Şimdi Ara

SEAT LEON MK3/5F ANA KONU (2266. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
57.723
Cevap
368
Favori
2.584.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 22642265226622672268
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilsem68

    Arkadaşlar araç 23 bin km'de. 12.000 km'de bakıma girmişti. Bugün yağına bakayım dedim işaretli kısmın alt taraflarında. Sanırım bir miktar yağ eksiltmiş. Castrol 5/30 hangi yağdan ne kadar koymalıyım?

    Motor yağına ne zaman baktığınız önemli hocam?? Stoptan hemen sonra mı , önce mi, stop sonrası ise kaç dakika beklediniz, yağın kartere tam olarak süzüldüğünden emin olduğunuz bir süre mi??? Tam sentetik Castrol Edge 5W30 yağı.. Zaten yağın üzerinde VW grup araçlar (benzin+dizel) içindir yazıyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okan10tr

    Yani benim beklentilerim olarak ayni, surus modu mesela olmazsa olmazim degil kararmis camlar degil bunda da 17jant var 18 olmasa da olur o anlamda. Yakit tuketimi 1.onceligim benim burda bir de sifir almak varken cok az kullanilmis olsa bile nasil kullanildii belli olmayan bir arac var diger tarafta da. O anlamda cok kararsiz kaldim yoksa tabiki her ikisine de her anlamda imkan olsa 1.4 fr cok daha tercih edilesi

    İkinci el her zaman risk.. Birde bu araç DSG li bir spor otomobilse
  • Emrahgms kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim katkilariniz icin... yorumlari almaya devam arkadaslar lutfen.sagolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okan10tr O kullanıcısına yanıt
    1.2 TSI polo 90hp ile akıyor gidiyor yokuş falan dinlemiyor. Leonda böyle bir şey yaşamazsınız emin olun. Şuanki yazdığınız tercihlere göre ben şahsen 1.2 tsi dsg ve advanced paketli modeli seçerim. Neden ;

    1. olarak 0 Km alacaksınız sevabıyla günahıyla kafanız rahat binersiniz.
    2. olarak FR modelleri çoğu dış görüntüsü değiştirilmiş vb şekilde satılıyor bilmiyorum nasıl seversiniz ama ben bir şey yapacaksamda aracı orjinal haliyle alıp kendim yapmak isterim.
    3. olarak DSG almak niyetiniz var zaten sorunlu olan bir şanzımanı birde alacağınız kişinin nasıl kullandığını bilmeyerek alacaksınız. ( en azından aldığınız 0 kmde tüm dikkat edilecek şeylere uyar ona göre davranırsınız ha bu şans meselesi dikkat edersin bulur seni , takmazsın ağzına edersin hor kullanırsın hiç bir şey olmaz bu işler böyledir )
    4. olarak eğer iki araçta 0 km olsaydı o zaman FR önerirdim , bende bu şekilde yola çıktım 1.2 tsi(leon plus paket ve cam tavan) ya da FR alacaktım araçları doldurunca arasında 2500 lük bir fark olduğunu gördüm ve dataylı bakınca FR hem motor hemde ekstra donanımları (deri koltuk, iç - dış tasarım, 17' jant) cezbetti aldım. Ha şuan aynı ikilemde kalsam sanırım advance paketli modeli alırdım. (koltuklarınız zaten FRdaki gibi olacak ve üstüne alcantara - deri karışımı olacak. 17' jantınızda var, ekranınızda büyük. )

    Ben şuanki seçeneklerden dediğim gibi düşünmeden 1.2 modelini alırdım. Eğer kendinizi zorlayıp 0 km FR mı 1.2 TSI mı derseniz o zaman şunu sormanız lazım kendinize ?

    1000 MTV , Düşük Konforlu ama performanslı sürüş, yakıtta size bağlı tabi :)
    dieğr yanda 650 tl mtv daha az trim sesli konforlu bir sürüş. ( 1.2 tsi sürmedim tahmin ediyorum sadece konforu )

    umarım yardımcı olabildim, hayırlı olsun şimdiden.




  • pazhalusta P kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle cok yardimci oldu size ve diger arkadaslara da tesekkurler, dediginiz gibi sifir almak daha mantikli gibi duruyor cok sagolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt
    O zaman açıkcası 17" lastik yeterli olacaktır.

    Peki sizce EcoTSI ACT S/S'li motor mu yoksa direk 1.4 TSI 150 BG motoru mu?

    Yakıt olarak çok büyük bir farkları yok aslında ama aradaki 3-4 binlik fark almak için gerçekten değer mi merak ediyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ASLAN1905

    O zaman açıkcası 17" lastik yeterli olacaktır.

    Peki sizce EcoTSI ACT S/S'li motor mu yoksa direk 1.4 TSI 150 BG motoru mu?

    Yakıt olarak çok büyük bir farkları yok aslında ama aradaki 3-4 binlik fark almak için gerçekten değer mi merak ediyorum..

    Kesinlikle değmez.. Özellikle aracınızı şehir içinde kullanıyorsanız!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kralnigde


    quote:

    Orijinalden alıntı: Muratmurat71

    Arkadaşlar malum kış geldi ve kış lastiği ihtiyaci doğdu. Araci bul yil aldim lastik 16 inç ve inşallah 4 5 yil binmeyi düşünüyorum. Petlas snowmaster w651 diye bi lastik buldum 150 lira tanesi, kullanan arkadaşlar var mi acaba bi yorum yaparsaniz cok sevinirim

    Bende kış lastiği alma arefesindeyim. Benim 18" jantlarım ama kara jant alıp 16 ya düşeceğim kış için. Araştırmalarım sonucu Nokian 205/55 R16 91H WR D4 Kış Lastiği (Üretim Yılı: 2016) nde karar kıldım. Petlas çok kötü bir lastik değil ama kısa süre dayanır ve hamuru biraz daha serttir. Eğer imkanın varsa bunu öneririm.

    Benim 17 idi. Kış için 16 jant alıp continental ts 860 aldım. Çok memnunum şu anlık. Tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emrahgms


    quote:

    Orijinalden alıntı: ASLAN1905

    O zaman açıkcası 17" lastik yeterli olacaktır.

    Peki sizce EcoTSI ACT S/S'li motor mu yoksa direk 1.4 TSI 150 BG motoru mu?

    Yakıt olarak çok büyük bir farkları yok aslında ama aradaki 3-4 binlik fark almak için gerçekten değer mi merak ediyorum..

    Kesinlikle değmez.. Özellikle aracınızı şehir içinde kullanıyorsanız!!

    Kullanım, hızlanma vs bir farkı var mı bilmiyorum ama eğer ciddi anlamda büyük bir fark yoksa EcoTSI ACT'li motoru almak gerçekten gereksiz olacaktır.. O fiyat farkına güzel opsiyonlar ekletilebilir diye düşündüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ASLAN1905

    O zaman açıkcası 17" lastik yeterli olacaktır.

    Peki sizce EcoTSI ACT S/S'li motor mu yoksa direk 1.4 TSI 150 BG motoru mu?

    Yakıt olarak çok büyük bir farkları yok aslında ama aradaki 3-4 binlik fark almak için gerçekten değer mi merak ediyorum..

    Hocam ben TDI kullanıyorum. İki motoru da tecrübe etmedim. Ama passat kullanan bi yakınım sürekli uzun yol gidiyor ve biraz dikkatli kullanırsanız biraz fark ettiğini söylüyor. Ama dediğim gibi biraz dikkatli kullanmak gerekiyor çünkü motor hacimleri küçük olduğu için 90 ı biraz geçince kapanan silindirler tekrar açılıyor. 3 4 bin lira fark için ne kadar uzun yol gitmeli biraz hesap işi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cesc_


    quote:

    Orijinalden alıntı: adil_57

    Bluetooth olayını hallettim aux taymiş Bluetooth ta alınca çalmaya başladı fakat USB işi desteklenmiyor yazıyor
    Birde bu arabalarda normalde gaz debriyaj olayını ayarliyamayinca stop ediyor debriyaj geri tam basıldığında geri çalışıyor kontağı ellemeye gerek kalmıyor ilk defa görüyorum

    Start-stop özelliğinin bir artısı :)

    Güzel bir şey ilk başta ne oluyor bu arabaya diyordum kendimi bildim bileli dizel kullanıyorum ilk defa benzinli araba kullanıyorum ve 2010 dan beridir dsg caddy kullaniyorum işte gidip geliyorum manuali unuttuk neredeyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ASLAN1905


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emrahgms


    quote:

    Orijinalden alıntı: ASLAN1905

    O zaman açıkcası 17" lastik yeterli olacaktır.

    Peki sizce EcoTSI ACT S/S'li motor mu yoksa direk 1.4 TSI 150 BG motoru mu?

    Yakıt olarak çok büyük bir farkları yok aslında ama aradaki 3-4 binlik fark almak için gerçekten değer mi merak ediyorum..

    Kesinlikle değmez.. Özellikle aracınızı şehir içinde kullanıyorsanız!!

    Kullanım, hızlanma vs bir farkı var mı bilmiyorum ama eğer ciddi anlamda büyük bir fark yoksa EcoTSI ACT'li motoru almak gerçekten gereksiz olacaktır.. O fiyat farkına güzel opsiyonlar ekletilebilir diye düşündüm.

    Hızlanma vs 'ye etki eden bir olay değil hocam ACT.. Act sadece güç istemediğiniz aracınızı stabil kullandığınız durumlarda 2 silindire yakıt vermemesi.. Yani yolunuza 2 silindir ile devam etmeniz.. Zaten hızlanma söz konusu ise her türlü 4 silindir ile kullanıyorsunuz aracınızı.. Şehir içi koşullarında hız sürekli değişkenlik gösterdiği için bu yüzden ACT nin devreye girmesi güç olacaktır.. Şehir dışında yılda kaç bin km yol yapıyosunuz? atıyorum yılda 20 bin km yol yaptınız bunun 10bin kmsini şehir dışında yaptığınızı düşünün ve bu 10 bin km nin 5Bin kmsinde ACT nin devrede olduğunu düşünün.. 1litre yakıt 4,8TL den 5 bin km karı size 240TL olarak yansıyacak.. 3BİN TL extra veriyonuz ACT için.. Yani yılda 5bin km ACT ile kullandığınızı düşünürseniz aracınızı, aracınız 250BİN km de veridğiniz extra 3 BİN TL yi amorte eder




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ASLAN1905


    quote:

    Orijinalden alıntı: Emrahgms


    quote:

    Orijinalden alıntı: ASLAN1905

    O zaman açıkcası 17" lastik yeterli olacaktır.

    Peki sizce EcoTSI ACT S/S'li motor mu yoksa direk 1.4 TSI 150 BG motoru mu?

    Yakıt olarak çok büyük bir farkları yok aslında ama aradaki 3-4 binlik fark almak için gerçekten değer mi merak ediyorum..

    Kesinlikle değmez.. Özellikle aracınızı şehir içinde kullanıyorsanız!!

    Kullanım, hızlanma vs bir farkı var mı bilmiyorum ama eğer ciddi anlamda büyük bir fark yoksa EcoTSI ACT'li motoru almak gerçekten gereksiz olacaktır.. O fiyat farkına güzel opsiyonlar ekletilebilir diye düşündüm.

    Yok ben 5bin km ACT li kullanamam zaten senede 10bin km yol yapıyorum totalde derseniz zaten hesap ortada hocam :D 10BİN km yi sürekli act devrede kullanırsanız senede 480TL kar yaparsınız o da sizi yaklaşık 6 (yazıyla ALTI) senede amorte eder Paranız varsa gidin dolar alın hocam çok daha karlı olursunuz :D 2011 yılında dolar maaşla iişe başladım dolar 1,6-1,7 TL civarındaydı şimdi 3,15 civarı.. 5 sene içindeki TL nin değer kaybını buyrun görün..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emrahgms -- 7 Kasım 2016; 14:20:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ASLAN1905

    O zaman açıkcası 17" lastik yeterli olacaktır.

    Peki sizce EcoTSI ACT S/S'li motor mu yoksa direk 1.4 TSI 150 BG motoru mu?

    Yakıt olarak çok büyük bir farkları yok aslında ama aradaki 3-4 binlik fark almak için gerçekten değer mi merak ediyorum..

    Bencede Kesinlikle Değmez Kendim Kullandım ACT siz (FR 1.4 150hp Dsg)8 ay boyunca.
    Arasındaki 3 binlik farkın kapanması için en az 70.000 km yol yapmanız gerekiyor kaç yılda olduğunuda arkadaş yazmış zaten
  • Teşekkür ederim cevaplarınız için. Bir hayli gereksiz o zaman keza yılda en fazla 10 bin km yapan bir insanım.. :)

    Aradaki fiyat farkıyla güzel opsiyonlar ekletilebilir, büyük ekran vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celof -- 7 Kasım 2016; 15:2:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ASLAN1905

    O zaman açıkcası 17" lastik yeterli olacaktır.

    Peki sizce EcoTSI ACT S/S'li motor mu yoksa direk 1.4 TSI 150 BG motoru mu?

    Yakıt olarak çok büyük bir farkları yok aslında ama aradaki 3-4 binlik fark almak için gerçekten değer mi merak ediyorum..

    ben normal 1.4 tsi fr aldım, act motora karşı bir şüphe duyuyorum bu motor henüz reel olarak piyasada cok uzun kilometerde kullanılmadı, uzun süre sonra act motor teknolojisi nedeniyle silindirlerin faklı seviyelerde aşınıp sorun çıkartabileceğini düşünüyorum benimki sadece bir varsayım olur olmaz orasını bilemem ama ben tercih etmedim, ayrıca 100 km de ortalama yarım litre yakıt tasarrufu yapacağım diye 3500 lira fazla vermek istemedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okan10tr

    Kesinlikle cok yardimci oldu size ve diger arkadaslara da tesekkurler, dediginiz gibi sifir almak daha mantikli gibi duruyor cok sagolun

    kararı siz verin. liste fiyatları bu şekilde hangisini Sıfır almak daha mantıklı
    1.2 DSG + Cam Tavan + Advanced Paket 75.700 tl
    FR 1.4 150hp DSG 77.500 tl
  • dogus_83 kullanıcısına yanıt
    Açıklamalar gayet yeterli oldu teşekkür ederim herkese :)

    Memnun musunuz peki? Ek olarak hangi özellikleri aldınız?

    Benim için en önemli olay yol tutuşu; test sürüşünde bayıldım ancak 10 dakika ile tam olarak karar veremiyorum ve lastikler 18" idi.
  • action16 kullanıcısına yanıt
    Fr donanima yapilan eklemeyle fiyat daha da yukari cikiyor. Buyuk ekran mesela

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okan10tr

    Fr donanima yapilan eklemeyle fiyat daha da yukari cikiyor. Buyuk ekran mesela

    Yaklaşık 20 Gün önce Yakın bir Dostum Aldı. Fiyatı 77.800 tl
    FR 1.4 150hp DSG + Media System Plus (Büyük ekran)+ Ön-Arka Park Sensörü Optik Park Sistemi
  • 
Sayfa: önceki 22642265226622672268
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.