Şimdi Ara

Samsung Tv Almadan Önce Lütfen İki Kere Düşünün...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 11.11.2016'da almış olduğum 49KS8500 TV'nin paneli iki kez evimde 1 kez de Samsung servisinde ellerinde bulunan 3 tane panelden en iyisi ile değiştirildi. Kısacası televizyonum panel ekranını söküp çıkartmaktan yalama oldu. Gelen servis çalışanı en son paneli taktığında elimizdeki en iyisi bu ama bundada sağ altta çok ufak bir sorun var dedi.

    Bu süre zarfında Samsung ile telefonda ortalama 5 kez görüştüm. Tüm konuşmalar kayıtlıdır sistemlerinde. TV'nin hatalı olduğunu söyleyerek değişim talep ettim. Hatalı ürününe sahip çıkmayıp bir de hatalı panel takan Samsung, değişimi kabul etmedi ve gerekçe de sunamadı. TV de problem sürüyor ve bu TV beni ciddi anlamda rahatsız ediyor.

    Ürününe sahip çıkmayan hatayı hatalı panel ile düzeltmeye çalışan dünyanın sayılı firmalarından olduğunu iddia eden Samsung kendini kanıtladı. Yurt dışı merkezlerine de şikayet edeceğim.

    Ellerindeki en iyi panel buymuş resimleri ekte!!!
    Panel sorununu bir kaç yerde okumuştum ama tüm panellerinde sorun olacağı aklıma gelmemişti,
    Kısacası Samsung = Ayıplı ürün satan bir firma ve malının arkasında durmayan firma ...
    Bu konuyu her yere taşıyacağım, Lütfen Samsung almadan önce iyi araştırın ve iyi düşünün,
    İyi günler. Samsung Tv Almadan Önce Lütfen İki Kere Düşünün...Samsung Tv Almadan Önce Lütfen İki Kere Düşünün...Samsung Tv Almadan Önce Lütfen İki Kere Düşünün...Samsung Tv Almadan Önce Lütfen İki Kere Düşünün...Samsung Tv Almadan Önce Lütfen İki Kere Düşünün...Samsung Tv Almadan Önce Lütfen İki Kere Düşünün...Samsung Tv Almadan Önce Lütfen İki Kere Düşünün...







  • Panel çok kötü gözüküyor. Bulutlanma inanılmaz boyutta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ElPoderoso -- 27 Mayıs 2017; 16:17:6 >
  • ve de buna normal diyorlar inanılmaz bir şey.
  • Fatura bedeli 3.610 TL ve üzeri ise Samsung'a ve satıcı firmaya ayrı ayrı iadeli taahhütlü ihtarname çek ve bir hafta içinde ürün değişimi/para iadesi yapılmazsa Tük.Mah.ne başvuracağını bildir.Sonrasına bakarız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turoktr -- 27 Mayıs 2017; 21:4:12 >
  • thh başvurunuzda yasal faiziyle birlikte para iadesi talep ettiğinizi dilekçenize yazın. bazen uzun sürüyor 6 ay kadar, en azından paranızın değeri kaybolmaz . malum dolar yerinde durmuyor
  • turoktr kullanıcısına yanıt
    Nasıl yani, kısaca anlatır mısınız lütfen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turoktr kullanıcısına yanıt
    Fatura tutarım 3599 tl ymiş bu arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mertgirgin M kullanıcısına yanıt
    2017 yılında İl Tüketici Hakem Heyetlerinin parasal sınırları 3.610 TL'nin altındaki meblağlardaki uyuşmazlıkları,İlçe Tüketici Hakem Heyetlerinin parasal sınırları 2.400 TL'nin altındaki meblağlardaki uyuşmazlıkları kapsamaktadır.

    Tebliği aynen aktarıyorum.
    MADDE 3 – (1) 2017 yılı için tüketici hakem heyetlerine yapılacak başvurularda değeri:
    a) 2.400 (iki bin dört yüz) Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda ilçe tüketici hakem heyetleri,
    b) Büyükşehir statüsünde olan illerde 2.400 (iki bin dört yüz) Türk Lirası ile 3.610 (üç bin altı yüz on) Türk Lirası
    arasındaki uyuşmazlıklarda il tüketici hakem heyetleri,
    c) Büyükşehir statüsünde olmayan illerin merkezlerinde 3.610 (üç bin altı yüz on) Türk Lirasının altında bulunan
    uyuşmazlıklarda il tüketici hakem heyetleri,
    ç) Büyükşehir statüsünde olmayan illere bağlı ilçelerde 2.400 (iki bin dört yüz) Türk Lirası ile 3.610 (üç bin altı yüz
    on) Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda il tüketici hakem heyetleri,
    görevlidir.

    Özetle:
    Faturanız 3.599 TL olduğuna göre oturduğunuz yer Büyükşehir ya da İl merkezi ise İl tüketici Hakem heyetine başvuracaksınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turoktr -- 29 Mayıs 2017; 3:29:35 >




  • turoktr kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için çok teşekkür ederim. Durum hakkında bilgilendirmeleri yapmaya devam edeceğim.
  • Bugün samsungdan geldiler ve resimde bulunan görüntülerin normal olduğunu söylediler, bu durum hakkında yorum yapmak isteyen var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir resim daha...

    Samsung Tv Almadan Önce Lütfen İki Kere Düşünün...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.