Şimdi Ara

SDÜ Hukuk Fakültesi Son Sınıfım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
3
Favori
2.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
2 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yıllardır forumdayım belki tanıyanlarınız olabilir. Tercih döneminde hukuk fakültesi, SDÜ ve Isparta hakkında yardımcı olmak için yine burda olacağım ancak şimdiden genel olarak sormak istedikleriniz varsa cevaplamaya çalışırım.


    Edit: Tercihler açıklandığında göre Isparta'ya gelecek arkadaşlara merak ettikleri konularda yardımcı olabilirim. Herkese hayırlı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord.Hazretleri -- 26 Ağustos 2020; 13:2:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    SDÜ Hukuk
  • staj ve iş bulmak zor mu ?
    _____________________________
  • Up

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeremiKılarksın

    staj ve iş bulmak zor mu ?
    Hayır değil. Ancak işler ne kadar para kazanılacağı kısmında karışıyor. Kazanılacak para da birçok etkene bağlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    SDÜ Hukuk
  • Isparta nasıl bi yer sosyal imkanlar acısından?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord.Hazretleri

    Hayır değil. Ancak işler ne kadar para kazanılacağı kısmında karışıyor. Kazanılacak para da birçok etkene bağlı.

    Alıntıları Göster
    İş ve staj konusunda İstanbul veya Ankara yerine küçük bir şehirde hukuk okumak avantaj mı dezavantaj mı sizce ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C861FDC6D

    Isparta nasıl bi yer sosyal imkanlar acısından?
    Öncelikle küçük bir şehir. Ekonomisi büyük oranda öğrenciler üzerine kurulmuş desek yanlış olmaz. Büyükşehirde yaşayan, sosyal yaşamı canlı birisine, ilk zamanlarda nereye geldim ben dedirtebilir. Ama yine de ben seviyorum. Öğrencilik yılları için fena bir yer değil. Sosyal imkanlar var elbette ama biraz da öğrencinin kovalaması, araması gerekiyor. Kafe/bar anlamında soruyorsan yeterince var. Ama kültürel sanatsal etkinlikler için takipte olmak gerek. Üniversite bünyesinde yapılan gerçekten güzel etkinlikler oluyor. Öğrenci nüfusunun şehrin nüfusuna oranı yüksek. Okul döneminde etrafta yerli halktan daha çok öğrencilere rastlanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    SDÜ Hukuk
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeremiKılarksın

    İş ve staj konusunda İstanbul veya Ankara yerine küçük bir şehirde hukuk okumak avantaj mı dezavantaj mı sizce ?

    Alıntıları Göster
    Bunun cevabını sanırım seneye bu zamanlar daha net verebilirim

    Staj anlamında bir farklılık olmaz. Ama iş anlamında İstanbul ve Ankara'nın artısı olacaktır. Tam olarak nasıl ve neden artısı olur emin değilim ama olacaktır gibi geliyor bana. En azından kaliteli eğitim almak adına bile tercih edilmesi gereken yerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    SDÜ Hukuk




  • Hocam öncelikle merhabalar hocaları ve de okulun işleyişi ve de okula ulaşım,yurt hakkında bilgi verir misiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam sizce kac bine kadarki hukuklar kaliteli hukuklardir? Kaliteli derken egitim kalitesi ve mezunlarinin is imkanlarindan bahsediyorum. Esit agirlikla ilgili cok bilgiye sahip degilim yardimci olabilirseniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord.Hazretleri kullanıcısına yanıt
    Hocam peki ankara istanbul izmir dışında bir ünide okuyup Ankara'da yaşamak ve Ankara'da ortamının olması Ankara'da okumakla eş olabilir mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonmohikan oturanboğa

    Hocam öncelikle merhabalar hocaları ve de okulun işleyişi ve de okula ulaşım,yurt hakkında bilgi verir misiniz?
    Hocalarımız iyidir. Güzel bir eğitim veriliyor, haklarını yiyemem. Ciddi anlamda zorlayıcı sınavlara giriyoruz. Bu kısmını laf olsun diye demiyorum, özellikle bazı derslerin sınavları Türkiye'de yapılan en zor sınavlar bile olabilir.

    Okula ulaşım rahat. Sonuçta küçük bir şehir. Otobüsle 10-15 dk max 20 dk sürüyor. Yurt olarak da yeni yapılan yurtlar gayet iyi, yaşanılabilir diye biliyorum. Okula yurtlardan ulaşım yine gayet kolay.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    SDÜ Hukuk
  • Avukat enflasyonu ve işsizlik konusunda çok tereddütte bırakıyor bu bölüm beni. İşsizlik ne alemde¿

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oldschool00

    Hocam sizce kac bine kadarki hukuklar kaliteli hukuklardir? Kaliteli derken egitim kalitesi ve mezunlarinin is imkanlarindan bahsediyorum. Esit agirlikla ilgili cok bilgiye sahip degilim yardimci olabilirseniz sevinirim
    İnan sıralama ile belli olacak şey değil. Ayrıca hukuk sıralamalarına en son üç yıl önce baktım, güncel durumdan haberim yok. Okuyan öğrencilerine sormak gerekir. Bana sorarsan SDÜ hukukta verilen eğitim iyi midir, evet iyidir derim.

    Genel olarak yeni açılan ve akademik kadrosu yetersiz hukuk fakültelerinden uzak durulması gerektiğini düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    SDÜ Hukuk
  • Savcılık hakimlik düşünen biri için fakülte çok önemli midir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alashas

    Hocam peki ankara istanbul izmir dışında bir ünide okuyup Ankara'da yaşamak ve Ankara'da ortamının olması Ankara'da okumakla eş olabilir mi
    İyi bir eğitim aldığın sürece sorun olmaz. Kendini gösterebileceğin ortam, çevre, tanıdıklar vs varsa işini de kurarsın. Yalnız özel sektörde Ankara hukukun adı olduğu da bir gerçek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    SDÜ Hukuk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Bender

    Avukat enflasyonu ve işsizlik konusunda çok tereddütte bırakıyor bu bölüm beni. İşsizlik ne alemde¿
    Sosyal medyada hukuk fakültesini ve avukatları düşük göstermek için ciddi bir çaba varmış gibi hissediyorum. Ben şu ana kadar geçim sıkıntısı çeken, işsiz bir avukat görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    SDÜ Hukuk
  • Sosyal medyanın neden böyle bir çabası olsun ki¿ Her yıl binlerce avukatın mezun olması -diğer bölümlerde de böyle ama hukuk bana kendini daha çok hissettiriyor- sizi nasıl etkiliyor¿ Davayı alma oranı,parası her geçen yıl gittikçe azalıyor. Böyle bir durumla karşı karşıya değil mi hukuk öğrencileri¿

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mamga

    Savcılık hakimlik düşünen biri için fakülte çok önemli midir
    Bence önemli. Gerçekten kaliteli bir eğitim almak gerekiyor. Sınavları test usulü ile yapılan bir yerden çok beklentin olmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    SDÜ Hukuk
  • Lord.Hazretleri kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.