|
Selam arkadaşlar, Bu güne kadar hep iphone kullandım. Geçenlerde yanlışlıkla arabayla (2.2 tonluk tesla) SE 2020 cihazımın üzerinden geçtim - Uygulama olarak instagram, google maps, twitter vb. kullanıyorum. Bu uygulamalarda takılmadan akıcı bir şekilde çalışması önemli özellikle maps. Oyun oynamıyorum, düz bir kullanıcıyım. - Bataryasının en az bir gün gitmesi gerekiyor. - Iphone dan androide geçiş, iphone dan iphone a geçiş gibi rahat mı? 40 yaşında bir boomer ım - Küçük ve ince bir telefon olmalı - Biraz kaliteli hissettirmeli Araştırdığım kadarıyla aklımda zflip 6, oneplus 13s s25 edge gibi modeller gördüm. En çok zflip 6 aklımı çeldi ancak şikayetler mevcut anladığım kadarıyla. Tavsiyelerinize açığım, yanıt veren arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim. Edit: 60.000 TL ye kadar ödeme yapabilirim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beetle Juice -- 15 Mayıs 2025; 14:42:40 > |
|
_____________________________
Ne zaman çağırdın da gelmedik? ![]() |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

kullanıcısına yanıt






