Şimdi Ara

Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU] (570. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
20.339
Cevap
379
Favori
636.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 568569570571572
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı olsun umarım memnun kalırsınız 60 dan çok iyi ama 80 e göre zayıf tabi. 70 ile 80 arasındaki Fiyat farkına değmen zannımca.
    770 nereden geldi şuan sitede 8800 gözüküyor 7540 a mı geldi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Multiview da iPhone da ve televizyon da Bluetooth kulaklığın yardımıyla ayrı ayrı ses alabilen var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Herkese iyi forumlar.Bende 49QE60RAT var.Öncelikli sorunum ses senkronizasyonunda bir uyuşmazlık var özellikle dolby ayarlarına getirince servis dün geldi yazılımla ilgili problemi giderdi fakat bu soruna anlam veremediler kablodan kaynaklanabilir diyorlar ama kablosuz video oynattığımda da dudak hareketleri ve samsung soundbarımdan çıkan ses tam uyuşmuyor soundbar hw-r450 bu arada.Böyle sorunlar yaşamamak için samsung tvye samsung ses sistemi aldım ama korktuğum başıma geliyor hep yardımlarınız ve görüşleriniz için şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cas52 C kullanıcısına yanıt
    Bende de kendiliğinden açılma vardı sonra işte tv kendini kurulum ekranına almaya başladı her kapatıp açtığımda servis çözdü bakalım şimdilik garantisi varsa servis baksın derim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • usluer26 U kullanıcısına yanıt
    Bir tanıdığıma da olmuştu soundbarın da ki audio sync yardımıyla ses ve görüntüyü eşleştiriyordu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • usluer26 U kullanıcısına yanıt
    Bende Samsung tv ve Samsung ses sistemi var. Tv, netflix ve YouTube vs. Gibi kullanımlarda ses kayması olmadı. Sadece konsollarımda bu sorunu yaşadım. Optik ses çıkışını kullanarak bu sorunu çözebilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

    Dostlar benim de dün q70t cihazımın kurulumu yapıldı. Ancak akşam farkettim kapatıp açınca sağ üstte”please go into service mode and setup below options, type,local set,front color option” diye uyarı veriyor. Daha önce başına gelen var mı hiç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasvagor K kullanıcısına yanıt
    Zaten optik(D.IN) seçeneğini kullanıyorum.Dolby digital ayarına ve dolby atmos açtığımda bu sıkıntı oluyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bedrettin123 B kullanıcısına yanıt
    Tecrübesizim diyorsanız Uzaktan bağlantı ile çözerler Samsung destek sayfasından bulabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokaykac kullanıcısına yanıt

    Sabahtan beri onla uğraştım. Uzaktan bağlantıyla olmuyormuş. Servis gelip bakacakmış. Kullanımı etkileyen bi uyarı değil ama her açtığında sağ tarafta onu görmek rahatsız edici. Sıfır 1 günlük tv sonuçta


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-80835C5F6

    Bu mesaj silindi.

    Hocam 770TL'lik indirim nereden geliyor acaba? Birde bu indirimlerden faydalanmak için samsung'un kendi web sitesinden veya mağazasından mı alım yapmamız gerekiyor?

  • merhaba hocam,

    n11den 11.11de ben de 55q70t tv aldım. bu kampanyadan nasıl yararlanabilirim?

    Kampanya kodunu nasıl aldınız?

  • n11den aldığım mağazada samsung yetkili satıcısı yazıyor ama kargolamadan önce hiç aramadılar.

    Bi mağazaya sorayım bakalım ne diyecekler.

    Teşekkür ederim yardımın için.

  • Turkcont kullanıcısına yanıt
    Avrupa elektronik den aldım
    O gün satış yapan arkadaşın aldığı bayiyi aradım biz n11 olsa da fatura kestiğimiz için kampanya şartlarındaki tüm tv lere bu uygulamayı yaptık dedi. Kendi bayim hep meşgul bu işi kurcalayalım bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokaykac kullanıcısına yanıt
    Bende bayiden aldım satın alırken bu kampanya için bazı yerlere kayıt oluşturdulae telefonuma mesaj geldi onlar mesajı giriş flan yaptı.n11 den aldığınız firma size ürünü göndermeden bunları yapmadıysa zor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • skymasterrr kullanıcısına yanıt
    Avrupa elektronik dışındaki tüm bayiler kampanyayı uygulamış maş. Hem daha fazla verdik hem de buradan gol yedik.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Adam haketmiş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vertical banding için cimere başvuru yaptım sonucu buradan paylaşacağım. Yine olumlu sonuç alamazsam, arabuluculuk davası açacağım avukatım ile.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zeljko Obradovic Z kullanıcısına yanıt
    Hocam fotoğrafla sorunu gösterebilir misin?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • skymasterrr kullanıcısına yanıt

    Fotoğrafta çok belli olmuyor hocam video var onda daha belli, aslında hiçbiri gerçek hayatta olduğu kadar belli değil ama en belirgin hali video ile. İsterseniz Telegramdan atayım özelden yazarsanız. Foruma video ekleyemedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 568569570571572
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.