Şimdi Ara

Seat leon 1.4 tsı 140hp

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar baslıktaki aracıma su 2 kıtten bırını taktırmayı dusunuyorum hangısını tercıh etmelıyım DAHA ONCE KULLANAN ARKADASLAR yardimci olursa sevinirim. Özelden teklıf de atabılırsınız ancak önerilerinizi sadece burdan yapınız
    1 Prins 4 Silindir TSI VSI-2 DI Kit (direk enjeksıyon)
    2 Prins FSI-TSI Sıvı Sistem DLM Kit (sıvı)
    FİYAT TEKLİFLERİNİZİ BEKLİYORUM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gktg06 -- 27 Nisan 2018; 10:37:50 >



  • sayın gktg06

    aracınız muhtemel olarak CHPA veya CTPA motor numarası ile başlıyor.
    Şayet böylesi bir durumda prins Direct LiquiMax Sistemi taktırmanız gerek .
    Prins'in direkt enjeksiyonlu araçlar için özel olarak ürettiği ve dünyada bir ilk yaratan otogaz dönüşüm sistemi Direct LiquiMax (DLM), artık Türkiye'de. DLM LPG sisteminin en büyük özelliği, yalnızca direkt enjeksiyonlu araçlar için üretilmiş olması değil aynı zamanda en son teknolojiye sahip olmasıdır.

    Direct LiquiMax Sistemi'nin özellikleri .....

    * Prins DLM Sistemi, aracınızın orijinal benzin enjeksiyonu ile eşdeğer bir teknolojiye sahiptir. Motorda yer alan mevcut elektronik bileşenlerden maksimum derecede faydalanır. Bu sayede benzin ile LPG arasında sürüş farkı hissedilmez. Benzinli araç performansı ile LPG'li araç performansı birbirine eşdeğer seviyede olur.
    * DLM ile araç ilk çalışmadan itibaren LPG tüketir. Bu nedenle aracı çalıştırmak için dahi benzine ihtiyaç duyulmaz. Bu özellik %100 LPG tüketerek daha çok tasarruf yapılmasını sağlar.
    * DLM kitinin içinde bulunan parçalar dışında herhangi bir ekstra ekipmana ihtiyaç yoktu. Buna, otogaz sistemi yağlama malzemesi olarak bilinen koruyucu sıvı dozlayan sistem de dahildir.
    * DLM kitinin bulunduğu direkt enjeksiyonlu araçlarda, sıvı LPG'nin yüksek basınç altında silindirin içine enjekte edilmesi için modifiye edilmiş bir yüksek basınç pompası ile benzin sisteminin yakıt enjektörleri kullanılır. Bu durum sayesinde otomobil için hayati önem taşıyan emme manifoldu da delinmemiş olur.
    * Normal şartlar altında sıralı sistemlerde 10.000 km'de bir yapılan bakım, DLM LPG kitinin takılı olduğu araçlarda 25.000 km'de bir yapılır.



    detay https://www.youtube.com/watch?v=Yc5K0TJ4bhM&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simsekotogazankara -- 24 Nisan 2018; 12:56:19 >




  • simsekotogazankara kullanıcısına yanıt
    Öncelikle teşekkür ederim.
    Vsi2 di onermiyorsunuz galiba 2 kitinde enerji tasarrufu yüzdesi nedir fiyat da alabilirmiyim?
    CHP MOTOR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gktg06 -- 24 Nisan 2018; 13:19:3 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gktg06

    Öncelikle teşekkür ederim.
    Vsi2 di onermiyorsunuz galiba 2 kitinde enerji tasarrufu yüzdesi nedir fiyat da alabilirmiyim?
    CHP MOTOR
    önermiyoruz değil bu kodda sadece dlm kiti mevcut .bundan dolayı.Dlm fiyat .2330 euro nakit 2440 euro 9 taksitli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simsekotogazankara

    önermiyoruz değil bu kodda sadece dlm kiti mevcut .bundan dolayı.Dlm fiyat .2330 euro nakit 2440 euro 9 taksitli

    Alıntıları Göster
    teşekkürler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.