Şimdi Ara

Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU] (636. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: fozbay , fozbay Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 6 Misafir - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20.339
Cevap
379
Favori
636.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 634635636637638
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • _respect_ _ kullanıcısına yanıt
    Aynı Problemin Bire Bir Aynı Durumu Benim Tv de Vardı , Servis Çağırdım, Ölü piksel olmadğını söylediler ve Herhangi Bir İşlem Yapılmadı.
  • _respect_ _ kullanıcısına yanıt
    Bunn Gibi 6,7 Nokta Var.

    Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]
  • Gecen gün Aspor kanalında yayın izliyordum. Stüdyo yayını sırasında ekranın bir yerinde siyah nokta gördüm. TV'de aldıktan 2 ay sonra ölü piksek oluştu diye korktum. 1 saat düşündüm nasıl olmuş olabilir diye. Sonra fark ettim meğer Aspor'un yayın yaptığı stüdyonun dekorundaki led panelde ölü piksel varmış benim Tv ekranında sıkıntı olmamış.


    Ölü piksek görünce hemen youtube açıp test yapın arkadaşlar. Çünkü TV ekranında ölü piksek sandığımız bazı durumlarda TV den değil yayından kaynaklı bazı noktalar oluyor ve ilk bakışta ölü piksek sanabiliyoruz.


    Gecen haftalarda da master chref izlerken benzer durum oldu sonra fark ettim onda da TV de sorun yok meğer yarışmada kayıt yapan kameradan kaynaklıymış. Bir içerik izlerken ölü piksek, banding ve benzeri şeyler görürseniz mutlaka test edin derim. Tabi düzgün ve güvenilir videolarla test yapın çünkü bazı test videoları güvenilir değil. Bazı banding videoları kendisi banding barındırıyor ve onlarla test ederseniz kendi TV modelinizde banding var sanırsınız. Oysa videonun kendisi banding dolu.


    Mesela bu video denk gelirseniz sakın güvenmeyin buna. Banding Test videosu demiş ama videodaki görseller kendisi zaten banging dolu. Bu video kale alırsanız TV'lerinizde banding var sanırsınız. Bu video bir çok farklı cihazda test ettim. TV, PC, Telefonda. Video'nun altına yorum yazan biri de bu videoyu bir çok cihazda test ettiğini hepsinde banding sorunu var gösterdi demiş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noctivagant -- 14 Ocak 2021; 20:27:10 >




  • Merhaba değerli arkadaşlar , 55q70t modelini kullanıyorum gayet memnunum ama çok araştırdım bir türlü en iyi ekran ayarlarını bulamadım, eğer bilgi sahibiyseniz ekran görüntü ayarlarını nasıl yapmam gerekir yardımcı olur musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tteach T kullanıcısına yanıt

    Ben de aynı durumdayım. Bir de son dönem ışık sızması/bulutlanma sorunu çok fazla canımı sıkıyor.

  • Hadi ya çok mu belirgin hocam @burki_rock




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tteach -- 16 Ocak 2021; 11:5:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tteach T kullanıcısına yanıt

    Belirgin değildi, ancak son 3-5 gündür çok fazla belli oluyor ve rahatsız ediyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: nba05

    Bunn Gibi 6,7 Nokta Var.

    tüketici hakem heyeti bunlar kafa buluyor herhalde tüketici ile

  • sadays S kullanıcısına yanıt
    Hukukun olmadığı yerde, halk sürüdür.
  • ya dur hemen nereden geldin siyasete gittin tüketici hakem heyetine hakkını alamadın mı?Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU] 

  • Ne siyaseti Hocam ☺️
    İş Yoğunluğundan Dolayı Tüketici Hakem Heyetine Şikayette Bulunamadım. En kısa zamanda Şikayette Buluncağım.
  • burki_rock kullanıcısına yanıt

    Önceden yok muydu hocam? Birden mi ortaya çıktı ? Gerçekten kötü bir durum ne yapmayı planlıyorsunuz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tteach T kullanıcısına yanıt
    Hiçbiii yapmıcam :) çünkü gerçekten bu teknolojinin açığı bu :( Bazen az geliyor gözüme, bazen çok.
  • Arkadaşlar merhaba,

    Piksel sorunu yaşayanlar için küçük bir bilgi. Ben de 1 ay önce 55Q70T model tv almıştım. 6 adet ölü piksel vardı. Ancak bunlar ölü piksel değil canlı piksel olarak tanımlanıyormuş. Servise gelen arkadaş öyle söyledi. Canlı piksel, pikselin sadece bir renk tonunu yansıtmasıymış, ölü piksel ise o pikselin sadece siyah olarak hiç yanmamasıymış. Benim gibi bilmeyenler için küçük bir detay.

    Piksellerin foto ve video kaydı servis yetkilisi tarafından çekilip Samsung merkeze gönderildikten 2-3 gün içerisinde değişim-iade onayı verildi. Servis gelip TVyi kutusuyla birlikte teslim aldı ve bize bir form verdi bu form ile tvyi satın aldığım mağazadan istersem aynı modelle değişim veya para iadesi yapabileceğim söylendi.

    TVyi büyük bir hevesle alıp sonrasında bu sorunu yaşayınca aynı modeli almak istemedim. Yeni serileri de bi görmeye karar verip para iadesi aldım.

    Samsung'un ürünün arkasında durup iade değişim onayı verip müşteri memnuniyeti sağlaması güzel. Daha önceki TVde Samsungtu 10 yıllık televizyon ve hala çok memnunum sadece ekran 46inç olduğundan ekranı büyütüp akıllı tvye geçmek istemiştik ama nasip olmadı. Ancak ürünün arkasında durup müşteri memnuniyetini korumaya çalışmalarından dolayı ve emektar TVmin hala sorunsuz çalışıyor olması sebebiyle yeni seriler çıkınca sanırım yine samsung tercih edeceğim.

    Kısacası süreç sanıldığı gibi sıkıntılı geçmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yeyilmaz kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Digitürk 4K kutuya geçince görüntü kalitesi çok fark etti, 2.1 HDMI kabloyu da takınca görüntü kalitesi daha da iyileşti. kablonun bu kadar fark ettireceğini sanmıyordum ama baya fark ediyormuş. HD kanallar hem 4k kutu hem de kablo sayesinde beklentimin çok üstünde iyileşme sağladı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün yanlışlıkla q80r televizyonumun bixby ayarlarını kaybettim. Artık menüde görünmüyor. Bixby tuşuna basınca da rusça menü çıkıyor. Nasıl düzeltebilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Milletin aldığı tv lere bak arkadaş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SrknBsr

    Arkadaşlar merhaba,

    Piksel sorunu yaşayanlar için küçük bir bilgi. Ben de 1 ay önce 55Q70T model tv almıştım. 6 adet ölü piksel vardı. Ancak bunlar ölü piksel değil canlı piksel olarak tanımlanıyormuş. Servise gelen arkadaş öyle söyledi. Canlı piksel, pikselin sadece bir renk tonunu yansıtmasıymış, ölü piksel ise o pikselin sadece siyah olarak hiç yanmamasıymış. Benim gibi bilmeyenler için küçük bir detay.

    Piksellerin foto ve video kaydı servis yetkilisi tarafından çekilip Samsung merkeze gönderildikten 2-3 gün içerisinde değişim-iade onayı verildi. Servis gelip TVyi kutusuyla birlikte teslim aldı ve bize bir form verdi bu form ile tvyi satın aldığım mağazadan istersem aynı modelle değişim veya para iadesi yapabileceğim söylendi.

    TVyi büyük bir hevesle alıp sonrasında bu sorunu yaşayınca aynı modeli almak istemedim. Yeni serileri de bi görmeye karar verip para iadesi aldım.

    Samsung'un ürünün arkasında durup iade değişim onayı verip müşteri memnuniyeti sağlaması güzel. Daha önceki TVde Samsungtu 10 yıllık televizyon ve hala çok memnunum sadece ekran 46inç olduğundan ekranı büyütüp akıllı tvye geçmek istemiştik ama nasip olmadı. Ancak ürünün arkasında durup müşteri memnuniyetini korumaya çalışmalarından dolayı ve emektar TVmin hala sorunsuz çalışıyor olması sebebiyle yeni seriler çıkınca sanırım yine samsung tercih edeceğim.

    Kısacası süreç sanıldığı gibi sıkıntılı geçmedi.
    sorun zaten 5 ve altında kardeşim sizde sorun çıkarmamaları normal

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • sadays S kullanıcısına yanıt
    2 adet ölü piksel nedeniyle 65Q70T televizyonumun değişim onayı çıktı bugün almaya gelecekler televizyonu.
  • çok iyi genelde ayak direlerdi değişim olumlu

  • 
Sayfa: önceki 634635636637638
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.