Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

savaşını verdiğim şey...

11
Cevap
0
Favori
157
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Gereksiz Mesajlar >> savaşını verdiğim şey...
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Aralık 2006 00:10:24 Konu Sahibi
      aşk mı?

      aşk savaş mı demekti



      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      466 Mesaj
      20 Aralık 2006 00:17:56
      savaşma seviş
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Aralık 2006 00:22:15 Konu Sahibi


      ii geceler hadi
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      26 Aralık 2006 23:13:59 Konu Sahibi
      nese bugn savaşı kazandım sanırım.
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Ocak 2007 15:30:36 Konu Sahibi
      of ölüyüm artk :(
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      5971 Mesaj
      12 Ocak 2007 15:37:59
      kazandıgını belirterek bizi yanıltmak he


      ölen ölür,kalan sağlar bizimdir
      |
      |
      _____________________________
      \|/ Suddenly... Life has new meaning \|/
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Ocak 2007 15:59:57 Konu Sahibi
      :(
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1358 Mesaj
      12 Ocak 2007 16:01:59
      quote:

      Orjinalden alıntı: torecagli

      savaşma seviş


      harika !
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Ocak 2007 20:19:35
      srn her neyse takma pooca, boşver hayat öyle ya da böyle dvm ediyor üzülmek saçma
      + hayatın kimin karşısına ne zmn nsl bi güzellik çıkaracağını kimse bilemez bi bakmışsın imkansız dediğin şeyler gerçek oluvermiş o yüzden hiç bi konuda umutsuz olmamak lazım
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      515 Mesaj
      12 Ocak 2007 20:35:53
      savaşma sevişe bir muhabbet sırasında alternetiif sloganlar bulmuştuk


      "sevişir gibi savaş"

      daha güzeli "savaşır gibi seviş" sonuncusunu denemenizi özellikle tavsiye ederim
      |
      |
      _____________________________
      "Umutlarının yarısını bana vericeksin!"
      Umutlarımın bir kısmının ırzına dünya geçti.
      Arta kalan kısmını evlatlıktan reddettim.

      umutlarının yarısını bana vericeksin!
      bende cenete gitsinler diye
      acımasızca şehit düşürüp
      üstünede birde keyif sigarası yakacagım
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Ocak 2007 21:06:21 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: Déstiny

      srn her neyse takma pooca, boşver hayat öyle ya da böyle dvm ediyor üzülmek saçma
      + hayatın kimin karşısına ne zmn nsl bi güzellik çıkaracağını kimse bilemez bi bakmışsın imkansız dediğin şeyler gerçek oluvermiş o yüzden hiç bi konuda umutsuz olmamak lazım


      hayat nasıl devam ediyor ya :( benim için hayat oydu :S onsuzluğu kabullenemiorm of.
      umutlarım tükeneli çok oldu bu arada
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Ocak 2007 21:08:53
      quote:

      Orjinalden alıntı: manik_depresif

      quote:

      Orjinalden alıntı: Déstiny

      srn her neyse takma pooca, boşver hayat öyle ya da böyle dvm ediyor üzülmek saçma
      + hayatın kimin karşısına ne zmn nsl bi güzellik çıkaracağını kimse bilemez bi bakmışsın imkansız dediğin şeyler gerçek oluvermiş o yüzden hiç bi konuda umutsuz olmamak lazım


      hayat nasıl devam ediyor ya :( benim için hayat oydu :S onsuzluğu kabullenemiorm of.
      umutlarım tükeneli çok oldu bu arada


      hayat dvm etmiyo mu ediyo işte, zmna bırak bence
      |
      |
      _____________________________




Reklamlar
sohbet
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,109
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.