Şimdi Ara

SEAT LEON MK3/5F ANA KONU (2332. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
57.725
Cevap
368
Favori
2.584.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23302331233223332334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacobs37

    Arkadaşlar Merhabalar, yarın Seat Leon 1.2 TSİ DSG aracımı teslim alacağım Allahın izniyle. Bu benim ilk sıfır aracım olacak bu soruyu daha önce sormuşlardır mutlaka ama ben tam olarak anlamadım ayrıntılı şekilde anlatabilecek arkadaşlar vardır mutlaka.
    1) Öncelikle aracı teslim almadan önce nelere dikkat etmeliyim? Belirtmiş olduğunuz takoz olayı nedir? Niçin kontrol edilir? Nasıl olması gerekir?
    2) Aracı teslim alırken içinde kaç km'lik yakıt oluyor? Aracı aldığım bölgede Opet veya Shell yok. Benim gördüğüm kadarıyla Petrol Ofisi var. Oranın benzini araç için uygun mudur?
    3) Bu belirtmiş olduğunuz gizli özelliklerden geri vitesde aynaların aşağıya inmesi beni çok cezbetti. Sadece bunu açtırsam ilerde bir sıkıntı oluşturur mu? Veya bayi açmakta ısrar etmezse nasıl bir yol izlemeliyim?
    4) Bu arada aracın benzin kapağı nasıl açılıyor? Elektronik sanırım içerdeki hangi tuşdan açılıyor? :D
    Aklıma takılan sorular bunlar. Yardımcı olacağınızı düşünüyorum. Teşekkürler.

    Diğer tüm sorulara arkadaş cevap vermiş
    1 nolu sorunun cevabıda su sekılde araçlar gemi ile barcelonadan geliyor bildiğin gibi bu araçlar gemi içinde ve diğer nakliye ve taşınma durumlarında yerinden kıpırdamaması esnememesi zıplayıp hoplamaması gerekiyor bunu sağlamak içinde aracın yayları üstünde amortisör üst takozlarının alt kısımlarına denk gelecek şekilde yayların hareket etmemesi için mavi yoğun köpük benzeri üründen mamul bir set halinde takozlar koyulmakta bunların bayiden araç teslimi esnasında sökülmesi gerekmekte aksi taktirde aracınızın amortisör ve yayları bu takozlar sebebiyle hareket etmeyecek ve hiçbir sönümleme yapmayacaktır bu yuzden sökülüp sökülmediği kontrol edilmeli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultimasalida -- 8 Aralık 2016; 21:51:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ultimasalida kullanıcısına yanıt
    Anladım o zaman ben aracı teslim alırken anahtarı bana teslim eden kişiye takozlar söküldü mü diye sorup öyle aracı teslim alıyım anladığım kadarıyla yani eğilip aracın altına bakmama gerek yok. :D
  • ThePoseidon kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim çok sağolun. Bu dönüşe duyarlı sis farları da mı açık geliyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacobs37

    Çok teşekkür ederim çok sağolun. Bu dönüşe duyarlı sis farları da mı açık geliyor ?

    Araçta led far yoksa dönüşe duyarlı sis farları açık şekilde geliyor. Fakat aracınız led paketli ise bu özellik açık olmuyor dışarıda açtırmanız gerekiyor.
  • ultimasalida kullanıcısına yanıt
    Faydası var ancak gerçekten böyle bir araba için hiç hoş görünmüyor görünüş olarak aracın tek eksisi bence bu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jacobs37 kullanıcısına yanıt
    Aynanın yere inme olayı açık olması lazım, ben de öyleydi en azından .
    Kapıları açılınca benzin kapağı da açılır ekstra bişey yapmaya gerek yok ancak depoyu fulllemeyin , benzinin çalkalanması sonucu ses yapıyor 😂😂😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratslx

    http://www.dod.com.tr/arac-detay/SEAT/LEON/160600952

    Fiyat hakkında yorum alabilirmiyim

    Teşekkürler


    Yok mu fikri olan arkadaşlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • interlagoslu fr

    SEAT LEON MK3/5F ANA KONU
  • Arkadaşlar çok şükür bugün akşam leon 1.6 tdi dsg aracımı alarak bende aranıza katılmıs bulunmaktayım, ilk defa dsg kullandıgım ıcın cok dıkkatlı yol aldım bugün, yakıt tuketımı akşam çok yoğun Ankara trafiğinde (Batıkent-Ayrancı arası 1 saat dur kalk) 6.5lt olarak gördüm ki bu değer 1000km sonra düşer diye düşünüyorum,

    Sorum şu olacak;

    1)aracı durdurdugumda önce N ye alıp el frenini çekiyorum sonra P ye alıyorum (dsg ye yük binmemesi için) sizce doğrumudur?

    2)Araç D modunda örneğin 70km hızda hemen 6.vitese geciyor vites değiştirme aralıgını pek kavrayamadım çok erken geçiyor bu sebep ile bu akşam yoğun trafikte manuel'e alıp kendim değiştirdim, sizce buna nasıl çözüm bulabilirim?

    3)Son olarak ve akşam akşam kafama takılan araba durunca N ye aldıgımda yada P ye arabadan yanık plastik kokusu geliyor, cıkıp baktım sanırım lastiklerin oradan ama balata kokusu değil bildiğiniz yanık plastik kokusu! biraz araştırdım net de fazla birşey bulamadım acaba neden kaynaklanıyor olabilir, servise gitmem gerekir mi?

    Vakit ayırıp okudugunuz ve cevap vereceğiniz için şimdiden teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M1A2Abrams

    Faydası var ancak gerçekten böyle bir araba için hiç hoş görünmüyor görünüş olarak aracın tek eksisi bence bu :)

    Evet haklısınız ama en azından dışardan görülen bişey değil diyelim sadece sahipleri görüyorsa sorun yok :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacobs37

    Arkadaşlar Merhabalar, yarın Seat Leon 1.2 TSİ DSG aracımı teslim alacağım Allahın izniyle. Bu benim ilk sıfır aracım olacak bu soruyu daha önce sormuşlardır mutlaka ama ben tam olarak anlamadım ayrıntılı şekilde anlatabilecek arkadaşlar vardır mutlaka.
    1) Öncelikle aracı teslim almadan önce nelere dikkat etmeliyim? Belirtmiş olduğunuz takoz olayı nedir? Niçin kontrol edilir? Nasıl olması gerekir?
    2) Aracı teslim alırken içinde kaç km'lik yakıt oluyor? Aracı aldığım bölgede Opet veya Shell yok. Benim gördüğüm kadarıyla Petrol Ofisi var. Oranın benzini araç için uygun mudur?
    3) Bu belirtmiş olduğunuz gizli özelliklerden geri vitesde aynaların aşağıya inmesi beni çok cezbetti. Sadece bunu açtırsam ilerde bir sıkıntı oluşturur mu? Veya bayi açmakta ısrar etmezse nasıl bir yol izlemeliyim?
    4) Bu arada aracın benzin kapağı nasıl açılıyor? Elektronik sanırım içerdeki hangi tuşdan açılıyor? :D
    Aklıma takılan sorular bunlar. Yardımcı olacağınızı düşünüyorum. Teşekkürler.

    Üstat hayırlı uğurlu olsn kazasız belasız günlerde kullanın yavruyu
    Birinci sorunuz o takozlar arkadaşlar çıkarmaz ise yaylar amortisörler tam işlev yapamaz tak tak ses gelir devamında ilkyardım çantası yedek lastik paspas kullanım kitapçığı gibi konulara dikkat etmek lazım
    İkincisi 5 10 km lik yakıt olur petrol ofisi dahil bilinen tüm markalar Türkiye'de ki 4 rafineriden alıyor fark yok burdaki püf nokta sarıl yapılan bayinin kurallara uyup uymadığı tank temizliği sirkülasyon vb gibi
    Üçüncü konu ben aracı aldığım da dikiz aynası aşağı inme açıktı istersen servis dışında yapan yerler var diğer özellikleri de açtırmak için servisle konuş bence
    Dördüncü konu benzin kapağı aracını açtığında açılır kilitlediğinde kilitlenir araç açıkken kapağın üstüne bastırınca tık sesi gelip açılır umarım yardımcı olabilirmişim dir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacobs37

    Anladım o zaman ben aracı teslim alırken anahtarı bana teslim eden kişiye takozlar söküldü mü diye sorup öyle aracı teslim alıyım anladığım kadarıyla yani eğilip aracın altına bakmama gerek yok. :D

    Aynen öyle zaten artık cok daha hassas davranıyorlar bu konuda bir kaç kişide sökmeyi unutup sonrasında çok şikayet oluşunca akıllandılar diyelim hatta bu forumdan da bir arkadasın basına gelmişti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trim sesi olayı biraz şans galiba 5 ay oldu sayılır, sunroof ta var. 10 bin é yaklaştı araç ama hiç öyle ses yok arabada. 120 den sonra filan rüzgar sesi alıyor biraz biraz o ayri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackhammer

    Arkadaşlar çok şükür bugün akşam leon 1.6 tdi dsg aracımı alarak bende aranıza katılmıs bulunmaktayım, ilk defa dsg kullandıgım ıcın cok dıkkatlı yol aldım bugün, yakıt tuketımı akşam çok yoğun Ankara trafiğinde (Batıkent-Ayrancı arası 1 saat dur kalk) 6.5lt olarak gördüm ki bu değer 1000km sonra düşer diye düşünüyorum,

    Sorum şu olacak;

    1)aracı durdurdugumda önce N ye alıp el frenini çekiyorum sonra P ye alıyorum (dsg ye yük binmemesi için) sizce doğrumudur?

    2)Araç D modunda örneğin 70km hızda hemen 6.vitese geciyor vites değiştirme aralıgını pek kavrayamadım çok erken geçiyor bu sebep ile bu akşam yoğun trafikte manuel'e alıp kendim değiştirdim, sizce buna nasıl çözüm bulabilirim?

    3)Son olarak ve akşam akşam kafama takılan araba durunca N ye aldıgımda yada P ye arabadan yanık plastik kokusu geliyor, cıkıp baktım sanırım lastiklerin oradan ama balata kokusu değil bildiğiniz yanık plastik kokusu! biraz araştırdım net de fazla birşey bulamadım acaba neden kaynaklanıyor olabilir, servise gitmem gerekir mi?

    Vakit ayırıp okudugunuz ve cevap vereceğiniz için şimdiden teşekkür ederim



    Öncelikle hayırlı olsun aracınız
    Sorularınızın yanıtları nacizane şu şekildedir
    1/ kesinlikle doğru olanı yapıyorsunuz park esnasında aynen böyle devam edin
    2/ dsg şanzımanlı araçlar hem performans hemde yakıt ekonomisi adına bildiğimiz klasik vites şanzıman oranlarından daha kısa oranlara sahiptir aracınızın yüksek vites düşük hızda gitmesi ekonomik olarak bütçenize faydalıdır bunun dışında aracın gaz pedalına basma şiddetinize bağlı olarak dahi vites aralıkları değişim devirleri yükselecektir ani bir ivmelenmeye ihtiyaç duyduğunuzda gaz pedalına yüklenmeniz halinde derhal 1-2 vites küçültüp size ihtiyacınız olan beygir gücü ve torku verecektir manuele almadan dsg rahatlığında aracınızı kullanmanızı öneririm zaten kısa bir süre sonra buna alışacaksınız
    3/ yanık kokusu olarak tabir ettiğiniz kokunun gerçek bir yanık olduğuna ihtimal vermiyorum yeni balatalar hatta kaput bölgesi üzerinde fabrikadan çıkışlı gelen mum tabakası erimesi de bu kokuya sebep olabilir yüksek sıcaklıklarda kaput bölgesindeki mum tabakasının erimesi sonucu dumanımaı görüntüler dahi mevcuttur bu bir koruma tabakasıdır esasen ve birkaç yıkama ve kullanım süresi sonrasında zaten kayboluyor eğer bu iki ihtimal harici direk lastiklerden geliyorsa diğer ihtimalde yeni fren disklerinin balata ile ilk kez sürtünmesi ile metalin ilk aşınma kokusu olabilir ancak bu en son soylediğim ilk kullanımda kesinlikle olacak en son seydir en uzak ihtimaldir bence endişe etmeyin keyifli yolculuklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spyfox

    Trim sesi olayı biraz şans galiba 5 ay oldu sayılır, sunroof ta var. 10 bin é yaklaştı araç ama hiç öyle ses yok arabada. 120 den sonra filan rüzgar sesi alıyor biraz biraz o ayri.

    Maşşallah diyelim bunları söylerkende kapı duvar tahta metal ne varsa üç kez vuralım ama hocam :)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackhammer

    Arkadaşlar çok şükür bugün akşam leon 1.6 tdi dsg aracımı alarak bende aranıza katılmıs bulunmaktayım, ilk defa dsg kullandıgım ıcın cok dıkkatlı yol aldım bugün, yakıt tuketımı akşam çok yoğun Ankara trafiğinde (Batıkent-Ayrancı arası 1 saat dur kalk) 6.5lt olarak gördüm ki bu değer 1000km sonra düşer diye düşünüyorum,

    Sorum şu olacak;

    1)aracı durdurdugumda önce N ye alıp el frenini çekiyorum sonra P ye alıyorum (dsg ye yük binmemesi için) sizce doğrumudur?

    2)Araç D modunda örneğin 70km hızda hemen 6.vitese geciyor vites değiştirme aralıgını pek kavrayamadım çok erken geçiyor bu sebep ile bu akşam yoğun trafikte manuel'e alıp kendim değiştirdim, sizce buna nasıl çözüm bulabilirim?

    3)Son olarak ve akşam akşam kafama takılan araba durunca N ye aldıgımda yada P ye arabadan yanık plastik kokusu geliyor, cıkıp baktım sanırım lastiklerin oradan ama balata kokusu değil bildiğiniz yanık plastik kokusu! biraz araştırdım net de fazla birşey bulamadım acaba neden kaynaklanıyor olabilir, servise gitmem gerekir mi?

    Vakit ayırıp okudugunuz ve cevap vereceğiniz için şimdiden teşekkür ederim



    Öncelikle hayırlı olsun. Biz de tdi dsg araca sahibiz. Araç 1 aylık ve 1700 km. Öncelikle 1000 km üstünde şehir içi yakıt tüketimi değişmedi. İstanbul trafiğinde ortalama 6 lt tüketim yakalıyoruz. Uzun yolda ise 5 ltye kadar düşüyor. Bomboş yollarda 3.5 ve 4 ltleri gördüğümüz de oluyor fakat bu sürekli bir durum değil. Yani siz kendinizi şehir içi 6 lt, şehir dışı 5 lt olarak hazırlayın

    1) Hareket doğru, bunun en gerekli olduğu zaman daha çok eğimli yerlere park edeceğiniz zamanlardır. Düz yolda bu hareketi yapmamanız durumunda şanzımana yük binmez fakat düz yolda da yaparsanız bir şey kaybetmezsiniz.
    2) Yakıt tasarrufu ve alçak deviri yakalamak için erkenden vites atıyor. Sakin gaz tepkileriyle 7. vitesi 80-90 km civarında görebiliyorsunuz. Trafikte manuele alarak geçişleri azaltabilirsiniz çoğu kişi bu durum dsg ömrünü uzatır diyor fakat ben hiç ellemiyorum. Erken vites geçişlerinden kurtulmak içinse uzun yollarda gaza biraz daha sert basmanız gerekiyor. Gaz tepkisine göre geç atıyor. Yine geçişleri beğenmezseniz S modunda kullanın. +/- olarak karışmasanız bile vites kendini yüksek devirlerde atacaktır.
    3) Bu durum devam ederse ciddi bir mesele, servise gitmekte fayda var fakat araçları ilk kullandığımızda bizim paranoyaklığımızdan kaynaklanıyor genelde. Algılar keskinleşerek sorun arıyor resmen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultimasalida


    quote:

    Orijinalden alıntı: jackhammer

    Arkadaşlar çok şükür bugün akşam leon 1.6 tdi dsg aracımı alarak bende aranıza katılmıs bulunmaktayım, ilk defa dsg kullandıgım ıcın cok dıkkatlı yol aldım bugün, yakıt tuketımı akşam çok yoğun Ankara trafiğinde (Batıkent-Ayrancı arası 1 saat dur kalk) 6.5lt olarak gördüm ki bu değer 1000km sonra düşer diye düşünüyorum,

    Sorum şu olacak;

    1)aracı durdurdugumda önce N ye alıp el frenini çekiyorum sonra P ye alıyorum (dsg ye yük binmemesi için) sizce doğrumudur?

    2)Araç D modunda örneğin 70km hızda hemen 6.vitese geciyor vites değiştirme aralıgını pek kavrayamadım çok erken geçiyor bu sebep ile bu akşam yoğun trafikte manuel'e alıp kendim değiştirdim, sizce buna nasıl çözüm bulabilirim?

    3)Son olarak ve akşam akşam kafama takılan araba durunca N ye aldıgımda yada P ye arabadan yanık plastik kokusu geliyor, cıkıp baktım sanırım lastiklerin oradan ama balata kokusu değil bildiğiniz yanık plastik kokusu! biraz araştırdım net de fazla birşey bulamadım acaba neden kaynaklanıyor olabilir, servise gitmem gerekir mi?

    Vakit ayırıp okudugunuz ve cevap vereceğiniz için şimdiden teşekkür ederim



    Öncelikle hayırlı olsun aracınız
    Sorularınızın yanıtları nacizane şu şekildedir
    1/ kesinlikle doğru olanı yapıyorsunuz park esnasında aynen böyle devam edin
    2/ dsg şanzımanlı araçlar hem performans hemde yakıt ekonomisi adına bildiğimiz klasik vites şanzıman oranlarından daha kısa oranlara sahiptir aracınızın yüksek vites düşük hızda gitmesi ekonomik olarak bütçenize faydalıdır bunun dışında aracın gaz pedalına basma şiddetinize bağlı olarak dahi vites aralıkları değişim devirleri yükselecektir ani bir ivmelenmeye ihtiyaç duyduğunuzda gaz pedalına yüklenmeniz halinde derhal 1-2 vites küçültüp size ihtiyacınız olan beygir gücü ve torku verecektir manuele almadan dsg rahatlığında aracınızı kullanmanızı öneririm zaten kısa bir süre sonra buna alışacaksınız
    3/ yanık kokusu olarak tabir ettiğiniz kokunun gerçek bir yanık olduğuna ihtimal vermiyorum yeni balatalar hatta kaput bölgesi üzerinde fabrikadan çıkışlı gelen mum tabakası erimesi de bu kokuya sebep olabilir yüksek sıcaklıklarda kaput bölgesindeki mum tabakasının erimesi sonucu dumanımaı görüntüler dahi mevcuttur bu bir koruma tabakasıdır esasen ve birkaç yıkama ve kullanım süresi sonrasında zaten kayboluyor eğer bu iki ihtimal harici direk lastiklerden geliyorsa diğer ihtimalde yeni fren disklerinin balata ile ilk kez sürtünmesi ile metalin ilk aşınma kokusu olabilir ancak bu en son soylediğim ilk kullanımda kesinlikle olacak en son seydir en uzak ihtimaldir bence endişe etmeyin keyifli yolculuklar

    hocam cok tesekkur ederım yorumlarınız için, aracı sert kullanan bırısı degılım bu yuzden hassas davranıyorum ozellıkle dsg ye karsı, vıtesı konusunda da soyledıklerınızı uygulayacagım, plastık yanık kokusu bakalım ne kadar sure daha gelecek duruma gore servıse sorasım var, sımdı bagaj havuzu ve otomatık vites ıcınde uyumlu kaucuk paspas seti bakıyorum sizlerin onerebılecegı bır satıcı malum sitelerden varmıdır? bagaj havuzu ve kaucuk paspas da koku olmaması benım ıcın cok onemlı, tesekkurler




  • Verdiğiniz cevaplar için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Bu forumu işte bu yüzden seviyorum. Aklınızdaki tereddütler son buluyor. Ve basit hataları yapmamıza engel oluyor. Çok sağolun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ThePoseidon


    quote:

    Orijinalden alıntı: jackhammer

    Arkadaşlar çok şükür bugün akşam leon 1.6 tdi dsg aracımı alarak bende aranıza katılmıs bulunmaktayım, ilk defa dsg kullandıgım ıcın cok dıkkatlı yol aldım bugün, yakıt tuketımı akşam çok yoğun Ankara trafiğinde (Batıkent-Ayrancı arası 1 saat dur kalk) 6.5lt olarak gördüm ki bu değer 1000km sonra düşer diye düşünüyorum,

    Sorum şu olacak;

    1)aracı durdurdugumda önce N ye alıp el frenini çekiyorum sonra P ye alıyorum (dsg ye yük binmemesi için) sizce doğrumudur?

    2)Araç D modunda örneğin 70km hızda hemen 6.vitese geciyor vites değiştirme aralıgını pek kavrayamadım çok erken geçiyor bu sebep ile bu akşam yoğun trafikte manuel'e alıp kendim değiştirdim, sizce buna nasıl çözüm bulabilirim?

    3)Son olarak ve akşam akşam kafama takılan araba durunca N ye aldıgımda yada P ye arabadan yanık plastik kokusu geliyor, cıkıp baktım sanırım lastiklerin oradan ama balata kokusu değil bildiğiniz yanık plastik kokusu! biraz araştırdım net de fazla birşey bulamadım acaba neden kaynaklanıyor olabilir, servise gitmem gerekir mi?

    Vakit ayırıp okudugunuz ve cevap vereceğiniz için şimdiden teşekkür ederim



    Öncelikle hayırlı olsun. Biz de tdi dsg araca sahibiz. Araç 1 aylık ve 1700 km. Öncelikle 1000 km üstünde şehir içi yakıt tüketimi değişmedi. İstanbul trafiğinde ortalama 6 lt tüketim yakalıyoruz. Uzun yolda ise 5 ltye kadar düşüyor. Bomboş yollarda 3.5 ve 4 ltleri gördüğümüz de oluyor fakat bu sürekli bir durum değil. Yani siz kendinizi şehir içi 6 lt, şehir dışı 5 lt olarak hazırlayın

    1) Hareket doğru, bunun en gerekli olduğu zaman daha çok eğimli yerlere park edeceğiniz zamanlardır. Düz yolda bu hareketi yapmamanız durumunda şanzımana yük binmez fakat düz yolda da yaparsanız bir şey kaybetmezsiniz.
    2) Yakıt tasarrufu ve alçak deviri yakalamak için erkenden vites atıyor. Sakin gaz tepkileriyle 7. vitesi 80-90 km civarında görebiliyorsunuz. Trafikte manuele alarak geçişleri azaltabilirsiniz çoğu kişi bu durum dsg ömrünü uzatır diyor fakat ben hiç ellemiyorum. Erken vites geçişlerinden kurtulmak içinse uzun yollarda gaza biraz daha sert basmanız gerekiyor. Gaz tepkisine göre geç atıyor. Yine geçişleri beğenmezseniz S modunda kullanın. +/- olarak karışmasanız bile vites kendini yüksek devirlerde atacaktır.
    3) Bu durum devam ederse ciddi bir mesele, servise gitmekte fayda var fakat araçları ilk kullandığımızda bizim paranoyaklığımızdan kaynaklanıyor genelde. Algılar keskinleşerek sorun arıyor resmen.

    hocam tesekkur ederım sızlerde guzel gunlerde kullanın, normalde de cok sakın arac kullanırım 2002 yılından bu yana hep dızel manuel araba kullandım ılk defa otomatık ve bu otomatık de dsg olunca ınsan ıster ıstemez tedırgın oluyor 6lt bile olsa benim açımdan cok iyi bir değer zira bir oncekı manuel 110hp lik focus aracımda aynı degerı alıyordum, henuz S modunda kullanmadım sanırım da kullanmam dedıgım gıbı sakın bır yol surusum var ama manuel de kullanım cok yaparım dıye dusunuyorum, yanık kokusuna gelınce 1 hafta gözlemleyecegim eger gecmez ise servise gidecegim ozellıkle arabayı N ye alınca bu koku gelıyor cok garip gercekten, dedıgınız de dogru algılar konusunda ona da yapacak bırsey yok sanırım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mubayin_beyin

    Gösterge panelinden gelen sesten dolayı servise vermiştim. Sorun gitmiş gibi ancak bozuk yollarda hala ordan burdan ses geliyor malesef bu araçta.

    Son olarak birşey sormak istiyorum geçen sayfalarda sormuştum unutuldu. Sinyal verdikten sonra direksiyonu çevirirken çıt diye bir ses çıkıyor ve tam tur çevirince bir çıt daha geliyor . Bu ses sizlerde var mı? Serviste başka bir araçta da vardı ancak olmaması gereken bir ses gibi geliyor.

    SEAT LEON MK3/5F ANA KONU

    15 janta geçin...arabanızı tanıyamayacaksınız!!! güzel bir jant bulursam yazlıkları da 15 yapmayı düşünüyorum... inanın rahatlığını tattıktan sonra görselliğini filan aramazsınız...ki ben bunu orjinal 16dan sonra söylüyorum...17-18 hiç düşünemiyorum bile... yol gürültüsü dahi azalıyor...çukurlardaki ses olayı bitiyor...

    bunlar golf 6 jantı, kapaklarını takınca pek hoşuma gitmiyor ama kafama göre bi 15 jant bulana kadar idare ediyorum...araba lastik testlerindeki arabalar gibi oldu :)

    orjinal gri boyalı bulsam onları alacaktım...SEAT LEON MK3/5F ANA KONU




  • 
Sayfa: önceki 23302331233223332334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.