Şimdi Ara

SANUS M900 Memory Foam Tabanlık Hakkında (105. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4.252
Cevap
118
Favori
457.183
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
63 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemtravolta26

    ürünler geldi, gerçekten rahat ve kaliteli görünüyor teşekkür ederim. Gören tanıdıklarım da istedi ama fiyatlar değişmiş, bir sonraki indirime artık
    fiyat alarmı kurup takıpte kalmak lazım talep fazla stoklarımız sıfırlandı nerdeyse, 1 aydan önce yeni güçlü stoklarla cıkmak ımkansız ay sonu olan kampanyaya yetişmeye calısıcaz :)
  • Sayın esnek adım
    Acaba şu 59.90a sattiginiz ayakkabılar yine aynı fiyatı gorecek mi ay sonunda yada Aralık ayında
    Kampanyanın ilk saatlerinde gördüm ama pek ilgimi çekmemişti şimdi eşime gösterdim çok beğendi 2 adet almak isteriz kampanya olursa haber verirseniz sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miko01 -- 14 Kasım 2019; 15:35:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: miko01

    Sayın esnek adım
    Acaba şu 59.90a sattiginiz ayakkabılar yine aynı fiyatı gorecek mi ay sonunda yada Aralık ayında
    Kampanyanın ilk saatlerinde gördüm ama pek ilgimi çekmemişti şimdi eşime gösterdim çok beğendi 2 adet almak isteriz kampanya olursa haber verirseniz sevinirim
    Merhabalar Büyük kampanyalarda neden olmasın ancak şimdilik bir kampanya görünmemekte bilginize :) kampanyalarda konu başlıgımız güncellenmektedır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esnekadim

    Kargoların tamamı dün sabahtan teslim edildi ancak teslimat şubesinde çıkış olmayan son 60 kargo görüyoruz bizde ,aktarma merkezlerinden dahi gecikmeli cikislar oluyor malesef yoğunluklarimiz oldukça fazla elinizden geleni çıkarmaya çalışıyoruz deniyor ancak malesef zamanında yetiştirmektir rağmen çıkışta aynı hız sağlanamamıştır gecikmeden dolayı k.bakmayin lütfen
    Aldığım ayakkabi kargolanmış fakat tabanlıklar hala kargolanmamiş sistem bile geciken kargo uyarısı veriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • börü06 kullanıcısına yanıt
    sipariş numarası verebılır mısınız ? sistemde tek sepetteki ürünler iki ayrı abrkod olusmus bızde tek kargoda cıkardık ürünleri bundan kaynaklı sorun var düzeltmeye çalışıyoruz muhtemelen sizin ürünlerde tek kargo ıle cıkmıstır bılgınıze :)
  • Merhaba, 204483662387 numaralı siparişimin kargo takibine ulaşamıyorum, yardımcı olur musunu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • II. Ceki kullanıcısına yanıt
    merhabalar aras kargo ıle yenı calısmaya basladık ve arka planda arayüzüne sahip degılız bundan dolayı takıp numarası veya takıbı noktasında bızde en az sızın kadar dısarıda kalmış durumdasız sizden ricamız N11 ile iletişime geçmeniz .

    NOT: MNG kargo ıle calısıyorduk öncesinde ancak anlaşma N11 tarafından bitirildigi için cıkıslarımız aras ıle oldu ve sısteme yabancıyız aynı sorunu MNG kargodayken sorsaydınız rahatlıkla yardımcı olabılırdık ancak bu durumda malesef imkanlarımız cok kısıtlandı N11 ayrıca teşekkürler bu noktada bizleri zor durumda bıraktığı için ..
  • esnekadim kullanıcısına yanıt
    her şey için teşekkürler ,,11.11 siparişlerim ayın 13 ünde elime ulaştı ,ancak deneyimleyip yorum yazabiliyorum .Sanus M900 tabanlıklar kaliteli ve rahat, heer gün yürüyüp ayakta duranlar kesinlikle kullanmalı ,mağaza iletişimi de süper
  • Kurt_Kaya kullanıcısına yanıt
    siparişlerin %90 cıkısı yapıldı ancak arka planda cıkılmayan %10 var daha dogrusu cıkıs yapıldı ancak aktarma merkezlerınde takıldı ve sorunu çözemıyoruz aras kargo sagolasun cok yardımcı oluyor bıze !, aldıgımız notlar vardı bunların büyük cogunlugu dogru ulastı ancak yınede not alınmasına ragmen hatalar var herkesten özür dileriz bu konuda elimizden geleni yaptık ancak talep noktasında bu denli büyük ilgi beklemiyorduk ve stoklarımızda bu denli hazır degıldı ciddi anlamda mesaı sarfettik ekip olarak ancak yınede ürünler hatalı gittigi için bir anlamı ve kıymetı kalmıyor herkesten özür diliyoruz bu anlamda, hatalı ulasan ve özel istegi karsılanmayan arkadaslar lütfen pm üzerinden bizlerle iletişime geçsinler yardımcı olucaz mutlaka 11.11 dair notlarımız alıyoruz seneye bu yaşadıgımız sorunları bir daha yaşamamak adına ve çok daha kapsamlı çalışma yapılacaktır herkese teşekkürler katılımları için ,bu mesajı daha öncesinde yazmak isterdik ancak daha yeni yeni toparlanabildik k.bakmayın lütfen ..




  • esnekadim kullanıcısına yanıt
    Ben m300 m900 şeklinde iki model olduğunu bilmiyordum 29 liraya m300 sipariş ettim 2 adet gönderdiniz teşekkür ederim. İki model arasında önemli fark var mıydı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle gerçek esnaflık nedir müşteri nasıl onere edilir müşteriye değer verildiği nasıl hissttirilir hatırlattığınız için teşekkürler , ilgi alaka sorunlara yaklaşım çözüm önerileri hepsi 10 numara , kendi adıma piyasadan %10 pahalı bile olsa en ufak sorunda sıkıntısız çözüm sunduğu için bu firmadan alışveriş yaparım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 adet tabanlik bugun elime ulaştı begendim. Teşekkür ederiz ilginiz için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rubelhizb kullanıcısına yanıt
    M900 alan müşterilerimiz genelde M300 öncesinde kullanan musterilerilerimizdir konfor olarak çok daha yüksektir bir sonraki kampanya süresinde memnun kaldiysaniz almanızı öneririz ara ara kampanya oluyor N11 de fiyat alarm kurabilirsiniz 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sorunsuz ulaşmasına sevindik 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İlk konuyu güncelleyin, m300, m900 vs.. modellerin özelliklerini belirtin. Numara olarak kullanıcı deneyimlerinden alıntılar yapın
    Yani kısaca konu düzenlenirse hem siz aynı sorulara onlarca kez aynı cevabı vermemiş boşa efor sarfetmeden işinize odaklanırsınız hem de üyeler için kolaylık olur.
    Bu arada benim de n11 siparişim henüz kargodaymış..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • xantorus X kullanıcısına yanıt
    Öncelikle temennileriniz için teşekkürler ancak yine de eksiğimiz var tam teşkilatli şekilde ilerleyemiyoruz maalesef bunu 11.11 de çok iyi gördük ve ciddi eksiklerimiz var , çözüm öneri noktasında şunu diyebiliriz aynı durumda müşteri olarak olsam ne beklerdim diye düşünüp ona göre hareket ediyoruz anlık kısa vadeli zararlara kesinlikle bakmıyoruz , diğer mağazalarında aynı şekilde müşterileri mağdur etmeden güvenli alışveriş olması dileğiyle 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esnekadim

    sipariş numarası verebılır mısınız ? sistemde tek sepetteki ürünler iki ayrı abrkod olusmus bızde tek kargoda cıkardık ürünleri bundan kaynaklı sorun var düzeltmeye çalışıyoruz muhtemelen sizin ürünlerde tek kargo ıle cıkmıstır bılgınıze :)
    204842713182

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • man utd kullanıcısına yanıt
    Çeşit çok fazla var bundan dolayı açıkçası konu başlığını uzun uzun tutmak istemiyoruz çünkü okuyan kişi sayısı çok az oluyor :) N11 haricinde daha büyük patlama kargo firmalarında oldu umarız sorunsuz teslimatlar olur yakın zamanda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konu dışı olacak da, bu başlığı her gördüğümde turşucu hasan amca ile tespihte kampanya, son, son! başlıkları geliyor aklıma :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • börü06 kullanıcısına yanıt
    Tahmin ettiğimiz gibi N11 yazılımı ile alakalı sorun devam ediyor ,ayakkabı ile birlikte tabanliklar gönderildi bilginize sistemdeki ayakkabı takip numaraniz aynı zamanda tabanlik içinde gecerlidir ,N11 tarafına sorunlu ürünler için mail yolladik dönüş yapmalarini bekliyoruz 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.