Şimdi Ara

SEAT LEON MK3/5F ANA KONU (1483. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
57.723
Cevap
368
Favori
2.584.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14811482148314841485
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Musacca82 M kullanıcısına yanıt
    Önce tırnağınızla hafif bakın boya kalkıp ilerleyecek gibi mi? Eğer öyle değilse pasta ile kenarları düzgün sınırlı hale getirmek lazım. Sonrasında kenarlardan taşırarak rötüş yapılır ve rötüş boyası kuruduktan sonra hiç sıkıntı olmaz. Hem oranın ilerlemesine izin vermez hem de o siyah plastik görünti kalkar ortadan.

    Mini onarım hakkını bunun için kullanmak pek gerekli değil bence. Tampon sonuçta. Ertesi gün biri gelir sürter bir daha uğraşırsınız :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr.Leon -- 19 Eylül 2015; 9:22:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BasicWarrior kullanıcısına yanıt
    aynen aynen..bizim de otopark çıkışı hem eğimli hemde dar bir köşe dönüşü var..dönerken gelen seslerden dolayı ben de tamponu sürtüyorum sandım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ah şu babalar yok mu :)

    Benimki de bridgestonedan başkasını tanımaz. Fiyata modele bakılmaz direkt alınır :)

    Bu arada benim resimler yalan oldu sanki😉 @junkerss

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevap için teşekkür ederim

    Bi kontrol edeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tmac61 kullanıcısına yanıt
    Hocam size iki kez attım resimleri. Ama donanımhaber sağolsun site çöktü. 4-5 gün öncesinin yedeğine geri döndüler. Tüm yazdığımız özel mesajlar ve konudaki mesajlar gitti...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr.Leon -- 19 Eylül 2015; 10:27:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tmac61 kullanıcısına yanıt
    Michelin güzel lastik evet ama biraz da aracın gücüne ve kullanım şekline bakmak lazım. lastikçiye gidiyorsun; 1.4 corsaya da michelin energy saver öneriyor leon fr a da energy saver öneriyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ibrahimaster İ kullanıcısına yanıt
    Depo sesi çözümü yok. Diğer vag grubu araçlarda da var.

    150 tl kadar doldurdum ben en fazla ve o sesi hiç duymadım.

    Direksiyon tam sağ tam sol yapılı halde rampa manevralarında disklerden gacırtı sesi gelebilir. Normal zamanla azalıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracındaki "İlk Yardım" çantasını inceleyen, içinde ne var" bi bakim diyen oldu mu hiç?
    Ben 2 yılın sonunda dün ilk defa eve çıkarıp(daha önce arabadayken göz ucuyla bakmıştım) içindekilere tek tek baktım.
    Gerçekten tam donanımlı harika bir çanta. İçindekilere bakmanın, kaza anında neyin nerde olduğunu bilme konusunda, yardımcı olacağını düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Junkerss hocam 1.2 tsi dsg aracımla dün çok yokuş inip çıktım uzun yolda,, en son tepeye cıkarken EPC ışıgı yandı ve aracın çekişi düştü. Cruse controla aldım belki hızlanır diye 60ı geçemedi. Rampayı inince arabayı kapatıp açtım sorun gitti. Servisi aradım yüksek rakımda basınçtan dolayı turbo devreden cıkabiliyor dedi getirin yazılımını kontrol edelim dediler. Sence başka bir sorun olabilirmi gidince ona göre soracağımda
  • Madem lastik konusu açıldı, tartışma konusu yaratalım Sipariş üzerine gelecek aracımızda kış lastiği olacağını düşünüyorum yada 4 mevsimlik... Kış lastiği olarak sattığımız araçta nokian w+ kullanıyorduk. Güvendiğim ve aldığım için memnuniyetimi dile getirdiğim bir lastik olmadı. Eğer ki saf kış lastiği şeklinde gelmezse Tekrar nokian almayı düşünüyorum. Bu sefer Nokian WR D4 olucak..ıslak zeminde frenlemede ''A'' alan bir lastik. sizlerden rica etsem hangi ebadını önerirsiniz veya fikirlerinizi paylaşırsanız okumak isterim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugra1445

    Junkerss hocam 1.2 tsi dsg aracımla dün çok yokuş inip çıktım uzun yolda,, en son tepeye cıkarken EPC ışıgı yandı ve aracın çekişi düştü. Cruse controla aldım belki hızlanır diye 60ı geçemedi. Rampayı inince arabayı kapatıp açtım sorun gitti. Servisi aradım yüksek rakımda basınçtan dolayı turbo devreden cıkabiliyor dedi getirin yazılımını kontrol edelim dediler. Sence başka bir sorun olabilirmi gidince ona göre soracağımda

    Çekişten düşme genelde turbo kaynaklı oluyor. Çok zorlandıysa ısındıysa vs. Korumaya almıştır. kontak kapa aç yapınca düzeldiyse geçici bir durumdur. tekrarlamaz ise çok takmayın. Anlık yakıt akışı bozukluğunda da epc yakabiliyor ama çekişten düşme olmuyor. Yokuş yukarı 5 kişi full bagaj zorladığında olmuştu başka bir 1.2 tsi kullanıcısında.

    Arıza kaydı oluşmuştur beyinde. Servis yakınsa uğrayın baksınlar. Ama büyük bir şey olduğunu düşünmüyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Pleksi plakalık ve vernikli App plaka yaptırdım.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gürbüz G kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun küçük bir detay ama güzel gösteriyor aracı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar merhaba uzun zamandır yazamıyorum geçen gün aracımla kamyoncu abilerimin kullandığı cırcır tabir edilen bir cismin üzerinden geçip lastiği yardık olay gece oldu ve ön sol lastiğimle üzenden geçtim. lastik yarılır yarılmaz hakimiyetimi kısa süreli kaybettim ancak araba kendini iyi toparladı.. hızım 90-95 arasıydı Allaha çok şükür hızlı değildim. HIZ FELAKETTİR.. aman dikkat .. sıkıntılı olacak durum eşim hamile ve 1 aya kadar nasipse kızım olacak .. eşim için endişe ettim çok şükür sıkıntımız olmadı..
    gelelim detaylara "cırcır"a vurduğum yerin 100-150 mt ilerisi BP istasyonu, aracı oraya çektim. Herkes toplandı tabi. her kafadan ses "aman kaskonu deldirmi kendin yaptır" bunda bişey yok vs. kasko deldirmemeyi tabi ki bende isterim neyse trafik polisleri geldi vurduğumuz parçayı bulduk raporlarını hazırladılar. Yarın sabah onaylayıp gönderriz yada kendiniz alın dediler (bu arada kaza antalya - korkuteli yolunda oldu / yazır köyü) ( Saat 20:00-20:30 sıraları) . ben kaskoyu aradım kaskom Groupama Sigorta , aracı en yakın SEAT servisi olan başaranlara çekeriz dediler. Bende yanımda eşim var geri dönüş için araç teminin istedim, aracı sabah dosya açılınca veririz dediler.. bende bana bir yol söyleyin yardımcı olun dedim.. "siz bilirsiniz dediler" bende çekici istemiyorum aracımla elmalı ilçesine gider sabah yine aracımla antalya başaranlara giderim dedim. neyse stepne yi taktım.. elmalıya gidecekken ( kaza yeri elmalı arası 65 km) (kaza yeri antalya arası 40 km) antalyaya gittim yakınımın evinde kaldım sabah kaza roporlarını dolmuşla korkuteli bölge trafik gönderdi.. ve başaranlara gittim. Başaranlara ön yargılı olarak gittim, ilgi alaka vs olmayacağını düşündüm. neyse araç hasar kayıtta emir bey karşıladı fotoğraflar falan.. araç yapımına bayram sonrası başlanır ve bayramdan 7 gün sonra teslim olur dediler ancak sizin araçta yürürde sıkıntı yok lastik takalım test edelim . sıkıntı yoksa göndeririz dediler saat 11.00 gibi işlem başladı saat 18.00 gibi lastik takıp çıktık
    aracın lastiği değişti, jant bayram sonrası tamire gidecek.. sol kapı altı marşpiyel de bayramdan sonra yapılacak.. marşpiyel değişmeyecek sadece çektirilip boyanacak dediler. bayram sonrası aracı bırakıp 7 günlük kaskodan araç alacağım ancak, hasar kayıttaki arkadaş size 7 gün değil ancak 3 gün verirler dedi. nedeni ise masrafın 2000 tl altında olmasıymış
    neyse arkadaşlar nazar çıktı çok şükür yavaştım, cırcırı düşüren kamyoncu dayının da kulağını iyi çınlattım
    kalın sağlıcakla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇİKO07

    arkadaşlar merhaba uzun zamandır yazamıyorum geçen gün aracımla kamyoncu abilerimin kullandığı cırcır tabir edilen bir cismin üzerinden geçip lastiği yardık olay gece oldu ve ön sol lastiğimle üzenden geçtim. lastik yarılır yarılmaz hakimiyetimi kısa süreli kaybettim ancak araba kendini iyi toparladı.. hızım 90-95 arasıydı Allaha çok şükür hızlı değildim. HIZ FELAKETTİR.. aman dikkat .. sıkıntılı olacak durum eşim hamile ve 1 aya kadar nasipse kızım olacak .. eşim için endişe ettim çok şükür sıkıntımız olmadı..
    gelelim detaylara "cırcır"a vurduğum yerin 100-150 mt ilerisi BP istasyonu, aracı oraya çektim. Herkes toplandı tabi. her kafadan ses "aman kaskonu deldirmi kendin yaptır" bunda bişey yok vs. kasko deldirmemeyi tabi ki bende isterim neyse trafik polisleri geldi vurduğumuz parçayı bulduk raporlarını hazırladılar. Yarın sabah onaylayıp gönderriz yada kendiniz alın dediler (bu arada kaza antalya - korkuteli yolunda oldu / yazır köyü) ( Saat 20:00-20:30 sıraları) . ben kaskoyu aradım kaskom Groupama Sigorta , aracı en yakın SEAT servisi olan başaranlara çekeriz dediler. Bende yanımda eşim var geri dönüş için araç teminin istedim, aracı sabah dosya açılınca veririz dediler.. bende bana bir yol söyleyin yardımcı olun dedim.. "siz bilirsiniz dediler" bende çekici istemiyorum aracımla elmalı ilçesine gider sabah yine aracımla antalya başaranlara giderim dedim. neyse stepne yi taktım.. elmalıya gidecekken ( kaza yeri elmalı arası 65 km) (kaza yeri antalya arası 40 km) antalyaya gittim yakınımın evinde kaldım sabah kaza roporlarını dolmuşla korkuteli bölge trafik gönderdi.. ve başaranlara gittim. Başaranlara ön yargılı olarak gittim, ilgi alaka vs olmayacağını düşündüm. neyse araç hasar kayıtta emir bey karşıladı fotoğraflar falan.. araç yapımına bayram sonrası başlanır ve bayramdan 7 gün sonra teslim olur dediler ancak sizin araçta yürürde sıkıntı yok lastik takalım test edelim . sıkıntı yoksa göndeririz dediler saat 11.00 gibi işlem başladı saat 18.00 gibi lastik takıp çıktık
    aracın lastiği değişti, jant bayram sonrası tamire gidecek.. sol kapı altı marşpiyel de bayramdan sonra yapılacak.. marşpiyel değişmeyecek sadece çektirilip boyanacak dediler. bayram sonrası aracı bırakıp 7 günlük kaskodan araç alacağım ancak, hasar kayıttaki arkadaş size 7 gün değil ancak 3 gün verirler dedi. nedeni ise masrafın 2000 tl altında olmasıymış
    neyse arkadaşlar nazar çıktı çok şükür yavaştım, cırcırı düşüren kamyoncu dayının da kulağını iyi çınlattım
    kalın sağlıcakla

    Hocam büyük geçmiş olsun... Size ve ailenize bir şey olmamış ya gerisi önemli değil.

    Benzer bir olay 2000 yılında bizim başımıza geldi. Ankara da havaalanı yolunda öndeki kamyondan metal kalas düşmüş yola. O zaman tempra vardı bizde. Gece giderken görmedik daldık kalasa. Ön iki jant kırıldı lastik mastik hak getire... Arka lastiklerden biri yarıldı...


    Sizin jant iyi darbe yemiş anlaşılan ama görüntüde bir şey yok gibi. Eğer üzerinde yürüdüyseniz kenarı köşesi traşlanmış olabilir. Hepsi bir yana jant yamulmuş olabilir. Tamir mümkün ama jant bu... Risk alınacak bir parça değil. İkinci bir darbede yamulmaz belki de içinde bir çatlak oluşmuştur kırılır.

    Tabi olayı siz yaşadınız. Jantı lastikten ayırıp inceleyin iyice ve eğer sıkıntılı ise tamir yerine değişim talep edin. Yok tamir edilir bir şey olmaz diye ısrar ederlerse o jantı ön teker yerine arka sağa filan aldırın.

    Marşpiyer değişmez zaten. aracın ana parçalarından biri. Çekilir çekiçlenir macunlanır boyanır.

    Genel anlamda çok bir hasar görünmüyor. Davlumbaz filan sağlam heralde? Servise ve kaskoya gerek yok aslında ama bırakmışsınız artık

    tam bayram başı... Neyse cana gelmemiş

    Geçmiş olsun tekrar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr.Leon -- 19 Eylül 2015; 16:19:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugra1445

    Junkerss hocam 1.2 tsi dsg aracımla dün çok yokuş inip çıktım uzun yolda,, en son tepeye cıkarken EPC ışıgı yandı ve aracın çekişi düştü. Cruse controla aldım belki hızlanır diye 60ı geçemedi. Rampayı inince arabayı kapatıp açtım sorun gitti. Servisi aradım yüksek rakımda basınçtan dolayı turbo devreden cıkabiliyor dedi getirin yazılımını kontrol edelim dediler. Sence başka bir sorun olabilirmi gidince ona göre soracağımda

    Bu epc isigi bendede yaniyordu.daha onceki sayfalarda yazmistim.
    Ancak erzurum ağri erzincan gibi yuksek rakimli yerlerde ve yuksek hizlarda yakiyordu epc isigini.ankarada hiç yakmadi çok sukur.serviste bilgisayarada baglattim hic bir sorun çikmadi.serviste yuksek basinctan olabiliyor dediler. Yakitin kotu olmasindanda kaynaklanabiliyormus.
    Ancak.yuksek rakimlarda aracı sıkıştirinca epc yakmasi dogrudur bendede hep yuksek rakimlarda yakti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: junkerss

    Hayırlı olsun küçük bir detay ama güzel gösteriyor aracı

    FR DSG ön tampon mat siyah renk bıyık uygulaması.
    Maslak Sonax'ta uygulama yapıldı. Hizmet çok iyi.

    FR logolu pleksi plakalık ve vernikli App plaka da çok güzel oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gürbüz G


    quote:

    Orijinalden alıntı: junkerss

    Hayırlı olsun küçük bir detay ama güzel gösteriyor aracı

    FR DSG ön tampon mat siyah renk bıyık uygulaması.
    Maslak Sonax'ta uygulama yapıldı. Hizmet çok iyi.

    FR logolu pleksi plakalık ve vernikli App plaka da çok güzel oldu.


    Hayırlı olsun

    Plakalar mühürlü değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet kardeşim mühürlü. İstersen telefonunu veririm. İstediğin yazıyı ve logoyu uygulatırsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gürbüz G kullanıcısına yanıt
    Eyvallah. Ben bir seneyi aşkındır kullanıyorum zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 14811482148314841485
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.