Şimdi Ara

Savaşta Askere Zorla İnsan Almak Saçma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şuan dünyadaki savaşların çoğu ideolojik yada dini

    Örneğin diyelim X dinine mensup bir ulkede dinsizsiniz yada X dinine inancınız var ama cihat mihat umrunuz değil

    Bi gün devlet lideri geliyor hadi kardeşlerim X dini uğruna komsumuza savas acacaz yallah diyor kendi çocukları yurt dışında yaşarken sizi askere alip cepheye yolluyor

    Örneğin Ukrayna bunu tam olarak yaptı erkekleri kadinlari gectim yasli cocuk demeden cepheye sürdüler onu da geçtim akli melekesi tam olmayan engelli insanlari down sendromlulari falan toplayıp koydular camurlu sipere

    Yav adam dese ki ben bu ülkede dogmayi yasamayi kendim mi sectim? Ben ukri olmak istemiyorum ben hatta ruskiyayı hakli buluyorum

    Bu adamin fikri bu yani

    Bunu sen nasıl zorla askere alırsın

    O nedenle sağı solu fethetmeye cihata falan istekli hızlı gencler ve hayati kahve ile cami arasi gecen sakali supruntu olmus dedeler cihat istiyorlarsa kendileri toplanıp gitmeli kimse zorla asker savasci vs yapılamaz

    İşte bu nedenle Amerika Birleşik Devletleri dünyanın en adil en düzgün ülkelerinden biridir adamlar ww2de bile zorla askere alım yapmadılar gerçekten ibretlik ya bu kadar gelişmişlik seviyesini yakalamis bir ülkenin var olduğu çağda bizim ülkenin haline bak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------




  • Askerlik yaptin mi sen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Slav milletlerin arap milletlerden üstün olduğu reddedilmesi imkansiz bir gerçektir dünyanın her ama her yerinde beyaz tenli insan kahverengi tenliden üstün addedilir

    Onun dışında katılıyorum

    Savaşları catismalari meraklisi olan yapsın insanlara zorla dayatılması ahlaksızlıktır

    Ruski ukri meselesinde kim bilir kac kisi kim vurduya gitti

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • Türkiye'yi karıştırma çocuk adam

    Tabiki herhangi bir ülke Türkiye'ye saldırıda bulunursa gereken yapılır

    Ama ben bu yok gazzeye gidelim yok gazzeye giden filo için savasalim falan gibi sozler osuranlara karşı bunu yazdım

    Türkiye bir gün herhangi bir ülkeye saldırmaya karar verirse örneğin Rusya'nın ukrayna saldırısı gibi bu savaşta sadece gonulluler kullanilabilir aksi ahlaksizca olur nitekim rusya da donbas ve luhanksta bu ise once gonullulerle basladi sonra ordunun profesyonel bu ise zaten istekli kismini ve parali asker örgütü wagneri soktu

    Yani ukri ruski savasinda ahlakli ve onurlu davranan devlet bence rusyadir Ukrayna önüne gelen herkesi cepheye sürerek gerçekten cozulmesi gereken ahlaksiz bir devlet olduğunu ispat etmiştir

    Bu arada ulkemiz bu ahlakini kanıtlamıştir da kore savasinda askerler gönüllü toplandi zorla insan götürülmedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamza5806 -- 29 Eylül 2025; 1:39:27 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Hamza hocam baştan sona haklısın ama bunu anlatamazsın.

    erkeğin kendi yakınlarını koruma içgüdüsü vardır. bu içgüdü max 100-200 kişiyi koruma için vardır. kabile yani. günümüzdeki askerlik ise apayrı bişey.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    İşte bu nedenle Amerika Birleşik Devletleri dünyanın en adil en düzgün ülkelerinden biridir adamlar ww2de bile zorla askere alım yapmadılar gerçekten ibretlik ya bu kadar gelişmişlik seviyesini yakalamis bir ülkenin var olduğu çağda bizim ülkenin haline bak

    gerçekten öyle.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Aynen hocam

    Osmanlı'da bile profesyonel askerlik vardi kapıkulu ordusu yeniceriler cebeciler humbaraci ocagi sekbanlar timarli sipahiler vs vs

    Hiçbir zaman Osmanlı savaşmak istemeyen adami gel zorla askerlik yap diye savaşa çağırmadı taaa ki modern zamanlara kadar

    Oradan sonra da ordu dikiş tutmadi zaten balkan harbinde adam diger bölük başka partiyi tutuyo diye yardima gitmiyordu :D

    Ordunu adam akıllı kurmazsan istedigi kadar kalabalik olsun sonuc 0 olur 1 numaralı örneği esad ve saddam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Asker olmak mantıklı mı?
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt
    emek sömürüsü olan yerde iş kalitesi anında düşer. şimdi bak Türkiye'de emek sömürüsü var, herkesin çalışma performansı düşük.

    asker olayı da böyle. herife diyorum bedava askerlik olmamalı. herif diyo ki yaa vatanı savunmak kutsaldır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt
    hocam Bedir savaşının dönüşünde ayet iniyo, ganimet dağıtımı yapılmayacak tüm ganimetler peygamberin olacak diye söylüyolar savaştan dönenlere. mola verilen yerde sahabeler kendi aralarında konuşuyorlar gelip peygambere saldıracaklar sinirden. sonra o peygamberin amcası mıydı işte o sahabe durumu anlayınca hemen peygamberin yanına geliyo söylüyo işte seni öldürebilirler diyo. hemen orda mola esnasında yeni ayet geliyo, ganimetlerin hepsi peygamberin olmayacak sadece %20'si peygamberin olacak gerisi savaşanlara dağıtılacak diye ayet geliyo ve ortaklık sakinleşiyo.

    bunu ben uydurmadım 1400 yıldır Levh-i mahfuz da yazıyor ve İslam alemi bunu kabul ediyor. şimdi günümüzde bunlar anlatılmadığı için ben gerçekleri aktarınca din cahilleri gelip sen uyduruyon diyolar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-430D04FC4 -- 29 Eylül 2025; 14:25:56 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt
    Savas zaten yurek isi o gazzeye gidenleri yarin gondercez de %99u bahane bulur.
    He oldu da hadi ilerde gazzeyi gectim ne bilim seferberlik oldu elde o kadar insani donatacak imkan mi var verirler 100 yillik tutukluk yapan g3leri sopa niyetine kullaniriz.Zaten simdi drone falan var tad kacti cephe savasi mi kaldi.(Hadi ucak-helikoptere karsi hava savunma sistemlerini gectik)
    Ben askere gittim elime silah almadim mesela, 6 ay bile olsa kamp gibi 6 aylik temel askeri egitim vermek lazim nolur nolmaz hesabi,full toren yuruyusune calisiyolar acemide.Sen askere bu egitimi ver tamam 40 yasina kadar bisey lazim olunca cagir adam en azindan o bilgiyle bi tik hazirlikli olur seferberlikte,hemen yanimiz orta doguda zaten her yer yamyam dolu 7-24 adamlar askeri egitimi olmasa bile silah/bomba biliyor adamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reasonable Doubt -- 29 Eylül 2025; 11:27:6 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tarihi iyi okumani oneririm. Kurtulus savaslarinda ordudaki kacak sayisi 80% lere varan orandaydi ama yine de destansi epik mucadele ile bir zafer alindi. Bu dedigin kitle zaten her ulkede her toplumda var. Onemli olan eldekilerle ne yapilabildigidir. Suriler adam olsaydi da vatanlari icin savassaydi. Öyle ya, onlara kalan o topraklari sanki dedeleri kanla aldi mi ki? Torunlari dövüş etsin düşmanla.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ja ne odlucujem da li cu ici u bitku po tome kakva je sila koja me prati nego po tome koliku svetinju branim.
  • Onu yapmalari bile aşağılık kompleksi ve düşük ırk olmalarindan kaynaklı

    Dünyada araplardan asagi bi hintliler bi çingeneler bir de zenciler vardır onlarin da geneli gene arabin genelinden iyidir

    Dünyanın her ülkesine git bak herkes araplardan uzak durmak ister

    Komsun yahudi mi olsun arap mi bunu bi düşün

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • Yav he he rusya ukraynaya saldırıyor neden ukraynalıların hepsi savaşıyormuş?Savaşacaklar tabi kendilerine saldıran rusya.Ülkenin ekmeğini ye suyunu iç doğalgazını kullan eğitim sağlık hizmetinden bedava yararlan ondan sonra vay efendim savaşmam.Oynaya oynaya gideceksiniz o cepheye


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Almanya rus korkusundan savunma sanayiye 100 milyar dolar para harcıyor halkı askerliğe teşvik etmeye çalışıyor almanlar bile anladı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ulan sen kimsin diğer erkekler için gidip savaşmak zorundasınız diyon. sana kim ipler dümbük.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.