Şimdi Ara

SEAGATE HDD LER KAÇ YIL GARANTİLİ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 17 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 20
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 11
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 13 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 13
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • m_runo (11 mesaj) LINEBACKER (5 mesaj) teknikservisim (3 mesaj) SPaCeLoRD (2 mesaj) NumberOneMercury (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> SEAGATE HDD LER KAÇ YIL GARANTİLİ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2394 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    sadece mecidiyeköy değil bakırköyde de bi kaç yere sordum ama
    toplamda sadece 2 yer 5 yıl garantili olduğunu söyledi ama onların da ellerinde kalmamıştı maalesef



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_runo -- 3 Mart 2005, 21:25:19 >
  • Binbaşı
    1264 Mesaj
    Bu tip soruları satıcılara sormaktansa doğrudan net üzerinden bilgi edinmek lazım. Nede olsa parası olan bi dükkan açıp PC satabilir
  • Yarbay
    2394 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    alacağım hdd nin seri nosunu falan alabilseydim
    netten bakabilirdim ama almadan da gözükmüyor seri nosu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_runo -- 3 Mart 2005, 22:26:38 >
  • Yarbay
    2394 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    5 yıl garantili alan yok mu forumda?
  • Yarbay
    7255 Mesaj
    andromeda da kocaman puntoyla 5 yıl yazıo :)
    vatan bilgisayara baktım orda 2 yazıo

    bende açıkçası bu sorunun cevabını bekliorum.
    2-3 gün içinde bende alıcam. sakata gelmeyelim.

    acaba samsung mu alsak...

    yada ide seagate :D
    |
    |
  • Yarbay
    6908 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: m_runo

    5 yıl garantili alan yok mu forumda?


    ben warım
  • Yarbay
    2394 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    TEKnaKILLAH sen nerden aldın?
  • Yüzbaşı
    552 Mesaj
    ben 3 biliyorum ama
    |
    |
  • Yarbay
    6908 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: m_runo

    TEKnaKILLAH sen nerden aldın?

    eksen
    |
    |
  • Yüzbaşı
    655 Mesaj
    Arkdaşlar bende de 160 GB Seagate 8 cache Hdd KULLaniyorm ALLi 2,3 AY OLDU içnden Gacır Gucur Sesler Gelio Sizce Bu normalmi yoksa hEPsindemi ayni.. Yardimci olursaniz Çok Makbule Geçer..
  • Yarbay
    6908 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: showalye1

    Arkdaşlar bende de 160 GB Seagate 8 cache Hdd KULLaniyorm ALLi 2,3 AY OLDU içnden Gacır Gucur Sesler Gelio Sizce Bu normalmi yoksa hEPsindemi ayni.. Yardimci olursaniz Çok Makbule Geçer..

    walla yaaa. çok berbat 1 ses. herkeste war o.
  • Yarbay
    7255 Mesaj
    ya hangi hdd yi alacaamı şaşırdım şerefsizim.

    tam seagate alcam diom, hop bişey okyom vazgeçiom, samsung alcam diom.
    derken onun hakkında da bişe duyuyom.
    western digital mı alsak napsak.
    160gb sata sı nasılsr WD nin ?
    samsung ve seagate e göre
  • Binbaşı
    1162 Mesaj
    Arkadaşlar seagate hard diskler 5 yıl garantili fakat garanti süresi sabit disk seagate'ten distirübitörlere çıktıktan sonra başlıyor yani 5 yıllık garanti süresi siz hard diski satıcıdan aldığınız zaman değil haberin linkini bulursam yollarım çünkü bir ay önce falan okumuştum herhalde.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: SPaCeLoRD

    ya hangi hdd yi alacaamı şaşırdım şerefsizim.

    tam seagate alcam diom, hop bişey okyom vazgeçiom, samsung alcam diom.
    derken onun hakkında da bişe duyuyom.
    western digital mı alsak napsak.
    160gb sata sı nasılsr WD nin ?
    samsung ve seagate e göre


    westernden şaşma her zaman tek geçerim ne ses var nede isinma
    sirasiyla hepsini kullandim 200 seagate,160 samsung,200 westerndijital
    testlerdede zaten western önde başka sitelere bakmaya gerek duymuyorum kendi testlerimede güveniyorum.bir hata sonucu 200 wd hdd bozuldu şu an elimde seagate var inan bana işkence çekiyorum.9 günü kaldi eğer 9 gün içinde gelmezse sifirini vereceklermiş acelem yok bekliyorum.




  • Yarbay
    4547 Mesaj
    samsung bir süre önce garanti süresini 5 yıla çıkardı.Eğer sende ki eskiden kalan bir ürün ise malesef garantisi 2 yıl

    ayrıca yapabilirsen şunu dene :

    www.koyuncu.com.tr den garanti takip bölümüne gir.S/n yazarak garantiyi denetle.GErçi benimkini bulamadı ama sende bir dene



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faruk -- 5 Mart 2005, 11:32:31 >
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    HDD nasıl bozulur ya, dandik olmasın o western??
  • Yarbay
    2574 Mesaj
    5 diyolar ama sanırım yasaya göre 2 yıl olmalı
    2 yıldan sonra giderseniz artık yurtdışında garantiyi takip etmek zorunda kalmayın


    mesela kıngston 256 flash diskim var garantisi 5 yıl gözüküyor ama satan adam biz 2 yıla kadar garanti veriyoruz ondan sonra distribütor aracılığıyla ya da yurtdışında tanıdığın falan varsa garanti takibi yapman gerekir demişti

    aynı mantıkla seagate de 5 yıldır ama 2 yıldan sonra yurtdışında garanti takibi geçerlidir diye düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetmetingülcan -- 5 Mart 2005, 11:42:07 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    800 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: m_runo

    quote:

    arkadaşlar bazi modeller 3 yil bazilari ise 5 yil garantilidir.


    160 gb ide 8 mb cache olan ST3160023A modeli kaç yıl garantilidir peki?

    5 yıl garantilidir arkadaşım aynısını ben kullanıyorum, süper sessiz bi alet
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    arkadaslar birsey dikkatimi cekti sagate hdd de bazilarinda 5 bazilarinda 3 yil garanti olayi suna bagli sanirim
    hdd ozelliklerini yazan mesala acik bir ornek gostereyim size
    Seagate Barracuda 7200.8 250GB S-ATA 8MB cache 7200RPM NCQ bu hdd 5yil garantili
    Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache 7200RPM bu gordugunuz ise arkadaslar 2 yil garantili
    saniyorumki sonunda NCQ olan hdd ler besyil garantili
    bu sadece bir gozlemleme garanti degil
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant points
valorant vp
takipçi satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

MAIL
0,539
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.