Şimdi Ara

SAMSUNG TV GERİ ÖDEME KAMPANYASINDA 2000TL GERİ ÖDEMEMİ YAPMADI , 55 GÜN OLDU,YALANA BAŞVURDU!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 saat 29 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Tulû (2 mesaj) Kanatlandırmayan_Redbull (1 mesaj) UFO123 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Televizyonlar >> Tv Genel >> SAMSUNG TV GERİ ÖDEME KAMPANYASINDA 2000TL GERİ ÖDEMEMİ YAPMADI , 55 GÜN OLDU,YALANA BAŞVURDU!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1507 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba herkese,

    Daha önce Apple ile ilgili yaşamış olduğum konuyu foruma taşımam büyük ilgi görmüştü -hatırlatmam gerekirse, Apple Türkiye'den almış olduğum garantili, tamir görmemiş telefonuma , bir gün gelen SMS'te "anakart değişikliği sebebiyle kayıt dışı olduğu tespit edildi" yazıyordu. Apple yanlışlıkla benim telefonumun IMEI'sini karıştırmış, sonrasında benim çabalarımla İrlanda'ya kadar uzanan telefon görüşmelerim sonucunda telefonum sıfır ile değiştirilmişti. Neyse , geçelim asıl konuya...

    Öncelikle şikayetimi şikayetvar.com üzerinden de yayınladım. Aşağıda yazdıklarımın çoğunu şikayet yazımdan kopyala yapıştır yaptığım için , yazıda geçen "bugün","yarın" "49gün" vb. ifadeleri , şikayeti yazdığım tarih olan 6 Kasım tarihine göre baz alınmıştır.

    SAMSUNG'UN GELDİĞİ SON NOKTA : " TV'NİZİ İADE ETTİĞİNİZ İÇİN KAMPANYADAN YARALANAMAZSINIZ" YALANI !

    Detay kısmı yazımda , güler misiniz ,kızar mısınız , ağlar mısınız yoksa , çok uzun olduğu için terk eder misiniz kim bilir...



    Samsung'un TV'lerde geri ödeme kampanyası kapsamında İstanbul Vatan Bilgisayar mağazasından 82Q70R bir QLED TV satın almıştım (23.999TL)
    Kampanya kuralına uygun olarak da 19 Eylül'de SMS ile Samsung'a başvurup kaydımı yaptırmıştım.

    Geçtiğimiz haftaya kadar hemen hemen her hafta , haftada bir gün Müşteri hizmetlerini telefonla (444 7 711) arayıp, geri ödememin (2000 TL) ne zamana yapılacağını sorduğumda aldığım cevaplar: " çok kısa bir sürede ", " en yakın zamanda ", " efendim, ilgili birim size dönecek hemen", " efendim, biz teknik desteğiz, kampanya konularıyla ilgili bilgimiz yok" vb... Birbirinin kopyasıydı.

    Bir keresinde de aldığım bilgi şöyle idi : " Başvurunuz onaylanmış , Samsung tarafından ödeme onayı bekleniyor."

    Israrla, bu kampanya ile ilgili kiminle görüşebilirim; bana telefon bilgilerini verin, ben kendilerini arayayım talebime de olumsuz yanıt aldım.
    İlgili kampanya ile alakalı beyler-bayanlar ulaşılamaz makamdalar mıdır, yoksa kendileri uzayda mı hayat (!) sürüyorlar ya da Allah katındalar mı çözemedim.


    Bu hafta başında tekrar müşteri hizmetlerini arayıp, artık geri ödememin yani 2000 TL'nin kampanya dahilinde söz verildiği gibi bu hafta sonuna kadar hesabıma aktarılmasını istedim.

    Bugün ( 6 Kasım) Samsung müşteri hizmetlerinde arandım ve yine şaka yapar gibi şunları söylediler:İşlemlerin devam ettiğini, sistemsel bir sorun yaşadıkları için işlemlerin uzadığını, en kısa süre içinde onay SMS 'inin geleceğini ve 30 gün içinde geri ödemenin yapılacağının bilgisini verdiler.

    49 gün olmuş ve halen utanmadan, sıkılmadan işlemlerin devam ettiği yalanını söylüyorlar ve yetmezmiş gibi, onaylandıktan sonra da 30 gün içerisinde, evet evet, 50 gün bekleyip, belki bir 50 gün daha bekleyip, sonrasında da 30 gün daha beklemem olası!
    24.000 TL verip bir TV alıp, sonra da 2000 TL'nin peşine düşmek kadar kötü bir durum olamaz.

    6 Kasım'da şikayetimi yapmamın ardından iki gün sonra 8 Kasım Cuma günü yazdıklarım :

    *****************

    8 Kasım Cuma günü arandım Samsung tarafından. ( Şikayetimi 6 Kasım'da oluşturmuştum, o kadar hızlılar ki, iki gün sonra dönüş yaptılar.)
    Müşteri hizmetlerinden Yasemin Hanım aradı, işlemlerin hızlandırılması için uğraşacakmış, beklemede kalmalıymışım.
    İki aydır bekliyorum, bana halâ beklemede kalmam söyleniyor.

    Ayrıca neden şikayetvar.com'a başvurduktan sonra hızlandırma için çaba sarfettiler ki?
    Normalde de hızlı olmalıydı bu işlemler!

    Karşımdaki kişinin bana söylediği, bir sorum olması durumunda müşteri hizmetlerini arayıp 9'u tuşlamam gerektiğiymiş. Bir de bana müşteri hizmetleri telefon numarasını hatırlatmaz mı...

    Sürekli bir hızlandırmaktan bahsedildi telefonda ;ama dediğim gibi iki gün sonra dönüş yapıldı. Bu işlemin hızını km/saat olarak öğrenmek istiyorum. Hızladırmadan önce ve sonra olmak üzere net hız bilgisi istiyorum!

    ******************

    Dün ( 12 Kasım) tekrar Müşteri Hizmetleri departmanını aradım ; 9'u tuşlayarak Yasemin Hanım ile görüşmeyi talep ettim. Aldığım cevap Yasemin Hanım'in meşgul olduğu ve beni arayacağı söylendi saat 14:00'ten sonra. Saat 15:00'e kadar bekledim, arayan olmadı.
    Tekrar aradım, Yasemin Hanım ile görüşebildim. Bana söylediği laflar yine aynı kalıpta :"
    bşvurunuz inceleme aşamasında, sizden beklemenizi rica ediyorum." oldu.
    İki aydır zaten beklediğimi, neyin incelendiğini sordum ısrarla. Cevap yok!
    Aynı cümleler kurulup duruyor, papağan gibi ezberletilmiş : " Başvurunuz inceleniyor kampanya birimi tarafından."
    Daha fazla beklemek istemediğimi, bir an önce paramın bana iade edilmesini istedim.
    "Lütfen beklemeden kalınız, inceleme devam ediyor kampanya birimi tarafından..."
    Kampanya birimi ile görüşmek istediğimi söyledim, " kampanya birimi ile görüşemezsiniz dendi.

    Görüşmeyi sonlandırdım, tekrar Müşteri Hizmetleri'ni arayarak çözüm merkezine bağlanıp kampanya birimi ile görüşmek istediğimi belirttim.
    Satış birimine bağladılar ; ismi Birkan Bey'di görüştüğüm kişinin. Derhal paramın iade edilmesini istediğimi söyledim. "Çok kısa bekletiyorum " deyip, neredeyse 10 dakika kadar telefonda bekledim. Aldığım cevap:" talebinizi ilettim, geçmiş kayıtlarınızı da görüyorum, siz artık aramayın biz sizi arayacağız " dedi. Ben de beni aramamalarını, süreci sonlandırıp 2000TL'min iade edilmesini istedim. Beni beklettiği süre içerisinde kiminle görüştüyseniz o kişi ile görüşmek istediğimi söyledim. Yine 5-6 dakika bekletildim. Bekleme sonucunda satış biriminde yönetici olduğunu söyleyen Onur Bey ile görüştüm.
    Çözüm merkezi bünyesinde derdimi anlattığım belki de 20. Kişi kendisi.
    Kendisine tekrar derdimi anlattım ; artık usandığımı, bir ciddiyet gösterilip bana açıklama yapılmasını istedim. Aldığım cevap : " kampanya birimiyle hemen iletişime geçip, cevap geldiğinde size dönüş yapacağım" oldu. İki aydır bekliyorum ve derhal kampanya birimi ile telefon ile irtibata geçip hemen bana cevap vermelerini istedim. Aldığım cevap " kampanya birimi ile biz de telefon ile irtibat sağlayamıyoruz " oldu. Bunun bir saçmalık olduğunu, 2020'de yaşadığımızı, artık herkesin herkes ile telefon ile görüşebildiğini ilettim, beni salak yerine koymamalarını söyledim. Derhal cevap bekliyorum dedim. Neden iki aydır bekliyorum, neden başvurum inceleniyor halen, iki aydır neyin incelemesidir bu dedim." Sizin sorduğunuz soruları şu an biz de mail ile kampanya birimine soracağız " dediler.


    ******************
    13 Kasım

    Kampanya birimi uzayda mı, neden ulaşamıyorsunuz, kendileri Allah katında mı diye sordum. İki aydır neyin incelemesidir bu diye sordum. Kampanya birimindeki beyefendiler bu işi savsaklıyorlar o zaman, bu demektir dedim. Derhal kampanya birimi ile görüşüp bana bugün (dün) cevap verin dedim. Onur Bey beni arayacağını söyledi hemen. Yarım saat bekledim, arayan olmadı. Yine ben aramak zorunda kaldım.
    Onur Bey ile görüşmek istediğimi söyledim. Bana ismim ve soy ismim soruldu. İsmimi vermeyeceğimi, aramış olduğum numaraya bakıp, önünüzdeki ekrandan kayıtlarıma erişebileceğinizi pek ala bildiğimi söyledim. Israrla ismim soruldu, ısrarla Onur Bey ile görüşmek istediğimi söyledim. Aldığım cevap " üzgünüm, bu şekilde talebinizi yerine getiremeyeceğim." oldu. Israrla Onur Bey ile görüşmek istediğimi söyledim. En az elli defa bunu tekrarladım, evet elli defa. Son olarak beni biraz bekleteceklerini söyleyip 12 dakika kadar beklettikten sonra Onur Bey'in beni arayacağını söyledi görüştüğüm kadın.
    Yarım saat sonra arandım, ancak arayan Onur Bey değil, Yasemin Hanım idi. Yine aynı ezberleri söylemeye devam etti. "Kampanya birimi incelemeye devam ediyor başvurunuzu." Onur Bey'in aramasını istediğimi söyledim. Paramı iade edin dedim." Maalesef süreç devam ediyor." dendi yine. Onur Bey ile görüşmek istediğimi ısrarla söyledim. Ve telefon yüzüme kapandı!
    Çözüm merkezini aradım tekrar, Onur Bey ile görüşmek istediğimi söyledim. Yine uzun beklemeler sonucunda Onur Bey ile görüştüm. Yasemin Hanım'in ezberine Onur Bey de katılarak beklemede kalmamı, şu an için yapılabilecek bir şey olmadığını söyledi.
    Aynı durumda kendisinin olsa kendisinin de aynı şekilde davranacağını söylemek beni anladığını belirtte ve tüm samimiyeti ile bunlarını söylediğini iletti.

    Bu süreç içerisinde görüştüğüm hiç kimsenin samimi, dürüst olmadığını, herkesin oynadığını, süre kazanma stratejisi güttüğünü söyledim.

    Bu işin peşini bırakmayacağım. Yeni başlıyoruz!


    ****************
    13 Kasım

    Az önce arandım, arayan Yasemin Hanım,

    Bana aynen şunları söyledi. Kayıtlarınız incelendiğinde almış olduğunuz tv'yi iade ettiğiniz için geri ödeme kampanyasından faydalanamamaktasınız!

    Başımdan aşağı kaynar sular döküldü.
    Tv'i iade etmediğimi, tv'nin panelinde sorun olduğu için değişim yapıldığını söyledim. Cevap olarak da " bana verilen bilgi bu şekilde" denildi.
    Size verilen yalan yanlış bilginin beni hiç ilgilendirmediğini söyledim.

    Benden, değişen tv'nin fatura ve kurulum fişini istediler. İşim gereği sık şehir dışında olduğum için şu an yanımda kurulum fişinin olmadığını, faturanın fotoğrafının yanımda olduğumu söyledim. Benden fotoğrafı, bana gönderdikleri mail adresine göndermemi istediler. Hangi tarihlerde değişim yapıldığı işlemini cep telefonu bilgisini girerek sistemde de gördüler.

    Yapılan her işlem Samsung'un geri ödeme kampanyası koşulları içerisinde, aykırı bir durum yok.

    Samsung'un iade tv 'ler için (bakın iade diyor, ben değişim yaptırdım halbuki ki yani geri ödeme hakkına sahibim) bakın şu şekilde, kopyala yapıştır yapıyorum :

    Kampanyaya dahil olan ürünlerde iade kabul edilmeyecektir. (Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'dan doğan istisnalar hariç.)

    Tüketicinin Korunması Hakkında doğan istisnalar hariç! Evet! Tam da benim yaşadığım durum da bu.

    Ayrıca ben iade de yapmadım, tv'M değiştirildi.

    Tv'LERDE geri ödeme kampanyası kapsamında satın alıp başvurarak sahip olmuş olduğum geri ödeme hakkı!

    Şöyle düşünelim, Samsung bu geri ödeme sürecini iyi idare edip, savsaklamamış olsa ve 7 iş günü içinde 2000TL 'M geri ödenmiş olsa, bir ay sonra da ben tv panelinde sorun var deyip teknik servise onaylatıp, tv değişimi yapılsaydı, Samsung benden iade almış olduğum parayı geri mi alacaktı? Tabi ki hayır!

    İnsanları salak yerine koyup zarf atıyorlar, ya yersek diye!


    ********************

    13 Kasım
    Bu süreç içerisinde gerek Samsung Müşteri Hizmetleri ile gerek de Çözüm Merkezi ile yaptığım görüşmede bana hep söylenen " bir sorun olmadığı " yönündeydi. Hatta yaptığım bir görüşmede " sorun olmadığı, işlemin onaylandığı, Samsung'tan ödeme onayı bekleniyor" şeklindeydi. Bunların hepsi telefon kayıtlarında mevcut.
    Düne kadar durum hep olması gerektiği gibi hep olumluydu, dün Yasemin Hanım " tarafınıza olumlu ya da olumsuz dönüş yapılacak" şeklinde zarf atmıştı.
    Demek ki kendi kurdukların küçük oyunun yolunu hazırlıyorlardı.



    ********************


    Bugün (13 Kasım) saat 17:30 civarı müşteri hizmetlerinde yönetici Onur Bey' e ulaşmak için 4447711 'i aradım . Onur Bey ile görüşmek istediğimi söyledim, " efendim aktarım yapamıyoruz , kendisi meşgul, kayıt bırakalım size dönüş yapar" dediler . Hayır dedim, bağlanacağım , beklettiler 5 dk. , " efendim kendisi meşgul , sizi arayacak " dediler, hayır görüşeceğim dedim şimdi.
    Tekrar beklettiler ve bu kez Onur Bey karşımdaydı.

    Neden bana haber vermediğini sordum ; çünkü benim dosyamı kendisi takip ediyordu . Yalan yanlış da olsa Yasemin Hanım'a kampanya bilgisi gitmişti " kampanya birimi " tarafından. - kampanya birimini kendileri bir taraflarından uyduruyorlar bence.-
    Bana verdiği cevap kendisine henüz dönüş yapılmadığı yönündeydi. Dedim ki Yasemin Hanım'a yalan bilgi verilmiş. " Benim haberim yok" dedi. Nasıl olur , siz yönetici değil misiniz ? ( Bu anlarda çok sinirliyim , bakmayın sakinmişim gibi yazıyorum şu an)

    " Bana bir bilgi verilmedi , kampanya biriminden yanıt gelir gelmez sizinle paylaşacağım " dedi.
    Kampanya birimi ile haberleşmeleri sadece mail yoluyla olabiliyormuş. Birbirlerinin telefonlarını bilmezlermiş. ( ahahaha burası çok saçma işte )

    Madem dün kampanya birimine mail gönderdiniz ,aynı mail'i bana forward etmenizi (iletmenizi) istiyorum dedim .
    " Bu mümkün değil" dedi. İş akışlarını göre mümkün değilmiş. ( Ne iş akışı ama; birimlerin birbirinden haberi yok güya , yüzde yüz doğruyu konuşmuyorlar ya )

    Bana kendisinin yapmış olduğu görevi izah etmesini söyledim ; yönetici olduğunu söyledi müşteri hizmetlerinde. Neyi yönettiğini sordum .
    Müşterilerden gelen şikayetleri iletiyormuş. Bu işi yapmak için yönetici olmaya gerek olmadığını söyledim. ( Gerginlik acayip düzeyde, Onur Beyciğim gayet sakin )

    Dedim ki bana daha üst bir yöneticinizi aktarın , bağlayın , siz benim sorunumu çözemiyorsunuz .
    " Bu mümkün değil " dedi. Neden dedim " bu mümkün değilken ilgili kaydınızı,telebinizi aldım , ilgili birime ileteceğim " dedi.

    İlgili birime iletmeniz benim sorunumu çözmüyor , siz de sorun çözmüyorsunuz dedim , beni sizden daha yetkili bir yöneticiye bağlayın dedim.
    "Bu mümkün değil maalesef."

    Başladım " Onur gitsin başkası gelsin , başka yönetici ile görüşmek istiyorum ,başka yönetici " . Karşılık olarak Onur Bey de " bu mümkün değil " vs.

    Belki 20-30 kere bu devam etti.
    Sonra , beni CEO'nuz ile görüştürün dedim , yine bu mümkün değil dedi . " Beni CEO'nuz ile görüştürün x20 - x30 kere .

    " Maalesef " vs.

    Paramı iade edin , edeceksiniz , yalan yanlış bilgilerle insanları aptal yere koymayın dedim .
    TV'mi iade ettiğim yalanını teyit etmeden , araştırmadan nasıl böyle bir bilgi paylaşıp kampanyadan yararlanamayacağımı söyler Yasemin Hanım dedim.

    " Sizinle olan görüşmemden sonra hemen Yasemin Hanım ile görüşüp ondan gelecek cevaba göre size bilgi vereceğim ." dedi.

    Ne zaman görüşeceksiniz dedim ; "sizden hemen sonra" dedi.

    Nasıl görüşeceksiniz dedim . " mail ile , gerekirse de telefon ile " dedi. ( çok sinirlendim )

    Ne demek gerekirse ,hiç utanmadan , sıkılmadan nasıl söyleyebiliyorsunuz bunu , 2 ay olmuş daha neyin gereği kaldı dedim.

    Bence fax çek dedim . " Görüşlerinize saygılıyız " Yok ya , posta ile yaz gönder dedim Yasemin Hanım'a . " Görüşlerinize saygılıyız " (Adam robot)

    Yok hatta güvercin ile de gönderebilirsin dedim yazdıklarını.


    Yasemin Hanım ile hemen görüşün , saat 18:00'de bana dönüş yapın dedim. (17:30)

    13 Kasım Saat 18:21 , kimse aramadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tulû -- 13 Kasım 2019; 19:5:57 >



    |
    |




  • Yüzbaşı
    456 Mesaj
    valla uzun yazmışsın kardeşim, uzun yazılar genelde az okunur :) anladığım kadarıyla samsungun kampanyasından yüksek tutarda bir televizyon almışsın. Hayırlı olsun. Kampanya kapsamında farklı hediyeler olabilir. atıyorum, sana kupon (kod) verirler, bunu bir ay içerisinde yine samsung ürünlerinden alabilirsin, indirim çeki verirler, müteakip ayın ilk haftası hesabınıza iade edeceğiz derler, ki bu pek makbul bir şey değil, sen niye adamın parasını alıyorsun, niye veriyorsun, saçma birşey, sana yaptıkları gibi..kampanya koşullarını iyi inceledin mi? orada ürün iadesi, değişimi halinde kampanya indirimlerinden yararlanamaz vs gibi bir şey var mı? televizyonu değiştirdiğini söylüyorsun tam anlayamadım orasını.. Ne olursa olsun öncelikle sağlık olsun, bu karşılaştığın senin değil hemen hepimizin bir şekilde günlük hayatta karşılaştığı ilgisizlik. O kadar da uğraşma onlarla bence, ne diyorlarsa sana yhazılı olarak versinler, ver mahkemeyei hakem heyetine gidemezsin meblağ yüksek, beş- altı yüz lira verirsin mahkemeye, dört ayda çözülür. iade edersin alırsın paranı.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    Yazinin tamamini okudum hocam
    Aslinda böyle konulari konu dışı bölümüne acarsan daha etkili olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
En ucuz kedi maması fiyatları
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,188
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.