Bildirim
Şarj cihazı/USB bağlantı noktanızın nemli olduğu algılandı. NOLUR BI YARDIMCI OLUN ACIL
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
yok mu yardım edecek kimse
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Note 8 cihazım benim de bire bir aynı sorun ile karşı karşıya.Kablosuz şarj ile sarj oluyor bir dene ben çözüm arıyorum bulursam sana da yazarım sende bulursan sende yaz 1e1 aynı şey çünkü. -
Note8 s8 de yine normal durum yani suya karşı dayanıklı sokmuş olabilirsiniz. Bu arada çözümü yok sanırım servise verdim bekliyorum
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Servis süreci nasıl işledi sizde yedek telefon veriyorlar mi mesela ? Birde anakart değişiyor tarzı yazılar var yabancı forumlarda ben bu değişimi kabul etmem 1 e1 değişim yada para iadesi talep ederim bunu da kabul etmezler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilmiyorum verdim bekliyorum, anakart değişmez daha benjm ki 13 günlük ve de garantisi samsung değil paralel ithalat. 1e1 degisim ve iade düşünüyorsanız bu imkansız
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Yazılımı 0 layıp tekrar taktım şuan hızlı şarj aktif olarak doldu.Sanırım düzeldi -
Yazilimi sifirlamak derken odin vs mi
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Samsung'un yayınladığı kendi sürümünü yükledim internette mevcut hatta ilk sıkıntı çıktı 2. seferde oldu.Şuan bir sorun yok cihaz şarj oluyor hatta yaptığımdan beri %1 şarjı gitmiş -
Nerde yayinladi ki her model icin gecerli midir link atar misin
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
sonuç ne oldu ? aynı sorunu yaşıyorum. -
arkadaşlar merhaba,
aynı sorun kullandığım cihaz c9 pro dada var. bu cihazda nem sensörü yok diye biliyorum. nem sensörü olmayan telefonda nem sensörü hatası veriyor olması sinirimi bozuyor.
çözüm olarak, şarja takıp yeniden başlatıyorum, şarj oluyor.
tam olarak nasıl çözücem bulamadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
c9 pro ile aynı sorun bende de var , çözüm bulan yardımcı olursa sevinirim. sistemsel bir hata diye düşünüyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
C9pro aynı sorun , suyla felan hiç alakalı bir durum olmadı , birden uyarı çıktı gitmiyor . Son android güncellemesiyle alakalıdır diye düşünüyorum bende, çözüm bulan olursa alıntılasın lütfen.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende de aynı sorun vardı Oreo guncellemesinden sonra USB hızlı şarj calismadi bilgisayarla bağlantı kuramadım sarj olmuyordu kapalıyken şarja taktigim zaman açtığımda şarj oluyordu İstanbul bilisimden almıştım servise götürdüm şarj yerinin olduğu yerde kısa devre olmuş şarj yerini deistiricez dediler servise bırakmak zorunda kaldım halledilmesi gereken bir sorun yazılımla cozulecek iş değil servislik olay
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X