Şimdi Ara

satılık creative 30gb zen vision

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
3
Cevap
0
Favori
131
Tıklama
Konunun Etiketleri
Şehir #İstanbul
Tüm Forumlar >> İkinci El - Ödüllü Anket >> İkinci El >> Ev Elektroniği >> Müzik Çalar >> satılık creative 30gb zen vision
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1258 Mesaj
    Referanslar: 74


    Katılım Zamanı
    14 Ekim 2007


    Şehir
    İstanbul,Avcılar


    Durum
    Forumda değil

    slm dh ekibi elimde creative zen vision m modeli vardır. Cihaz temiz kullanılmıştır. camındaki jelatin bile çıkarılmamıştır. yanında usb cable ve usb dock verilcektir. isteyen olursa kablodan ses kontrol kumandasıda var verilir.

    istediğim fiyat 190 tl dir. Cihazın özelliklerine göre kaçırılmıycak fırsatt. cep telefonu psp işime gelen ürünlerle takas yapabilrim.



    Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    817 Mesaj
    Referanslar: 36


    Katılım Zamanı
    07 Ağustos 2009


    Şehir
    Kayseri


    Durum
    Forumda değil

    1 Not
    pm kutunuz dolmus
    burdan yazıyorum
    hocam tam ihtiyacım olan urunu satıyorsunuz okula giderken cok isime yarar gercekden nakitim yok ama her turlu takası yaparım elımde yok yok yanı hdd dir sogutucudur ne isterseni var.hatta elimdeki sogutucuya telefon onerende var yanı onu alır sıze verırım ıstersnız
    |
    |
    _____________________________
    BENI REFERANSLARIMA SORUN
    SORUNLU ALISVERIS;mikail13 (8TL LİK BİLE URUNUMU YOLLAMADI)
  • Binbaşı
    1258 Mesaj
    Referanslar: 74


    Katılım Zamanı
    14 Ekim 2007


    Şehir
    İstanbul,Avcılar


    Durum
    Forumda değil

    uyarı için tşk ettim şimdi boşaltım kutumu. dükkanına baktımda 4850 alabilrdim ancak oda satılmış sanırım. işime yarar bişe bulamadım kusura bakmayın..
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
haberler
Bey Azura
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,188
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.