Şimdi Ara

Samsung Servis Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1.11.2019 tarihinde Erzurum Samsung Yetkili servisinden davlumbaz kapak plastiği, elektrikli süpürgem için ise hortum sipariş ettim. Sipariş öncesi bu ürünlerin fiyatlarını öğrenmek istedim. Davlumbaz kapak plastiği için 20TL, süpürge hortumu için 140TL fiyat söylendi. Bende kabul ettim ve siparişi geçmelerini istedim. Bir hafta sonra ürünleri teslim almaya gittiğimde ürünler için önce 150TL talep edildi. Bana söylenen fiyatın 140TL olduğunu belirtince; "tamam hocam önemli değil canın sağolsun 140 alın hocamdan" dediler ve bu noktada kafadan kıllanmaya başladım.

    Daha sonra ürünlerimi getirip teslim ettiler. Ürünlerde bir problem yok. Lakin resimlerde de görülebileceği üzere Servis Fişlerinin üzerinde ürünlerin fiyatları yazmıyor!!! Sebebini sorduğumda da sistemden çıkmıyor, oda yazmaz zaten,çok önemli değil diye basma kalıp cümleler kurmaya çalıştılar. Bir diğer durum ise servis fişinin üzerinde ürün 2 adet yazmasına rağmen bana 1 adet teslim edildi!! Buna cevabı ise daha komik. Hocam o 2 adet geliyor birini biz aldık depoda.

    Olayı çok uzatmadan ödememi yapıp ürünleri alarak ordan ayrıldım. Daha sonra bunda kesin bir bit yeniği vardır dedim ve Samsung çağrı merkezini aradım, durumu anlatarak özellikle almış olduğum ürünlerin gerçek fiyatlarını öğrenmek istediğimi, fazla ücret ödeyip ödemediğimi öğrenmek istediğimi söyleyerek kaydımı bıraktım. Sağolsun çağrı merkezi bir hafta hiç dönmedi. Bir haftanın sonunda tekrar aradım ve fırçayı yiyince iki gün sonra geri döndüler.

    Servis fişinin üzerinde fiyat yazmamasını, 2 adet ürünün 1 adet teslim edilmesi ve fiyatlarda istediği gibi oynama yapabildiklerini falan anlatınca ilk başta geri dönüş yapan hanım efendi bir şok geçirdi. Problemime ne şekilde çözüm üreteceklerini sorduğumda ise sadece servisle görüşeceğiz diyebildi ve diğer taleplerimin hiçbiri ile ilgili benimle bilgi paylaşamayacağını söyledi. Bende tamam o zaman siz bilgi paylaşamıyorsanız demek ki iddialarım doğru ve burada bir usulsüzlük var dediğimde de ne hayır diyebildi ne de evet. Bu konudaki sorularımı hep geçiştirdi.

    Bugün bir aydan fazla olmasına rağmen Samsung bu konunun üzerini kapattığını zannediyor ve o günden sonra hiçbir şekilde tarafıma olumlu/olumsuz geri dönüş yapmamıştır.

    Konuyu ekşi'ye taşıyabilen olursa sevinirim.

    Hepinize desteğiniz için teşekkür ederim.


    Samsung Servis RezaletiSamsung Servis Rezaleti







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.