Şimdi Ara

Samsung SWA-8500S Arıyorum (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
624
Cevap
22
Favori
47.807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Licox kullanıcısına yanıt
    Bulabildiğinize sevindim. Hayırlı olsun iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kit K kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. 🙂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Q800T soundbarını bir haftadır kullanıyorum ve genel itibariyle memnun kaldım. Fakat subwooferdan ciddi bir vınlama sesi gelmekte. Bunun çözülüp çözülemeyeceğini biliyorsanız lütfen bana yol gösterin. Ayrıca 3 gün önce sipariş ettiğim swa-8500s arka hoparlör kiti de bugün elime ulaştı. Bağlantısını yaptım ve test ettim. Ciddi bir hayal kırıklığına uğradığımı belirteyim. Öncelikle sesi çok az. Soundbarın ayarlarından arka hoparlör sesini sonuna kadar açmama rağmen sesi çok az benim için. Fakat ses azlığından daha kötü olan bir sorunu daha var maalesef. Hoparlörlerden gözardı edilemeyecek şiddette bir cızırtı geliyor. Ürünü alan diğer arkadaşlar böyle sorunlar ile karşılaştınız mı siz de? Yoksa benim cihazımda mı bir sorun var. Ses azlığı hadi neyse de bu cızırtı yüzünden ürünü iade etmeyi düşünüyorum maalesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Licox kullanıcısına yanıt
    Bende oyle bir cizirti olmadi. Elektrik kablosuna parazit onleyiciyi taktinizmi. Prize yakin bir yerde konumlandirilmasi lazim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • marcelor kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz ürün bunun gibi bir şey mi?
    https://www.gittigidiyor.com/yapi-market-tamirat/parazit-onleyici-manyetik-halka-ferit-nuve_pdp_590240062

    Bir de siz parazit önleyici kullanıyor musunuz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Licox kullanıcısına yanıt
    Evet bu ama kutu icinden cikti. Bu arada benimkisi 9000 di

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • marcelor kullanıcısına yanıt
    Benim kutumdan çıkmadı. Eğer ki cızırtıyı çözecekse hem subwoofera hem de swa-8500s'e alır takarım sorun değil ama swa-8500s'in cızırtısı gerçekten çok kötü. Ürünün arızalı olma ihtimalini bile düşünüyorum. Çünkü alan herkes çok memnun kalmış. Peki soundbar modeliniz nedir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Licox kullanıcısına yanıt
    Samsung hw-q800t de calışıyormu peki sorunsuz cızırtı dışında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Licox kullanıcısına yanıt
    Benim ms650 ama sende cikmadiysa diger arkadaslarda da boyle sorun yoksa demekki 9000lere ozel

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • meekmentos M kullanıcısına yanıt
    Evet çalışıyor ama sesi de bana az geldi. Normali bu mudur bilemiyorum tabi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 666TL ye mi satıyorlar ben ve benim gibi bir çok kişi 1400 tl civarından çekti. Ürüne gelecek olursak cızırtı sorunu benim Q70R de var zaten anlık ses çatlamaları yapıyor sorunu çözemedim bir türlü servise vereceğim bi ara da veremedim daha. Bu üründe öyle cızırtı felan yok anlık ses çatlaması oluyor q70 yüzünden diye düşünüyorum bütün halde çalışıyor çünkü sorun q70 te ise buna da sorunlu ses gönderiyordur. Sub dan gelen o vınlamayı wooferi 0 veya 2 ye indirerek çözebilirsiniz belki.
  • Licox kullanıcısına yanıt
    q70r ile kullanıyorum. İstenmeyen bir ses durumu yok. Şu anda Mini PC (Kodi ile)'ye takılı sistem. Kullandığınız player kaynaklı bir sorun da
    olabilir.

    Ses seviyesine gelince bana gayet yeterli geldi. Sonuçta surround hopörlör ve işlevini yerine getiriyor.
  • Licox kullanıcısına yanıt
    Ses seviyesi arka hoparlör olduğu için nispeten az gelir. Dinleyici/izleyicinin kulağına ön hoparlörden daha yakın oluğu için bu normaldir. Hoparlörün arka koltuklara yakınlık-uzaklığına görede artırılıp kısılabilir. Ön hoparlör ile aynı seviyede olursa çevresel etki oluşturamaz. Bağlı olduğu oynatıcıda şu videoyu test etmenizi öneririm, dinledikten sonra hoparlörde sorun olmadığını anlayacaksınız:

    https://www.youtube.com/watch?v=pD3q6iBwuGc&feature=youtu.be

    Ben LG Oled B9 TV'de HW-Q70R ile kullanıyorum. TV'yi Netflix tuşu ile açıp Netflix menüsü geldiğinde çızırtı oluyor. Soundbar'ın HDMI kablosu orijinal değildi. Yerli üretim HDMI v2.1 (versiyonu ne derece gerçekci bilemiyorum) kablo aldım nispeten azaldı ama tamamen kaybolmadı.

    HW-Q70R sahiplerine tavsiyem mutlaka güncellemeyi kurun, güncelleme ile soundbar eARC desteğine kavuşuyor. Güncellemeyi telefonunuzdan Samsung'un SmartThings uygulaması aracılığı ile kurabilirsiniz. Güncel yazılımı budur:
    Samsung SWA-8500S Arıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • tayaydin kullanıcısına yanıt
    eARC gelse nolacak tv eARC desteklemiyor malesef.
  • WatchAndLearnn kullanıcısına yanıt
    İnşallah ilerde TV'nizi güncellersiniz diyeyim, ne diyeyim. Sounbar'ın hakkını TV, TV'nin hakkınıda Soundbar veriyor, arka hoparlörler de katmeri oluyor. Dolby Atmos ses görüntü olarak Dolby Vision'la veya HDR+ ile gidiyor; şimdilik bunlara dijital yayın platformları ile ulaşılabiliniyor. Pandemi süreci gösterdiki ilerde dijital yayın platformu dahada artacak...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tayaydin kullanıcısına yanıt
    Platform artması önemli değil bant genişliği ve kalitenin artması önemli netflix hala ses konusunda optimizasyonu yok tv DD+ desteklmesine rağmen atmos izletmiyor. Harici medya box gerektiriyor. Ve atmos gerçek atmos değilmiş sıkıştırılmış atmos doyası olarak bile izleyemiyoruz yani... Teknoloji gelişiyor ama çok saçma gelişiyor...
  • HattiHitit kullanıcısına yanıt
    Evet aynen öyleymiş. Bluetooth ve dsmart receiver ile yaptığım testlerde herhangi bir cızırtı duymadım. Subwooferdaki vınlama da yoktu. Sesler çok temizdi. Bu bilgi için teşekkür ederim.
    Televizyonum 9 yıllık bir LG ve beraberinde Xiaomi Mi Box S 4K kullanıyorum. Tv Box'ı televizyona HDMI ile bağladım ve soundbarı da televizyonun HDMI ARC girişine bağladım. Bu şekilde ses alıyorum. Eğer bağlantı şeklimde bir yanlış varsa lütfen uyarın beni. Sizin de söylediğiniz gibi Tv Box ya da onun HDMI kablosundan kaynaklı bir sorun olabilir bu. Kabloyu değiştirerek deneme yaparım bu pazar.
  • Licox kullanıcısına yanıt
    Bağlantınızda bir sorun yok. Ancak mecburiyetten ben bu şekilde bağlamadım. Samsung 2016 üretimi TV'de 3 HDMI girişi var. Sadece HDMI 1 girişi en kaliteli
    görüntüyü veriyordu. arc için ise HDMI 3'e bağlamak gerekiyordu. Ben playerı soundbara soundbarı HDMI 1' e bağladım. TV yayın seslerini almak için ise TV'yi optik
    kablo ile soundbara bağladım ve sorunu çözdüm. TV'ye göre farklı bağlantı seçenekleri olabilir.

    Eğer DD ve DTS dışında bir format kullanmıyorsanız ve TV'niz bu iki formatın pass geçişine izin veriyorsa playerı farklı bir HDMI'ye, Soundbarı da arc olan HDMI'ye
    bağlayabilirsiniz. TV'nizdeki ayarlardan pass geçişi aktif yapmanız gerekir bu şekilde kullanmak için. Ben kaynaktaki HD sesleri alabilmek için bu şekilde bağlayamadım.
  • Ben mi box ı direkt soundbarın hdmi girişine ve hdmi çıkışından direkt projeksiyona verdim. TV içinde aynısını yapabilirsiniz. Bence bu şekilde daha sağlıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada boss bilişimde 9000s listelenmiş. 1264 TL. Boss bilişim nasıldır? Alışveriş yapıp sorun yaşayan var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.