Şimdi Ara

## Sapphire'den Radeon HD 2600XT GDDR3 ##

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
44
Cevap
0
Favori
3.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 13 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 38
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 29 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 132
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 38
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Deleted User (1 mesaj) ozturert (1 mesaj) Kalavun (1 mesaj) huseyin34 (1 mesaj) aypc (1 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Ekran kartı >> ## Sapphire'den Radeon HD 2600XT GDDR3 ##
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Bölüm Yetkilisi
    29174 Mesaj
    Konu Sahibine Özel


    AMD-ATi'nin ekran kartı alanında en büyük partnerlerinden biri olan Sapphire, GDDR4 bellekli radeon HD 2600XT modelinden sonra GDDR3 bellekli Radeon HD 2600XT modelini de sahneye çıkardı. Firmanın 256MB GDDR3 belleğe sahip olan Radeon HD 2600XT modeli firmanın Radeon HD 2600 serisinde kullandığı soğutma teknolojisini kullanmakta.

    Saat hızlarına baktığımız zaman, Sapphire Radeon HD 2600XT GDDR3'ün grafik işlemci hızının 800MHz olduğunu, 256MB GDDR3 belleğin ise 1.4GHz'de çalıştığını görüyoruz. Tabi kartın 128-bit bellek veri yolu ile geldiğini de unutmamak gerek. Dual DVI ve HDTV destekli TV-OUT çıkışına sahip olan ekran kartının kutu içeriğinden ayrıca DVI-HDMI dönüştürücü adaptör de çıkmakta.

    Sapphire Radeon HD 2600XT GDDR3'ün yurt dışı satış fiyatı yaklaşık olarak 135$ seviyesinde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fx57 -- 14 Temmuz 2007; 8:51:20 >



    |
    |
    _____________________________
    Erdi Özüağ




  • Yüzbaşı
    524 Mesaj
    su dx 10 kartlarda neden 128 yapıyolar hala anlamıyorum yapın 256 da bıseye benzesın yaa
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7635 Mesaj
    FX kardes beni atacaksiniz artik biliyorum da, haber kaynagini ucundan yazsan
    sana guvenimiz sonsuz da, ne fotografin ne de fiyatin nereden geldigi belli degil.
    donanimhaberi seviyoruz
    |
    |
    _____________________________
    Onerilen yazılar:https://goo.gl/MjvgmHTelefoto lens nedir, nasıl kullanılır:http://halkboyleistiyor.com/wp/?p=9215Hangi tam kare sistemi secmeli:http://halkboyleistiyor.com/wp/?p=8155En iyi 70-200mm lensler:http://halkboyleistiyor.com/wp/?p=9173
  • Yarbay
    6830 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: _alesta_

    su dx 10 kartlarda neden 128 yapıyolar hala anlamıyorum yapın 256 da bıseye benzesın yaa

    Hakikaten DX10 formatında bir tane 256 bit kart çıkmadı , neden acaba ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OPTİMİST -- 14 Temmuz 2007; 11:04:53 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    377 Mesaj
    Bir DX10 kart 135$'dan piyasaya çıkıyorsa, performans konusunda şüpheye düşmemek elde değil açıkçası. DX10 performansı konusunda hiç ümidim yok. Umarım yanılıyorumdur.
    |
    |
    _____________________________
    DFI LanParty DK P35-TR2S , Intel E7200 @3200, 4GB TeamXtreme Dark 1066 MHz (2048x2) , Zotac 9500GT , Western Digital 250 GB (WD2500KS) + Western Digital 320 GB (WD3200KS) + Seagate 7200.7 160 GB(external) , Creative X-Fi Fatal1ty , Aopen H600b, High Power 560Watt Modüler PSU
  • Çavuş
    61 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: _alesta_

    su dx 10 kartlarda neden 128 yapıyolar hala anlamıyorum yapın 256 da bıseye benzesın yaa


    aslında ortak bir bilinç yaratabilsek kimse 128 bit kartları alam taraftarı olmasa, şöle 3 ay kadar o zaman bunlar yola gelirler. Alışmışlar bizim cebimizdeki parayı sömürmeye onun için böyle yapıyorlar.
    |
    |
    _____________________________
    yook
  • Yarbay
    14849 Mesaj
    [Deleted by Admins]
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8822 Mesaj
    128 bit
    |
    |
    _____________________________
    -
  • Yarbay
    3678 Mesaj
    gddr 4 bellek kullanan 2600 xt ile arasında ne kadar performans farkı olur acaba ?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    124 Mesaj
    Bu 128bit sürekli gündeme geliyor, ancak veriyolu genişliğini artırmak herzaman fayda vermez arkadaşlar.
    Demek ki 2600xt çekirdeği bukadar veri işleyebiliyor.
    +%10-15 performans için 135$ yerine 190-200$ verir misiniz?
    Emin olun maliyetine ölçekli bir performans artışı görseler çoktan çıkarmışlardı 256bit versiyonu.
    Dx10 kartlar için ikinci kuşak kartları beklemek gerekecek gibi görünüyor...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2097 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: biologic

    Bu 128bit sürekli gündeme geliyor, ancak veriyolu genişliğini artırmak herzaman fayda vermez arkadaşlar.
    Demek ki 2600xt çekirdeği bukadar veri işleyebiliyor.
    +%10-15 performans için 135$ yerine 190-200$ verir misiniz?
    Emin olun maliyetine ölçekli bir performans artışı görseler çoktan çıkarmışlardı 256bit versiyonu.
    Dx10 kartlar için ikinci kuşak kartları beklemek gerekecek gibi görünüyor...

    Özellikle pazar payının büyük bir bölümünü oluşturan orta segment için beklemek gerekecek yeni nesil iç açıcı bir özellik sarf etmemekte birlikte performanslarda yerlerde

    Arkadaş haklı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xinu -- 14 Temmuz 2007; 11:29:50 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    474 Mesaj
    Al 64 bitligini sefil arkadaşım sen al sende 128 ligini garip arkadaşım paran yok otur oturdugun yerde parana göre konuş..Al sana da 2900xt kartı çıkardık bi işe yaramıyor battık ama alda sana bu fiyat kardeşim..Ya milleti insan yerine koyunda herkezin elini cebini kesesini hırmalamayan adam gibi bir kartı piyasaya sürünüz.%15 lik fiyat perfonmansı için 256 bit yapmak o kartıda alıp 130 dolara piyasaya sürmek sizi batıracakmı zaten batmışssınız hala ne sömürürsem kar'dır mantıgını nasıl devam ettirebiliyorsunuz..Yazıklar olsun
    |
    |
    _____________________________
    Alışveriş Yaptığım Arkadaşlar:
    meroboy, bahadır_bado, noxii, number_oen, kartal2339, ugura75, mx_mx, Orcay, goztepeli_TR, ilhanathema, MENEME2002, yug2980,superbow, freezer, mc.kork, seennu, öztin, izeg, Kural_, razz_raziel, kendinibil, tekken, doktorhan, Diabelica, spaydix, cco, lacrymatoire, blue, WOWOZANGE, resE, sugarcocuk1, baykarizmaizmir, orcung, ketugur, Hercul, hiickimse, _2FAST4U, guvenc_m, yer6_stand, prince1, resE ve 200'den fazla isim...
  • Yüzbaşı
    726 Mesaj
    Çok ucuz kart.İyi kart. Ne diyim
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2934 Mesaj
    kardeşim yapın bi 256bit kart fiyatı artırın alalım böğle süprüntü 8600gt falan tarzı kartlara ne gerek var bunlar efektler acık oynatmıcak belli zaten delirmemek elde değil
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    15 Not
    256 bit olsa sanırım bu fiyattan satılmazdı. her ürün gurubunun alıcısı var.
    |
    |
    _____________________________
    Hepiniz yüklediğim anlam kadarsınız.
  • Yüzbaşı
    897 Mesaj
    ben bu 2600xt lerin dx 9,0c de oyunlarda 7600 gt den bile kötü sonuçlar aldığını görünce iyice soğudum bu kartlardan. dx 9,0c de iyi değil, dx 10 da sürünüyor. 8600 gts ile 8800 gts arası iyi fiyata bi kart lazım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6830 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: biologic

    Bu 128bit sürekli gündeme geliyor, ancak veriyolu genişliğini artırmak herzaman fayda vermez arkadaşlar.
    Demek ki 2600xt çekirdeği bukadar veri işleyebiliyor.
    +%10-15 performans için 135$ yerine 190-200$ verir misiniz?
    Emin olun maliyetine ölçekli bir performans artışı görseler çoktan çıkarmışlardı 256bit versiyonu.
    Dx10 kartlar için ikinci kuşak kartları beklemek gerekecek gibi görünüyor...



    Mantıklı bir yaklaşım

    128 bit x1650xt'den 256 bit x1950pro'ya terfi ettim, ikisi arasında öyle uçurum yok , 1280*1024 Full detay oynadığım oyunlarda 10-12 FPS civarı bir artış oldu , bu ciddi bi rakam mı bilmiyorum. CM Dirt 'de ise hiç bi değişiklik olmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OPTİMİST -- 14 Temmuz 2007; 12:25:37 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    424 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: OPTİMİST

    quote:

    Orjinalden alıntı: _alesta_

    su dx 10 kartlarda neden 128 yapıyolar hala anlamıyorum yapın 256 da bıseye benzesın yaa

    Hakikaten DX10 formatında bir tane 256 bit kart çıkmadı , neden acaba ??



    8800 gtx 384 bit hdx2900 512 bit maden 128 bit az geliyo buyrun bunları alın
    |
    |
  • Yüzbaşı
    649 Mesaj
    ben para biriktirip 8800 gts alacam 256 bit çıkmayacak bari 320 bit kullanıyım dimi ama.performans isteyen öyle yapsın bence çünkü ben teknoloji televizyonunda bu 2600 ün performansına falan baktım hiç iç açıcı sonuçlar vermedi . 1024*768 de orta ve düşük ayarda grafiklerde dx10 da takılmalar oluyordu .8800gts den aşağısını tavsiye etmiyorlar dx10 iyi kart için. yok sadece oyunu açsın derseniz alın .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dukenukem82 -- 14 Temmuz 2007; 12:49:02 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    886 Mesaj
    yaw 128 bit lik ekran kartını alabilecekler için üretiyorlar 256 bit istiyorsanız bekleyin ne yapayım
    |
    |
    _____________________________
    |:|AMD ATHLON X2 245 2.9 GHZ |:|14 GB DDR3 1333 MHZ RAM|:|4 GB GDDR5 ASUS RX570 STRİX GAMİNG O.C EDİTİON|:|MİNTON 5 1 SES SİSTEMİ|:|120 GB SSD-1 TB SATAII 32 MB HDD|:| |:|500 watt XİGMATEK C-CALİBRE XCP-A500 PSU |:|AOC 19" MONİTÖR|:| D.H Motorola CLUB
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bitcoin
Radyo Dinle
bankalar.org
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,797
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.