Şimdi Ara

SAMSUNG RF26NEPN Buzdolabı sizce nasıldır?? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
6.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aldım ve 9 aydır kullanıyorum.Ne rahatlık ne rahatlık...Yeri olanlara tavsiye ederim. Evimde gören herkes bayıldı buzdolabının genişliğine ve kullanışlılığına.Yiyecekleri uzun süre koruyor.Şarküteri çekmecesi konusunda
    "kabacalım " arkadaşa katılmıyorum, çünkü eğer onu da tek kapı açılınca açılacak şekilde yapsalardı kapı genişliğinde iki çekmece yapmaları gerekirdi tıpkı sebzelikler gibi, ama bence böyle bir geniş bir dar olması daha iyi ki ben kapaklı kahvaltılık tepsimi zahmetsizce o çekmeceye koyabiliyorum, büyük rahatlık bence.Onu kullanırken iki kapıyı açmak beni rahatsız etmiyor.Buzdolabını getiren kargo elemanları "Abla sizin evde ordu mu yaşıyor, ne yapacaksınız bu buzdolabını?" diye hafiften dalga geçmiş olsalar da 4 kişilik çekirdek aile olmamıza rağmen marketten değil pazardan alışveriş etmeyi alışkanlık haline getirmiş biri olarak ben buzdolabımdan gayet memnunum.Doldur doldurabildiğin kadar .Artık yazları sıkıntı çekmiyorum yani.Ses konusu benimkinde de oluyor ama bence o normal bir durum.Derin dondurucusu da geniş, neredeyse tezgah altı derin dondurucular kadar malzeme alıyor.Kısaca ben yeri geniş olanlara ve geniş buzdolabı isteyenlere bir kullanıcı olarak şiddetle öneriyorum.Ama tabiki uzun vadede arıza verir mi, verirse servisi nasıldır, o konuda bir şey diyemeyeceğim.




  • hocam samsungta satış sonrası süreç tam bir fiyasko. Benim 1 ay önce electroworld gordion şubesinden aldığım RT59EMSW model buzdolabının ilk bir ay içinde rafı çatladı ve değişim için malzeme ücreti + servis ücreti istendi. Garantinin sadece mekanik arızaları kapsadığı söylendi. Aldıktan sonra arıza yaparsa veya bir problemle karşılaşırsan çok moralin bozulur.
  • Bizim 58 edew de garantisi bitmeden tabanda çatlak oluştu.Kullanım hatası dediler,ücret karşılığında dolabı değişelim dediler ama istemedim.O şekilde kullanıyoruz.Kullanıcı hatası olayına da aklım yatmıyor.Çünkü biz evde değilken çatlamış...Tatil dönüşü fark ettik.Samsungda servis olayı kötü bana göre de.
  • Konuyu hortlatıyorum fakat bu buzdolabının kullanıcılarından ufak bir tavsiye alma ihtiyacı hissettim. Su filtresi olayını nasıl hallediyorsunuz? Su pınarlı değil de otomatik buzluklu olması su filtresinin ömrünü 6 aydan biraz daha fazla kullanmamı sağlar mı? Sonuçta Buz yapımını sürekli açık tutmuyorum. Hazne dolduktan sonra içerisindeki buz bitene kadar "Ice Off" konumunda duruyor. Bunu şu sebepten dolayı soruyorum: Buradaki servis filtre bulamıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sku

    Konuyu hortlatıyorum fakat bu buzdolabının kullanıcılarından ufak bir tavsiye alma ihtiyacı hissettim. Su filtresi olayını nasıl hallediyorsunuz? Su pınarlı değil de otomatik buzluklu olması su filtresinin ömrünü 6 aydan biraz daha fazla kullanmamı sağlar mı? Sonuçta Buz yapımını sürekli açık tutmuyorum. Hazne dolduktan sonra içerisindeki buz bitene kadar "Ice Off" konumunda duruyor. Bunu şu sebepten dolayı soruyorum: Buradaki servis filtre bulamıyor.

    Benim buzdolabım su kaynağına yakın olmadığı için buz yapma aparatını kurmadım, kurmayı da düşünmüyorum. o konuyla ilgili malzemeler bir kenarda öylece bekliyor, lazım olana verebilirim.Ayrı olarak buz kabı aldım, eski sistemde, o şekilde buz yapıyorum. Buzdolabımı Nisan 2011 de almıştım, çok memnun olduğumu belirtebilirim .Bence gardrop tiplerinden çok daha kullanışlı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ipekce

    quote:

    Orijinalden alıntı: sku

    Konuyu hortlatıyorum fakat bu buzdolabının kullanıcılarından ufak bir tavsiye alma ihtiyacı hissettim. Su filtresi olayını nasıl hallediyorsunuz? Su pınarlı değil de otomatik buzluklu olması su filtresinin ömrünü 6 aydan biraz daha fazla kullanmamı sağlar mı? Sonuçta Buz yapımını sürekli açık tutmuyorum. Hazne dolduktan sonra içerisindeki buz bitene kadar "Ice Off" konumunda duruyor. Bunu şu sebepten dolayı soruyorum: Buradaki servis filtre bulamıyor.

    Benim buzdolabım su kaynağına yakın olmadığı için buz yapma aparatını kurmadım, kurmayı da düşünmüyorum. o konuyla ilgili malzemeler bir kenarda öylece bekliyor, lazım olana verebilirim.Ayrı olarak buz kabı aldım, eski sistemde, o şekilde buz yapıyorum. Buzdolabımı Nisan 2011 de almıştım, çok memnun olduğumu belirtebilirim .Bence gardrop tiplerinden çok daha kullanışlı.

    İlgi ve cevabınız için teşekür ediyorum. Bize sadece filtre lazım. Eğer vermek isterseniz istediğiniz ücreti mesaj olarak gönderirseniz sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ipekce

    quote:

    Orijinalden alıntı: sku

    Konuyu hortlatıyorum fakat bu buzdolabının kullanıcılarından ufak bir tavsiye alma ihtiyacı hissettim. Su filtresi olayını nasıl hallediyorsunuz? Su pınarlı değil de otomatik buzluklu olması su filtresinin ömrünü 6 aydan biraz daha fazla kullanmamı sağlar mı? Sonuçta Buz yapımını sürekli açık tutmuyorum. Hazne dolduktan sonra içerisindeki buz bitene kadar "Ice Off" konumunda duruyor. Bunu şu sebepten dolayı soruyorum: Buradaki servis filtre bulamıyor.

    Benim buzdolabım su kaynağına yakın olmadığı için buz yapma aparatını kurmadım, kurmayı da düşünmüyorum. o konuyla ilgili malzemeler bir kenarda öylece bekliyor, lazım olana verebilirim.Ayrı olarak buz kabı aldım, eski sistemde, o şekilde buz yapıyorum. Buzdolabımı Nisan 2011 de almıştım, çok memnun olduğumu belirtebilirim .Bence gardrop tiplerinden çok daha kullanışlı.

    İlgi ve cevabınız için teşekür ediyorum. Bize sadece filtre lazım. Eğer vermek isterseniz istediğiniz ücreti mesaj olarak gönderirseniz sevinirim.

    Para filan istemem. İşime yaramıyor zaten.Dolap bekleyeceğine birinin işine yarasın.Hangi şehirdesiniz siz?Kargo ile yollayayım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ipekce

    quote:

    Orijinalden alıntı: sku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ipekce

    quote:

    Orijinalden alıntı: sku

    Konuyu hortlatıyorum fakat bu buzdolabının kullanıcılarından ufak bir tavsiye alma ihtiyacı hissettim. Su filtresi olayını nasıl hallediyorsunuz? Su pınarlı değil de otomatik buzluklu olması su filtresinin ömrünü 6 aydan biraz daha fazla kullanmamı sağlar mı? Sonuçta Buz yapımını sürekli açık tutmuyorum. Hazne dolduktan sonra içerisindeki buz bitene kadar "Ice Off" konumunda duruyor. Bunu şu sebepten dolayı soruyorum: Buradaki servis filtre bulamıyor.

    Benim buzdolabım su kaynağına yakın olmadığı için buz yapma aparatını kurmadım, kurmayı da düşünmüyorum. o konuyla ilgili malzemeler bir kenarda öylece bekliyor, lazım olana verebilirim.Ayrı olarak buz kabı aldım, eski sistemde, o şekilde buz yapıyorum. Buzdolabımı Nisan 2011 de almıştım, çok memnun olduğumu belirtebilirim .Bence gardrop tiplerinden çok daha kullanışlı.

    İlgi ve cevabınız için teşekür ediyorum. Bize sadece filtre lazım. Eğer vermek isterseniz istediğiniz ücreti mesaj olarak gönderirseniz sevinirim.

    Para filan istemem. İşime yaramıyor zaten. Dolap bekleyeceğine birinin işine yarasın.Hangi şehirdesiniz siz?Kargo ile yollayayım.


    Çok teşekkür ediyorum. Adresimi mesaj olarak atıyorum.




  • Teknoloji beyaz eşya işi şans işidir..Memnun kalarak kullandığımız Samsung buzdolabımız arıza yaptı garantisi sürerken..2-3 kere müdahale etmelerine rağmen arıza devam etti..Değişim istedik bin dereden su getirdiler..Servis eline düştüğünüz an Samsung en rezil marka malesef..Eğer bu sorunu çözemezlerse Samsung un beyaz eşya dalında Türkiye'de her geçen gün geriye gideceğini düşünüyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *KFY*

    Teknoloji beyaz eşya işi şans işidir..Memnun kalarak kullandığımız Samsung buzdolabımız arıza yaptı garantisi sürerken..2-3 kere müdahale etmelerine rağmen arıza devam etti..Değişim istedik bin dereden su getirdiler..Servis eline düştüğünüz an Samsung en rezil marka malesef..Eğer bu sorunu çözemezlerse Samsung un beyaz eşya dalında Türkiye'de her geçen gün geriye gideceğini düşünüyorum..

    Garanti süresince cihazınızın farklı yerlerinin toplamda 3 defa, aynı yerinin ise 2 defa arıza yapması sonucu firmanın ürününüzü değiştirmeleri veya ücret iadeleri yapmaları gerektiğini biliyorsunuz değil mi? Bunun yasal hakkınız olduğunu belirttiğinizde en sorunlu servis de olsa geri adım atacaktır diye düşünüyorum. Konu hakkında detaylı bilgilendirme yaparsanız, olası bir benzer problemde nasıl bir yol izlememiz gerektiği konusunda biz de fikir sahibi olabiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sku

    quote:

    Orijinalden alıntı: *KFY*

    Teknoloji beyaz eşya işi şans işidir..Memnun kalarak kullandığımız Samsung buzdolabımız arıza yaptı garantisi sürerken..2-3 kere müdahale etmelerine rağmen arıza devam etti..Değişim istedik bin dereden su getirdiler..Servis eline düştüğünüz an Samsung en rezil marka malesef..Eğer bu sorunu çözemezlerse Samsung un beyaz eşya dalında Türkiye'de her geçen gün geriye gideceğini düşünüyorum..

    Garanti süresince cihazınızın farklı yerlerinin toplamda 3 defa, aynı yerinin ise 2 defa arıza yapması sonucu firmanın ürününüzü değiştirmeleri veya ücret iadeleri yapmaları gerektiğini biliyorsunuz değil mi? Bunun yasal hakkınız olduğunu belirttiğinizde en sorunlu servis de olsa geri adım atacaktır diye düşünüyorum. Konu hakkında detaylı bilgilendirme yaparsanız, olası bir benzer problemde nasıl bir yol izlememiz gerektiği konusunda biz de fikir sahibi olabiliriz.

    Evet biliyorum..

    Garanti süresinde cihaz sebzeliğe su akıttı..Donma yapmış o yüzünden..Geldiler içinden kapağı söküp sıcak suyla erittiler..Bir daha yaparsa o parçayı değiştiririz dediler..Bir daha yaptı parça değişti..Sonra garanti bitti arıza tekrarladı..Geldiler yine söküp sıcak suyla eritme yaptılar..Taktılar 15 20 gün sonra bir daha yaptı..Ben değişim istedim dolabı götürüp serviste bakacağız dediler..Ben kabul etmedim..Kullanılmamış taşıma esnasında zarar gördüğü için değişime gidecek buzdolabı getireceğiz diyerek beni ikna ettiler..Bugün yarın bahsettikleri dolabı getirecekler benim dolabı götürecekler..Servise giden işlem gören buzdolabını biz bunu hallettik diye getirirlerse dolabı aldığım samsung bayisi önünde yakmayı planlıyorum..Servise gidip 10 15 gün orada denenen dolabı evime sokmam..2.000 tl verdim 2 sene daha yeni bitti..Evlenirken aldığım whirlpool yapımı Vestel dolabı 12 sene sorunsuz servissiz kullandım..Arçelik ci bir arkadaşım var anlatıyorum dalga geçiyor benimle "samsung alırsan böyle olur" diye..




  • Maalesef söyledikleriniz gerçekten olabiliyor hayatta. Elektroniğin şans işi olduğu da bir gerçek. Aynı marka ve aynı model iki farklı üründen biri 30 sene hiçbir sorun çıkarmadan çalışırken diğeri kronik problemlerle kullanıcısını hayatından bezdirebiliyor. Ama siz firmanın daha üst kısmından birileriyle iletişime geçmeye çalışın, servisin işgüzarlığı yüzünden moraliniz iyice bozulmuş anlaşılan. Allah kolaylık versin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sku

    quote:

    Orijinalden alıntı: *KFY*

    Teknoloji beyaz eşya işi şans işidir..Memnun kalarak kullandığımız Samsung buzdolabımız arıza yaptı garantisi sürerken..2-3 kere müdahale etmelerine rağmen arıza devam etti..Değişim istedik bin dereden su getirdiler..Servis eline düştüğünüz an Samsung en rezil marka malesef..Eğer bu sorunu çözemezlerse Samsung un beyaz eşya dalında Türkiye'de her geçen gün geriye gideceğini düşünüyorum..

    Garanti süresince cihazınızın farklı yerlerinin toplamda 3 defa, aynı yerinin ise 2 defa arıza yapması sonucu firmanın ürününüzü değiştirmeleri veya ücret iadeleri yapmaları gerektiğini biliyorsunuz değil mi? Bunun yasal hakkınız olduğunu belirttiğinizde en sorunlu servis de olsa geri adım atacaktır diye düşünüyorum. Konu hakkında detaylı bilgilendirme yaparsanız, olası bir benzer problemde nasıl bir yol izlememiz gerektiği konusunda biz de fikir sahibi olabiliriz.

    Samsung RL62ZBPN model buzdolabını forumda nette araştırmalarım doğrultusunda 2010 yılı 11. ayında satın aldım.Allah var ürün kullandığım dönem boyunca gerek tasarımı gerekse performansı bakımından memnun ediciydi..Ancak garanti süresinin bitimine 2 ay kala sebzeliğe su akıtma gibi bir problem yaşattı..Servisi bilgilendirdim geldiler baktılar..Dolabın içindeki kapağı sökerek su ısıtıcıcısında su ısıtarak donmayı gidererek sorunu çözdüler..Aynı arıza 15 gün sonra tekrarladı..Servis aynı işlemi tekrarladı ve tekrarı halinde o bölgedeki parçanın değişeceğini söyledi..

    Yeni takılan parçayla da 15-20 gün sonra arıza tekrarladı..Yine kapak söküldü su ısıtıldı vs eritildi..Servise " arızanın garanti süresi dolmadan başladığını hala çözülemediğini cihazımı iade etmek istediğimi" söyledim..Bunun için cihazın serviste bakılması gerektiğini dolabı götürmek zorunda olduklarını ifade ettiler..Bunu önce kabul etmedim..Serviste 15 gün 1 ay işleme tabi tutulacak 2 yılı yeni doldurmuş dolabı sorunu çözülse bile evime kabul etmek istemeyeceğimi söyledim..Beni "size sıfır kullanılmamış darbe vs gibi sebeplerle değişime giden temiz dolap getireceğiz ve değişim için elimizden gelen ne varsa yapacağız" diyerek ikna ettiler..Dolabımı aldılar götürdüler..Dedikleri gibi bir cihaz bırakıldı..Ne var ki getirdikleri dolabın da arızalı olduğu gerçeğiyle dün gece itibariyle dondurucumuzdaki 5 kg civarında etimiz sebzemiz meyvemiz ne varsa çözüldüğünü görerek karşılaştık..

    Servisi aradım..Durumu anlattım..Getirdikleri buzdolabının da arızalı olması şanssızlığıyla karşılaştığımızı ifade ettiler..Dolabımdaki 200 300 tl değerindeki malzememin çözülmesine atılmasına mı üzüleyim,200 300 ü geçtim 200 bin lik psikolojik sıkıntıyı bana yaşattıklarına mı öfkeleneyim,defalarca servisin evime girip çıkıp eritme cihaz değiştirme yapmasına mı delireyim bilemedim..

    Allah var servisin bunda bir suçu olduğunu düşünmüyorum..Ellerinden geleni yaptılar..Ama sorun şurada "ellerinden bişey gelmiyor"..Yani elleri kolları samsung Türkiye'nin REZALET servis işleyişi,müşteri memnuniyeti,satış sonrası hizmet anlayışı YÜZÜNDEN BAĞLI..Sürekli "abi sen haklısın sonuna kadar ama işleyiş bu bizim elimizden gelen bu" diyerek halime üzüldüler..

    Samsung un müşteri hattını arayarak durumumu anlattım..Bana verilen cevap şu ; "Cihazınızın garantisi dolduğu için elimizden birşey gelmez değişim ya da para iadesi beklentisinde olmayın"

    "Ama hanfendi garanti bitmeden önce başlayan sıkıntı çözülemedi 5 aydır ben bununla uğraşıyorum" dememe rağmen böyle bir servis işleyişi olmadığını sorunun serviste çözülmesi gerektiğini ifade ettiler..

    Ben de garantisi dolmadan başlayan arıza yüzünden 5 aydır uğraştığımı 1 ay kadar serviste denenecek dolabı tekrar evime sokmayacağımı hakkımı mahkemede arayacağımı söyledim..

    Siz siz olun kalitesi malzemesi vs diye satış sonrası hizmet anlayışı yerlerde sürünen bu firmadan alışveriş yaparken bu yazdıklarımı da değerlendirin..Evimde led tv sini ailemde telefonlarını kullandığım markanın bu anlayışıyla bundan sonra hiçbir ürününü satın almayacağımı ifade etmek isterim..

    Buzdolabı almak için 2 sene önce de görüştüğüm arçelik sharp siemens vs birkaç bayi gezdim.."Ama abi biz sana dedik bulaşma bu markaya işin servise düşerse anlarsın" demedim mi ben sana tavırlarıyla karşıladılar hepsi..

    Evet teknoloji işi şans işidir..Bayi 1000 tane satmıştır bana denk gelmiştir..Ancak anlayış bu olmamalı..Nefretle kınıyorum..




  • Valla ne diyeceğimi şaşırdım. Çok geçmiş olsun. İnşallah bizimkinde öyle bir sorun olmaz.
    Sizin durumla ilgili fikrimi sorarsanız direk tüketici hakem heyetine gitmenizi tavsiye ederim. Eğer yukarıda bahsettiğiniz arızalara ilişkin, servisin doldurduğu mavi veya sarı renkteki formların hepsi elinizde mevcut ise garanti süresi bitmeden arızanın başladığı konusunda haklı olduğunuzu ispatlayabilirsiniz.
  • Cidden sinir bozucu bir durum geçmiş olsun.
    Ya insan herşeyden geçiyor cidden alsın dolaı atsınlar önemli değil de insanın psikolojisi bozuluyor cidden.
    Bende bu dolabı almayı düşünmüştüm sonr servis rezaletlerini okuyunca vazgeçip Bosch almıştım.
    Şimdilik mennunum ama hayırlısı bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sku

    Valla ne diyeceğimi şaşırdım. Çok geçmiş olsun. İnşallah bizimkinde öyle bir sorun olmaz.
    Sizin durumla ilgili fikrimi sorarsanız direk tüketici hakem heyetine gitmenizi tavsiye ederim. Eğer yukarıda bahsettiğiniz arızalara ilişkin, servisin doldurduğu mavi veya sarı renkteki formların hepsi elinizde mevcut ise garanti süresi bitmeden arızanın başladığı konusunda haklı olduğunuzu ispatlayabilirsiniz.

    Teşekkür ederim her türlü belgem elimde hakkımı sonuna kadar arayacağım..
  • 10.10.12 de aldığım buzdolabımın 12.10.12 de çok gürültülü çalıştığı gerekçeşiyle servis çağırdım.Gelen ekip,gürültünün fandan kaynaklandığını söyleyip fan değişikliği için tamir kaydı açtı ancak 55 gün sonra fan ı getirip(stokta fan olmadığı için) takabildiler.Ben 20 iş gününde tamirim tamamlanmadığı için hakem heyetinize başvurmama rağmen beni haksız buldunuz.
    Buzdolabımdaki gürültü problemim ile ilgili 4 defa servis çağırdım.
    ilk gelişlerinde ürünün ses seviyesini ölçüp 55 desibel (db) tespit ettiler ve bunun normal olduğunu iddia ettiler,oysa benim satın aldığım ürünün belgesinde ürünün ses seviyesi 42 db olarak yazılı.
    2. servis gelişinde 65 db olarak ölçüldü ve yine normal olduğu iddia edilip yapacak birşey olmadığı söylendi.
    3. servis gelişinde komple fanları söküp kontrol ettiler ve motordan kaynaklanan uğultu tespit ettiler.Motor değişikliği kararı aldılar.Günlerce beklemem rağmen motor değişikliği için ses çıkmayınca,Samsung Ekmen servisi aradığımda ,Samsung merkezin bu tamire izin vermediğini,bir şey yapamayacaklarını söyledi.
    Dördüncü kez servis çağırdığımda gelen ekip yine sadece ses seviyesi ölçümü yapıp hiçbirşey yapmadan gitti.
    Ben Samsung Ekmen servis merkezi ile görüştüğümde,kendilerinin 2 defa benim ürünümü değişmeleri için başvuruda bulundukları,aslında benim ürünümün değişmesi gerektiği ama Samsung merkezin bunu kabul etmediğini belirtti.Samsung merkez ilede defalarca görüşmeme ragmen benim ürünümde problem olmadığını belirtip iadeye yanaşmıyorlar.Ama ürünün ses seviyesi 65 db sese kadar yükseliyor,buna ragmen ürünü normal kabul ediyorlar.Biz ise özellikle geceleri dolabın çalıştığı mutfağın kapısını kapatmadan gürültüden uyuyamıyoruz.
    Aldığım günün 2. gününden beri ürünü iade etmeye çalışıyorum ama derdimi kimseye anlatamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dvtkara

    10.10.12 de aldığım buzdolabımın 12.10.12 de çok gürültülü çalıştığı gerekçeşiyle servis çağırdım.Gelen ekip,gürültünün fandan kaynaklandığını söyleyip fan değişikliği için tamir kaydı açtı ancak 55 gün sonra fan ı getirip(stokta fan olmadığı için) takabildiler.Ben 20 iş gününde tamirim tamamlanmadığı için hakem heyetinize başvurmama rağmen beni haksız buldunuz.
    Buzdolabımdaki gürültü problemim ile ilgili 4 defa servis çağırdım.
    ilk gelişlerinde ürünün ses seviyesini ölçüp 55 desibel (db) tespit ettiler ve bunun normal olduğunu iddia ettiler,oysa benim satın aldığım ürünün belgesinde ürünün ses seviyesi 42 db olarak yazılı.
    2. servis gelişinde 65 db olarak ölçüldü ve yine normal olduğu iddia edilip yapacak birşey olmadığı söylendi.
    3. servis gelişinde komple fanları söküp kontrol ettiler ve motordan kaynaklanan uğultu tespit ettiler.Motor değişikliği kararı aldılar.Günlerce beklemem rağmen motor değişikliği için ses çıkmayınca,Samsung Ekmen servisi aradığımda ,Samsung merkezin bu tamire izin vermediğini,bir şey yapamayacaklarını söyledi.
    Dördüncü kez servis çağırdığımda gelen ekip yine sadece ses seviyesi ölçümü yapıp hiçbirşey yapmadan gitti.
    Ben Samsung Ekmen servis merkezi ile görüştüğümde,kendilerinin 2 defa benim ürünümü değişmeleri için başvuruda bulundukları,aslında benim ürünümün değişmesi gerektiği ama Samsung merkezin bunu kabul etmediğini belirtti.Samsung merkez ilede defalarca görüşmeme ragmen benim ürünümde problem olmadığını belirtip iadeye yanaşmıyorlar.Ama ürünün ses seviyesi 65 db sese kadar yükseliyor,buna ragmen ürünü normal kabul ediyorlar.Biz ise özellikle geceleri dolabın çalıştığı mutfağın kapısını kapatmadan gürültüden uyuyamıyoruz.
    Aldığım günün 2. gününden beri ürünü iade etmeye çalışıyorum ama derdimi kimseye anlatamıyorum.



    Hakem heyetine yaptığım 2. başvurum lehime sonuçlandı,samsung merkez ile görüştüm,tutar 1191 tl nin üzerinde olduğundan bu karar bizi bağlamaz,sana yardımcı olamayız dediler,dün itibariyle çağlayan adliyesi tüketici mahkemesinde samsung a dava açtım,gelişmeleri yazmaya devam edeceğim,edeceyimki milletin gözü açılsın,insanları aptal yerine koyamasınlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dvtkara

    quote:

    Orijinalden alıntı: dvtkara

    10.10.12 de aldığım buzdolabımın 12.10.12 de çok gürültülü çalıştığı gerekçeşiyle servis çağırdım.Gelen ekip,gürültünün fandan kaynaklandığını söyleyip fan değişikliği için tamir kaydı açtı ancak 55 gün sonra fan ı getirip(stokta fan olmadığı için) takabildiler.Ben 20 iş gününde tamirim tamamlanmadığı için hakem heyetinize başvurmama rağmen beni haksız buldunuz.
    Buzdolabımdaki gürültü problemim ile ilgili 4 defa servis çağırdım.
    ilk gelişlerinde ürünün ses seviyesini ölçüp 55 desibel (db) tespit ettiler ve bunun normal olduğunu iddia ettiler,oysa benim satın aldığım ürünün belgesinde ürünün ses seviyesi 42 db olarak yazılı.
    2. servis gelişinde 65 db olarak ölçüldü ve yine normal olduğu iddia edilip yapacak birşey olmadığı söylendi.
    3. servis gelişinde komple fanları söküp kontrol ettiler ve motordan kaynaklanan uğultu tespit ettiler.Motor değişikliği kararı aldılar.Günlerce beklemem rağmen motor değişikliği için ses çıkmayınca,Samsung Ekmen servisi aradığımda ,Samsung merkezin bu tamire izin vermediğini,bir şey yapamayacaklarını söyledi.
    Dördüncü kez servis çağırdığımda gelen ekip yine sadece ses seviyesi ölçümü yapıp hiçbirşey yapmadan gitti.
    Ben Samsung Ekmen servis merkezi ile görüştüğümde,kendilerinin 2 defa benim ürünümü değişmeleri için başvuruda bulundukları,aslında benim ürünümün değişmesi gerektiği ama Samsung merkezin bunu kabul etmediğini belirtti.Samsung merkez ilede defalarca görüşmeme ragmen benim ürünümde problem olmadığını belirtip iadeye yanaşmıyorlar.Ama ürünün ses seviyesi 65 db sese kadar yükseliyor,buna ragmen ürünü normal kabul ediyorlar.Biz ise özellikle geceleri dolabın çalıştığı mutfağın kapısını kapatmadan gürültüden uyuyamıyoruz.
    Aldığım günün 2. gününden beri ürünü iade etmeye çalışıyorum ama derdimi kimseye anlatamıyorum.



    Hakem heyetine yaptığım 2. başvurum lehime sonuçlandı,samsung merkez ile görüştüm,tutar 1191 tl nin üzerinde olduğundan bu karar bizi bağlamaz,sana yardımcı olamayız dediler,dün itibariyle çağlayan adliyesi tüketici mahkemesinde samsung a dava açtım,gelişmeleri yazmaya devam edeceğim,edeceyimki milletin gözü açılsın,insanları aptal yerine koyamasınlar...



    Sonunda dün tüketici mahkemesine samsung aleyhine actığım davam sonuclandı,tüketici mahkemesi defalarca samsung a buzdolabımın ses olcümü icin istedikleri farklı bir ortamda olcum yapma imkanı tanıdı ama samsung bu hakkını kullanmak istemdi,ozetle 1327 tl yi odemeyen samsung şimdi mahkeme masrafları ve ürün bedeli icin 3200 tl odemek zorunda kaldı,gec oldu ama temiz oldu,size tavsiyem,yanlarına bırakmayın sonuna kadar hakkınızı arayın...




  • dvtkara D kullanıcısına yanıt
    Sizi tebrik ederim hakkınızı sonuna kadar aradığınız için, gerçekten bunu herkesin yapması lazım ki bunlar anlasınlar herşeyin malı satmakla bitmediğini. Hayırlı olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.