Şimdi Ara

===> SE Xperia™ arc | 4.2' BRAVIA® - 8MP Exmor R™ HD - 8.7mm <=== (789. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.906
Cevap
13
Favori
612.986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 787788789790791
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Garanti suresini nasil ogreniriz teleservisi aradim bilmiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Telefonu geçene hafta servisten (5 oldu) aldım. HDMI kapağını ve tuş takımını değiştirdim. Rootlayıp gereksiz uygulamaları da kaldırdım. Baya hızlandı ve güzel göründü şu an. 26 Haziran'da garantisi bitiyor. Acaba o zamana kadar tekrar bir arıza verir mi?

    Hdmi kapagi ile tus takimini istek uzerine ucretsiz mi degistirdiler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Telefonu geçene hafta servisten (5 oldu) aldım. HDMI kapağını ve tuş takımını değiştirdim. Rootlayıp gereksiz uygulamaları da kaldırdım. Baya hızlandı ve güzel göründü şu an. 26 Haziran'da garantisi bitiyor. Acaba o zamana kadar tekrar bir arıza verir mi?

    Hdmi kapagi ile tus takimini istek uzerine ucretsiz mi degistirdiler?

    Evet. Boyası atmıştı. Bende değiştirilmesini talep ettim. Ücretsiz değiştirdiler.
  • beyler root islemine musait rom varsa bildiginiz paylasirsaniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali_Baba_22

    ARC'adaşlar yardım lütfen,telefondaki watsapp ı güncellemeye çalışıyorum ama devamlı ''yeterli depolama alanı yok'' diye error veriyor.Oysa bellekte 52.14,sd kartta 2.3 GB boş yer var.Cach i temizledim kapatıp açtım ama değişen birşey yok.Sebebini ve çaresini bilen varsa yardım lütfen..

    ..Bu sorunla karşılaşan yok her halde ki cevap veren olmadı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali_Baba_22

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali_Baba_22

    ARC'adaşlar yardım lütfen,telefondaki watsapp ı güncellemeye çalışıyorum ama devamlı ''yeterli depolama alanı yok'' diye error veriyor.Oysa bellekte 52.14,sd kartta 2.3 GB boş yer var.Cach i temizledim kapatıp açtım ama değişen birşey yok.Sebebini ve çaresini bilen varsa yardım lütfen..

    ..Bu sorunla karşılaşan yok her halde ki cevap veren olmadı..

    4.0 da iken Whatsapp için gelen her güncellemede bu sorunla karşılaşıyordum.
    Whatsappı tamamen kaldırıp tekrar indirmiştim böylece en güncel sürüm yüklenmiş oluyor




  • ya bu telefonu japon bataryasiyla kullanan yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Telefonu geçene hafta servisten (5 oldu) aldım. HDMI kapağını ve tuş takımını değiştirdim. Rootlayıp gereksiz uygulamaları da kaldırdım. Baya hızlandı ve güzel göründü şu an. 26 Haziran'da garantisi bitiyor. Acaba o zamana kadar tekrar bir arıza verir mi?

    Hdmi kapagi ile tus takimini istek uzerine ucretsiz mi degistirdiler?

    Evet. Boyası atmıştı. Bende değiştirilmesini talep ettim. Ücretsiz değiştirdiler.

    raporda tam olarak ne nasıl belirttinizde değişim yaptılar sadece tuş takımınımı değiştirdiler yoksa krom çercevede dahilmi

    teşkrrler



    bu arada arkadaşlar bu konunun son sayfası açılmıyor hata veriyor yönetici tarafından silinmiştir diye zor ulaştım buraya kadar




  • Bir daha sony telefon almamak üzere Xperia Arc'ı mı sattım, gerçi faturada Xperia Arc S yazıyor ama
  • Sadece tuş takımı ve hdmi kapağının değiştirilmesini talep ettim. Ayrıca çatlaktan dolayı da ön kapağının değiştirilmesini. Bu arada TMHH ile görüştüm. Ürün 1100 küsür TL üzeri olduğu için ilgilenmediler. Doğrudan mahkemeye başvurmamı istediler. Aleyhime sonuçlanırsa 500 tl civarı bir masrafla karşılaşma ihtimalim olduğu için vazgeçtim. Bir daha Sony'nin bir ürününü alırsam iki olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Sadece tuş takımı ve hdmi kapağının değiştirilmesini talep ettim. Ayrıca çatlaktan dolayı da ön kapağının değiştirilmesini. Bu arada TMHH ile görüştüm. Ürün 1100 küsür TL üzeri olduğu için ilgilenmediler. Doğrudan mahkemeye başvurmamı istediler. Aleyhime sonuçlanırsa 500 tl civarı bir masrafla karşılaşma ihtimalim olduğu için vazgeçtim. Bir daha Sony'nin bir ürününü alırsam iki olsun.



    al bendende o kadar.mahkemeyi kaybetme durumunda bir sürü masraf oluyormuş.hakem heyetıne gittim almak istemediler.dedım kanunda öyle demiyor.işleme sokmak zorundasınız, çıkacak karara firma uymayabilir onuda göze aldım dedim.müdürle felan konuştular oda demiş alın işleme sorun değil red kararı verırız.dedim tamam alın ne yaparsanız yapın.bakalım sonuç ne olacak ama bir daha sony ürünü alacagımıda hiç sanmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Sadece tuş takımı ve hdmi kapağının değiştirilmesini talep ettim. Ayrıca çatlaktan dolayı da ön kapağının değiştirilmesini. Bu arada TMHH ile görüştüm. Ürün 1100 küsür TL üzeri olduğu için ilgilenmediler. Doğrudan mahkemeye başvurmamı istediler. Aleyhime sonuçlanırsa 500 tl civarı bir masrafla karşılaşma ihtimalim olduğu için vazgeçtim. Bir daha Sony'nin bir ürününü alırsam iki olsun.



    al bendende o kadar.mahkemeyi kaybetme durumunda bir sürü masraf oluyormuş.hakem heyetıne gittim almak istemediler.dedım kanunda öyle demiyor.işleme sokmak zorundasınız, çıkacak karara firma uymayabilir onuda göze aldım dedim.müdürle felan konuştular oda demiş alın işleme sorun değil red kararı verırız.dedim tamam alın ne yaparsanız yapın.bakalım sonuç ne olacak ama bir daha sony ürünü alacagımıda hiç sanmıyorum.

    İşin tuhaf yanı, kanunda 1100 tl üzeri 3000 tlye kadar TMHH'ye başvurabildiği gibi doğrudan mahkemeye de gidebiliyor diyor. Ancak mahkemede kaybetmeyi göze almamak için TMHH'nin görüşüne sunmak en mantıklı çözüm. Zaten lehimize sonuçlanırsa daha sonrasında para iadesi için mahkemeye başvururuz. Burada TMHH hiç bir sorumluluk almayıp, Kanunda yazıyor ancak biz uygulamıyoruz diyerek baştan savma iş yapmaları hiç etik değil. Çankaya ve Etimesgut Kaymakamlığına gittim. İkisi de uğraşmak istemiyor. Doğrudan mahkemeye gidin diyor. Sanki avukatların parası cebinden çıkıyor.




  • teleservice belali bir servis sadece sony de yapmiyor bunlari diger modellerede bakiyor ama bildigim kadari su var sony cihazlarina baska servisler garanti vemiyor bu olay can sikici gercekten

    arkadasimda blackbery verdik teleservise 6 ay oldu hala cihazin yenisini yollicaklar... yazik teleservice garantisi altinda hic bisi almamak lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Sadece tuş takımı ve hdmi kapağının değiştirilmesini talep ettim. Ayrıca çatlaktan dolayı da ön kapağının değiştirilmesini. Bu arada TMHH ile görüştüm. Ürün 1100 küsür TL üzeri olduğu için ilgilenmediler. Doğrudan mahkemeye başvurmamı istediler. Aleyhime sonuçlanırsa 500 tl civarı bir masrafla karşılaşma ihtimalim olduğu için vazgeçtim. Bir daha Sony'nin bir ürününü alırsam iki olsun.



    Peki bootloader kilidi kaldirilmis bir sekildemi yolladiniz yoksa kilitleyipmi gonderdiniz servise?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Sadece tuş takımı ve hdmi kapağının değiştirilmesini talep ettim. Ayrıca çatlaktan dolayı da ön kapağının değiştirilmesini. Bu arada TMHH ile görüştüm. Ürün 1100 küsür TL üzeri olduğu için ilgilenmediler. Doğrudan mahkemeye başvurmamı istediler. Aleyhime sonuçlanırsa 500 tl civarı bir masrafla karşılaşma ihtimalim olduğu için vazgeçtim. Bir daha Sony'nin bir ürününü alırsam iki olsun.



    Peki bootloader kilidi kaldirilmis bir sekildemi yolladiniz yoksa kilitleyipmi gonderdiniz servise?

    Bootloader ayarıyla hiç uğraşmadım. Varsayılan nasıldı bilmiyorum ama öylece gönderdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Sadece tuş takımı ve hdmi kapağının değiştirilmesini talep ettim. Ayrıca çatlaktan dolayı da ön kapağının değiştirilmesini. Bu arada TMHH ile görüştüm. Ürün 1100 küsür TL üzeri olduğu için ilgilenmediler. Doğrudan mahkemeye başvurmamı istediler. Aleyhime sonuçlanırsa 500 tl civarı bir masrafla karşılaşma ihtimalim olduğu için vazgeçtim. Bir daha Sony'nin bir ürününü alırsam iki olsun.



    al bendende o kadar.mahkemeyi kaybetme durumunda bir sürü masraf oluyormuş.hakem heyetıne gittim almak istemediler.dedım kanunda öyle demiyor.işleme sokmak zorundasınız, çıkacak karara firma uymayabilir onuda göze aldım dedim.müdürle felan konuştular oda demiş alın işleme sorun değil red kararı verırız.dedim tamam alın ne yaparsanız yapın.bakalım sonuç ne olacak ama bir daha sony ürünü alacagımıda hiç sanmıyorum.

    İşin tuhaf yanı, kanunda 1100 tl üzeri 3000 tlye kadar TMHH'ye başvurabildiği gibi doğrudan mahkemeye de gidebiliyor diyor. Ancak mahkemede kaybetmeyi göze almamak için TMHH'nin görüşüne sunmak en mantıklı çözüm. Zaten lehimize sonuçlanırsa daha sonrasında para iadesi için mahkemeye başvururuz. Burada TMHH hiç bir sorumluluk almayıp, Kanunda yazıyor ancak biz uygulamıyoruz diyerek baştan savma iş yapmaları hiç etik değil. Çankaya ve Etimesgut Kaymakamlığına gittim. İkisi de uğraşmak istemiyor. Doğrudan mahkemeye gidin diyor. Sanki avukatların parası cebinden çıkıyor.

    evet çok saçma.neymiş efendim limit 1196 küsür bilmem ne.100 tl için almıyorlar.ben bayagı ısrarcı olmuştum.şu anda e devlet te bakınca işleme alındı diyor.gerçi alınsa ne olacak büyük ihtimalle mahkemeye gidilsin gibi bir karar çıkacaktır. lehime karar çıksa bile firma bunu kabul etmeyebilir.herşeyin istediğim gibi olması çok küçük bir ihtimal ama en azından mantıklı olarak elimden geleni yaptım diyorum kendime.
    diğer birşeyde bu telefonda bizle yaşayacak değil ya.gittiği yere kadar kullanılır sonra yenisi alınır çokta kafaya takmamak gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Goldman34 -- 18 Haziran 2013; 10:33:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Sadece tuş takımı ve hdmi kapağının değiştirilmesini talep ettim. Ayrıca çatlaktan dolayı da ön kapağının değiştirilmesini. Bu arada TMHH ile görüştüm. Ürün 1100 küsür TL üzeri olduğu için ilgilenmediler. Doğrudan mahkemeye başvurmamı istediler. Aleyhime sonuçlanırsa 500 tl civarı bir masrafla karşılaşma ihtimalim olduğu için vazgeçtim. Bir daha Sony'nin bir ürününü alırsam iki olsun.



    al bendende o kadar.mahkemeyi kaybetme durumunda bir sürü masraf oluyormuş.hakem heyetıne gittim almak istemediler.dedım kanunda öyle demiyor.işleme sokmak zorundasınız, çıkacak karara firma uymayabilir onuda göze aldım dedim.müdürle felan konuştular oda demiş alın işleme sorun değil red kararı verırız.dedim tamam alın ne yaparsanız yapın.bakalım sonuç ne olacak ama bir daha sony ürünü alacagımıda hiç sanmıyorum.

    İşin tuhaf yanı, kanunda 1100 tl üzeri 3000 tlye kadar TMHH'ye başvurabildiği gibi doğrudan mahkemeye de gidebiliyor diyor. Ancak mahkemede kaybetmeyi göze almamak için TMHH'nin görüşüne sunmak en mantıklı çözüm. Zaten lehimize sonuçlanırsa daha sonrasında para iadesi için mahkemeye başvururuz. Burada TMHH hiç bir sorumluluk almayıp, Kanunda yazıyor ancak biz uygulamıyoruz diyerek baştan savma iş yapmaları hiç etik değil. Çankaya ve Etimesgut Kaymakamlığına gittim. İkisi de uğraşmak istemiyor. Doğrudan mahkemeye gidin diyor. Sanki avukatların parası cebinden çıkıyor.

    evet çok saçma.neymiş efendim limit 1196 küsür bilmem ne.100 tl için almıyorlar.ben bayagı ısrarcı olmuştum.şu anda e devlet te bakınca işleme alındı diyor.gerçi alınsa ne olacak büyük ihtimalle mahkemeye gidilsin gibi bir karar çıkacaktır. lehime karar çıksa bile firma bunu kabul etmeyebilir.herşeyin istediğim gibi olması çok küçük bir ihtimal ama en azından mantıklı olarak elimden geleni yaptım diyorum kendime.
    diğer birşeyde bu telefonda bizle yaşayacak değil ya.gittiği yere kadar kullanılır sonra yenisi alınır çokta kafaya takmamak gerek.

    Aynen öyle.

    Telefonu ya satarım ya da Peder Beye veririm o kullanır artık fazla uğraşmak istemiyorum. 1 haftadır iPhone 5 16/32 Beyaz modelini araştırıyorum. KVK ya da Genpa garantili satan bir yer bulabilirsem alacağım. Bir daha Teleservis ile bulaşmak istemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Sadece tuş takımı ve hdmi kapağının değiştirilmesini talep ettim. Ayrıca çatlaktan dolayı da ön kapağının değiştirilmesini. Bu arada TMHH ile görüştüm. Ürün 1100 küsür TL üzeri olduğu için ilgilenmediler. Doğrudan mahkemeye başvurmamı istediler. Aleyhime sonuçlanırsa 500 tl civarı bir masrafla karşılaşma ihtimalim olduğu için vazgeçtim. Bir daha Sony'nin bir ürününü alırsam iki olsun.



    Peki bootloader kilidi kaldirilmis bir sekildemi yolladiniz yoksa kilitleyipmi gonderdiniz servise?

    Bootloader ayarıyla hiç uğraşmadım. Varsayılan nasıldı bilmiyorum ama öylece gönderdim.

    Bugun gittim teleservice e tuslar karardıgı için ama ücretli dediler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Sadece tuş takımı ve hdmi kapağının değiştirilmesini talep ettim. Ayrıca çatlaktan dolayı da ön kapağının değiştirilmesini. Bu arada TMHH ile görüştüm. Ürün 1100 küsür TL üzeri olduğu için ilgilenmediler. Doğrudan mahkemeye başvurmamı istediler. Aleyhime sonuçlanırsa 500 tl civarı bir masrafla karşılaşma ihtimalim olduğu için vazgeçtim. Bir daha Sony'nin bir ürününü alırsam iki olsun.



    Peki bootloader kilidi kaldirilmis bir sekildemi yolladiniz yoksa kilitleyipmi gonderdiniz servise?

    Bootloader ayarıyla hiç uğraşmadım. Varsayılan nasıldı bilmiyorum ama öylece gönderdim.

    Bugun gittim teleservice e tuslar karardıgı için ama ücretli dediler

    Ortama 2 ay önce sensör üzerindeki çatlak için servise yolladım ve formu doldururken tuşların üzerinde kararma olduğunu belirttim. Geldiğinde tuşlar değişmişti ve hiçbir ücret talep etmediler

    edit: ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Google Chrome -- 20 Haziran 2013; 19:31:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagerial

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Sadece tuş takımı ve hdmi kapağının değiştirilmesini talep ettim. Ayrıca çatlaktan dolayı da ön kapağının değiştirilmesini. Bu arada TMHH ile görüştüm. Ürün 1100 küsür TL üzeri olduğu için ilgilenmediler. Doğrudan mahkemeye başvurmamı istediler. Aleyhime sonuçlanırsa 500 tl civarı bir masrafla karşılaşma ihtimalim olduğu için vazgeçtim. Bir daha Sony'nin bir ürününü alırsam iki olsun.



    Peki bootloader kilidi kaldirilmis bir sekildemi yolladiniz yoksa kilitleyipmi gonderdiniz servise?

    Bootloader ayarıyla hiç uğraşmadım. Varsayılan nasıldı bilmiyorum ama öylece gönderdim.

    Bugun gittim teleservice e tuslar karardıgı için ama ücretli dediler

    Ortama 2 ay önce sensör üzerindeki çatlak için servise yolladım ve formu doldururken tuşların üzerinde kararma olduğunu belirttim. Geldiğinde tuşlar değişmişti ve hiçbir ücret talep etmediler

    edit: ekleme

    Aynı sekilde bende catlak ve tuslar için verdim ama tuslar ücretli olur dedi. hatta aradı bi yeri ve orası da ücretli dedi. fiyatı da belli degil..




  • 
Sayfa: önceki 787788789790791
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.