Şimdi Ara

Seat Ibiza Reference 1.0+LPG nasıl olur? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
4.625
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazda Motor Corporation


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan K.

    Hocam zamaninda benzinli arac kullandim. LPG psikolojik olarak bile rahatlatiyor insani. Minimum 5 yil kullanacagim parasini her turlu cikarir bence

    O motor atmosferik karıştırdım turbolular için prinsler falan 3-4 bin, iyi bir lpg ile uzun süre kullanırsınız zaten b sınıfı arabada performans beklentisine giren zaten cupra gti hothatch almalı.

    "Kantarin topuzunu tutmamis" hocam.

    Cupra nereden cikti yahu

    Benim normal bir kullanici olarak beklentim:
    - Normal sehir ici seyri esnasinda hafif rampalar da dahil olmak uzere 1.500rpmde ilerleyebilmek ve gaza basinca bu devirde aracin tepki vermesi
    - Vitesi aracin cekisine gore degil, zamanlarin %95'inde sadece hiza gore degistirmek
    - Vites degisimleri dusuk devirde olacagindan,vites degistirirken debriyajdan, topuzdan sacma tepkiler alip sarsilmamak,
    - Aracin sessiz sessiz yurumesi,
    - Araca dort kisi binince, klimanin acik oldugu yaz gunlerinde illallah etmemek
    - Anayola sag taraftan ciktigimda, arkamdaki kamyon tamponuma yapismadan, trafigin seyir hizina yetisebilmek
    -Sollamaya cikarken muhendislik hesaplari yapmamak

    falan filan, gazlamak isteyince biraz gitmesi de iyi olur.

    Tum bunlari 1.0 atmosferikten 4.000TL daha pahali olan 1.2 TSI 90bg yapiyor zaten. Yine de 90.000TL verip 1.8 TSI 192bg alacak, cukurlarda bobrek tasi dokecek, pistlerde kapisacak, 1.8 MTV'si odeyecek ve bol bol benzin harcayacaksaniz tutmayayim sizi.

    Ozet: 1.0'in performansini yetersiz bulanin almasi gereken araba 1.8 TSI 192bg Cupra degildir. 1.2 TSI 90 fazla fazla is gorur,

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • LPGli araç candır. Cekmez, gitmez, yürümez laflarını geçin. 75 beygir 1.0 motor ne kadar giderse o kadar gider.
    TSI motor bana mantıklı gelmiyor. Az yakar diyorlar doğru ama 90 km hızı geçmezsen doğru.
    Bütçen varsa, TSI motoru geçer, direk dizel alırsın.

    Konuya dönelim, Alın LPG yi de çakın hocam. Vergi avantajı, düşük yıllık bakım maliyeti, düşük yakıt tüketimi sizin olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olorin_

    LPGli araç candır. Cekmez, gitmez, yürümez laflarını geçin. 75 beygir 1.0 motor ne kadar giderse o kadar gider.
    TSI motor bana mantıklı gelmiyor. Az yakar diyorlar doğru ama 90 km hızı geçmezsen doğru.
    Bütçen varsa, TSI motoru geçer, direk dizel alırsın.

    Konuya dönelim, Alın LPG yi de çakın hocam. Vergi avantajı, düşük yıllık bakım maliyeti, düşük yakıt tüketimi sizin olsun

    Ne cok yazdim bu konuya

    1.4 TDI 3 silindirli tartar motor; 1.2 TSI ile ayni keyfi, akiciligi, sessizligi, tepkileri verecek olsa tabi dizel alinir hocam.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mazda Motor Corporation


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan K.

    Hocam zamaninda benzinli arac kullandim. LPG psikolojik olarak bile rahatlatiyor insani. Minimum 5 yil kullanacagim parasini her turlu cikarir bence

    O motor atmosferik karıştırdım turbolular için prinsler falan 3-4 bin, iyi bir lpg ile uzun süre kullanırsınız zaten b sınıfı arabada performans beklentisine giren zaten cupra gti hothatch almalı.

    "Kantarin topuzunu tutmamis" hocam.

    Cupra nereden cikti yahu

    Benim normal bir kullanici olarak beklentim:
    - Normal sehir ici seyri esnasinda hafif rampalar da dahil olmak uzere 1.500rpmde ilerleyebilmek ve gaza basinca bu devirde aracin tepki vermesi
    - Vitesi aracin cekisine gore degil, zamanlarin %95'inde sadece hiza gore degistirmek
    - Vites degisimleri dusuk devirde olacagindan,vites degistirirken debriyajdan, topuzdan sacma tepkiler alip sarsilmamak,
    - Aracin sessiz sessiz yurumesi,
    - Araca dort kisi binince, klimanin acik oldugu yaz gunlerinde illallah etmemek
    - Anayola sag taraftan ciktigimda, arkamdaki kamyon tamponuma yapismadan, trafigin seyir hizina yetisebilmek
    -Sollamaya cikarken muhendislik hesaplari yapmamak

    falan filan, gazlamak isteyince biraz gitmesi de iyi olur.

    Tum bunlari 1.0 atmosferikten 4.000TL daha pahali olan 1.2 TSI 90bg yapiyor zaten. Yine de 90.000TL verip 1.8 TSI 192bg alacak, cukurlarda bobrek tasi dokecek, pistlerde kapisacak, 1.8 MTV'si odeyecek ve bol bol benzin harcayacaksaniz tutmayayim sizi.

    Ozet: 1.0'in performansini yetersiz bulanin almasi gereken araba 1.8 TSI 192bg Cupra degildir. 1.2 TSI 90 fazla fazla is gorur,




    Bizim insanlarımız kompleksli ben üstte kalayım herkes altımda olsun istiyor, seni sağ şeride çektirirken bile orgasm olan adam var ülkede :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bmw 1.16i ye tüp takan gördüm nasıl acaba motor verimli mi lpg de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bu 1.0 ibiza sizle berbaer mezara girecek değil.Bende zamanı gelince alı cam ve direk lpg bayine gidip kıyımı taktıran bakıcam keyfime isterse gitmesin ,yokuşları çıkmasın,klima açınca kırmızı ışıkta kalkmasın.Benzinliğe girdiğimde kolayca depoyu fuulle diyebileceğim bi arabam olucak millet ne düşünürse düşünsün.Bu donanım foruma niye yazıyoruz neden cevap istiyoruz? Arkadaş 1.0 lpg hakkında bilgi istiyor.Kullanıcılar cevap versin arkadaşlar.Yok 1.2tsi al yok lpg taktırma zaten az yakıyo vs vs vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tayfun_aslan T kullanıcısına yanıt
    Hocam benim ilgi alanım motosikletler. 5-6 yıl sonra mevcut motorumu+arabamı satıp BMW R1200 GS almak istiyorum. O zamana kadarda arabaya para harcamak istemiyorum. Kapalı kutu geliyor bana daralıyorum içinde. Ben sürmediğim zamanlarda arkadaşların arabasında en fazla 1 saat sonra midem bulanıyor.
    5 yıl sonra 30'lu yaşlara alışmış olacağım bahsettiğim motoru alıp Avrupa turu yapmak istiyorum. Yani benim için araba tsi olmuş, uçak motoru olmuş farketmez. Az yaksın, az masraf açsın yeterli. Bazı arkadaşlar ısrarla yazıyorlar ama gerçekten donanım vs umurumda değil. Ara sıra annem ziyaretime geliyor şehir dışından onu gezdiririm, kız arkadaşımla da arada uzun uol vs yaparım bitti Arabam gerekli güvenlik donanımlarına sahip olsun, kliması olsun, cruise control olsun benim için tamamdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakan K. H kullanıcısına yanıt
    16 jant tavsiye etmem, 14 jant ile motor'a daha az yük biner.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    16 jant tavsiye etmem, 14 jant ile motor'a daha az yük biner.

    VAG grubu B siniflarinin 16" lastik ebadi olan 215/45/16'yi da unutmamak lazim. Ben 195/65/15te istedigim lastigi bulamiyorum. O sacma ebatta lastik basina 400 lira verip, istedigin lastigi yine de bulamamak deli eder adami.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tamamen doğuş politikası diyorum ben hocam, vag grubu araçlarının lastiginde bile böyle bir kıl özelliği varsa iyi düşünülmesi gerekir.
    Ayrıca 1.0 ibiza ile ilgili bir kaç yorum okudum, lpg ile çekinilmez bir hal alıyormuş.
    1.2 tsi daha mantıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    Bu tamamen doğuş politikası diyorum ben hocam, vag grubu araçlarının lastiginde bile böyle bir kıl özelliği varsa iyi düşünülmesi gerekir.
    Ayrıca 1.0 ibiza ile ilgili bir kaç yorum okudum, lpg ile çekinilmez bir hal alıyormuş.
    1.2 tsi daha mantıklı.

    Sikinti Dogustan ziyade, bu ufak araclara zorlaya zorlaya 16-17 jant istemekte hocam. Kucuk donus capli, 16" janta uygun lastik bu oluyor ancak.

    Golf'te sikinti yok mesela. 195.65.15 , 205.55.16 , 225.45.17 hepsi guzel ebatlar. Sikinti 16" janta kucuk lastik gecirmek zorunda kalinca ortaya cikiyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben yakıt tüketimi olarak baktım hocam. Dediğiniz konularda siz tabii ki haklısınız
  • Şehirdışı kesinlikle tavsiye etmem. 1.4 arabayı şehirdışı için sattım ben. Sollamaya çıkamaz kamyonun arkasında gidersin.

    Sadece şehiriçi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_

    Yıklık 30-40 bin km yapmıyorsan lpg takma derim hocam boşuna 3-4 bin masraf o motor oldukça az yakıyor zaten

    3-4 bin derken ? 1300-1400 TL'ye tak LPG'yi bitti mis gibi

    Ertesi gün "Ibiza sarı arıza lambası sorunu?" diye konu açar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarı arıza lambası


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    quote:

    Orijinalden alıntı: _TerryLeather_

    Yıklık 30-40 bin km yapmıyorsan lpg takma derim hocam boşuna 3-4 bin masraf o motor oldukça az yakıyor zaten

    3-4 bin derken ? 1300-1400 TL'ye tak LPG'yi bitti mis gibi

    Ertesi gün "Ibiza sarı arıza lambası sorunu?" diye konu açar.

    Müthişsin hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakan K.

    Diyelim ki bu araci aldik ve LPG taktik. Sizce nasil olur? Arabayi a noktasindan b noktasina gitmek için alan, performans beklemeyen, genelde motosiklet kullanan birisi için tatmin edici olur mu? LPG takmamın sebebi arada uzun yol yaparım. Yıllık 10 k yapılır yani. Sizce değer mi?

    sonuç nedir hocam taktırdın mı? merak ettim
  • sarı arıza lambası kullanıcısına yanıt
    50 krş benzin yakıyorsun ben 20 krş a geziyorum Ve hala LPG sistemlerinin obd li olduğunu öğrenemedin. Yakmıyor arıza lambası mübarek.

    Zaten prins yakıt karışımını kendisi ayarladığı için araç bir problem görmüyor yakmıyor arıza ışığı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Zotacing bey e hak veriyorum.Vites kucultup yuksek devirlerde kaldiginiz surece araba hizini koruyor,gayet rahat hizlaniyor.Symbolde 1.2 16v ust devirler gayet canli,sadece dik yokuslari cikarken 2.vitesten sonrasi zorlaniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DOĞA_AŞKI kullanıcısına yanıt
    Yıl sonunu bekliyorum hocam. Bayilerin fırsat, kota doldurma vs gibi bir şeylerini yakalarım belki diye. Acelem yok, ekonomi için alacağım.
    Gerçi döviz deli gibi yükselmeye başladı böyle daha riskli olabilir ya neyse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 motor gitmez diyenlere bakmayın gayet gidiyorlar,yokuşta kalma çıkmama sorunu da olmaz. Daha güçlü arabanın 2.vitesle çıktığı yokuşu 1.vitesle çıkarsın ne olacak, hiç çıkamaz diye bir dünya yok. Lpg de kesinlikle taktırın çok uygun fiyatlara gezersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.