Şimdi Ara

*****---SEAT KULÜBÜ---*****(1.4 leonlar geliyor) (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.179
Cevap
10
Favori
368.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu ana kadar yazılanlara bakma fırsatı bulamadım .....
    fakat kafama şu kapı kollarının soyulması takıldı. ( iç taraftan )

    Bu sorunu kökten çözmek için bir şey yapan var mı seat'çıların arasında ?
    ( keza. genel VW sorunu ya bu )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Levcho -- 4 Ekim 2006; 12:56:15 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Levcho

    Şu ana kadar yazılanlara bakma fırsatı bulamadım .....
    fakat kafama şu kapı kollarının soyulması takıldı. ( iç taraftan )

    Bu sorunu kökten çözmek için bir şey yapan var mı seat'çıların arasında ?
    ( keza. genel VW sorunu ya bu )



    Allah Allah,benim araç 2004 model hiç öyle bir sorun yaşamadım,ama daha yeni sayılır ya ilerde görecez..!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SuPeRBoY911

    quote:

    Orjinalden alıntı: Levcho

    Şu ana kadar yazılanlara bakma fırsatı bulamadım .....
    fakat kafama şu kapı kollarının soyulması takıldı. ( iç taraftan )

    Bu sorunu kökten çözmek için bir şey yapan var mı seat'çıların arasında ?
    ( keza. genel VW sorunu ya bu )



    Allah Allah,benim araç 2004 model hiç öyle bir sorun yaşamadım,ama daha yeni sayılır ya ilerde görecez..!


    2001-2002 model araçlarda kronik olduğuna eminim.
    benim daha 2000-3000 km lerde başladı soyulmaya. ( ilk yılında daha )
    İç taraftaki kapı kollarına, plastik üzerine, lastikliymiş gibi bir gri boya atılmış.
    Tırnağınla rahat kazıyabiliyorsun.
    Başkalarında da mutlaka vardır. Fırsat olursa resim çekip koyarım buraya.

    (Bu yıl tatilden gelirken, benim kız arka kapının boyalarını olduğu gibi kazıdı....
    inatlaşti.....bir şey de diyemedik....)




  • kapı içi soyulma sorunu seatlarda kronik.. benimkide yarı gri yarı siyah.. bazıları hepsini soyarak siyah bırakıyor orayı.. bende yapsam mı diye zaman zaman düşünmüyor değilim.. aklıma başka da bi çözüm gelmiyor zaten..
  • Merhaba Arkadaslar ,
    superboyun dediklerini denemeye calisirken klimayi celciustan fahrenayt'a(yanlis yazdigimi biliyorum) gecirdim ve tekrar duzeltemedim.
    nasil yapildigini bilen var mi?
    yardim et superboy :)
    senin resim eski kasam klima mi? benim ibizanin klimasi degisik. yeni kasadakiler hep ayni degilmi? veya leon klimasi seninki sanirim. bilgileri nette nerde buldun? ayni yerde bizim arabalarinkide vardir belki.
    selamlar...
    quote:

    Orjinalden alıntı: SuPeRBoY911

    Daha önce verildimi bilmiyorum ama ben forumda göremediğim için yazıyorum.
    Birçoğumuzun aracında bulunan dijital klima diye bildiğimiz "climatronic" asıl görevinin yanında bize, aracımızla ilgili yaklaşık 50 farklı bilgiyi gösterebiliyor. bunu daha önce ben denedim çok hoş oluyor. nasıl olduğunu anlatayım.

    klimatronik in karşısına geçtiğimizde sol alt köşede bulunan tuşa (*) basılı tutarken aynı zamanda sol üst köşesindeki buğu çözme tuşuna basıyoruz. sonra ikisini aynı anda bırakıyoruz. eğer doğru yapabildiysek klimatronik ekranında "0C" görürüz. daha sonra alttaki + ve - tuşları ile ekrandaki 0C değerini 1c,2c,.....86c ye kadar değiştirebiliriz.
    hangi bilyi görmek istiyorsak (örneğin aracın hızı 17C dir) oraya geldiğimizde klimatronik in sağ alt köşesinde bulunan iç havalandırma tuşuna basıyoruz. bu tuşu enter tuşu gibi düşünebilirsiniz. ve klimatronik ekranında aracın hızı dijital olarak görünür.

    düzeltme : arkadaşlar menüye giriş olayını yanlış hatırlamışım maalesef. can kardeşimin düzeltme için yaptığı çalışmayı buraya koymanın uygun olacağını düşündüm.

     *****---SEAT KULÜBÜ---*****(1.4 leonlar geliyor)


    arkadaşlar konuya açıklık getireyim ..
    1*öncelikle 1 ve 2 numaralı tuşlara önce 1e sonrada 1e basılı tutarak 2 ye basmak şartıyla basıp bırakıyoruz..
    2*daha sonra ekranda "1c" gibi program kodları çıkıyor (ilerledikçe 2c-3c.. diye gidiyor..)
    3*daha sonra derece artırmak için kullandığımız + , - (3 ve 4. tuşlar) tuşlarıyla programlar arasında geziyoruz (örneğin hız göstergesini açmak için 17c ye gelmek yeterli..)
    4*en son gelmek istediğimiz program koduna geldiğimizde 1 nolu tuşa(iç hava sirkülasyonu tuşu) basarak geldiğimiz programı seçmiş oluyoruz..
    sonuç : hız göstergemiz artık dijital klima ekranımızda
    not : klimanın çalışır durumda olupolmaması önemli değildir..

    NOT:ALINTIDIR..!




  • Benim bahsettiğim Leon ve Toledolar için geçerli ya..!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Levcho


    quote:

    Orjinalden alıntı: SuPeRBoY911

    quote:

    Orjinalden alıntı: Levcho

    Şu ana kadar yazılanlara bakma fırsatı bulamadım .....
    fakat kafama şu kapı kollarının soyulması takıldı. ( iç taraftan )

    Bu sorunu kökten çözmek için bir şey yapan var mı seat'çıların arasında ?
    ( keza. genel VW sorunu ya bu )



    Allah Allah,benim araç 2004 model hiç öyle bir sorun yaşamadım,ama daha yeni sayılır ya ilerde görecez..!


    2001-2002 model araçlarda kronik olduğuna eminim.
    benim daha 2000-3000 km lerde başladı soyulmaya. ( ilk yılında daha )
    İç taraftaki kapı kollarına, plastik üzerine, lastikliymiş gibi bir gri boya atılmış.
    Tırnağınla rahat kazıyabiliyorsun.
    Başkalarında da mutlaka vardır. Fırsat olursa resim çekip koyarım buraya.

    (Bu yıl tatilden gelirken, benim kız arka kapının boyalarını olduğu gibi kazıdı....
    inatlaşti.....bir şey de diyemedik....)




    2001 2002 yi bilemiycem ama benim araç 40.000 sayılır öyle bir sorunum yok

    daha önce İbiza Cupra 1.9 TDI vardı 100.000 küsur km yaptım ondada yoktu..!




  • Aslında ayıp etmişler. Yanlış parça değiştirmek hoş olmamış. Önemli olan kayıştan falan anlamak diil zaten hocam. Ben de anlamam. Eğer başında durabilecek zamanın olsaydı test sürüşüne çıkıldığında yolunda olmayan şeylerin yapılması için uğraşabilirdin demek istemiştim. Neyse sen kararını vermişsin kardeş. Seat' tan soğuduğuna üzüldüm..
  • Sanırım kapı içi soyulma olayı standart. Benim araçta da var. Allahtan kapı içi kollarım siyah da soyulduğunda da renk değiştirmiyor. Ama soyulma durumundan rahatsızsanız değiştirebilirsiniz. Çok pahalı olmaması lazım.

    Seat Man


    quote:

    Orjinalden alıntı: SuPeRBoY911

    quote:

    Orjinalden alıntı: Levcho

    Şu ana kadar yazılanlara bakma fırsatı bulamadım .....
    fakat kafama şu kapı kollarının soyulması takıldı. ( iç taraftan )

    Bu sorunu kökten çözmek için bir şey yapan var mı seat'çıların arasında ?
    ( keza. genel VW sorunu ya bu )



    Allah Allah,benim araç 2004 model hiç öyle bir sorun yaşamadım,ama daha yeni sayılır ya ilerde görecez..!




  • Arkadaşlar yeni Leon 1,6 2. eli için ne dersiniz?
  • Şu anda pek iyi sayılmaz çünkü alan satmıyor..! Ama çok çok da kötü değil..!
  • Arakadaşlar Corboba TDI bakım sıklıgı 7500 te bir mi15000 de birmi.. SCT forumda bir arakdas ilk 7500 ten sonra 15 bin de bir demiş.. VW polo TDI 10 bin de bir gidiyor cordoba TDI 7500 olurmu ki böyle.. garanti bitene kadar mı yoksa..Maliyet ne civarı birde.
  • Arkadaşlar,

    Stylance modelini satın almayı düşünüyorum.
    Muhtemelen forumda geçmiş olacaktır, ancak, özet olarak tüm artı ve eksilerini iletebilirseniz sevinirim. Teşekkürler.
  • Tüm Seat severlere selamlar,
    Seat DH club topikinde şöyle bir göz gezdirdim.
    Bakyorum millet hep servislerden şikâetçi.
    "....ve markanın ismini zedeleniyor...." denmiş bir konuda
    bu fikirlere katılıyorum.
    Servis ağı olmaması da markanın ismini ve satışı çok etkiliyor.
    Mesela...koca trakya bölgesinde hiç seat yetkili servisi YOK.
    Trakyada Seat alan bir kişi, servis için...en yakın....Beylikdüzü servisisine gitmek zorunda....

    Keza...memleketimizde genel olarak (sadece otoda değil) servis hizmetleri çok kötü.
    Bu da.....türk insanının bilgisizliğinden ve kendi hakkını aramama olayından kaynaklanıyor.
    İnsanımızın bu zayıf yanını bilerek, servisler de istediği gibi yalan söyleyip oynayabiliyor müşterilerlerle.

    2001 yılında, Seat cordobayı yeni aldığımda....aracın teybinde garip bir arıza oldu.
    Kendiliğinden açılıyordu.Kapatıyorsun...yine belirsiz süre sonra kendiliğinde açılıyor.

    Zeytinburnu Hipodromun karşısında olan servise gittim ( adını hatırlayamadım )
    Teybin değiştirileceğini söylediler.
    30 dak işlem sonra, aracı teslim ettiler.
    Tabi, neler olduğunu görmediğim için, teybin sıfırıyla değiştirildiğini zannettim.
    Eve geri döndüm.( Çorluda oturuoyorum- git/gel 250 KM )
    Bir kaç gün sonra, aracımla gezerken (geç sattlerdeydi) farkettim ki....klima kumanda panosunun en alt ışıkları yanmıyor.
    İlk önce anlamadım olayı. Kitapçığı karıştırdım ama böyle bilgiye rastlamadım.
    Sonra, teybin ön kaset kapakçığını araladım ve teybin içine şöyle bir göz attım.
    Benim araca sıfır diye düşündüğümü takılan teyb kullanılmış gibi içi tozlu ve eskiydi.
    (elektronik işiyle uğraştığım için, teybin mekanik aksamından bunları anlayabildim )
    O ışıklar park ışıklaryla birlikte otomatik çalışması gerekiyor kaanatine vardım.
    Ve ön pano kumandasının da teyp üzerinden kontrol edildiğni anladım böylece.
    Hatalı hizmete tabii olduğumu anlayınca, önce Katalonya otoyu aradım şikayet bildirdim,
    sonra servisi aradım.......Gel bakalım dediler.
    Haydiiiii.....kalktık gene 250 km git gel+1 işgünü kayıp.
    Servise gittiğimde, doğrudan servis müdürüyle görüşmek istedim....
    Ordaki ustalar biraz tedirgin oldu ve yardım etmek istediklerini söylediler.
    Ben de illa ki servis müdürüyle görüşeceğimi söyleyince....iyice kıllandılar.
    Servis müdürü geldi....aynen izlenimlerimi anlattım ve ancak yeni bir teyp ve yeni bir panoyla servisten ayrılacağımı söyledim.
    Tesadüf o ki.....tam o anda...katalonya otodan biri, servis müdürünü aradı.
    Benim şikayetimi bildirdi.....
    Ve...........o andan sonraki hizmeti görün.
    1 servis müdürü ve 2 usta etrafımda nasıl döneniyor.
    Sonuçta....teyp ve panoyu sıfırıyla benim gözümün önünde değiştirdiler.
    Ve çıkışta da kapıya kadar uğurladılar..

    Yaani......çok uzun lafın kısası......HAKKINI ARAMAZSAN......TÜRKİYEMİZDE SERVİS HİZMETLERİ KÖTÜDEN KÖTÜYE GİDECEK.
    Hekeze selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Levcho -- 7 Ekim 2006; 10:56:03 >




  • Benim de 2005 Seat İbiza 1.4 100 Hp seatım var beni de üye yaparsanız sewnrm.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bdx

    Arakadaşlar Corboba TDI bakım sıklıgı 7500 te bir mi15000 de birmi.. SCT forumda bir arakdas ilk 7500 ten sonra 15 bin de bir demiş.. VW polo TDI 10 bin de bir gidiyor cordoba TDI 7500 olurmu ki böyle.. garanti bitene kadar mı yoksa..Maliyet ne civarı birde.


    Ben 8.000 küsür da yaptırdım, yanılmıyorsam 7.500 de yapılması gerekiyor,fiyatından tam emin değlim,aracı 2004 de aldım aldıktan 5 ay sonra Denizliye gitmem gerekti 2 aylığına,o süre içinde araç benim dükkandaydı benim ortağım yaptırmıştı o zaman..!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Levcho

    Tüm Seat severlere selamlar,
    Seat DH club topikinde şöyle bir göz gezdirdim.
    Bakyorum millet hep servislerden şikâetçi.
    "....ve markanın ismini zedeleniyor...." denmiş bir konuda
    bu fikirlere katılıyorum.
    Servis ağı olmaması da markanın ismini ve satışı çok etkiliyor.
    Mesela...koca trakya bölgesinde hiç seat yetkili servisi YOK.
    Trakyada Seat alan bir kişi, servis için...en yakın....Beylikdüzü servisisine gitmek zorunda....

    Keza...memleketimizde genel olarak (sadece otoda değil) servis hizmetleri çok kötü.
    Bu da.....türk insanının bilgisizliğinden ve kendi hakkını aramama olayından kaynaklanıyor.
    İnsanımızın bu zayıf yanını bilerek, servisler de istediği gibi yalan söyleyip oynayabiliyor müşterilerlerle.

    2001 yılında, Seat cordobayı yeni aldığımda....aracın teybinde garip bir arıza oldu.
    Kendiliğinden açılıyordu.Kapatıyorsun...yine belirsiz süre sonra kendiliğinde açılıyor.

    Zeytinburnu Hipodromun karşısında olan servise gittim ( adını hatırlayamadım )
    Teybin değiştirileceğini söylediler.
    30 dak işlem sonra, aracı teslim ettiler.
    Tabi, neler olduğunu görmediğim için, teybin sıfırıyla değiştirildiğini zannettim.
    Eve geri döndüm.( Çorluda oturuoyorum- git/gel 250 KM )
    Bir kaç gün sonra, aracımla gezerken (geç sattlerdeydi) farkettim ki....klima kumanda panosunun en alt ışıkları yanmıyor.
    İlk önce anlamadım olayı. Kitapçığı karıştırdım ama böyle bilgiye rastlamadım.
    Sonra, teybin ön kaset kapakçığını araladım ve teybin içine şöyle bir göz attım.
    Benim araca sıfır diye düşündüğümü takılan teyb kullanılmış gibi içi tozlu ve eskiydi.
    (elektronik işiyle uğraştığım için, teybin mekanik aksamından bunları anlayabildim )
    O ışıklar park ışıklaryla birlikte otomatik çalışması gerekiyor kaanatine vardım.
    Ve ön pano kumandasının da teyp üzerinden kontrol edildiğni anladım böylece.
    Hatalı hizmete tabii olduğumu anlayınca, önce Katalonya otoyu aradım şikayet bildirdim,
    sonra servisi aradım.......Gel bakalım dediler.
    Haydiiiii.....kalktık gene 250 km git gel+1 işgünü kayıp.
    Servise gittiğimde, doğrudan servis müdürüyle görüşmek istedim....
    Ordaki ustalar biraz tedirgin oldu ve yardım etmek istediklerini söylediler.
    Ben de illa ki servis müdürüyle görüşeceğimi söyleyince....iyice kıllandılar.
    Servis müdürü geldi....aynen izlenimlerimi anlattım ve ancak yeni bir teyp ve yeni bir panoyla servisten ayrılacağımı söyledim.
    Tesadüf o ki.....tam o anda...katalonya otodan biri, servis müdürünü aradı.
    Benim şikayetimi bildirdi.....
    Ve...........o andan sonraki hizmeti görün.
    1 servis müdürü ve 2 usta etrafımda nasıl döneniyor.
    Sonuçta....teyp ve panoyu sıfırıyla benim gözümün önünde değiştirdiler.
    Ve çıkışta da kapıya kadar uğurladılar..

    Yaani......çok uzun lafın kısası......HAKKINI ARAMAZSAN......TÜRKİYEMİZDE SERVİS HİZMETLERİ KÖTÜDEN KÖTÜYE GİDECEK.
    Hekeze selamlar.


    %100 haklısın arkadaşım,hakkını aramadığn sürece hep böyle yapıyorlar..!

    Benim İbiza Cupra vardı,elektirikli açılıp-kapanan aynalar tutukluk yapıyordu park halindeyken biri sürtmüş sonra hiç çalışmadı zaten garantiden değişecekti tutukluk yaptığı için haberleri vardı neyse aracı aldığım bayinin servisine gittim orda aşırı yoğunluk vardı benimde zamanım yoktu aracı bırakmak istemedim sağolsun arkadaşlar başka bir yetkili servisi arayıp beni oraya yolladıklarını söylediler ilgilenin dediler bende gittim anlattım sorunu ilk başta süper ilgilendiler garantiden diyince böyle bi bozuldular abi kullanıcı hatası v.s dediler sinirlendim doğuş otodan bi ark. var aradım ordan servisi arattım baktım adamlar 90 derece döndü yine çay fln söylediler hiç bekletmeden aracı aldılar camları falan siliyorlar yuh dedim ya..!Ufacık bir problem için illa böyle uğraşmakmı gerekiyor kardeşim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bdx

    Arakadaşlar Corboba TDI bakım sıklıgı 7500 te bir mi15000 de birmi.. SCT forumda bir arakdas ilk 7500 ten sonra 15 bin de bir demiş.. VW polo TDI 10 bin de bir gidiyor cordoba TDI 7500 olurmu ki böyle.. garanti bitene kadar mı yoksa..Maliyet ne civarı birde.



    TDI bakımları 7.500 km'de bir. Aynı motora sahip VW Poloda ise 10.000 km'de bir bakım. Serviste bu konuyu dile getirdim ama sorduğum soruya tatmin edici yanıt alamadım ben. Tatmin edici yanıt alan arkadaş varsa, burda paylaşırsa sevinirim. Aklımda kalan cevap ise güya ispanya belirlemiş 7.500' kmde bir TDI leri bakıma çağırın diye. Bakım periyodlarını geçirmemenizi tavsiye ederim olası bir sorunda garanti konusunda başınız ağrıyabilir. En son 22.500 km bakımını yaptırdım temmuz ayında 140 YTL tuttu. Bonus kampanyası vardı o tarihte +3 taksit toplam 6 taksit yaptırdım bende 15.000 - 30.000 -45.000 gibi bakımlar daha fazla tutuyor bildiğim kadarıyla. Kazasız belasız günler.




  • o zaman garantiden sonra 10000 de bir 15 binde bir gideriz... kendileri bilir..
  • üye olmak istiyorum ben de seat kullanıcısıyım
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.