Şimdi Ara

Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Noctivagant , mhabesoglu , endars Daha Az
3 Kayıtlı Üye (3 Mobil) ve 8 Misafir (4 Mobil) - 4 Masaüstü7 Mobil1 Android
5 sn
13.118
Cevap
219
Favori
94.808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 1031
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 197
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 2 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 104
  • Favoriye Eklediklerim 222
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • sadays (793 mesaj) RANCH SOS (614 mesaj) RNNN (579 mesaj) owolfo (314 mesaj) drangela61 (269 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5205 mesaj) Mobil (4575 mesaj) Tablet (28 mesaj) Mini (981 mesaj) Uygulama (2698 mesaj)
  • @
13 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Televizyonlar >> Tv Genel >> Samsung QLED Serisi TV Kullanıcıları [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba. Tv ve soundbar kablosuz olarak ağa bağlı. Smartthigns programı ile başka bir konumdan soundbarı açıp kapatabiliyorum fakat Tv açılmıyor. Kapalı konumdayken sürekli çevrim dışı gözüküyor. Bu durumun çözümü var mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    4476 Mesaj

    Görüntü iyileştirmeleri kapatıyor ben de kullanmıyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Red_devil33 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    197 Mesaj

    Uygulama üzerinden televizyonu silip, tekrar kaydını gerçekleştirin. Ara ara bu tekrar edecek, ben de silip tekrar kayıt yapıyorum.
    |
    |
    m_albat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    5271 Mesaj
    Arkadaşlar 55q80t modelinde, ps4pro için ideal Görüntü ayarları nedir ? Parlaklık, renk vb ayarlar için söylüyorum.

    Tv'yi bir açtım her şey sonda :)
  • Onbaşı
    26 Mesaj

    4-5 defa denedim farklı günlerde fakat olmadı. Modeme kablo ile bağlayıp öyle deneyeceğim haftasonu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_albat -- 6 Ağustos 2020; 10:59:32 >
    |
    |
    hvarol kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1369 Mesaj

    Doğal güzel, dinamik çok parlak, ama hdr filmlerde sinema moduna alınmca daha parlak görüntü elde edilebiliyor
    |
    |
    kingofbet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    60 Mesaj
    Beyler dolar yükseliyor fiyatlar haftasonuna kadar değişmez dimi?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3203 Mesaj
    Arkadaşlar, merhaba bugün Vatan'dan aldığım Samsung Q60R geldi de, kutuda bir ezik, bükük yok gibi yalnız kutunun üstündeki plastik poşet yırtılıp açılmış içine koyulan belgeler de alınmış gibi, bir sorun var mı sizce? Burada hangi belgeler oluyor normalde acaba?





    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yüzbaşı
    617 Mesaj

    Merhaba,


    Kutunun diğer yüzünün de fotoğrafını koyabilirmisiniz .Bu fotoğraflara göre bi sıkıntı göremedim ben ama üstündeki poşetten ne aldılarsa, isteyin bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi owolfo -- 6 Ağustos 2020; 15:29:0 >
    |
    |
    Deve Katili kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1166 Mesaj

    Kontrastı standarda alarak başla..
    Bu konuya 2-3 kez değindim daha önce..
    Oyun modunda Samsung her şeyi sonuna kadar açmış ve görüntünün bozuk gibi gözükmesinin bir sebebi de bu..
    Samsung düşmanları da bunu eksi sayıyor, bir iki dokunuşla düzelecek halbuki..

    Bu arada yeni televizyonunuz hayırlı olsun hocam..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drangela61 -- 6 Ağustos 2020; 16:5:32 >
    |
    |
    oyuncu11790 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3335 Mesaj
    Q800t soundbar kullanan varmi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    5271 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: drangela61

    Kontrastı standarda alarak başla..
    Bu konuya 2-3 kez değindim daha önce..
    Oyun modunda Samsung her şeyi sonuna kadar açmış ve görüntünün bozuk gibi gözükmesinin bir sebebi de bu..
    Samsung düşmanları da bunu eksi sayıyor, bir iki dokunuşla düzelecek halbuki..

    Bu arada yeni televizyonunuz hayırlı olsun hocam..
    Teşekkür ederim hocam,

    Oyun modunda her şeyin sonda olması biraz tuhaf duruyor, o konuda biraz ayar yapabilirler mesela ideal bir ayar belirleseler insanlar onun üstünden ince ayar yapsa daha hoş olur.

    Bu şekilde titiz kullanıcıları hasta eder :)
    |
    |
  • Yarbay
    3203 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: owolfo

    Merhaba,


    Kutunun diğer yüzünün de fotoğrafını koyabilirmisiniz .Bu fotoğraflara göre bi sıkıntı göremedim ben ama üstündeki poşetten ne aldılarsa, isteyin bence.
    Böyle hocam Türkiye'de birleştirilmiş model



    Burası bantlanmış normal sanırım?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deve Katili -- 6 Ağustos 2020; 21:17:37 >




  • Teğmen
    226 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Deve Katili

    Arkadaşlar, merhaba bugün Vatan'dan aldığım Samsung Q60R geldi de, kutuda bir ezik, bükük yok gibi yalnız kutunun üstündeki plastik poşet yırtılıp açılmış içine koyulan belgeler de alınmış gibi, bir sorun var mı sizce? Burada hangi belgeler oluyor normalde acaba?


    Hayırlı olsun hocam Vatan gece indiriminden mi aldınız? Tv kuruldu mu bir sorunu var mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    3335 Mesaj
    Q90t yokmu benmi goremiyorum?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3203 Mesaj

    Selam hocam evet Vatan'ın gece indiriminden aldık. Yarın kurulacakmış herhangi bir sorun olursa yazarım mutlaka



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    aykutcrbc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    226 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Deve Katili

    Selam hocam evet Vatan'ın gece indiriminden aldık. Yarın kurulacakmış herhangi bir sorun olursa yazarım mutlaka
    Şuan tekrar indirimde almayı düşünüyorum, 100 hz tv kalmadı artık bu fiyatlara pişman olmayız umarım çok uygunken almadık şimdi buna muhtaç kaldık 😊 Tv ye çok parada varmek istemiyorum açıkcası,



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    617 Mesaj

    Hocam, daha öncede söylediğim gibi ben kutuda bi sorun göremiyorum.

    Ancak kutunun üstünden herhangi bir şey aldılarsa bence onları isteyin.

    Bu arada kutunun üstündeki poşette neler olduğunu inanın bilmiyorum.

    Bende 55Q80R aldım.Yarın kurulacak, inşallah bi sorunla karşılaşmayız.

    Bu arada cihazınız hayırlı olsun.Güle güle kullanın.
    |
    |
    Deve Katili kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    617 Mesaj

    Q90t yok, bu sene Q95t var.
    |
    |
    baris007 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    13347 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: owolfo

    Hocam, daha öncede söylediğim gibi ben kutuda bi sorun göremiyorum.

    Ancak kutunun üstünden herhangi bir şey aldılarsa bence onları isteyin.

    Bu arada kutunun üstündeki poşette neler olduğunu inanın bilmiyorum.

    Bende 55Q80R aldım.Yarın kurulacak, inşallah bi sorunla karşılaşmayız.

    Bu arada cihazınız hayırlı olsun.Güle güle kullanın.
    q80r 12900tl olmuş. aşırı bi zam almış satıcıdan.
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
anzer balı
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.