Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

::: SANDISK SANSA CLIP / CLIP+ / CLIP ZIP ANA KONU :::

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: forestbear Daha Az
1 Kayıtlı Üye
6.145
Cevap
38
Favori
364.838
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5481 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: nurixY

    FLAC VE ALAC desteği var mı arkadaslar ben sporcuyum ve böyle birşeye ihtiyacım var.ayrıca 8 gb lık modelleri var mı bu meretin...



    FLAC VE ALAC türündeki müziklerin,mp3 ten farkı nedir?
    _____________________________
    Imzamdan önce su çalismayan imza sistemini bir yenileseniz...
  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: righteous@


    quote:

    Orjinalden alıntı: nurixY

    FLAC VE ALAC desteği var mı arkadaslar ben sporcuyum ve böyle birşeye ihtiyacım var.ayrıca 8 gb lık modelleri var mı bu meretin...



    FLAC VE ALAC türündeki müziklerin,mp3 ten farkı nedir?


    Sıkıştırılmamış ses kodeğidir. CD'den direk kopyalanmış ses biçimi. MP3 dosyasında en yüksek bit değeri 320 kbps iken, FLAC olunca 1000 kbps'ye kadar yolu var. Tabi boyut olarak da fark ediyor.

    Mesela bende Pink Floyd'un bir albümü var.


    Mesela Echoes şarkısı... Tek başına 86 mb. MP3 olarak bakılırsa bir albüme eşdeğer neredeyse.
    |
    |
    _____________________________
    the song remains the same.




  • Yarbay
    2671 Mesaj
    phm çok güzel açıklamış eline sağlık

    flac dinleyince audio cd dinlermiş gibi oluyo mp3 le aralarında dağlar kadar fark var kalite olarak...
    |
    |
    _____________________________

    YAMAHA PACIFICA 112 JMX & ROLAND CUBE-20X
    SONY WM-GX688 // SONY PSP GO
    TIKLA >>> 2.EL DÜKKANIM
  • Yarbay
    3258 Mesaj
    ben firmware güncellemesinden sonra sesin kısıldığını farkkettim arkadaşlar bunu nasıl çözecez eski yazılıma geçmek istiyorum onun sesi daha gürdü yardımcı olurmusunuz
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1699 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: galata80

    ben firmware güncellemesinden sonra sesin kısıldığını farkkettim arkadaşlar bunu nasıl çözecez eski yazılıma geçmek istiyorum onun sesi daha gürdü yardımcı olurmusunuz


    Eski yazılıma dönmen çok zor arkadaşım, hatta imkansız gibi.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3258 Mesaj
    peki kenai arkadaşım siz güncelleme yaptınızmı yaptıysanız farkı gördünüzmü veya bu güncellemeyi yapan diğer arkadaşlar benimle aynı fikirdemisiniz
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1699 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: galata80

    peki kenai arkadaşım siz güncelleme yaptınızmı yaptıysanız farkı gördünüzmü veya bu güncellemeyi yapan diğer arkadaşlar benimle aynı fikirdemisiniz


    Evet güncelleştirme yaptım zaten konuda daha önce bahstetmiştim. Ses kısılması belki çok az olmuş olabilir tam olarak emin değilim, ancak yeni güncelleştirme ile bazı ses formatlarına destek geldi flac gibi bence bu daha önemli.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5481 Mesaj
    arkadaşlar sonunda sansa clipe kavuştum,şunu söyleyebilirim ki,daha önce kullandığım iriver t60 ı kesinlikle aratmıyor sansaoldukça memnun kaldım diyebilirim,bu arada bi tanede kardeşime sürpriz olsun diye almıştım ki,dün oda vatandan bir adet almış kendine,anlayacağınız, elimde bir adet fazladan, 4 GB Sansa Clip Radyolu Mp3 player(siyah renk) ihtiyaç fazlası oldu,mühürlü ve presli kutudan açılmıştır(kutu ve tüm içerikleri mevcuttur)almak isteyenler pm atsın..ürün Amerikadan gelmiş olup,test etmek amcıyla, sadece 10 dakika kadar müzk dinlenmiştir,fiyat 135 lira,satılmassada yedek olarak duracaktır,çünkü alet dehşet yahu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 28 Ocak 2009; 15:54:25 >
    |
    |
    _____________________________
    Imzamdan önce su çalismayan imza sistemini bir yenileseniz...




  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    @righteous, hayırlı olsun. Doğru tercih. Ben olsam fazlasını satmazdım :)

    Arkadaşlar bizim ufaklığın çıkış empedansı ne kadar? (Doğru mu kullandım bilmiyorum ama?)
    Yani benim eski Samsung U3 mesela 16 ohm idi. Kulaklıklarım da 16 ohm olunca gayet yeterli oluyordu. Şimdi bu alet o kadar güzel ki sanırım kulaklıklarımı yelilemem gerekecek. Çünkü EP 630, ne Megadeth'in riff'lerini ne de Pink Floyd'un sololarını kaldıracak bi kulaklık değil. Her halükarda batırıyor. Ha pop, hip hop vs. dinlesem sorun değil ama...

    Mesela düşündüklerim arasında Koss KSC 75 var. Ama baktım 60 ohm. Şimdi bizim ufaklık bunu kaldırabilir mi?
    Zaten Koss alamazsam Bi Sennheiser MX 360, 460... (660'a kadar yolu var) modellerinden alırım. Onlar da nereden baksak 32 Ohm. Öyle aman aman yüksek ses delisi değilim ama, performans alamazsam da bi anlamı kalmaz.

    Bi fikri olan var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phm -- 28 Ocak 2009; 14:23:03 >
    |
    |
    _____________________________
    the song remains the same.
  • Yarbay
    2967 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: righteous@

    arkadaşlar sonunda sansa clipe kavuştum,şunu söyleyebilirim ki,daha önce kullandığım iriver t60 ı kesinlikle aratmıyor sansaoldukça memnun kaldım diyebilirim,bu arada bi tanede kardeşime sürpriz olsun diye almıştım ki,dün oda vatandan bir adet almış kendine,anlayacağınız, elimde bir adet fazladan, 4 GB Sansa Clip Radyolu Mp3 player(siyah renk) ihtiyaç fazlası oldu,mühürlü ve presli kutudan açılmıştır(kutu ve tüm içerikleri mevcuttur)almak isteyenler pm atsın..ürün Amerikadan gelmiş olup,test etmek amcıyla, sadece 10 dakika kadar müzk dinlenmiştir,fiyat 140 lira,satılmassada yedek olarak duracaktır,çünkü alet dehşet yahu

    Güle güle kullan ancak o fiyata biraz zor satarsın.
    http://www.hepsiburada.com/sandisk-sansa-clip-fm-4gb-fm-radyolu-mp3-player/productDetails.aspx?categoryid=9181&productid=bd52570
    |
    |




  • Yarbay
    5481 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: SPETNAS


    quote:

    Orjinalden alıntı: righteous@

    arkadaşlar sonunda sansa clipe kavuştum,şunu söyleyebilirim ki,daha önce kullandığım iriver t60 ı kesinlikle aratmıyor sansaoldukça memnun kaldım diyebilirim,bu arada bi tanede kardeşime sürpriz olsun diye almıştım ki,dün oda vatandan bir adet almış kendine,anlayacağınız, elimde bir adet fazladan, 4 GB Sansa Clip Radyolu Mp3 player(siyah renk) ihtiyaç fazlası oldu,mühürlü ve presli kutudan açılmıştır(kutu ve tüm içerikleri mevcuttur)almak isteyenler pm atsın..ürün Amerikadan gelmiş olup,test etmek amcıyla, sadece 10 dakika kadar müzk dinlenmiştir,fiyat 135 lira,satılmassada yedek olarak duracaktır,çünkü alet dehşet yahu

    Güle güle kullan ancak o fiyata biraz zor satarsın.
    http://www.hepsiburada.com/sandisk-sansa-clip-fm-4gb-fm-radyolu-mp3-player/productDetails.aspx?categoryid=9181&productid=bd52570




    teşekkürler öncelikle, yalnız şu anda 4 gb hepsiburada da var ve duyduğuma görede piyasada sıfırdan farksız, refurbishedler satılıyormuş o yüzden hb nin sattığı malın ne olduğu önemli,refurbished olduktan sonra o fiyatın çokta önemi kalmıyorçünkü bunu ayırt etmekte oldukça güçmüş..örneğin gg bu yüzden karışmış durumda hatta..
    elimdeki ürünün kutusunda ise mühür var..neyse sonuçta bunun ticaretini yapmıyorum ben, düşünen olursa,alıcıya birazda olsa indirim yaparım yada satılmassa da arkadaşında dediği gibi durur, zararı yok,ürün çünkü gerçekten şahene



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 28 Ocak 2009; 15:55:03 >
    |
    |
    _____________________________
    Imzamdan önce su çalismayan imza sistemini bir yenileseniz...




  • Yarbay
    5481 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: dmltnman



    bütün ......sorunlularda beni bulur herhalde...o kadar ahkam keseceğine,önündeki googledan iki araştırsaydın, dediklerimin doğru olduğu sonucuna, sende ulaşırdın,ama tabikii,işiniz gücünüz akşama kadar forumda dolaşıp ona buna sataşmak olduğundan bir yerlere varamamanız gayet normal,ben diyorumki kutuda mühür var sen hala gazel okuyosun gelmiş burda,biraz araştır gel,ondan sonra burda konuş,konuşaibliyosan bakalımyaklaşık 1 aydan fazlaca süredir bu ürünü almak için araştırdığımda ulaştığım sonuçlardır bunlar...o kadar derdiniz varsa gider hb den alırsınız sonrada iade edersiniz ben bu işin ticaretini yapıyorum demedim ki zaten, yukarıda,garanti veriyim bide sana,ama kesin ölü fiyata verecek olsam ilk sen zıplardın değilmi,,zaten sizin gibilere üründe vermem ben,pinpirikten hayatınız geçmez sizin,..sonuç olarak kendi çapınızda bişeyler söylemeye çalışmışsınız ama yukarıda,satılmassada durur dediği halde, zırvalamaktan bi adım öteye gidememişsiniz sizde...

    kusura bakma artık, ölücülere mal vermeyeceğim için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 28 Ocak 2009; 16:16:01 >
    |
    |
    _____________________________
    Imzamdan önce su çalismayan imza sistemini bir yenileseniz...




  • Binbaşı
    1645 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: righteous@



    bütün ......sorunlularda beni bulur herhalde...o kadar ahkam keseceğine,önündeki googledan iki araştırsaydın, dediklerimin doğru olduğu sonucuna, sende ulaşırdın,ama tabikii,işiniz gücünüz akşama kadar forumda dolaşıp ona buna sataşmak olduğundan bir yerlere varamamanız gayet normal,ben diyorumki kutuda mühür var sen hala gazel okuyosun gelmiş burda,biraz araştır gel,ondan sonra burda konuş,konuşaibliyosan bakalımyaklaşık 1 aydan fazlaca süredir bu ürünü almak için araştırdığımda ulaştığım sonuçlardır bunlar...o kadar derdiniz varsa gider hb den alırsınız sonrada iade edersiniz ben bu işin ticaretini yapıyorum demedim ki zaten, yukarıda,garanti veriyim bide sana,ama kesin ölü fiyata verecek olsam ilk sen zıplardın değilmi,,zaten sizin gibilere üründe vermem ben,pinpirikten hayatınız geçmez sizin,..sonuç olarak kendi çapınızda bişeyler söylemeye çalışmışsınız ama yukarıda,satılmassada durur dediği halde, zırvalamaktan bi adım öteye gidememişsiniz sizde...

    kusura bakma artık, ölücülere mal vermeyeceğim için


    Birincisi günde 1-2 saat ancak girebiliyorum internete. Bu ilk yanılgınız. İkinci olarak ben piyasada refurbished ürün satılmadığını söylemedim, buda yazımda gayet açık. Üçüncüsü ben zaten kendisinden gayet memnun olduğum bir mp3 playera sahibim ve bir mp3 player alma niyetim de yok. Ayrıca sıfır, kutusu açılmamış ve 2 yıl garantili bir ürün peşin olarak 137YTL ye satılırken kutusu açılmış ve artık 2. el statüsünde sayılacak (kullanılmamış olsa bile) bir ürünü 135YTL ye satmak istemenin herhangi bir mantığı olamaz. Bundan sonra sizi ciddiye alınacak biri olarak görmediğimden size cevap vermeyeceğim. Şu diyaloğu okuyan her insanın varacağı yargı ortadadır zaten bu sebeple içim rahat. Ayrıca cevapların hakaret boyutuna ulaşmaması konusunda da sizi uyarmalıyım.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    5481 Mesaj
    "Ayrıca sıfır, kutusu açılmamış ve 2 yıl garantili bir ürün peşin olarak 137YTL ye satılırken kutusu açılmış ve artık 2. el statüsünde sayılacak (kullanılmamış olsa bile) bir ürünü 135YTL ye satmak istemenin herhangi bir mantığı olamaz."


    şu rutin, ölücü ayaklarını geç bi kere,yemezler,hiç boşa tırmalamasöylediğinle çelişiyosun bi kere yahu,
    benim fiyatım bu işine geliyosa alırsın,işine gelmiyosa susarsın..zoru görünce çevir gazı yanmasın değilmi...
    sen benim hiç muhatabım değilsin,aynı uyarıyı bende sana yapıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 28 Ocak 2009; 16:47:43 >
    |
    |
    _____________________________
    Imzamdan önce su çalismayan imza sistemini bir yenileseniz...
  • Yarbay
    2967 Mesaj
    Gerginliğe gerek yok arkadaşlar. Ölü fiyata almak isteyen varmı burada bilmiyorum ancak ben onlardan biri değilim. Çok daha uygun fiyata (neredeyse yarı fiyata) almadım. hepsiburada gibi pahalı olduğunu düşündüğüm bir yerde bile bu fiyata satıldığı için dikkatini çekmek istedim. sonuçta sıfır ve garantili bir ürün satıyorlar. kaldıki abd den alınmış bir ürün için bence fiyat uygun değil. bu ürünün Abd normal fiyatı 50$ civarında iken birde refurbished olanları hepsiburadanın satacağı pek mantıklı gelmiyor bana. bırakın abd fiyatının 2 katına satmayı maliyetine ipod classic satamadığım oldu burada. yoksa ne niyetim almak ne de zırvalamak.
    |
    |
  • Çavuş
    67 Mesaj
    bu ürünü en ucuz nereden alabiliriz acaba ankarada vatan , mavi bil.,bimeks yada başka bi yerden ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5481 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: koza

    bu ürünü en ucuz nereden alabiliriz acaba ankarada vatan , mavi bil.,bimeks yada başka bi yerden ?



    ürün sadece vatan ve hb de gözüküyor zaten
    |
    |
    _____________________________
    Imzamdan önce su çalismayan imza sistemini bir yenileseniz...
  • Yüzbaşı
    279 Mesaj
    "refurbished" nedir yahu .

    şimdi yarına bu cihazın 2gb radyosuz modeli gelicek hb den . bu söylentinin aslı astarı varmı .

    ayağımızı sağlam basalım
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2967 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: righteous@

    spetnas@ Amerikadaki fiyatlara burda ürün alabiliyormuyuz peki?alabiliyorsak zaten tartışacak bişey de yoktur..ama alamıyosak neyi tartışıyoz hala burada..
    110 liraya satıyor vatan 2 gb radyolusunu..

    ikincisi bana şunu söyleyin öyleyse,
    hb dahil ürünün 2 gb'lık radyolu fiyatı bile 100 lirayken,sizcede 4 gb nın o fiyat olması garip değilmi

    http://www.hepsiburada.com/sandisk-sansa-clip-fm-2gb-fm-radyolu-mp3-player/productDetails.aspx?categoryid=9181&productid=bd52569


    bide son olarak 3.kez tekrar ediyorum yukarıya yazdığım ilk mesajımda da eğer gerçekten alıcı olan olursa bişeyler yaparım dedim ama olmassada önemi yok kullanırım dedim,yahu gram aklı olan,düşünür bunu, arkadaşın dediği gibi gerçekten satma niyetim olsa,gider ikinci ele ilan açardım değilmi

    yani bide şuvar,resmen ikinci ele döndü olay nasılki biri ilan açar diğeri gelir link verir,sonuçta hepsiburada benim için tapılacak bi site değil,bi karar mercide değil, zamanında ordan yaptığım alışverişin cezasınıda yeteri kadar çekmişimdir..isteyen hb den alsın 2 yıl garantili sorunsuz ürününü,kimseye karıştığımız yok..


    Sevgili arkadaşım, madem burada ölücü insanların olduğunu düşünüyorsun yanlış yerde yazıyorsun demekki. Buradaki arkadaşların birçoğu bir ürünün nerde daha ucuz olduğunu, nerelerden temin edilebildiğini, yurtdışı fiyatını, yurtdışından nasıl alışveriş yapacaklarını az çok zaten biliyorlardır. Böyle bir alıcı kitlesine yurtdışı fiyatının 2 katına Türkiye fiyatına garantisiz ve açılmış bir ürün satma düşüncesi bence pek doğru değil. Donanımhaber alıcı kitlesini az çok tanıyorum, Türkiye garantili ,sıfır bile versen inan satamazsın ve böyle yorumlarla karşılaşırsın.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    279 Mesaj
    refurbishedler şimdi sadece 4 gblıklardamı var . yoksa 2 gblıklarda da varmı .

    cevap verseniz . yani nedir olayın iç yüzü . kime güvenip alıcaz mp3 playerı
    |
    |
    _____________________________
  • HızlıCevap
    Sayfaya Git:
    Sayfa:
    Reklamlar
    sohbet
    Kurumsal Web Tasarım Şirketi
    SEO
    web tasarım
    Lastik Fiyatları
    Blogio
    Bu sayfanın
    Mobil sürümü
    Mini Sürümü

    BR3
    0,703
    1.2.165

    Reklamlar
     
    SEO Kurumsal Web Tasarım Şirketi Ankara Web Tasarım Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
    web tasarım Blogio haberler
    son dakika Paykasa üniversite Lastik Fiyatları
    Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü

    BR3
    0,891
    1.2.165

    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.