoktu ama hassas bir şey bu turbo galiba. Sıkıntı olmasın?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D. Targaryen

    O arabalarda turbo yoktu ama hassas bir şey bu turbo galiba. Sıkıntı olmasın?

    turbo evet hassas hocam, ama internette bu yağ sıcaklığı göstergesi ve değerleriyle alakali pek birşey bulamadim genelde motor suyu sıcaklığı üzerinde durulmuş, o da çabucak yetmişe geliyor zaten havalar da ısındı, umarım yağ sıcaklığı ile ilgili bilgisi olanlar yazar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catpower


    quote:

    Orijinalden alıntı: safahh


    quote:

    Orijinalden alıntı: catpower

    arkadaşlar selam, birşey sormak istiyorum sizlere, maltepeden çengelköy tarafına taşındim ve hanımı üsküdara bırakmam gerekiyor her sabah. sahilde de acayip trafik olduğu icin tepelerden arka sokaklardan gitmem gerekiyor. aracin yag sicakligi 50 derece civariyken 3000 devirlere cikmam gerekiyor yokuş yukarı veya aşağı olduğu için yollar. araç henüz 10000kmde ve dsg. bu durum motor aşınmasına sebep olur mu ve ne yapmam gerekiyor. cevap veren herkese teşekkürler.

    motor ustası ya da bilirkişi değilim ama araç sahibiyim. bir nane olmaz. hatta eski şöförler motor çok çabuk ısınsın diye yüksek devirli kullanırlar ilk çaılıştırmada. ben onların yalancısıyım.


    cevap verdiğin için teşekkürler, ben de pek problem olacağını sanmıyorum ama yine de bir sormak istemiştim, bir tek sen cevap verdin zaten :)

    İnsanlar yardımcı olmaya çalışır elbette ama soru çok sofistike bir soru:)

    Hani kim cevap verse yalan söylemiş olur. O yüzden yorum yapmamışlardır.

    Sonuç olarak yüzbinlerce insan aracı ilk çalıştırmada 1 km lik dik yokuşu

    İstanbul'un bazı semtlerinde test ediyor.



    Bir arkadaş belirtmiş, Turbo değildi eski araçlar ona da kabul ama turbo zaten soğuğu sever. Turboyla da pek alakası olmaz yani sanmıyorum bu araçları millet avrupa'nın eksi sıcaklıklarında da , dağ başlarında da kullanıyor. Onlar ölsün o zaman.

    5 dakika normal kullanımda motor ısınır, 10-15 dakika içinde yağ. Yokuş devir pozitif olarak etkiler tabi.



    Eski insanlar atmosferikte de böyle kullanırdı. Hani motor ne kadar çabuk ısınırsa o kadar az zararı vardır diye düşünürlerdi ki şahsen haklılar.



    atmosferikten önemli farkıysa Özellikle kışın Örneğin aracı çalıştırdınız 5 dakika rölantide bırakmayın büyüklerimiz gibi. (Onlar araç stop etmesin diye o şekilde kullanırlardı.)

    10-20saniye kan gitmesi iyidir. Sonra yürüyün gitsin.

    Yani şahsen ben böyle düşünüyorum. Motoru soğuk olarak kullanmak daha zararlı diye mantığım işliyor.

    Ayrıca rölantide bırakmak motoru ısıtmıyor şahsen kışın denedim. (Çok çok geç belki 20 dakika filan sonra)

    Kullanınca 5 dakika içinde radyatör ısısı kendine geliyor.



    Diyeceklerim bu kadar. Yağını suyunu eksik etmeyin gerisi şans işi.



    Dediğim gibi bunlar lamborghini ( yazamadım sanırım) değil, ayağımızı yerden kessin yeter işte. Duygusal bağ kurmamak gerek fazla.

    Sanırım fiyatlar yüzünden dünya'da bu kadar araçlarıyla bağ kuran millet yoktur.

    Hani kullandığımız araçların en büyük motorlusu da 1.6 :)

    Aracı yeni alanlar taş maş boya koruma için binlerce tl döküyor. Hatta tekrar yaptıranlar bile var.

    Yeminle aracı komple boyatsak daha az para gider.



    Ülkemiz şartları gerçekten insana çok enteresan huylar edindiriyor.



    Hepimşze iyi forumlar. Bu arada yeni modamız 1.0 motor hoş olmuş :)

    1.6 bile hayal oldu be. 1.6 dizeller ne alemde kim bilir?

    Alan var mı acaba o paralara?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • krach55 kullanıcısına yanıt
    Dediklerine katılmakla birlikte motor birden ısınıp birden soğumaz.

    oradaki soruya verilmiş bir cevaptı. Yani adam otoparktan çıktığı gibi karşında dağ bayır varsa etkikemez devir filan demek istedim, Haliyle böyle anlaşıldı.

    Yoksa 90 90 oldu mu ralli moduna girilir. Diğer türlü emekli tarzı sürmek pek tabi doğru olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar, daha çok kapalı otoparkta denk geldim. ikinci viteste bir gıjj sesi gibi geliyor. camlar kapalıyken duyulmuyor açık ve sessiz ortamda böyle bir ses normal mi birden ikiye geçişte oluyor
  • arkadaşlar babamda 2013 led paket araç var bayadır kısa farların kötü olduğunu söylüyordu . Dün ben de baktım baya aşağıya bakıyor .Servise götürdük normal dediler. Bİraz yükseltemez miyiz Kısaları ?
  • Arkadaşlar 1.2 Tsi manuel aracıma RSA'da yazılım yaptırdım, yaptırmayı düşünen varsa sorularını cevaplayabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fhistle-X -- 16 Nisan 2017; 14:16:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahirozgun

    arkadaşlar babamda 2013 led paket araç var bayadır kısa farların kötü olduğunu söylüyordu . Dün ben de baktım baya aşağıya bakıyor .Servise götürdük normal dediler. Bİraz yükseltemez miyiz Kısaları ?

    hocam
    serviste normalde ayar yapmaları gerekiyor.
    http://www.seatclubturkey.com/leon-mk3-5f-2013-gunumuz-/71658-led-sellektor-ayari-yapimi.html
    konuyu bir inceleyin isterseniz hocam.
    farın yükseklik ayarı yerlerini görmeniz açısından yardımcı olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fhistle-X

    Arkadaşlar 1.2 Tsi manuel aracıma RSA'da yazılım yaptırdım, yaptırmayı düşünen varsa sorularını cevaplayabilirim.

    hocam
    hayırlısı olsun. kazasız belasız öncelikle
    yapılan işlemler hakkında biraz detaylı bilgi verebilirseniz güzel olur
    aracınız euro 5 miydi euro 6 mı
    sonuçta kaç beygir ve torka çıktı?
    hava filitresi değişikliğine gidildimi kutu içi yada açık hava.
    stage kaç softmu vs.
    birde hangi il ve fiyat
    çok teşekkürler şimdiden
  • josh-r J kullanıcısına yanıt
    Sağolun, araç euro 5.Araçtan 135 beygir ve 240 civarı tork elde edildiğini düşünüyoruz araç dynoya çıkmadığı için tamamen tahmin tabii. Stage 1 oluyor bu haliyle ama isteğe göre bir tık daha açıp 140-145'te yapılıyor sanırım, ben çok yüklenmek istemedim.

    Hava filtresi değişikliğine şimdilik gidilmedi, yay ve spacer takma planım var tahminen onlardan sonra da filtreyi kn kutu içi ile değiştireceğim. İstanbul Maslak'ta yaptırdım. Fiyatı pmden yazıyorum hocam sonuçta herkesin pazarlığı farklı olabiliyor bir de ben nakit ödedim o da etkilemiştir tahminen.

    Araçla ilgili durumu da SCT'de paylaşmıştım buraya da kopyalıyorum:

    Gerçekten güzel oldu alt devirlerdeki titreme isteksizlik gitti, daha bir toklaştı.

    Eskiden yüksek devirde bağırıp gitmiyordu şimdi 3000-3500 devirden sonra öne atmaya başladı araç kendini. Yazılım sonrası tahminen 135 hp 240 tork civarı oldu gerçekten araba baştan aşağı değişti.

    Yakıt basmayınca aynı ama basınca eskiden 6'dan 7 litreye çıkarken şimdi 8'e çıkıyor ama canı sağolsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fhistle-X

    Sağolun, araç euro 5.Araçtan 135 beygir ve 240 civarı tork elde edildiğini düşünüyoruz araç dynoya çıkmadığı için tamamen tahmin tabii. Stage 1 oluyor bu haliyle ama isteğe göre bir tık daha açıp 140-145'te yapılıyor sanırım, ben çok yüklenmek istemedim.

    Hava filtresi değişikliğine şimdilik gidilmedi, yay ve spacer takma planım var tahminen onlardan sonra da filtreyi kn kutu içi ile değiştireceğim. İstanbul Maslak'ta yaptırdım. Fiyatı pmden yazıyorum hocam sonuçta herkesin pazarlığı farklı olabiliyor bir de ben nakit ödedim o da etkilemiştir tahminen.

    Araçla ilgili durumu da SCT'de paylaşmıştım buraya da kopyalıyorum:

    Gerçekten güzel oldu alt devirlerdeki titreme isteksizlik gitti, daha bir toklaştı.

    Eskiden yüksek devirde bağırıp gitmiyordu şimdi 3000-3500 devirden sonra öne atmaya başladı araç kendini. Yazılım sonrası tahminen 135 hp 240 tork civarı oldu gerçekten araba baştan aşağı değişti.

    Yakıt basmayınca aynı ama basınca eskiden 6'dan 7 litreye çıkarken şimdi 8'e çıkıyor ama canı sağolsun.

    çok teşekkürler hocam
    verdiğin değerli bilgiler için
    bende düşünüyorum yaptıracağım. şu jant lastik olayı girince araya biraz erteledim.
    kutu içi filitreyi öne çekmeni tavsiye ederim. ben bakımdan sonra taktım. hem alt devirlerde az da olsa ses veriyor. hemde alt devrdeki titremeyi baya azaltıyor.
    yazılımdan sonra çok dahada rahatlatır kanımca.
    bizim 1.2 tsi larda yurtdışı firmalarda hep 130 hp de bırakıyor. çokta zorlamamak gerekiyor belkide kuçuk turbolarımız.
    ben izmirde 1-2 arkadaşın yazılım firmalarıyla yaşadığı problemlerden dolayı. racechipe doğru kaydım baya bir
    kimseye bağlı olmamak için.
    hayırlısı olsun tekrardan. kazasız belasız sürüşler....




  • 
Sayfa: önceki 24852486248724882489
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.