Şimdi Ara

Sandisk Garanti Hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.760
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Sandisk ile ilgili yaşadığım bir problemi belirtmek üzere yazıyorum. En azından diğer arkadaşlar bu uyarıyı dikkate alarak sandisk ürünlerini alırlar. Amacım ürünü kötülemek değil garanti hizmetinin düzgün verilememesini belirtmek. Yoksa aldığım üründen bozulana kadar oldukça memnundum (:

    Eğer ilgili markanın her şehirde servisi yoksa arızalı ürünlerin servise ulaştırılmasından sorumludur.

    Sandisk ile iletişime geçtim ve arızalı ürünümü kendilerine vermiş oldukları talimatlarını yerine getirirek gönderdim. Fakat ürünü karşı ödemeli (alıcı ödemeli) gönderdiğim için servis teslim almamış. Yazının en altındaki yönetmeliği belirtmeme rağmen ilgili kişi aşağıdaki cevabı vermiştir.

    quote:

    Durumu bildirdiğiniz için teşekkür ederim.

    9, Mayıs’ taki mailde size yazdık ki gönderici ödemeli olarak göndermelisiniz. Biz geri yolladığımızda biz ödeyeceğiz. Depodaki çalışanlar alıcı ödemeli olarak ürünü gönderirseniz kesinlikle teslim edemeyecekler.

    Lütfen kargo ile görüşünüz ve gönderici ödemeli olarak halletmeye çalışınız. Ayrıca kargonun takip numaraları yollamanızı rica ederiz.

    Şimdilik iyi günler diliyoruz!

    Saygılarımızla
    *****.
    SanDisk Global Customer Care



    13 Haziran 2014 Cuma günü yayınlanan 29029 sayı numaralı Resmi gazetede Gümrük ve Ticaret Bakanlığından Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği ile ilgili bir takım değişiklikler olmuştur.
    Aşağıda aynen aktarıyorum;

    "YÖNETMELİK

    Gümrük ve Ticaret Bakanlığından:

    SATIŞ SONRASI HİZMETLER YÖNETMELİĞİ

    BİRİNCİ BÖLÜM
    ....
    Servis istasyonlarının sorumlulukları

    MADDE 10 – (1) Tüketicinin bulunduğu yerde yetkili servis istasyonunun olmaması halinde satış sonrası hizmetlerin verilmesinden, tüketiciye en yakın yerdeki yetkili servis istasyonu sorumludur.

    (2) Tüketiciye en yakın yerdeki yetkili servis istasyonunda satış sonrası hizmet verilmesinin mümkün olmaması durumunda; malın firma merkezine ya da diğer bir yetkili servis istasyonuna ulaştırılması ve geri gönderilmesi ile ilgili olarak tüketiciden nakliye, posta, kargo veya benzeri herhangi bir ulaşım gideri talep edilemez.
    ....
    "
    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/06/20140613-3.htm


    NOT: 15 liralık flash belleği niye garantiye gönderdin ki diyecek arkadaşlara kısaca cevap vereyim isterim. Sandisk Extreme Pro 480GB ile Samsung Evo 850 Pro arasında kalmıştım. Sonuçta 10 yıl garanti verilen bir ürün alacaktım ve garantilerinin nasıl işlediğini o küçük ürünle öğrenmek istedim. Ki öğrenmiş de oldum.
    Ayrıca garanti hizmetinden faydalanmak her vatandaşın hakkıdır.

    Ek olarak 9 mayısta yazdıkları epostayı görmemişim. Daha sonra gönderilen talimatlarda ürünü gönderici ödemeli gönderin gibisinden bir şey yazmıyordu. Nasıl göndereceğim, nereye göndereceğim, yazışmaların çıktısını nasıl kargoya koymam gerektiği vs yazıyordu.

    İyi günler dilerim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozkuran -- 24 Haziran 2016; 2:18:14 >







  • ozkuran O kullanıcısına yanıt
    Firmaların Teknik servislerinin Çogu Bu Şekilde Ülkemizde Malesef Hepsinin Agzına Kürekle Vuracaksın Yüzde 90 nı bi zorluk çıkarma egiliminde her konuda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IVANGUARDI -- 25 Haziran 2016; 1:50:05 >
  • Anlaşmalı oldukları kargodan mı gönderdiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sistem Bilgisayar -- 25 Haziran 2016; 15:59:28 >
  • Hangi kargo firmasıyla göndermem gerektiğini sordum bana gönderme talimatlarını gönderdiler. Herhangi bir firma belirtmiyordu.

    Sonradan öğrendim zaten bu şekilde çalışıyorlarmış. Müşteri aldığı ürünü kendi cebinden ödeyip gönderiyormuş.

    Yetkili kişinin dediğine göre bu durumu düzelteceklermiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ssd'm bozuldu. nereye göndereceğim ssd'yi bilgi verebilir misiniz? sitelerinde yeterince bilgi bulamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi md3likan -- 12 Ekim 2016; 13:41:29 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana Sandisk'ten gelen eposta aşağıdaki gibiydi;

    Ancak göndermeden önce sandisk.com.tr 'ye üye olup Destek bölümünden talep oluşturman gerekiyor.

    quote:


    Lütfen unutmayın, alttaki işlem ile değistirilen tüm cihazlar, YENİ üründür ve perakende satış ambalajında olmayabilir.

    DİKKAT: SanDisk iade edilmeyen ve garanti kapsamında olan ürünleri değiştirmek zorunda değildir, bu nedenle, ürününüzün güvenle teslim adresine ulaşmasını sağlamak için lütfen şu talimatlara uyunuz.

    • SanDisk ürününüzü gönderdiğinizi ıspatlamak için herhangi bir kurye şirketiyle, takip numarası ile altta belirtilen adrese gönderin.

    • Balonlu bir zarf kullanın

    • Lütfen bu e-mail’ i baskılayın (sadece bu sayfayı) ve SanDisk ürününüz ile birlikte aynı zarfa yerleştirin.

    • Lütfen, kulaklık, kablo, plastik kutu, adaptör vs gibi aksesuarları göndermeyiniz

    • ( RX1232470 ) RMA numaranızı zarfın üzerine yazınız

    • Ürünü korumak için zarfı bantla kapatın

    • Normal nakliye işlemi paketinizi teslim aldıktan sonra 7 ile 10 iş günü sürer.

    • Yeni ürün adresinize postalandığında takip numarası e-mail ile gönderilecektir.


    Saygılarımla,
    RMA Koordinatörlüğü
    SanDisk Global Customer Care

    =============================================================
    ERSE LOJISTIK TUR TEKS ULS NAK VE DIS TIC LTD STI
    ISTANBUL RESIDENCE GUZELYURT MAH
    2138 SOK NO : 1/5 KAT 4 DA: 488
    34524 ESENYURT İSTANBUL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozkuran -- 29 Ekim 2016; 15:33:35 >




  • ozkuran O kullanıcısına yanıt
    Bana da bugün geldi mail. ups kargo etiketini de göndermişler. yazıcıdan basıp ürün zarfına yapıştırdım. Çek Cumhuriyeti'ne gidiyor SSD. Gitti geldi derken, baya bekleyeceğiz anlaşılan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: md3likan

    Bana da bugün geldi mail. ups kargo etiketini de göndermişler. yazıcıdan basıp ürün zarfına yapıştırdım. Çek Cumhuriyeti'ne gidiyor SSD. Gitti geldi derken, baya bekleyeceğiz anlaşılan.

    Merhaba,

    Ben de çok da değeri olmayan bir ürün için şikayetimi dile getirdim. Olay değişime kadar geldi. Bana da gerekli belgeleri (UPS etiketi vs.) ilettiler. Ancak yanında bir de 'Commercial Invoice' var ürünün ne olduğunu, ücretini yazan. Bir nevi fatura. Sizde de böyle bir döküman var mıydı? Olaylar nasıl gelişti? Şunun için soruyorum 3 kuruş için gümrükte 5 kuruşluk masraf çıkmasın sonra.
  • Dr.Zoidberg D kullanıcısına yanıt
    Bende de vardı hocam. SSD için 100$ yazmışlar i. 3 tane yazıcıdan çıkartıp dedikleri şekilde pakete koyuyorsunuz. Herhangi bir sorun çıkmadı. Çıksa bende çıkardı. 1-2 gün gibi kısa sürede SanDiske ulaştı ürün. Göndermemle elime değişen ürünün ulaşması 10 gün falan sürdü. Günlere çok takılmayın, baya zaman oldu, yanlış hatırlıyor olabilirim ama baya hızlı ilerledi süreç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi md3likan -- 6 Nisan 2017; 20:11:46 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende de aynı sorun var
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.