Şimdi Ara

scirocco lpg uyumluluğu ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
30.541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.4 tsi 160 lık scirocco aracım var ilk zamanlar yakıtından memnundum ancak çok gezdiğim için yakıt artık biraz zarar vermeye başladı lpg taktırmak istiyorum acaba hangi markanın uyumlu kiti var ve fiyatı ne kadardan başlıyor yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. lütfen yakıtını dert ediyosan aracını sat dizel al veya lpg takılmaz tarzı yorum yapmayın o arkadaşlar okuyup yorum yapmasınlar teşekkürler.



  • TSi motorlara bildiğim kadarı ile montaj yapılmaya başladı ama sanırım çok yaygın değil. Sistemin maliyeti fazla ve oldukça riskli bir montaj. Riske girip aracı oynatmaya değmez. Size tavsiyem kESİNLİKLE Aama KESİNLİKLE taktırmamanız yönünde...
    Takılmayan sisteme de takılmadığnı söylemek gerekiyyor sanırım, size tek tavsiyem her takarım diyei usta sanmamanız.. saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avast_

    TSi motorlara bildiğim kadarı ile montaj yapılmaya başladı ama sanırım çok yaygın değil. Sistemin maliyeti fazla ve oldukça riskli bir montaj. Riske girip aracı oynatmaya değmez. Size tavsiyem kESİNLİKLE Aama KESİNLİKLE taktırmamanız yönünde...
    Takılmayan sisteme de takılmadığnı söylemek gerekiyyor sanırım, size tek tavsiyem her takarım diyei usta sanmamanız.. saygılar
    YAF YAZMIYIM DİYORUM AMA KENDİMİDE TUTAMIYORUM Kİ..


    TSİ, FSİ, TFSİ VE DİĞER DİREK ENJEKSİYONLU ARAÇLARA LPG OLMAZ TAKILAMAZ DİYE BİŞEY YOK..
    SGİ ( SIRALI SİSYEM). SİSTMELERİN TAKILIŞI SANIRIM TÜRKİYEDE 2. SENESİNİDE DOLDURMAK ÜZERE..
    BAŞTA BRC, LANDİRENZO, ROMANO, ZAVOLİ GİBİ İTALYAN MARKALAR BU ARAÇLAR İÇİN ÜZEL KİTLER ÜRETTİ.. HATTA YERLİ CİHAZ OLARAK BİLDİĞİZ VOGAS IN ALMANYADAKİ FARBRİKASINDA BİLE BU ARAÇLAR İÇİN LPG SİSTEMLERİ ÜRETİLDİ..

    ANCAK BU TÜR DİREK ENJEKSİYONLU ARAÇLARIN MOTOR YAPISINDAN ÖTÜRÜ( BENZİN ENJEKTÜRLERİNİN
    DİREK BLOK UN İÇİNDE OLMASI) ARACTAN BEZİNİN KESİLMEMESİ NEDENİYLE YAPILAN UYGULAMALARDA
    DAHASI TÜRKİYEDEKİ UYGULAMALARDA TASARUF ORANIN ÇOK ÇOK DÜŞÜK OLMASI PEK TATMİN EDİCİ OLMADI..

    ANCAK: DÜNYANIN EN İYİ MARKALARINDAN VİALLE VE PRİNS İN GELİŞTİRDİKLERİ SIVI PÜSKÜRTME SİSTEMİ AÇIKCASI BU ARAÇLAR İÇİN ÇOK İDEAL BİR SİSTEMDİR.. VİALLE NİN SADECE TSİ LER İÇİN ÜRETTİĞİ SİSTEM VAR.. BU SİSTEM DİĞER DİREK ENJEKSİYONLU ARAÇLARA OLMUYOR..
    PRİNSİN YENİ ÜRÜNÜ OLAN PRİNS DİRECT LİQUİ MAX SİSTEMİ BİR ÇOK DİREK ENJEKSİYONLU ARACA UYGULANABİLİR.. BU ÜRÜN ŞUANDA HOLLANDADA FALİYETTE.. ANCAK TÜRKİYE PAZARINDA DÜNYA İLE AYNI ZAMANDA 2011 OCAK AYINDA GİRMESİ BEKLENİLİYOR.. GEREK VİALLE OLSUN GEREK PRİNSİN YENİ SIVI PÜSKÜTRMESİ OLSUN BU ARAÇLAR İÇİN ÖZELİKLŞE TASARUFTA ÇOK BÜYÜK ÖNEM TAŞIYOR.. NİTEKİM NORMAL SGİ LERİN BU ARAÇLARA TASARUF ORANI ÇOK DÜŞÜK (%15 İLE %20) ODA KULLANICI LPG Yİ KULLANIRIM DESE.. SIVI PÜSKÜRTMEDE Kİ BEKLENTİ TASARUF ORANI %35 İLE %40 ARASINDADIR.. BU SON ZAMLAR ORANI DÜŞÜRSEDE BİRAZ.. BEKJLENTİ O YÖNDE.. FİYAT OLARAK PRİNSİN FİYATI DAHA BELİRSİZ.. ANCAK VİALLENİN SANIRIM BELLİ..ONUDA BİLMİYORUM... SGİ SİSTEMLERİN FİYATI İSE 2400 DEN 3500 KADAR VAR.. SAYGILARIMLA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka



    YAF YAZMIYIM DİYORUM AMA KENDİMİDE TUTAMIYORUM Kİ..


    TSİ, FSİ, TFSİ VE DİĞER DİREK ENJEKSİYONLU ARAÇLARA LPG OLMAZ TAKILAMAZ DİYE BİŞEY YOK..
    SGİ ( SIRALI SİSYEM). SİSTMELERİN TAKILIŞI SANIRIM TÜRKİYEDE 2. SENESİNİDE DOLDURMAK ÜZERE..
    BAŞTA BRC, LANDİRENZO, ROMANO, ZAVOLİ GİBİ İTALYAN MARKALAR BU ARAÇLAR İÇİN ÜZEL KİTLER ÜRETTİ.. HATTA YERLİ CİHAZ OLARAK BİLDİĞİZ VOGAS IN ALMANYADAKİ FARBRİKASINDA BİLE BU ARAÇLAR İÇİN LPG SİSTEMLERİ ÜRETİLDİ..

    ANCAK BU TÜR DİREK ENJEKSİYONLU ARAÇLARIN MOTOR YAPISINDAN ÖTÜRÜ( BENZİN ENJEKTÜRLERİNİN
    DİREK BLOK UN İÇİNDE OLMASI) ARACTAN BEZİNİN KESİLMEMESİ NEDENİYLE YAPILAN UYGULAMALARDA
    DAHASI TÜRKİYEDEKİ UYGULAMALARDA TASARUF ORANIN ÇOK ÇOK DÜŞÜK OLMASI PEK TATMİN EDİCİ OLMADI..

    ANCAK: DÜNYANIN EN İYİ MARKALARINDAN VİALLE VE PRİNS İN GELİŞTİRDİKLERİ SIVI PÜSKÜRTME SİSTEMİ AÇIKCASI BU ARAÇLAR İÇİN ÇOK İDEAL BİR SİSTEMDİR.. VİALLE NİN SADECE TSİ LER İÇİN ÜRETTİĞİ SİSTEM VAR.. BU SİSTEM DİĞER DİREK ENJEKSİYONLU ARAÇLARA OLMUYOR..
    PRİNSİN YENİ ÜRÜNÜ OLAN PRİNS DİRECT LİQUİ MAX SİSTEMİ BİR ÇOK DİREK ENJEKSİYONLU ARACA UYGULANABİLİR.. BU ÜRÜN ŞUANDA HOLLANDADA FALİYETTE.. ANCAK TÜRKİYE PAZARINDA DÜNYA İLE AYNI ZAMANDA 2011 OCAK AYINDA GİRMESİ BEKLENİLİYOR.. GEREK VİALLE OLSUN GEREK PRİNSİN YENİ SIVI PÜSKÜTRMESİ OLSUN BU ARAÇLAR İÇİN ÖZELİKLŞE TASARUFTA ÇOK BÜYÜK ÖNEM TAŞIYOR.. NİTEKİM NORMAL SGİ LERİN BU ARAÇLARA TASARUF ORANI ÇOK DÜŞÜK (%15 İLE %20) ODA KULLANICI LPG Yİ KULLANIRIM DESE.. SIVI PÜSKÜRTMEDE Kİ BEKLENTİ TASARUF ORANI %35 İLE %40 ARASINDADIR.. BU SON ZAMLAR ORANI DÜŞÜRSEDE BİRAZ.. BEKJLENTİ O YÖNDE.. FİYAT OLARAK PRİNSİN FİYATI DAHA BELİRSİZ.. ANCAK VİALLENİN SANIRIM BELLİ..ONUDA BİLMİYORUM... SGİ SİSTEMLERİN FİYATI İSE 2400 DEN 3500 KADAR VAR.. SAYGILARIMLA


    Bu kıymetli ve önemli bilgiler için teşekkür ediyorum. gerçekten merak ettiğim soruların çoğu cevabını verdiniz umarım ocak ayında prins in sistemi ülkemize giriş yapar ve hemen taktırırım çünkü şu aralar arabayla gezemez oldum y.dışındaki sitelerde gördüğüm kadarıylada hatta örnek vermişler 160 lık motor tsi için gayette başarılı duruyor benim gördüğüm kadarıyla tabi bu sizin dediğiniz yeni sistemmi tam olarak bilmiyorum. Bu arada prins kesin olarak ocakta bu sistemleri ülkeye getircekmi

    y.dışındaki aracın linki

    http://translate.google.com/translate?hl=de&sl=de&tl=tr&u=http%3A%2F%2Fwww.carconcepts-ilg.com%2Findex.php%3Foption%3Dcom_content%26view%3Darticle%26id%3D367%253Avw-golf-14-lpis%26catid%3D47%253Afahrzeuggallerie%26itemid%3D57%26Itemid%3D57



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi style_222 -- 16 Aralık 2010; 0:07:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: style_222

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka



    YAF YAZMIYIM DİYORUM AMA KENDİMİDE TUTAMIYORUM Kİ..


    TSİ, FSİ, TFSİ VE DİĞER DİREK ENJEKSİYONLU ARAÇLARA LPG OLMAZ TAKILAMAZ DİYE BİŞEY YOK..
    SGİ ( SIRALI SİSYEM). SİSTMELERİN TAKILIŞI SANIRIM TÜRKİYEDE 2. SENESİNİDE DOLDURMAK ÜZERE..
    BAŞTA BRC, LANDİRENZO, ROMANO, ZAVOLİ GİBİ İTALYAN MARKALAR BU ARAÇLAR İÇİN ÜZEL KİTLER ÜRETTİ.. HATTA YERLİ CİHAZ OLARAK BİLDİĞİZ VOGAS IN ALMANYADAKİ FARBRİKASINDA BİLE BU ARAÇLAR İÇİN LPG SİSTEMLERİ ÜRETİLDİ..

    ANCAK BU TÜR DİREK ENJEKSİYONLU ARAÇLARIN MOTOR YAPISINDAN ÖTÜRÜ( BENZİN ENJEKTÜRLERİNİN
    DİREK BLOK UN İÇİNDE OLMASI) ARACTAN BEZİNİN KESİLMEMESİ NEDENİYLE YAPILAN UYGULAMALARDA
    DAHASI TÜRKİYEDEKİ UYGULAMALARDA TASARUF ORANIN ÇOK ÇOK DÜŞÜK OLMASI PEK TATMİN EDİCİ OLMADI..

    ANCAK: DÜNYANIN EN İYİ MARKALARINDAN VİALLE VE PRİNS İN GELİŞTİRDİKLERİ SIVI PÜSKÜRTME SİSTEMİ AÇIKCASI BU ARAÇLAR İÇİN ÇOK İDEAL BİR SİSTEMDİR.. VİALLE NİN SADECE TSİ LER İÇİN ÜRETTİĞİ SİSTEM VAR.. BU SİSTEM DİĞER DİREK ENJEKSİYONLU ARAÇLARA OLMUYOR..
    PRİNSİN YENİ ÜRÜNÜ OLAN PRİNS DİRECT LİQUİ MAX SİSTEMİ BİR ÇOK DİREK ENJEKSİYONLU ARACA UYGULANABİLİR.. BU ÜRÜN ŞUANDA HOLLANDADA FALİYETTE.. ANCAK TÜRKİYE PAZARINDA DÜNYA İLE AYNI ZAMANDA 2011 OCAK AYINDA GİRMESİ BEKLENİLİYOR.. GEREK VİALLE OLSUN GEREK PRİNSİN YENİ SIVI PÜSKÜTRMESİ OLSUN BU ARAÇLAR İÇİN ÖZELİKLŞE TASARUFTA ÇOK BÜYÜK ÖNEM TAŞIYOR.. NİTEKİM NORMAL SGİ LERİN BU ARAÇLARA TASARUF ORANI ÇOK DÜŞÜK (%15 İLE %20) ODA KULLANICI LPG Yİ KULLANIRIM DESE.. SIVI PÜSKÜRTMEDE Kİ BEKLENTİ TASARUF ORANI %35 İLE %40 ARASINDADIR.. BU SON ZAMLAR ORANI DÜŞÜRSEDE BİRAZ.. BEKJLENTİ O YÖNDE.. FİYAT OLARAK PRİNSİN FİYATI DAHA BELİRSİZ.. ANCAK VİALLENİN SANIRIM BELLİ..ONUDA BİLMİYORUM... SGİ SİSTEMLERİN FİYATI İSE 2400 DEN 3500 KADAR VAR.. SAYGILARIMLA


    Bu kıymetli ve önemli bilgiler için teşekkür ediyorum. gerçekten merak ettiğim soruların çoğu cevabını verdiniz umarım ocak ayında prins in sistemi ülkemize giriş yapar ve hemen taktırırım çünkü şu aralar arabayla gezemez oldum y.dışındaki sitelerde gördüğüm kadarıylada hatta örnek vermişler 160 lık motor tsi için gayette başarılı duruyor benim gördüğüm kadarıyla tabi bu sizin dediğiniz yeni sistemmi tam olarak bilmiyorum. Bu arada prins kesin olarak ocakta bu sistemleri ülkeye getircekmi

    y.dışındaki aracın linki

    http://translate.google.com/translate?hl=de&sl=de&tl=tr&u=http%3A%2F%2Fwww.carconcepts-ilg.com%2Findex.php%3Foption%3Dcom_content%26view%3Darticle%26id%3D367%253Avw-golf-14-lpis%26catid%3D47%253Afahrzeuggallerie%26itemid%3D57%26Itemid%3D57



    rica ederim ... BENCEDE BİRAZ BEKLEMENİZDE FAYDA VAR.. ALDIĞIMIZ BİLGİ PRİNSİN BU ÜRÜNÜ ( DİRECT LİQUİ MAX ) OCAK AYINDA DÜNYA PAZARINA SUNULACAK OLMASI.. VE AYNI ZAMANDA TÜRKİYE PAZARINADA ... BAKNIZ .. www.prins.eu yadawww.prins.com.tr saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: style_222

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka



    YAF YAZMIYIM DİYORUM AMA KENDİMİDE TUTAMIYORUM Kİ..


    TSİ, FSİ, TFSİ VE DİĞER DİREK ENJEKSİYONLU ARAÇLARA LPG OLMAZ TAKILAMAZ DİYE BİŞEY YOK..
    SGİ ( SIRALI SİSYEM). SİSTMELERİN TAKILIŞI SANIRIM TÜRKİYEDE 2. SENESİNİDE DOLDURMAK ÜZERE..
    BAŞTA BRC, LANDİRENZO, ROMANO, ZAVOLİ GİBİ İTALYAN MARKALAR BU ARAÇLAR İÇİN ÜZEL KİTLER ÜRETTİ.. HATTA YERLİ CİHAZ OLARAK BİLDİĞİZ VOGAS IN ALMANYADAKİ FARBRİKASINDA BİLE BU ARAÇLAR İÇİN LPG SİSTEMLERİ ÜRETİLDİ..

    ANCAK BU TÜR DİREK ENJEKSİYONLU ARAÇLARIN MOTOR YAPISINDAN ÖTÜRÜ( BENZİN ENJEKTÜRLERİNİN
    DİREK BLOK UN İÇİNDE OLMASI) ARACTAN BEZİNİN KESİLMEMESİ NEDENİYLE YAPILAN UYGULAMALARDA
    DAHASI TÜRKİYEDEKİ UYGULAMALARDA TASARUF ORANIN ÇOK ÇOK DÜŞÜK OLMASI PEK TATMİN EDİCİ OLMADI..

    ANCAK: DÜNYANIN EN İYİ MARKALARINDAN VİALLE VE PRİNS İN GELİŞTİRDİKLERİ SIVI PÜSKÜRTME SİSTEMİ AÇIKCASI BU ARAÇLAR İÇİN ÇOK İDEAL BİR SİSTEMDİR.. VİALLE NİN SADECE TSİ LER İÇİN ÜRETTİĞİ SİSTEM VAR.. BU SİSTEM DİĞER DİREK ENJEKSİYONLU ARAÇLARA OLMUYOR..
    PRİNSİN YENİ ÜRÜNÜ OLAN PRİNS DİRECT LİQUİ MAX SİSTEMİ BİR ÇOK DİREK ENJEKSİYONLU ARACA UYGULANABİLİR.. BU ÜRÜN ŞUANDA HOLLANDADA FALİYETTE.. ANCAK TÜRKİYE PAZARINDA DÜNYA İLE AYNI ZAMANDA 2011 OCAK AYINDA GİRMESİ BEKLENİLİYOR.. GEREK VİALLE OLSUN GEREK PRİNSİN YENİ SIVI PÜSKÜTRMESİ OLSUN BU ARAÇLAR İÇİN ÖZELİKLŞE TASARUFTA ÇOK BÜYÜK ÖNEM TAŞIYOR.. NİTEKİM NORMAL SGİ LERİN BU ARAÇLARA TASARUF ORANI ÇOK DÜŞÜK (%15 İLE %20) ODA KULLANICI LPG Yİ KULLANIRIM DESE.. SIVI PÜSKÜRTMEDE Kİ BEKLENTİ TASARUF ORANI %35 İLE %40 ARASINDADIR.. BU SON ZAMLAR ORANI DÜŞÜRSEDE BİRAZ.. BEKJLENTİ O YÖNDE.. FİYAT OLARAK PRİNSİN FİYATI DAHA BELİRSİZ.. ANCAK VİALLENİN SANIRIM BELLİ..ONUDA BİLMİYORUM... SGİ SİSTEMLERİN FİYATI İSE 2400 DEN 3500 KADAR VAR.. SAYGILARIMLA


    Bu kıymetli ve önemli bilgiler için teşekkür ediyorum. gerçekten merak ettiğim soruların çoğu cevabını verdiniz umarım ocak ayında prins in sistemi ülkemize giriş yapar ve hemen taktırırım çünkü şu aralar arabayla gezemez oldum y.dışındaki sitelerde gördüğüm kadarıylada hatta örnek vermişler 160 lık motor tsi için gayette başarılı duruyor benim gördüğüm kadarıyla tabi bu sizin dediğiniz yeni sistemmi tam olarak bilmiyorum. Bu arada prins kesin olarak ocakta bu sistemleri ülkeye getircekmi

    y.dışındaki aracın linki

    http://translate.google.com/translate?hl=de&sl=de&tl=tr&u=http%3A%2F%2Fwww.carconcepts-ilg.com%2Findex.php%3Foption%3Dcom_content%26view%3Darticle%26id%3D367%253Avw-golf-14-lpis%26catid%3D47%253Afahrzeuggallerie%26itemid%3D57%26Itemid%3D57



    rica ederim ... BENCEDE BİRAZ BEKLEMENİZDE FAYDA VAR.. ALDIĞIMIZ BİLGİ PRİNSİN BU ÜRÜNÜ ( DİRECT LİQUİ MAX ) OCAK AYINDA DÜNYA PAZARINA SUNULACAK OLMASI.. VE AYNI ZAMANDA TÜRKİYE PAZARINADA ... BAKNIZ .. www.prins.eu yadawww.prins.com.tr saygılar

    Alıntıları Göster
    :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prins Recep

    :)

    Alıntıları Göster
    @mehmet usta ayka

    Size yanıt verincede ayrı uçlarda olduğumuzu düşünüüyorsunuz,

    GDI motorlara montaj yapılamadığı halde taktığınızı söylüyorsunuz, bunu yazdığımızdada bize darılıyorsunuz,

    Ama sorulara verdiğiniz yanıtlarında çok cahilce ve açıklayıcılığı olmadığını ve 2 yıldır kullanılan bir sistemi ve garanti kapsamında kabul gören bir sistemi yok sayarak atıp tutmanızı ve hiç takılmamış bir sistemi YENİ GELECEK VE HERKES TAKACAK gibi lanse etmenizi maalesef gülerek karşılıyorum.

    BRC markalı ürünler 2 yıldır FSI ve TSI araçlara takılıyor olmasına rağmen şuan Türkiyemde sadece ELEKTRİK ALT YAPISI GÜÇLÜ FİRMALAR TARAFINDAN YAPILABİLİNMEKTEDİR..........
    BRC nin 200 küsür bayisi arasında sadece 3-5 bayi bu kiti montaj yapabiliyorken ...........
    Sizin kaçtane bayiniz varki bu sistemi tüm Türkiyede yılbaşından sonra aynı anda tüm ülkede takabilecek gibi salkca bir taahhütde bulunabiliyorsunuz.

    Lütfen yazdığınız her hecenin, her cümlenin sorumluluğunu bilincinde olarak yazın,
    Size bu yanıtı verecek ortamı siz yarattınız ama yinede sizden özür diliyorum,

    FSI veya TSI montajı yaptıracak arkadaşlara önerim ise ;
    Mekanik montaj diğer SGI sistemle aynıdır arkadaşlar, ama diğer SGI sistemlerinde olduğu gibi aracınıza 3-5 kablo bağlanmıyor, Aracınızın beynine giriliyor resmen ve bu iş kesinlikle Elekrtik ve elektronik altyapısı olan kişiler tarafından, Proje okumayı bilen kişiler tarafından gerçekleştirilebilir.

    Saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    @mehmet usta ayka

    Size yanıt verincede ayrı uçlarda olduğumuzu düşünüüyorsunuz,

    GDI motorlara montaj yapılamadığı halde taktığınızı söylüyorsunuz, bunu yazdığımızdada bize darılıyorsunuz,

    Ama sorulara verdiğiniz yanıtlarında çok cahilce ve açıklayıcılığı olmadığını ve 2 yıldır kullanılan bir sistemi ve garanti kapsamında kabul gören bir sistemi yok sayarak atıp tutmanızı ve hiç takılmamış bir sistemi YENİ GELECEK VE HERKES TAKACAK gibi lanse etmenizi maalesef gülerek karşılıyorum.

    BRC markalı ürünler 2 yıldır FSI ve TSI araçlara takılıyor olmasına rağmen şuan Türkiyemde sadece ELEKTRİK ALT YAPISI GÜÇLÜ FİRMALAR TARAFINDAN YAPILABİLİNMEKTEDİR..........
    BRC nin 200 küsür bayisi arasında sadece 3-5 bayi bu kiti montaj yapabiliyorken ...........
    Sizin kaçtane bayiniz varki bu sistemi tüm Türkiyede yılbaşından sonra aynı anda tüm ülkede takabilecek gibi salkca bir taahhütde bulunabiliyorsunuz.

    Lütfen yazdığınız her hecenin, her cümlenin sorumluluğunu bilincinde olarak yazın,
    Size bu yanıtı verecek ortamı siz yarattınız ama yinede sizden özür diliyorum,

    FSI veya TSI montajı yaptıracak arkadaşlara önerim ise ;
    Mekanik montaj diğer SGI sistemle aynıdır arkadaşlar, ama diğer SGI sistemlerinde olduğu gibi aracınıza 3-5 kablo bağlanmıyor, Aracınızın beynine giriliyor resmen ve bu iş kesinlikle Elekrtik ve elektronik altyapısı olan kişiler tarafından, Proje okumayı bilen kişiler tarafından gerçekleştirilebilir.

    Saygılarımla

    Alıntıları Göster
    TSI motorlu bir araca geleneksel SGI sistem taktırmak hata olur bence,yeni nesil VIALLE LPDI veya PRINS VSI-DI sistemlerinden hangisi önce ülkemize giriş yaparsa onu taktırın,eğer bize getirilmezse de diğerlerine hiç bulaşmayın derim,benzinli olarak kullanmak daha mantıklı olur.Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    TSI motorlu bir araca geleneksel SGI sistem taktırmak hata olur bence,yeni nesil VIALLE LPDI veya PRINS VSI-DI sistemlerinden hangisi önce ülkemize giriş yaparsa onu taktırın,eğer bize getirilmezse de diğerlerine hiç bulaşmayın derim,benzinli olarak kullanmak daha mantıklı olur.Saygılar.

    Alıntıları Göster
    tsı motorlu bir araç sahibi olarak lpg de tasarruf %20-25 civarında kalmaktadır.yani önemli olan sadece montajının yapılabilmesi değil tasarruf oranıdır. PRİNS DI sistemi de Türkiye de yapılacak testlerden sonra satışa sunulacaktır.tsı araç sahiplerinin bu kiti beklemesini tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    @mehmet usta ayka

    Size yanıt verincede ayrı uçlarda olduğumuzu düşünüüyorsunuz,

    GDI motorlara montaj yapılamadığı halde taktığınızı söylüyorsunuz, bunu yazdığımızdada bize darılıyorsunuz,

    Ama sorulara verdiğiniz yanıtlarında çok cahilce ve açıklayıcılığı olmadığını ve 2 yıldır kullanılan bir sistemi ve garanti kapsamında kabul gören bir sistemi yok sayarak atıp tutmanızı ve hiç takılmamış bir sistemi YENİ GELECEK VE HERKES TAKACAK gibi lanse etmenizi maalesef gülerek karşılıyorum.

    BRC markalı ürünler 2 yıldır FSI ve TSI araçlara takılıyor olmasına rağmen şuan Türkiyemde sadece ELEKTRİK ALT YAPISI GÜÇLÜ FİRMALAR TARAFINDAN YAPILABİLİNMEKTEDİR..........
    BRC nin 200 küsür bayisi arasında sadece 3-5 bayi bu kiti montaj yapabiliyorken ...........
    Sizin kaçtane bayiniz varki bu sistemi tüm Türkiyede yılbaşından sonra aynı anda tüm ülkede takabilecek gibi salkca bir taahhütde bulunabiliyorsunuz.

    Lütfen yazdığınız her hecenin, her cümlenin sorumluluğunu bilincinde olarak yazın,
    Size bu yanıtı verecek ortamı siz yarattınız ama yinede sizden özür diliyorum,

    FSI veya TSI montajı yaptıracak arkadaşlara önerim ise ;
    Mekanik montaj diğer SGI sistemle aynıdır arkadaşlar, ama diğer SGI sistemlerinde olduğu gibi aracınıza 3-5 kablo bağlanmıyor, Aracınızın beynine giriliyor resmen ve bu iş kesinlikle Elekrtik ve elektronik altyapısı olan kişiler tarafından, Proje okumayı bilen kişiler tarafından gerçekleştirilebilir.

    Saygılarımla



    ah faruk abi ah.. ŞİMDİ YAZMASAM BAK MEHMET USTA KIZDI YAZMIYOR DİYECEKSİNİZ..
    FARUK ABİ BEN TSİ VE FSİ MONTAJINI MALESEFKİ YAPTIM..VE NORMAL SGİ SİSTEMDEKİ HERŞEY BU SİSTEMDEDE MEVCUT..ARTI OLARAK ENJEKSİYON UCLARINA BAĞLADIĞIMIZ 8 ADET KABLOYU ÖNCEDEN PİN GİRİŞLERİ VE KODLARI BELLİ EDİLEN ARACIN KENDİ EKÜSÜNÜN ÇIKIŞINA BAĞLIYORUZ. VE BİZ BU İŞLEMİ ZATEN BİR ÇOK ARAÇTA YAPIYORUZ. NORMAL SGİ MONTAJIYLA TSİ LERE ŞUAN TAKILAN SGİ MONTAJININ BİRBİRİNDEN EKSTRA VARKI YOK.. TASARUFTA MALESEF BEN HAKLI ÇIKTIM.. KUSURA BAKMA % 20 TSARUF ... GERÇEK BU.. VE BEN DİKKAT EDERSENİZ KONUYU SAPTIRMIYORUM.. VE GDİ MOTORA LPG TAKILDIĞINI SÖYLEMİYORUM.. DİREK ENJEKSİYONLU BİR ÇOK ARACA TAKILIYOR DİYORUM.. BEN TEK DEĞİL VİLLLE DE ÖYLE DİYOR.. FARUK ABİ İNAN BEN SANA HİÇ KIZMADAN YAZIYORUM.. HATTA SENİN GİBİ USTA BİRİYLE BU TÜR YORUMKLARDA FİKİR VE GÜRÜŞ BEYAN ETMEKTENDE HOŞNUTUM.. AMA LÜTFEN YALANCI YADA DIOĞRU DEĞİL YADA E BİLİM BUNA YÖNELİK ANLAM TAŞIYAN AÇIKLAMA OLDUMU BEN DAYANAMIYORUM.. HEM FARUK ABİ BRC NİN BAYİLERİ NEDEN BU KADAR GERİ KALMIŞKİ BİR FSİ MONTAJINI YAPAMIYOR.. BENCE BUNDA YANILIYOSUNUZ.. HER BRC BAYİSİ EN AZINDAN BU 200 BAYİDEN 100 BU MONTAJI YAPAR.. YAPAMIYORLARSA AFEDERSİN GİTSİNLER KENDİLERİNİ UÇURUMDAN ATSINLAR..
    BİZİM DİYARBAKIRDAKİ BİLE TAKIYOR..

    PRİNS İN GELİŞTİRDİĞİ SİSTEME GELİNCE ABİ: HOLLANDADA TAKILIYOR VE BİR ÇOK TESTTEN GEÇTİ..
    VE DÜNYA PAZARINA AYNI ANDA TÜRKİYE PAZARINADA GİRECEK.. EVET YENİ SİSTEM VE ÇOK FARKLI BİR SİSTEM. AMA GETİRİSİ İYİ.. DÜŞÜNÜN FARUK ABİ %40 TASARUF.. HEM BU PRİNS TE TEK DEĞİL.. VİALLEDE DE MEVCUT.. VE BEN VİALLE NİN NORMAL ARAÇLARDAKİ SIVI PÜSKÜRTME (LPİ) SİSTEMİNİ BİR BULUŞ OLARAK GÖRMÜYOPRUM.. AMA DİREK ENJEKSİYONLU (FSİ,TSİ,TFSİ) ARAÇLAR İÇİN GELİŞTİRİLEN BU SİSTEMLER GERÇEKTENDE DEVRİM YARATACAK NİTELİKTE.. NETİCEDE TASARUF İÇİN ÇIKMIŞ BİR SİSTEM.. SAYGILAR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    @mehmet usta ayka

    Size yanıt verincede ayrı uçlarda olduğumuzu düşünüüyorsunuz,

    GDI motorlara montaj yapılamadığı halde taktığınızı söylüyorsunuz, bunu yazdığımızdada bize darılıyorsunuz,

    Ama sorulara verdiğiniz yanıtlarında çok cahilce ve açıklayıcılığı olmadığını ve 2 yıldır kullanılan bir sistemi ve garanti kapsamında kabul gören bir sistemi yok sayarak atıp tutmanızı ve hiç takılmamış bir sistemi YENİ GELECEK VE HERKES TAKACAK gibi lanse etmenizi maalesef gülerek karşılıyorum.

    BRC markalı ürünler 2 yıldır FSI ve TSI araçlara takılıyor olmasına rağmen şuan Türkiyemde sadece ELEKTRİK ALT YAPISI GÜÇLÜ FİRMALAR TARAFINDAN YAPILABİLİNMEKTEDİR..........
    BRC nin 200 küsür bayisi arasında sadece 3-5 bayi bu kiti montaj yapabiliyorken ...........
    Sizin kaçtane bayiniz varki bu sistemi tüm Türkiyede yılbaşından sonra aynı anda tüm ülkede takabilecek gibi salkca bir taahhütde bulunabiliyorsunuz.

    Lütfen yazdığınız her hecenin, her cümlenin sorumluluğunu bilincinde olarak yazın,
    Size bu yanıtı verecek ortamı siz yarattınız ama yinede sizden özür diliyorum,

    FSI veya TSI montajı yaptıracak arkadaşlara önerim ise ;
    Mekanik montaj diğer SGI sistemle aynıdır arkadaşlar, ama diğer SGI sistemlerinde olduğu gibi aracınıza 3-5 kablo bağlanmıyor, Aracınızın beynine giriliyor resmen ve bu iş kesinlikle Elekrtik ve elektronik altyapısı olan kişiler tarafından, Proje okumayı bilen kişiler tarafından gerçekleştirilebilir.

    Saygılarımla



    ah faruk abi ah.. ŞİMDİ YAZMASAM BAK MEHMET USTA KIZDI YAZMIYOR DİYECEKSİNİZ..
    FARUK ABİ BEN TSİ VE FSİ MONTAJINI MALESEFKİ YAPTIM..VE NORMAL SGİ SİSTEMDEKİ HERŞEY BU SİSTEMDEDE MEVCUT..ARTI OLARAK ENJEKSİYON UCLARINA BAĞLADIĞIMIZ 8 ADET KABLOYU ÖNCEDEN PİN GİRİŞLERİ VE KODLARI BELLİ EDİLEN ARACIN KENDİ EKÜSÜNÜN ÇIKIŞINA BAĞLIYORUZ. VE BİZ BU İŞLEMİ ZATEN BİR ÇOK ARAÇTA YAPIYORUZ. NORMAL SGİ MONTAJIYLA TSİ LERE ŞUAN TAKILAN SGİ MONTAJININ BİRBİRİNDEN EKSTRA VARKI YOK.. TASARUFTA MALESEF BEN HAKLI ÇIKTIM.. KUSURA BAKMA % 20 TSARUF ... GERÇEK BU.. VE BEN DİKKAT EDERSENİZ KONUYU SAPTIRMIYORUM.. VE GDİ MOTORA LPG TAKILDIĞINI SÖYLEMİYORUM.. DİREK ENJEKSİYONLU BİR ÇOK ARACA TAKILIYOR DİYORUM.. BEN TEK DEĞİL VİLLLE DE ÖYLE DİYOR.. FARUK ABİ İNAN BEN SANA HİÇ KIZMADAN YAZIYORUM.. HATTA SENİN GİBİ USTA BİRİYLE BU TÜR YORUMKLARDA FİKİR VE GÜRÜŞ BEYAN ETMEKTENDE HOŞNUTUM.. AMA LÜTFEN YALANCI YADA DIOĞRU DEĞİL YADA E BİLİM BUNA YÖNELİK ANLAM TAŞIYAN AÇIKLAMA OLDUMU BEN DAYANAMIYORUM.. HEM FARUK ABİ BRC NİN BAYİLERİ NEDEN BU KADAR GERİ KALMIŞKİ BİR FSİ MONTAJINI YAPAMIYOR.. BENCE BUNDA YANILIYOSUNUZ.. HER BRC BAYİSİ EN AZINDAN BU 200 BAYİDEN 100 BU MONTAJI YAPAR.. YAPAMIYORLARSA AFEDERSİN GİTSİNLER KENDİLERİNİ UÇURUMDAN ATSINLAR..
    BİZİM DİYARBAKIRDAKİ BİLE TAKIYOR..

    PRİNS İN GELİŞTİRDİĞİ SİSTEME GELİNCE ABİ: HOLLANDADA TAKILIYOR VE BİR ÇOK TESTTEN GEÇTİ..
    VE DÜNYA PAZARINA AYNI ANDA TÜRKİYE PAZARINADA GİRECEK.. EVET YENİ SİSTEM VE ÇOK FARKLI BİR SİSTEM. AMA GETİRİSİ İYİ.. DÜŞÜNÜN FARUK ABİ %40 TASARUF.. HEM BU PRİNS TE TEK DEĞİL.. VİALLEDE DE MEVCUT.. VE BEN VİALLE NİN NORMAL ARAÇLARDAKİ SIVI PÜSKÜRTME (LPİ) SİSTEMİNİ BİR BULUŞ OLARAK GÖRMÜYOPRUM.. AMA DİREK ENJEKSİYONLU (FSİ,TSİ,TFSİ) ARAÇLAR İÇİN GELİŞTİRİLEN BU SİSTEMLER GERÇEKTENDE DEVRİM YARATACAK NİTELİKTE.. NETİCEDE TASARUF İÇİN ÇIKMIŞ BİR SİSTEM.. SAYGILAR


    Şimdi kafalar iyice karıştı iyi mi :) O zaman size şu soruyu soruyorum.Normal %35-40 dolaylarında tasarruf sağlayabilen( hiç benzin tüketmeyen , sonuna kadar devir çevirebilen, motora zarar vermeyen) bir tsi veya gdi veya jts kısacası direct injection teknolojisine sahip bir aracın lpg dönüşümü yapıldı mı? Yapıldıysa aracın resmi markası modeli belirtirmisiniz.Gerekirse sahibiyle irtibata geçebileceğimiz adres no vs... verebilirmisiniz özelden?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    @mehmet usta ayka

    Size yanıt verincede ayrı uçlarda olduğumuzu düşünüüyorsunuz,

    GDI motorlara montaj yapılamadığı halde taktığınızı söylüyorsunuz, bunu yazdığımızdada bize darılıyorsunuz,

    Ama sorulara verdiğiniz yanıtlarında çok cahilce ve açıklayıcılığı olmadığını ve 2 yıldır kullanılan bir sistemi ve garanti kapsamında kabul gören bir sistemi yok sayarak atıp tutmanızı ve hiç takılmamış bir sistemi YENİ GELECEK VE HERKES TAKACAK gibi lanse etmenizi maalesef gülerek karşılıyorum.

    BRC markalı ürünler 2 yıldır FSI ve TSI araçlara takılıyor olmasına rağmen şuan Türkiyemde sadece ELEKTRİK ALT YAPISI GÜÇLÜ FİRMALAR TARAFINDAN YAPILABİLİNMEKTEDİR..........
    BRC nin 200 küsür bayisi arasında sadece 3-5 bayi bu kiti montaj yapabiliyorken ...........
    Sizin kaçtane bayiniz varki bu sistemi tüm Türkiyede yılbaşından sonra aynı anda tüm ülkede takabilecek gibi salkca bir taahhütde bulunabiliyorsunuz.

    Lütfen yazdığınız her hecenin, her cümlenin sorumluluğunu bilincinde olarak yazın,
    Size bu yanıtı verecek ortamı siz yarattınız ama yinede sizden özür diliyorum,

    FSI veya TSI montajı yaptıracak arkadaşlara önerim ise ;
    Mekanik montaj diğer SGI sistemle aynıdır arkadaşlar, ama diğer SGI sistemlerinde olduğu gibi aracınıza 3-5 kablo bağlanmıyor, Aracınızın beynine giriliyor resmen ve bu iş kesinlikle Elekrtik ve elektronik altyapısı olan kişiler tarafından, Proje okumayı bilen kişiler tarafından gerçekleştirilebilir.

    Saygılarımla



    ah faruk abi ah.. ŞİMDİ YAZMASAM BAK MEHMET USTA KIZDI YAZMIYOR DİYECEKSİNİZ..
    FARUK ABİ BEN TSİ VE FSİ MONTAJINI MALESEFKİ YAPTIM..VE NORMAL SGİ SİSTEMDEKİ HERŞEY BU SİSTEMDEDE MEVCUT..ARTI OLARAK ENJEKSİYON UCLARINA BAĞLADIĞIMIZ 8 ADET KABLOYU ÖNCEDEN PİN GİRİŞLERİ VE KODLARI BELLİ EDİLEN ARACIN KENDİ EKÜSÜNÜN ÇIKIŞINA BAĞLIYORUZ. VE BİZ BU İŞLEMİ ZATEN BİR ÇOK ARAÇTA YAPIYORUZ. NORMAL SGİ MONTAJIYLA TSİ LERE ŞUAN TAKILAN SGİ MONTAJININ BİRBİRİNDEN EKSTRA VARKI YOK.. TASARUFTA MALESEF BEN HAKLI ÇIKTIM.. KUSURA BAKMA % 20 TSARUF ... GERÇEK BU.. VE BEN DİKKAT EDERSENİZ KONUYU SAPTIRMIYORUM.. VE GDİ MOTORA LPG TAKILDIĞINI SÖYLEMİYORUM.. DİREK ENJEKSİYONLU BİR ÇOK ARACA TAKILIYOR DİYORUM.. BEN TEK DEĞİL VİLLLE DE ÖYLE DİYOR.. FARUK ABİ İNAN BEN SANA HİÇ KIZMADAN YAZIYORUM.. HATTA SENİN GİBİ USTA BİRİYLE BU TÜR YORUMKLARDA FİKİR VE GÜRÜŞ BEYAN ETMEKTENDE HOŞNUTUM.. AMA LÜTFEN YALANCI YADA DIOĞRU DEĞİL YADA E BİLİM BUNA YÖNELİK ANLAM TAŞIYAN AÇIKLAMA OLDUMU BEN DAYANAMIYORUM.. HEM FARUK ABİ BRC NİN BAYİLERİ NEDEN BU KADAR GERİ KALMIŞKİ BİR FSİ MONTAJINI YAPAMIYOR.. BENCE BUNDA YANILIYOSUNUZ.. HER BRC BAYİSİ EN AZINDAN BU 200 BAYİDEN 100 BU MONTAJI YAPAR.. YAPAMIYORLARSA AFEDERSİN GİTSİNLER KENDİLERİNİ UÇURUMDAN ATSINLAR..
    BİZİM DİYARBAKIRDAKİ BİLE TAKIYOR..

    PRİNS İN GELİŞTİRDİĞİ SİSTEME GELİNCE ABİ: HOLLANDADA TAKILIYOR VE BİR ÇOK TESTTEN GEÇTİ..
    VE DÜNYA PAZARINA AYNI ANDA TÜRKİYE PAZARINADA GİRECEK.. EVET YENİ SİSTEM VE ÇOK FARKLI BİR SİSTEM. AMA GETİRİSİ İYİ.. DÜŞÜNÜN FARUK ABİ %40 TASARUF.. HEM BU PRİNS TE TEK DEĞİL.. VİALLEDE DE MEVCUT.. VE BEN VİALLE NİN NORMAL ARAÇLARDAKİ SIVI PÜSKÜRTME (LPİ) SİSTEMİNİ BİR BULUŞ OLARAK GÖRMÜYOPRUM.. AMA DİREK ENJEKSİYONLU (FSİ,TSİ,TFSİ) ARAÇLAR İÇİN GELİŞTİRİLEN BU SİSTEMLER GERÇEKTENDE DEVRİM YARATACAK NİTELİKTE.. NETİCEDE TASARUF İÇİN ÇIKMIŞ BİR SİSTEM.. SAYGILAR


    Şimdi kafalar iyice karıştı iyi mi :) O zaman size şu soruyu soruyorum.Normal %35-40 dolaylarında tasarruf sağlayabilen( hiç benzin tüketmeyen , sonuna kadar devir çevirebilen, motora zarar vermeyen) bir tsi veya gdi veya jts kısacası direct injection teknolojisine sahip bir aracın lpg dönüşümü yapıldı mı? Yapıldıysa aracın resmi markası modeli belirtirmisiniz.Gerekirse sahibiyle irtibata geçebileceğimiz adres no vs... verebilirmisiniz özelden?





    İSTEDİĞİN BU OLSUN.. BEN PEK YAPIŞTIRMASINI BİLMİYORUM AMA... PRİNS.COM.TR. ADRESİNE GİR BAK ..
    HEM BU ARAÇ SIRADAN AREAÇTA DEĞİL.. V8 PORSHE CEYANE .. DİREK ENJEKSİYONLU BİR CANAVAR...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet usta ayka


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    @mehmet usta ayka

    Size yanıt verincede ayrı uçlarda olduğumuzu düşünüüyorsunuz,

    GDI motorlara montaj yapılamadığı halde taktığınızı söylüyorsunuz, bunu yazdığımızdada bize darılıyorsunuz,

    Ama sorulara verdiğiniz yanıtlarında çok cahilce ve açıklayıcılığı olmadığını ve 2 yıldır kullanılan bir sistemi ve garanti kapsamında kabul gören bir sistemi yok sayarak atıp tutmanızı ve hiç takılmamış bir sistemi YENİ GELECEK VE HERKES TAKACAK gibi lanse etmenizi maalesef gülerek karşılıyorum.

    BRC markalı ürünler 2 yıldır FSI ve TSI araçlara takılıyor olmasına rağmen şuan Türkiyemde sadece ELEKTRİK ALT YAPISI GÜÇLÜ FİRMALAR TARAFINDAN YAPILABİLİNMEKTEDİR..........
    BRC nin 200 küsür bayisi arasında sadece 3-5 bayi bu kiti montaj yapabiliyorken ...........
    Sizin kaçtane bayiniz varki bu sistemi tüm Türkiyede yılbaşından sonra aynı anda tüm ülkede takabilecek gibi salkca bir taahhütde bulunabiliyorsunuz.

    Lütfen yazdığınız her hecenin, her cümlenin sorumluluğunu bilincinde olarak yazın,
    Size bu yanıtı verecek ortamı siz yarattınız ama yinede sizden özür diliyorum,

    FSI veya TSI montajı yaptıracak arkadaşlara önerim ise ;
    Mekanik montaj diğer SGI sistemle aynıdır arkadaşlar, ama diğer SGI sistemlerinde olduğu gibi aracınıza 3-5 kablo bağlanmıyor, Aracınızın beynine giriliyor resmen ve bu iş kesinlikle Elekrtik ve elektronik altyapısı olan kişiler tarafından, Proje okumayı bilen kişiler tarafından gerçekleştirilebilir.

    Saygılarımla



    ah faruk abi ah.. ŞİMDİ YAZMASAM BAK MEHMET USTA KIZDI YAZMIYOR DİYECEKSİNİZ..
    FARUK ABİ BEN TSİ VE FSİ MONTAJINI MALESEFKİ YAPTIM..VE NORMAL SGİ SİSTEMDEKİ HERŞEY BU SİSTEMDEDE MEVCUT..ARTI OLARAK ENJEKSİYON UCLARINA BAĞLADIĞIMIZ 8 ADET KABLOYU ÖNCEDEN PİN GİRİŞLERİ VE KODLARI BELLİ EDİLEN ARACIN KENDİ EKÜSÜNÜN ÇIKIŞINA BAĞLIYORUZ. VE BİZ BU İŞLEMİ ZATEN BİR ÇOK ARAÇTA YAPIYORUZ. NORMAL SGİ MONTAJIYLA TSİ LERE ŞUAN TAKILAN SGİ MONTAJININ BİRBİRİNDEN EKSTRA VARKI YOK.. TASARUFTA MALESEF BEN HAKLI ÇIKTIM.. KUSURA BAKMA % 20 TSARUF ... GERÇEK BU.. VE BEN DİKKAT EDERSENİZ KONUYU SAPTIRMIYORUM.. VE GDİ MOTORA LPG TAKILDIĞINI SÖYLEMİYORUM.. DİREK ENJEKSİYONLU BİR ÇOK ARACA TAKILIYOR DİYORUM.. BEN TEK DEĞİL VİLLLE DE ÖYLE DİYOR.. FARUK ABİ İNAN BEN SANA HİÇ KIZMADAN YAZIYORUM.. HATTA SENİN GİBİ USTA BİRİYLE BU TÜR YORUMKLARDA FİKİR VE GÜRÜŞ BEYAN ETMEKTENDE HOŞNUTUM.. AMA LÜTFEN YALANCI YADA DIOĞRU DEĞİL YADA E BİLİM BUNA YÖNELİK ANLAM TAŞIYAN AÇIKLAMA OLDUMU BEN DAYANAMIYORUM.. HEM FARUK ABİ BRC NİN BAYİLERİ NEDEN BU KADAR GERİ KALMIŞKİ BİR FSİ MONTAJINI YAPAMIYOR.. BENCE BUNDA YANILIYOSUNUZ.. HER BRC BAYİSİ EN AZINDAN BU 200 BAYİDEN 100 BU MONTAJI YAPAR.. YAPAMIYORLARSA AFEDERSİN GİTSİNLER KENDİLERİNİ UÇURUMDAN ATSINLAR..
    BİZİM DİYARBAKIRDAKİ BİLE TAKIYOR..

    PRİNS İN GELİŞTİRDİĞİ SİSTEME GELİNCE ABİ: HOLLANDADA TAKILIYOR VE BİR ÇOK TESTTEN GEÇTİ..
    VE DÜNYA PAZARINA AYNI ANDA TÜRKİYE PAZARINADA GİRECEK.. EVET YENİ SİSTEM VE ÇOK FARKLI BİR SİSTEM. AMA GETİRİSİ İYİ.. DÜŞÜNÜN FARUK ABİ %40 TASARUF.. HEM BU PRİNS TE TEK DEĞİL.. VİALLEDE DE MEVCUT.. VE BEN VİALLE NİN NORMAL ARAÇLARDAKİ SIVI PÜSKÜRTME (LPİ) SİSTEMİNİ BİR BULUŞ OLARAK GÖRMÜYOPRUM.. AMA DİREK ENJEKSİYONLU (FSİ,TSİ,TFSİ) ARAÇLAR İÇİN GELİŞTİRİLEN BU SİSTEMLER GERÇEKTENDE DEVRİM YARATACAK NİTELİKTE.. NETİCEDE TASARUF İÇİN ÇIKMIŞ BİR SİSTEM.. SAYGILAR


    Şimdi kafalar iyice karıştı iyi mi :) O zaman size şu soruyu soruyorum.Normal %35-40 dolaylarında tasarruf sağlayabilen( hiç benzin tüketmeyen , sonuna kadar devir çevirebilen, motora zarar vermeyen) bir tsi veya gdi veya jts kısacası direct injection teknolojisine sahip bir aracın lpg dönüşümü yapıldı mı? Yapıldıysa aracın resmi markası modeli belirtirmisiniz.Gerekirse sahibiyle irtibata geçebileceğimiz adres no vs... verebilirmisiniz özelden?





    İSTEDİĞİN BU OLSUN.. BEN PEK YAPIŞTIRMASINI BİLMİYORUM AMA... PRİNS.COM.TR. ADRESİNE GİR BAK ..
    HEM BU ARAÇ SIRADAN AREAÇTA DEĞİL.. V8 PORSHE CEYANE .. DİREK ENJEKSİYONLU BİR CANAVAR...

    Alıntıları Göster
    AUTOSHOW 2010 (29 Ekim-7 Kasım) / İSTANBUL

    Prins Otogaz Dönüşüm Sistemleri, dünyada bir ilk olan “Direct Liqui Max” sisteminin
    lansmanını İstanbul Autoshow 2010’da yaptı.

    Bu yıl 13. kez düzenlenen Türkiye’nin en önemli otomotiv etkinliği İstanbul Autoshow’da, Prins rüzgarı esti. Porsche, Mercedes, Audi, BMW gibi lüks araçlara özel LPG çözümleri üreten ve alanında dünyanın bir numarası olarak tanınan Prins, İpragaz güvencesiyle Türk tüketicisiyle buluştu.

    İstanbul Autoshow’da Prins standına gelenler, Prins otogaz dönüşüm sistemleri ileLPG’ye
    dönüştürülmüş 2007 model 8 silindirli Porsche Cayenne otomobili görebilme şansını elde ettiler.

    Katılımcılar, dünyada ilk kez motor üzerinde delme ve tadilat işlemi gerektirmeden LPG dönüşümünü gerçekleştirmeye olanak sağlayan Direct Liqui Max teknolojisiyle tanıştı.

    Bu sistem motor üzerinde hiçbir tadilat gerektirmemesi nedeniyle dünyada ilk. Aynı zamanda, LPG’yi motora sıvı olarak aktardığı için aracın performansı da çok yükseliyor.

    Direct Liqui Max sistemi ile sürücü, benzin veya LPG ile sürüş arasında fark hissetmez.

    Detaylı bilgi için tıklayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    AUTOSHOW 2010 (29 Ekim-7 Kasım) / İSTANBUL

    Prins Otogaz Dönüşüm Sistemleri, dünyada bir ilk olan “Direct Liqui Max” sisteminin
    lansmanını İstanbul Autoshow 2010’da yaptı.

    Bu yıl 13. kez düzenlenen Türkiye’nin en önemli otomotiv etkinliği İstanbul Autoshow’da, Prins rüzgarı esti. Porsche, Mercedes, Audi, BMW gibi lüks araçlara özel LPG çözümleri üreten ve alanında dünyanın bir numarası olarak tanınan Prins, İpragaz güvencesiyle Türk tüketicisiyle buluştu.

    İstanbul Autoshow’da Prins standına gelenler, Prins otogaz dönüşüm sistemleri ileLPG’ye
    dönüştürülmüş 2007 model 8 silindirli Porsche Cayenne otomobili görebilme şansını elde ettiler.

    Katılımcılar, dünyada ilk kez motor üzerinde delme ve tadilat işlemi gerektirmeden LPG dönüşümünü gerçekleştirmeye olanak sağlayan Direct Liqui Max teknolojisiyle tanıştı.

    Bu sistem motor üzerinde hiçbir tadilat gerektirmemesi nedeniyle dünyada ilk. Aynı zamanda, LPG’yi motora sıvı olarak aktardığı için aracın performansı da çok yükseliyor.

    Direct Liqui Max sistemi ile sürücü, benzin veya LPG ile sürüş arasında fark hissetmez.

    Detaylı bilgi için tıklayın.

    Alıntıları Göster
    Prins Direct Liqui Max, tek yakıt veya çift yakıtla kullanım için aracın standart yakıt
    sistemiyle paralel olarak çalışan, master-slave bir sistemdir.

    Prins Direct Liqui Max sistemi direkt yakıt enjeksiyonlu motorlar için dizayn edilmiştir. Direkt enjeksiyon; yakıtın, manifold yerine (port yakıt enjeksiyonu), yüksek basınç (20-200 bar) altında direkt silindir içine enjekte edilmesi demektir. Sistem, sıvı LPG’yi yüksek basınç altında silindirin içine enjekte etmek için; modifiye edilmiş bir yüksek basınç yakıt pompası ile benzin sisteminin yakıt enjektörlerini kullanır. Böylece emme manifoldunun ayrıca delinmesine gerek kalmaz

    Direct Liqui Max sistemi, orijinal benzin enjeksiyonu ile eşdeğer bir teknolojide olup ve mevcut elektronik düzenler ve bileşenlerden maksimum derecede faydalanmayı sağlar . Direct Liqui Max sistemi ile sürücü, benzin veya LPG ile sürüş arasında fark hissetmez.

    Prins’in Hollanda üniversiteleri ile yaptığı detaylı araştırmalar, LPG’nin direkt yakıt enjeksiyonlu motorlar için çok elverişli bir yakıt olduğunu göstermiştir. LPG kullanımı motor verimini bariz şekilde arttırmaktadır. Bu durumda CO2 salınımını ekstra bir %10 oranında daha azaltmaktadır. Motor verimindeki artış LPG ‘nin kimyasal ve fiziksel özelliklerinin bir sonucu olarak ortaya çıkmaktadır.

    Sistem 2011 başından itibaren birçok modelde uygulanabilir olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    Prins Direct Liqui Max, tek yakıt veya çift yakıtla kullanım için aracın standart yakıt
    sistemiyle paralel olarak çalışan, master-slave bir sistemdir.

    Prins Direct Liqui Max sistemi direkt yakıt enjeksiyonlu motorlar için dizayn edilmiştir. Direkt enjeksiyon; yakıtın, manifold yerine (port yakıt enjeksiyonu), yüksek basınç (20-200 bar) altında direkt silindir içine enjekte edilmesi demektir. Sistem, sıvı LPG’yi yüksek basınç altında silindirin içine enjekte etmek için; modifiye edilmiş bir yüksek basınç yakıt pompası ile benzin sisteminin yakıt enjektörlerini kullanır. Böylece emme manifoldunun ayrıca delinmesine gerek kalmaz

    Direct Liqui Max sistemi, orijinal benzin enjeksiyonu ile eşdeğer bir teknolojide olup ve mevcut elektronik düzenler ve bileşenlerden maksimum derecede faydalanmayı sağlar . Direct Liqui Max sistemi ile sürücü, benzin veya LPG ile sürüş arasında fark hissetmez.

    Prins’in Hollanda üniversiteleri ile yaptığı detaylı araştırmalar, LPG’nin direkt yakıt enjeksiyonlu motorlar için çok elverişli bir yakıt olduğunu göstermiştir. LPG kullanımı motor verimini bariz şekilde arttırmaktadır. Bu durumda CO2 salınımını ekstra bir %10 oranında daha azaltmaktadır. Motor verimindeki artış LPG ‘nin kimyasal ve fiziksel özelliklerinin bir sonucu olarak ortaya çıkmaktadır.

    Sistem 2011 başından itibaren birçok modelde uygulanabilir olacaktır.

    Alıntıları Göster
    Mehmet usta eğer ki dediğiniz gibi ise durum inanın Türkiye ' de patlama yaşanır.TSI araçların satışı patlar.Kimse dizele yönelmez artık.TSI 2.el araçların değeri %10 artar.LPG dönüşümleri patlar.LPG ustaları köşe olur.İnşallah dediğiniz gibi olur.Okurken hakikaten heyecanlandırıyor insanı.İyi haberleri bekliyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Mehmet usta eğer ki dediğiniz gibi ise durum inanın Türkiye ' de patlama yaşanır.TSI araçların satışı patlar.Kimse dizele yönelmez artık.TSI 2.el araçların değeri %10 artar.LPG dönüşümleri patlar.LPG ustaları köşe olur.İnşallah dediğiniz gibi olur.Okurken hakikaten heyecanlandırıyor insanı.İyi haberleri bekliyoruz.

    Araç satışlarının değişeceğini sanmıyorum.Çünki ekonomi yüzde 20 25 aralığında oluyor ve dönüşüm kitleri 2.500 ile 3.500 arasında.
    Siz 40.000 km de amorti edeceğiniz bir sistem taktırırmıydınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Mehmet usta eğer ki dediğiniz gibi ise durum inanın Türkiye ' de patlama yaşanır.TSI araçların satışı patlar.Kimse dizele yönelmez artık.TSI 2.el araçların değeri %10 artar.LPG dönüşümleri patlar.LPG ustaları köşe olur.İnşallah dediğiniz gibi olur.Okurken hakikaten heyecanlandırıyor insanı.İyi haberleri bekliyoruz.



    HEYECANLA BEKLİYORUZ.. ANCAK ARAÇ SATIŞLARI NE DURUMA DÜŞER ONU BİLMİYORUM.. SAYGILAR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz


    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Mehmet usta eğer ki dediğiniz gibi ise durum inanın Türkiye ' de patlama yaşanır.TSI araçların satışı patlar.Kimse dizele yönelmez artık.TSI 2.el araçların değeri %10 artar.LPG dönüşümleri patlar.LPG ustaları köşe olur.İnşallah dediğiniz gibi olur.Okurken hakikaten heyecanlandırıyor insanı.İyi haberleri bekliyoruz.

    Araç satışlarının değişeceğini sanmıyorum.Çünki ekonomi yüzde 20 25 aralığında oluyor ve dönüşüm kitleri 2.500 ile 3.500 arasında.
    Siz 40.000 km de amorti edeceğiniz bir sistem taktırırmıydınız?


    EVET en önemli soru... Taktırmaya değecek mi?
    Scriccolu kardeş foreverr LPG diye slogan kullanan biri olarak keşke dönüşümünüz yepılsa; ancak ben yine de her takılır diyene kulak asmamanız... Bu işin otoritesi Faruk Sevgili bile böyle derkne.. Bir de maliyete bakmak gerekiyor tabi.. 3000Tl verip %40 tasarruf yapsanız bu 25.000 km demektir. Değer mi__? Cıkarması muhtemel birçok sorunu da ki LPG araçtaki sıkıntıları anında ortaya çıkarır bu riske girmeye değmezbence ama macera arayacaksınız sizi tutmayalım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avast_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucanhoroz


    quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    Mehmet usta eğer ki dediğiniz gibi ise durum inanın Türkiye ' de patlama yaşanır.TSI araçların satışı patlar.Kimse dizele yönelmez artık.TSI 2.el araçların değeri %10 artar.LPG dönüşümleri patlar.LPG ustaları köşe olur.İnşallah dediğiniz gibi olur.Okurken hakikaten heyecanlandırıyor insanı.İyi haberleri bekliyoruz.

    Araç satışlarının değişeceğini sanmıyorum.Çünki ekonomi yüzde 20 25 aralığında oluyor ve dönüşüm kitleri 2.500 ile 3.500 arasında.
    Siz 40.000 km de amorti edeceğiniz bir sistem taktırırmıydınız?


    EVET en önemli soru... Taktırmaya değecek mi?
    Scriccolu kardeş foreverr LPG diye slogan kullanan biri olarak keşke dönüşümünüz yepılsa; ancak ben yine de her takılır diyene kulak asmamanız... Bu işin otoritesi Faruk Sevgili bile böyle derkne.. Bir de maliyete bakmak gerekiyor tabi.. 3000Tl verip %40 tasarruf yapsanız bu 25.000 km demektir. Değer mi__? Cıkarması muhtemel birçok sorunu da ki LPG araçtaki sıkıntıları anında ortaya çıkarır bu riske girmeye değmezbence ama macera arayacaksınız sizi tutmayalım...

    Alıntıları Göster
    BU SİSTEMİ ÜLKEMİZDE ÖZELİKLE BÜYÜK BAYİ VE SERVSİLER ARAÇLARA TEST ETMEDEN TAKMALARI YANLIŞ OLUR TABİKİ.. BİZDE KENDİ ARAÇLARIMIZA TESTİNDEN SONRA MÜŞTERİLERİMİZE ÖNERİRİZ..ALDIĞIMIZ BİLGİ CHAZIN KALİTELİ VE UYGUN FİYATTA OLACAĞIDIR.. HEYECANLA BEKLEMEKTEYİZ.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_usta

    BU SİSTEMİ ÜLKEMİZDE ÖZELİKLE BÜYÜK BAYİ VE SERVSİLER ARAÇLARA TEST ETMEDEN TAKMALARI YANLIŞ OLUR TABİKİ.. BİZDE KENDİ ARAÇLARIMIZA TESTİNDEN SONRA MÜŞTERİLERİMİZE ÖNERİRİZ..ALDIĞIMIZ BİLGİ CHAZIN KALİTELİ VE UYGUN FİYATTA OLACAĞIDIR.. HEYECANLA BEKLEMEKTEYİZ.

    Alıntıları Göster
    sonuç nedir tsi motora lpg takılabiliyor mu?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.